Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Hja, mert én a duncosüvegből öntöm ki a vizet a motortérből, és nem próbálok " menni" vele. :huh: jó neked, meg EPK nak de a többieknek is van már? ha van víz, akkor vminek párolognia kell :) remélem nem a hf tömítés ment ki...dehát azt már észre kellett volna vennem mert már elmentvolna az összes víz. hónapok alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Sziasztok Lassan kezdi megadni magát az akksim, egy ismerősöm ajánlott egy fél évet használt, viszont majdnem egy éve parlagon álló 55 Ah-s Opel akksit 15.000-ért. Szerintetek ez jó ár? Egyáltalán érdemes olyan akksival foglalkozni ami állt már jó ideje? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz8307 Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 ECU a lábtérbe van utas oldalon. szelepházon a forgó elosztó van. mert neked nem DIS es Tehát, az ECU ami az utas oldalon van a lábtérben, az is szerves része a gyújtásnak, ami tönkre mehet? Milyen árban van egy olyan? Azt hittem az indukciós jeladónak a neve az ECU. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 jó neked, meg EPK nak de a többieknek is van már? ha van víz, akkor vminek párolognia kell :huh: remélem nem a hf tömítés ment ki...dehát azt már észre kellett volna vennem mert már elmentvolna az összes víz. hónapok alatt. Látod Novyy ha nem a lámpácskákkal töltenéd az idődet, hanem a dunsztos üveggel, akkor neked sem gőzölögne a kipufod! Árban kb. egál. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Sziasztok Lassan kezdi megadni magát az akksim, egy ismerősöm ajánlott egy fél évet használt, viszont majdnem egy éve parlagon álló 55 Ah-s Opel akksit 15.000-ért. Szerintetek ez jó ár? Egyáltalán érdemes olyan akksival foglalkozni ami állt már jó ideje? Köszi Attól függ amitől lóg. Az egy másfél éve üzembe helyezett akku, aminek nem ismered a hiteles előéletét. Mert ha valaki rendesen gondozza az állás alatt is akkor nagy baja nem lehet. De akkor is egy másfél éves akku, ami reálisan 4-5 ezer forintnál nem ér többet. Ha ennyiért nem adja, akkor tegye a kalapjára dísznek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Tehát, az ECU ami az utas oldalon van a lábtérben, az is szerves része a gyújtásnak, ami tönkre mehet? Milyen árban van egy olyan? Azt hittem az indukciós jeladónak a neve az ECU. Az ECU az ott a lábtérben levő fémdoboz, az vezérli a gyújtást, a befecskendezést, az AC-pumpa működését, ha van immo a kocsiban, azt is. Egyszóval az autó agya. Sztem azt a gyújtásmodult kéne megnézned, ami az elosztó alatt van. A gyújtáselosztó ugyebár egy fém hengeres dologra van felcsavarozva (vagy ha Bosch gyártmányú, akkor rugós fülekkel rápattintva) a vezérműtengely házán, alulról megy bele egy csati pár vezetékkel. Na annak a fémhengernek a belsejében van az a gyújtáselektronika, ami nálad a hibát okozhatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Sziasztok Lassan kezdi megadni magát az akksim, egy ismerősöm ajánlott egy fél évet használt, viszont majdnem egy éve parlagon álló 55 Ah-s Opel akksit 15.000-ért. Szerintetek ez jó ár? Egyáltalán érdemes olyan akksival foglalkozni ami állt már jó ideje? Köszi Menj oda egy multiméterrel, ha 10.5V-nál nem kevesebb feszültséget mérsz rajta, egy 10-esért elhozhatod, egyébként áruházakban 15 körül újat is kapsz akciósan 55-ösből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Menj oda egy multiméterrel, ha 10.5V-nál nem kevesebb feszültséget mérsz rajta, egy 10-esért elhozhatod, egyébként áruházakban 15 körül újat is kapsz akciósan 55-ösből. Nem te árulod véletlenül? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Nem te árulod véletlenül? :huh: Nem, de van egy nagyobb, asszem 74Ah-s, ha érdekel... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Nem, de van egy nagyobb, asszem 74Ah-s, ha érdekel... :) Ahhó má az ényimé is gyenge cipelni! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Micsoda baromság,már ne is haragudj! Azért nem veszek fel reggel cipőt,mert saras lehet az utcán ha ma esik az eső. Kb ekkora blőd nagy marhaság,amit leírtál! Kiváncsi lennék ha a hátsó sínből kiugrana neked a kézi tekerős,mint anno nekem,akkor azzal mit kezdenél. Szia Johnny! Nem azért nem veszek fel cipőt, de szerintem egy fiatal kocsinál azért nem kéne egy viszonylag egyszerű dolognak ezt produkálnia! Mint mondtam is, én saját véleményem szerint nem raknám be magamnak (mindenki azt csinál amit akar elven)! Egyébbként meg annyit még hozzá, hogy minél több dolog van egy kocsiba annál több a lehetőség is! Nem azt mondtam, hogy járjon mindenki fapaddal, de amikor télen befolyik a víz az ajtóba egy elektromos ablak hálálja meg a legkevésbé ezt a dolgot! :huh: Csak gondolj egy sima központira ha belefagy a víz! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Szia Johnny! Nem azért nem veszek fel cipőt, de szerintem egy fiatal kocsinál azért nem kéne egy viszonylag egyszerű dolognak ezt produkálnia! Mint mondtam is, én saját véleményem szerint nem raknám be magamnak (mindenki azt csinál amit akar elven)! Egyébbként meg annyit még hozzá, hogy minél több dolog van egy kocsiba annál több a lehetőség is! Nem azt mondtam, hogy járjon mindenki fapaddal, de amikor télen befolyik a víz az ajtóba egy elektromos ablak hálálja meg a legkevésbé ezt a dolgot! :huh: Csak gondolj egy sima központira ha belefagy a víz! Üdv:BB Hát azért az elektromos abéak motorja eléggé be van csomagolva abba az alu házba amibe pakolták, normál esetben nem szabad a befolyó víztől tönkremennie. De azért abban igazad van, hogyha nem rakod bele akkor nem is fog tönkremenni. :D Végülis nekem sem volt égetően fontos, hogy legyen, csak amikor jött akkor nagyon megtetszett, de csak elöl van. Aki hátul ül az meg tekergessen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Szia Johnny! Nem azért nem veszek fel cipőt, de szerintem egy fiatal kocsinál azért nem kéne egy viszonylag egyszerű dolognak ezt produkálnia! Mint mondtam is, én saját véleményem szerint nem raknám be magamnak (mindenki azt csinál amit akar elven)! Egyébbként meg annyit még hozzá, hogy minél több dolog van egy kocsiba annál több a lehetőség is! Nem azt mondtam, hogy járjon mindenki fapaddal, de amikor télen befolyik a víz az ajtóba egy elektromos ablak hálálja meg a legkevésbé ezt a dolgot! :huh: Csak gondolj egy sima központira ha belefagy a víz! Üdv:BB Egyrészt nem default állapot,hogy az ajtóban áll a víz,másrészt akkor tekergesd kézzel nyáron a jobb oldalit menet közben. :) Ilyen elvek alapján ki sem megyek az utcára,mert egy meteorit eltalálhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Hja, mert én a duncosüvegből öntöm ki a vizet a motortérből, és nem próbálok " menni" vele. :huh: Látod Novyy ha nem a lámpácskákkal töltenéd az idődet, hanem a dunsztos üveggel, akkor neked sem gőzölögne a kipufod! Árban kb. egál. :D Ez így abszolút nem állja meg a helyét :D Ugyanis a kipuffban levő vízpára, és kondenzvíz a bödönösöknél is képződik... a karterból kiszűrt nedvesség csak nagyon piciny része annak a víztartalomnak, amit az autó motorja a beszívott levegő páratartalmából dolgozik fel :) Az meg hogy kinek mennyire gőzöl a kipuffja, függ a hőmérséklettől, helyi páratartalomtól... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Ez így abszolút nem állja meg a helyét :D Ugyanis a kipuffban levő vízpára, és kondenzvíz a bödönösöknél is képződik... a karterból kiszűrt nedvesség csak nagyon piciny része annak a víztartalomnak, amit az autó motorja a beszívott levegő páratartalmából dolgozik fel :) Az meg hogy kinek mennyire gőzöl a kipuffja, függ a hőmérséklettől, helyi páratartalomtól... :D Persze, de amit kiszűrök az már legalább nem a kipufon keresztül távozik. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Persze, de amit kiszűrök az már legalább nem a kipufon keresztül távozik. :huh: csepp a tengerben... :D ettől még nem fog tovább tartani a kipuffod :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Látod Novyy ha nem a lámpácskákkal töltenéd az idődet, hanem a dunsztos üveggel, akkor neked sem gőzölögne a kipufod! Árban kb. egál. :D Viszont ha egy fél hétvégét az autóval tölt, aztán jön asszony, haver, szomszéd, megnézni mit csinált má' eddig, és megmutatja azt a lámpácskákat, nagyrészt az lesz a reakció hogy "aanyáááddefacalett" meg "megcsináálodnekemííís??". Ha ugyanerre a kérdésre nem lámpácskákat mutat, hanem egy tuningolt befőttesüveget, akkor lehet hogy az emberek jelentős része máshogy fog nézni rá :D (persze csak miután kihívták az orvost :lol: :D :huh: ) én maradok a lámpácskáknál, a kipuff.omból úgyis korom jön, azt még a dunsztosüveg se fogja meg, semmilyen mértékben :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Viszont ha egy fél hétvégét az autóval tölt, aztán jön asszony, haver, szomszéd, megnézni mit csinált má' eddig, és megmutatja azt a lámpácskákat, nagyrészt az lesz a reakció hogy "aanyáááddefacalett" meg "megcsináálodnekemííís??". Ha ugyanerre a kérdésre nem lámpácskákat mutat, hanem egy tuningolt befőttesüveget, akkor lehet hogy az emberek jelentős része máshogy fog nézni rá :D (persze csak miután kihívták az orvost :D :D :huh: ) én maradok a lámpácskáknál, a kipuff.omból úgyis korom jön, azt még a dunsztosüveg se fogja meg, semmilyen mértékben :) :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Sziasztok Lassan kezdi megadni magát az akksim, egy ismerősöm ajánlott egy fél évet használt, viszont majdnem egy éve parlagon álló 55 Ah-s Opel akksit 15.000-ért. Szerintetek ez jó ár? Egyáltalán érdemes olyan akksival foglalkozni ami állt már jó ideje? Köszi szerintem az az ár nagyon sok használt is... állt is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Látod Novyy ha nem a lámpácskákkal töltenéd az idődet, hanem a dunsztos üveggel, akkor neked sem gőzölögne a kipufod! Árban kb. egál. :huh: őőő lámpácskák... hát biztos egál, de sajna most ezeke alámpácskák 5Ft be kerülnek mert led régebben is megvolt már ellenállás meg annyi a boltba. a duncosüveget is nézegettem már hova lehetne hogyan, de nincs semmi szerelvény itthon ami megfelelő lenne, venni meg most abszolút nincs pénzem. most olyanok vannak soron, amiket már fel"halmoztam" eddig. festékesbödön viszont van, de az eléggé megtartja a vákumot? nyomkodtam kézzel, és eléggé hajladozik. legalábbis ami nekem itthon van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Ez így abszolút nem állja meg a helyét :) Ugyanis a kipuffban levő vízpára, és kondenzvíz a bödönösöknél is képződik... a karterból kiszűrt nedvesség csak nagyon piciny része annak a víztartalomnak, amit az autó motorja a beszívott levegő páratartalmából dolgozik fel :huh: Az meg hogy kinek mennyire gőzöl a kipuffja, függ a hőmérséklettől, helyi páratartalomtól... :D Akkor ezek szerint Sóskúton egész évben 20%-os relatív páratartalom van, mert nekem nem csöpög a kipufomból se télen, se nyáron mióta benne van kartergáz szűrő. Igaz, hogy bent a lakásban a páratartalom mérőm jelenleg is 70%-on áll! :D Abban igazad van, hogy a levegőből eleve bemegy a kipufba a vízpára, de "bödön" nélkül (az ábra szerint) jelentősen bedúsul a karterből jövővel. A sok rövid menet esetén ez különösen áll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Az meg hogy kinek mennyire gőzöl a kipuffja, függ a hőmérséklettől, helyi páratartalomtól... :huh: Katalizátor állapotától is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Katalizátor állapotától is. és akkor gőzöl jobban, ha rossz már a kati? vagy fordítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 őőő lámpácskák... hát biztos egál, de sajna most ezeke alámpácskák 5Ft be kerülnek mert led régebben is megvolt már ellenállás meg annyi a boltba. a duncosüveget is nézegettem már hova lehetne hogyan, de nincs semmi szerelvény itthon ami megfelelő lenne, venni meg most abszolút nincs pénzem. most olyanok vannak soron, amiket már fel"halmoztam" eddig. festékesbödön viszont van, de az eléggé megtartja a vákumot? nyomkodtam kézzel, és eléggé hajladozik. legalábbis ami nekem itthon van. Az üveg a legjobb és legolcsóbb, legtöbbször egy kiürült uborkás konzerv megteszi.... Az már aztán igazán ingyen van. Egyébként mindegy, csak nyitható, zárható legyen és gáztömör. Tartóként egy vastag drótból font kosár, vagy egy laposvasból hajlított heveder is megteszi. Leginkább, és legkönnyebben a tűzfalra erősítheted. Bár az nem mozog együtt a motorral, tehát számolni kell ezzel a mozgással amikor a csöveket szabod le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Az üveg a legjobb és legolcsóbb, legtöbbször egy kiürült uborkás konzerv megteszi.... Az már aztán igazán ingyen van. Egyébként mindegy, csak nyitható, zárható legyen és gáztömör. Tartóként egy vastag drótból font kosár, vagy egy laposvasból hajlított heveder is megteszi. Leginkább, és legkönnyebben a tűzfalra erősítheted. Bár az nem mozog együtt a motorral, tehát számolni kell ezzel a mozgással amikor a csöveket szabod le. a csőcsatlkozásokkal leszek leginkább bajba, meg ha megráz a víz belőle, mert ez elektromos ám :) de majd megfogom azt is oldani, ahogy eddig bármit, amibe belekezdtem igazából, csak idő kérdése, de az sok :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts