epk947 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 a csőcsatlkozásokkal leszek leginkább bajba, meg ha megráz a víz belőle, mert ez elektromos ám :D de majd megfogom azt is oldani, ahogy eddig bármit, amibe belekezdtem igazából, csak idő kérdése, de az sok :huh: Dógozz gumikesztyűben mint a szülész! Egyébkéntis! A gépészkovács, mehánikus az már majdnem orvos!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Akkor ezek szerint Sóskúton egész évben 20%-os relatív páratartalom van, mert nekem nem csöpög a kipufomból se télen, se nyáron mióta benne van kartergáz szűrő. Igaz, hogy bent a lakásban a páratartalom mérőm jelenleg is 70%-on áll! :D Abban igazad van, hogy a levegőből eleve bemegy a kipufba a vízpára, de "bödön" nélkül (az ábra szerint) jelentősen bedúsul a karterből jövővel. A sok rövid menet esetén ez különösen áll. Inkább azóta nem tűnik fel :D Gondolj bele... a karterban a motor állása során csapódik le egy kis pára a levegőből. Nem olyan sok. Ha elindítod és melegszik fel az olaj, akkor kezd el kipárologni belőle ez a lecsapódott pára, de ez meleg olaj esetén csak, és viszonylag kicsi a mennyiség. Ezt tudod megfogni a bödönnel. Viszont amíg a motor jár, addig sok-sok m3 levegőt nyom át magán, amiből a nedvességtartalom a kipuffon megy át, illetve főleg amíg hideg a kipuff, ott csapódik ki. Ezt a bödönnel nem fogod meg. Még egy kis részét sem :huh: Túlzás ennek a bödönnek nagy jelentőséget tulajdonítani. Csak annyi a szerepe, hogy nem koszolódik el a szívósor és sallangjai :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 csepp a tengerben... :lol: ettől még nem fog tovább tartani a kipuffod :lol: De legalább nyugodtan alszom, én megtettem mindent amit lehetett. :P Viszont ha egy fél hétvégét az autóval tölt, aztán jön asszony, haver, szomszéd, megnézni mit csinált má' eddig, és megmutatja azt a lámpácskákat, nagyrészt az lesz a reakció hogy "aanyáááddefacalett" meg "megcsináálodnekemííís??". Ha ugyanerre a kérdésre nem lámpácskákat mutat, hanem egy tuningolt befőttesüveget, akkor lehet hogy az emberek jelentős része máshogy fog nézni rá :) (persze csak miután kihívták az orvost :P :( ;) ) én maradok a lámpácskáknál, a kipuff.omból úgyis korom jön, azt még a dunsztosüveg se fogja meg, semmilyen mértékben :lol: Nálam olyan reakció szokott lenni, hogy: a kocsival többet foglalkozol, mint velem. B) A duncosüveg projekt nálunk sem volt vmi népszerű, mert az egyetlen megfelelő méretű tele volt uborkával, úgyhogy kötelező jeleggel mindenkinek meg kellett enni 3 szem uborkát minden étkezés előtt. Egyedül a kutya volt kivétel, mert neki papírja volt róla, hogy ég tőle a gyomra. Fele csapat már a második napon fellázadt, és hiába bizonygattam nekik hogy egészséges, nem hitték el. Az asszonyt idézve.: gyerekek, Zoli, de nem hülyék. na mindegy az uborka elfogyott, a bödön elkészült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Nálam olyan reakció szokott lenni, hogy: a kocsival többet foglalkozol, mint velem. :( A duncosüveg projekt nálunk sem volt vmi népszerű, mert az egyetlen megfelelő méretű tele volt uborkával, úgyhogy kötelező jeleggel mindenkinek meg kellett enni 3 szem uborkát minden étkezés előtt. Egyedül a kutya volt kivétel, mert neki papírja volt róla, hogy ég tőle a gyomra. Fele csapat már a második napon fellázadt, és hiába bizonygattam nekik hogy egészséges, nem hitték el. Az asszonyt idézve.: gyerekek, Zoli, de nem hülyék. na mindegy az uborka elfogyott, a bödön elkészült. ;) :lol: :lol: :lol: "térdrecsapósfetrengveröhögősmajdnembeszartamaröhögéstől-szmájli" :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 ;) :lol: :lol: :lol: "térdrecsapósfetrengveröhögősmajdnembeszartamaröhögéstől-szmájli" :) Hááát én is fetrengtem a röhögéstől, kérdezte is a nejem a konyhából, hogy jól vagyok-e? Különösen a kutyát ugattam meg.... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 szegény kutya ;) miken fog még átmenni :lol: de ez elektromos, és az előbb iserre céloztam a rázással :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 szegény kutya ;) miken fog még átmenni :lol: de ez elektromos, és az előbb iserre céloztam a rázással :lol: Hát nem jöttem rá, mit rázol. :lol: De hogy ne csak OFF-oljak, ma kifele jövet a tecsoból észrevettem, hogy ég a fényszoróm, kinyitottam az ajtót, és a sípoló szart sípolni, hogy égve hagytam a lámpát. Itthon szétszedtem, kicsit megcsiszoltam, meg befújtam, hogy a gomb könyebben kijöjjön és most jó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Hát nem jöttem rá, mit rázol. :lol: De hogy ne csak OFF-oljak, ma kifele jövet a tecsoból észrevettem, hogy ég a fényszoróm, kinyitottam az ajtót, és a sípoló szart sípolni, hogy égve hagytam a lámpát. Itthon szétszedtem, kicsit megcsiszoltam, meg befújtam, hogy a gomb könyebben kijöjjön és most jó. :lol: GYIK téma: "A sípoló szar gombja" ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 GYIK téma: "A sípoló szar gombja" ;) Jó persze nem akkora tragédia, csak az ember ráhagyja magát, hogy úgyse ég a lámpa, mert akkor sípolna, aztán ha nem 1 órára, hanem 1 hétre hagyom ott a kocsit akkor cumi van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Jó persze nem akkora tragédia, csak az ember ráhagyja magát, hogy úgyse ég a lámpa, mert akkor sípolna, aztán ha nem 1 órára, hanem 1 hétre hagyom ott a kocsit akkor cumi van. :lol: Nah ezt hogy oldod meg savanyú ubival? :lol: ;) Nekem már a kezemben van hogy megállok, jobb kéz kézi, bal kéz lámpa, és utána nyúlok a kilincsért. Ezt a jó szokást különösen áldottam amikor az oszlopos emelőre álltam be, és behúztam a kézit. Persze csak akkor veszi észre a hülyegyerek amikor nem tudja tologatni, de megállni bezzeg van eszem az oszlopok között :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Nah ezt hogy oldod meg savanyú ubival? :lol: ;) Nekem már a kezemben van hogy megállok, jobb kéz kézi, bal kéz lámpa, és utána nyúlok a kilincsért. Ezt a jó szokást különösen áldottam amikor az oszlopos emelőre álltam be, és behúztam a kézit. Persze csak akkor veszi észre a hülyegyerek amikor nem tudja tologatni, de megállni bezzeg van eszem az oszlopok között :lol: Kézit én alig használom,jobban szeretem 1-ben hagyni,főleg télen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Jó persze nem akkora tragédia, csak az ember ráhagyja magát, hogy úgyse ég a lámpa, mert akkor sípolna, aztán ha nem 1 órára, hanem 1 hétre hagyom ott a kocsit akkor cumi van. :lol: Te úgyis szeretsz bütykölni és nyilván van is hozzá érzéked, ezért ajánlom egy olyan "izé" megalkotását amit nekem szerelt be egy haver. Az egész 2drb relé, néhány szál vezeték..de ne kérdezd tőlem hogy mit-hova-hogyan mert én nem tudom ;) Ha indul a generátor az felkapcsolja, ha pedig nem forog már akkor lekapcsolja a fényszórókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Nah ezt hogy oldod meg savanyú ubival? :lol: :lol: Nekem már a kezemben van hogy megállok, jobb kéz kézi, bal kéz lámpa, és utána nyúlok a kilincsért. Ezt a jó szokást különösen áldottam amikor az oszlopos emelőre álltam be, és behúztam a kézit. Persze csak akkor veszi észre a hülyegyerek amikor nem tudja tologatni, de megállni bezzeg van eszem az oszlopok között :lol: Én meg általában bal kéz a fényszoró, jobbal meg fordírom el a kulcsot. Aztán berakom sebességbe, és kiszállok. csak néha vannak zavaró körülmények, ilyenkor jön jól a sípoló. Te úgyis szeretsz bütykölni és nyilván van is hozzá érzéked, ezért ajánlom egy olyan "izé" megalkotását amit nekem szerelt be egy haver. Az egész 2drb relé, néhány szál vezeték..de ne kérdezd tőlem hogy mit-hova-hogyan mert én nem tudom ;) Ha indul a generátor az felkapcsolja, ha pedig nem forog már akkor lekapcsolja a fényszórókat. Ilyen szinten én sem vágom az elektronikát, de nálatok más mert lakott terülleten bellül is kell tompított fény. Én meg van amikor ki se megyek a faluból egy hétig. És nem azért a pár deciért, de többet fogyaszt ha ég a tompított. De különben nem hülyeség ez a ketyere amit beszereltél. A többletfogyasztás tuti hogy kevesebb, mint a bírság, ha elfelejted a lámpát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 ... Nálam olyan reakció szokott lenni, hogy: a kocsival többet foglalkozol, mint velem. :lol: A duncosüveg projekt nálunk sem volt vmi népszerű, mert az egyetlen megfelelő méretű tele volt uborkával, úgyhogy kötelező jeleggel mindenkinek meg kellett enni 3 szem uborkát minden étkezés előtt. Egyedül a kutya volt kivétel, mert neki papírja volt róla, hogy ég tőle a gyomra. Fele csapat már a második napon fellázadt, és hiába bizonygattam nekik hogy egészséges, nem hitték el. Az asszonyt idézve.: gyerekek, Zoli, de nem hülyék. na mindegy az uborka elfogyott, a bödön elkészült. ROTFLLMAOLOL ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Köszönöm a válaszokat akkumulátorügyben. Egy kicsit tartok a használttól, az áráról nem is beszélve. Valószínűleg a harmadáért úgyse adná oda. Szerencsére még nem ég a ház, de már a hetedik évét tapossa az akksi a kocsiban (ha jól emlékszem, de az biztos hogy 2004 előtt lett belerakva), és nem akarok akkor kapkodni, ha esetleg megadja magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Sziasztok Lassan kezdi megadni magát az akksim, egy ismerősöm ajánlott egy fél évet használt, viszont majdnem egy éve parlagon álló 55 Ah-s Opel akksit 15.000-ért. Szerintetek ez jó ár? Egyáltalán érdemes olyan akksival foglalkozni ami állt már jó ideje? Köszi Én a Vateráról vettem akksit, olyan 8 rugó körül, 74 Ah-t. De az ilyeneket szigorúan a lakóhelyemhez közelről intézem. ;) A tulaj azért vette, mert azt hitte rossz az akkuja. Közben önindítós volt, majd félretette és ált 3 hónapot már mikor hozzám került. Tehát olyan 4-5 hónapos volt akkor. Mindezidáig kifogástalanul működik. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kotama Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Sziasztok Megvan a gép,egy 2000-es 16. 8v-s astra,azonban szegény full fapad,így gondoltam utólag kellene beletenni pár dolgot.Első körbe az elektromos ablakemelőkre gondoltam majd utánna a klímára. Mennyire vannak ezek előre kialakítva? Bemegyek egy bontóba és veszek az ablakokhoz 4 emelőt meg a 4 kapcsolót,beépítem és kész is?Más utólag beszerelt,univerzális ablakemelőt nem szeretnék,minek ha a gyárinak is lenne hely. A klímáról meg az lenne a kérdésem hogy építet(tetett) vki be utolag? Mekkora művelet lehet ez?Most tudnék venni egy bontott G astra klímát kompletten,de nem tudom hogy jó-e hozzá. Válaszaitokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Sziasztok Megvan a gép,egy 2000-es 16. 8v-s astra,azonban szegény full fapad,így gondoltam utólag kellene beletenni pár dolgot.Első körbe az elektromos ablakemelőkre gondoltam majd utánna a klímára. Mennyire vannak ezek előre kialakítva? Bemegyek egy bontóba és veszek az ablakokhoz 4 emelőt meg a 4 kapcsolót,beépítem és kész is?Más utólag beszerelt,univerzális ablakemelőt nem szeretnék,minek ha a gyárinak is lenne hely. A klímáról meg az lenne a kérdésem hogy építet(tetett) vki be utolag? Mekkora művelet lehet ez?Most tudnék venni egy bontott G astra klímát kompletten,de nem tudom hogy jó-e hozzá. Válaszaitokat előre is köszönöm. bontóba aligha találsz 4 ablakemelőt is nagyon ritka egyébként nem halálosan bonyolult beszerelni, bár kicsit több kell hozzá mint te leírtad. kell ugye a szerkezet, aztána kábelköteg az ajtóba illetve a kábelkötek a műszer fal alá, aztán kezelőgombok, illetve olyan kárpit amibe bemegy, mert nem mindegyikbe megy bele. klíma na erre szerintem sokan felszisszennek elég nagy meló... na meg a G az szerintem nem is passzol. szerintem de ettől még lehet. de az nagy meló én szerintem eleve bele kell kötni a fűtés kezelőszerveit más gomb kell a berlsőlevegőkeringető helyére csöveket kivezetni... nem egy délutános kemping lenne egy ilyen dolog. inkább tegyél bele elektromos tükröt, meg kp zárat 1.6 8v .. i vagy Se? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Sziasztok Megvan a gép,egy 2000-es 16. 8v-s astra,azonban szegény full fapad,így gondoltam utólag kellene beletenni pár dolgot.Első körbe az elektromos ablakemelőkre gondoltam majd utánna a klímára. Mennyire vannak ezek előre kialakítva? Bemegyek egy bontóba és veszek az ablakokhoz 4 emelőt meg a 4 kapcsolót,beépítem és kész is?Más utólag beszerelt,univerzális ablakemelőt nem szeretnék,minek ha a gyárinak is lenne hely. A klímáról meg az lenne a kérdésem hogy építet(tetett) vki be utolag? Mekkora művelet lehet ez?Most tudnék venni egy bontott G astra klímát kompletten,de nem tudom hogy jó-e hozzá. Válaszaitokat előre is köszönöm. Szia! Az elektromos ablak/tükör viszonylag könnyen kivitelezhető-én ugyan nem csináltam, de többen már beszámoltak itt is róla, ezért merem ezt irni. A klimát, úgy tudom, eléggé körülményes utólag beszerelni még ha tipusazonosat is szereznél akkor is. Akkor már vehettél volna gyárilag klimás verziót, nem? A használtpiacon nincs nagy eltérés az árban a klimás és a klima nélküliekben, vagy tévedek? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Megvan a gép,egy 2000-es 1.6 8v .. i vagy Se? gondolkodj már...... Akkor már vehettél volna gyárilag klimás verziót, nem? A használtpiacon nincs nagy eltérés az árban a klimás és a klima nélküliekben, vagy tévedek? ;) nem, classicból nem volt klímás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 gondolkodj már...... nem, classicból nem volt klímás ja hogy classicbol Se se volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 ja hogy classicbol Se se volt se 93-94be volt... classic 8v csak x14nz és x16szr asszem 8vből... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 se 93-94be volt... classic 8v csak x14nz és x16szr asszem 8vből... ja ezt írtam én is csak eccerűbben ;) meg nem írtam oda hogy mikor volt Se mert nem is tudtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 ja ezt írtam én is csak eccerűbben ;) meg nem írtam oda hogy mikor volt Se mert nem is tudtam. nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis... de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis... de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni Jah. Classicból csak 16v-s motoroknál van hengerenkénti, többinél központi. Valamint eléggé elterjedt a rotoros gyújtáselosztó is az 1.4 classicokban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts