Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Hogy javítod? nekem is van valahol egy, ami sajna úgy járt, hogy a panelen maradt a fóliára tartozó vezető réteg :blush:

Úgy hogy ezek a fóliák általában hőkötéssel vannak odacsinálva. Én foglalkozom számológépekkel, meg manager-kalkulátorokal munkaként, és erre van egy speckó szilikonos-gumis végű pákám amivel vissza lehet vasalni. Onnantól már elég rögzíteni valahogy pluszban hogy ne engedjen el újra, és annyi. Persze ha a vezetőréteg sérült akkor annyi, azzal még én se tok mit csinálni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Talán az hogy a kijelzőt csak 2 csavar fogja a konzolt meg mind a 4? :blush: :)

Igen úgy emlékszem erre jöttem rá én is, mindenesetre ez hangzik logikusnak. :lol: :D

Más.:Nem gondoltam volna, hogy ekkora szívás az elektromos tükör bekötése. Az egész délelőttöm arra ment el, hogy behúzkodjam a kábeleket az ajtóátvezetőbe, meg levegyek tápot a 7-es biztiről. Én lepődtem meg a legjobbam amikor összeraktam az egészet a kocsi elindult, és minden működött. Most már csak a kábelokat kell összepárosítani.

P2120001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Igen úgy emlékszem erre jöttem rá én is, mindenesetre ez hangzik logikusnak. :D :D

Más.:Nem gondoltam volna, hogy ekkora szívás az elektromos tükör bekötése. Az egész délelőttöm arra ment el, hogy behúzkodjam a kábeleket az ajtóátvezetőbe, meg levegyek tápot a 7-es biztiről. Én lepődtem meg a legjobbam amikor összeraktam az egészet a kocsi elindult, és minden működött. Most már csak a kábelokat kell összepárosítani.

http://kepfeltoltes.hu/090303/P2120001_www...ltoltes.hu_.jpg

jó játék :D őőő... tudom pont a lényeget nézem a képen, de milyen üléshuzatod van? :lol: tom off, de nem érdekel, huzat kell :blush: :D :)

Link to comment
Megosztás:

Tecsós, fekete alap , az elsőkön tigris fejjel, nekem nem tetszett, de megszoktam. :lol:

Ha különbőző állatok bámulnak róla akkor nekem se :D a lényeg nekem az lenne hogy az ülés oldalát takarja mert a szokott helyen van elég undorítóra kikopva. Már az a rostos gedva is kopik ami sok réteg alatt van :D amikkel találkoztam eddig az meg mind 5 méteres reklámos hogy oldal-légzsákosra is jó. Persze, mert oldalt nem takar semmit, és nekem meg pont ott kéne... lehet hogy két új ülés kéne előre? :blush: :)

nah jóóvan, kioffoltam magam :D

Link to comment
Megosztás:

Ugye hogy megmondtam?Nem hitettek nekem. :) ű

Ezért jobb a gyári köteg.nem kell baszkurálni,csak összedugod és megy.

Kész van!!!! Illetve majdnem, a tükörfűtést még nem kötöttem be, mert nem teszteltem le a relét, és nem mertem nehogy megpattanjon a tükör, ha esetleg nem kapcsol le egy idő után. Da a tükröket már tudom állítani, nagyon baba! :D Ellégé odalehet az akksim, mert elég kehesen tekertek a motrok a tükörben. De úgyse kell őket állandóan állítgatni. Az biztos hogy bárkihez fog kerülni a kocsi ( csak a holtestemen keresztül!!!) az nagyot fog szívni vele, ha le akarja venni az ajtókárpitot. :lol: Azt hiszem most nem teszem be a helyére a relét, mert mégegyszer nem billentem ki a biztitáblát, egyenlőre csak bekötöm, és elhelyezem egy alkalmas helyen. Majd ha szépen megkérem behekkeli a helyére nekem Hening cartárs vmikor a nyáron. :blush:

Link to comment
Megosztás:

talán próbáld járó motornál, és kiderül h lehet nem is az akksival van a bibi :blush:

Na, pont ezért nem próbáltam ki. :lol: Igazábol, még nem tudtam a testet bekötni, csak odafogtam az egyik csavarhoz. Lehet nem volt jó a kontakt. Majd holnap kipróbálom járó motorral is. Végülis lehet hogy így kell működnie, amíg nem volt bekötve egy 18V-os fúróakkuról állítgattam, lehet csak ezért furcsa a lassúsága.

Link to comment
Megosztás:

Kész van!!!! Illetve majdnem, a tükörfűtést még nem kötöttem be, mert nem teszteltem le a relét, és nem mertem nehogy megpattanjon a tükör, ha esetleg nem kapcsol le egy idő után. Da a tükröket már tudom állítani, nagyon baba! :D Ellégé odalehet az akksim, mert elég kehesen tekertek a motrok a tükörben. De úgyse kell őket állandóan állítgatni. Az biztos hogy bárkihez fog kerülni a kocsi ( csak a holtestemen keresztül!!!) az nagyot fog szívni vele, ha le akarja venni az ajtókárpitot. :D Azt hiszem most nem teszem be a helyére a relét, mert mégegyszer nem billentem ki a biztitáblát, egyenlőre csak bekötöm, és elhelyezem egy alkalmas helyen. Majd ha szépen megkérem behekkeli a helyére nekem Hening cartárs vmikor a nyáron. :)

Motorok :lol: Ma csak három embert oktattam ki ebből vagy ötször... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Igen úgy emlékszem erre jöttem rá én is, mindenesetre ez hangzik logikusnak. :blush: :lol:

Más.:Nem gondoltam volna, hogy ekkora szívás az elektromos tükör bekötése. Az egész délelőttöm arra ment el, hogy behúzkodjam a kábeleket az ajtóátvezetőbe, meg levegyek tápot a 7-es biztiről. Én lepődtem meg a legjobbam amikor összeraktam az egészet a kocsi elindult, és minden működött. Most már csak a kábelokat kell összepárosítani.

http://kepfeltoltes.hu/090303/P2120001_www...ltoltes.hu_.jpg

Milyen vezetékeket használtál? Nekem is lenne kábeleznivalóm a kocsiban, de még nem találtam olyan helyet, ahol kimondottan autóba való kábeleket lehet kapni.

Link to comment
Megosztás:

Milyen vezetékeket használtál? Nekem is lenne kábeleznivalóm a kocsiban, de még nem találtam olyan helyet, ahol kimondottan autóba való kábeleket lehet kapni.

Sima sodrot sokeres rézdrót. Elhasználtam az otthoni 1.5-öseket, aztán vettem boltban 0.75-öset, végülis a kapcsolási rajzon is ilyen volt írva. Egyedül azzal volt gondom, hogy nem kaptam elég sok színben, ezért fel kellett címkéznem a kábeleket, meg volt egy-két szín-átkonvertállás, ezért csak én tudom mi-micsoda. :blush: A kötéseket forrasztottam, aztán meg hőre zsugorodó műanyag csővel szigeteltem. Kivéve ott ahol elfelejtettem előre ráhuzni, ilyenkor jött a cikcallag. Végülis a szineket kivéve gyári bekötést csináltam. Meg persze nincsenek csatik. De legalább nem tud mi szétcsúszni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kész van!!!! Illetve majdnem, a tükörfűtést még nem kötöttem be, mert nem teszteltem le a relét, és nem mertem nehogy megpattanjon a tükör, ha esetleg nem kapcsol le egy idő után. Da a tükröket már tudom állítani, nagyon baba! :) Ellégé odalehet az akksim, mert elég kehesen tekertek a motrok a tükörben. De úgyse kell őket állandóan állítgatni. Az biztos hogy bárkihez fog kerülni a kocsi ( csak a holtestemen keresztül!!!) az nagyot fog szívni vele, ha le akarja venni az ajtókárpitot. :lol: Azt hiszem most nem teszem be a helyére a relét, mert mégegyszer nem billentem ki a biztitáblát, egyenlőre csak bekötöm, és elhelyezem egy alkalmas helyen. Majd ha szépen megkérem behekkeli a helyére nekem Hening cartárs vmikor a nyáron. :blush:

Én rövidítettem a relé időzítésén,csak egy kondit kellett kicserélni benne.

Uditól kaptam rajzot hozzá:

ramkr25pg.jpg

és a táblázat a méretezéshez:

tblzat7vp.jpg

Nekem most kb 4 percig fűt.

Link to comment
Megosztás:

azért nem kell félteni a gyári csatit, akkora fül van rajta h a titanic is megakadt volna benne :blush:

Na azért engem már viccelt meg a gyári csati az AC-pumpánál a tank előtt. Kellett hozzá egy év mire rájöttem hogy azért nem indul néha-néha a kocsi, mert az van kilazulva.

Én rövidítettem a relé időzítésén,csak egy kondit kellett kicserélni benne.

Uditól kaptam rajzot hozzá:

http://img35.imageshack.us/img35/3455/ramkr25pg.jpgés a táblázat a méretezéshez:

http://img147.imageshack.us/img147/4208/tblzat7vp.jpg

Nekem most kb 4 percig fűt.

Kösz lementem, aztán majd ha elfelejtem a sok kínlódást a kábelezéssel meg a bekötéssel akkor visszatérek rá. Amúgy gyárilag meddíg fűtt az eredeti kondival?

Link to comment
Megosztás:

Kész van!!!! Illetve majdnem, a tükörfűtést még nem kötöttem be, mert nem teszteltem le a relét, és nem mertem nehogy megpattanjon a tükör, ha esetleg nem kapcsol le egy idő után. Da a tükröket már tudom állítani, nagyon baba! :)

És amúgy miért kellett elektromos tükör? :blush: Vagy a fűthetőség dominált inkább? :lol:

Link to comment
Megosztás:

És amúgy miért kellett elektromos tükör? :blush: Vagy a fűthetőség dominált inkább? :lol:

A fűthetőség, az elektromos állítás csak jött vele együtt. Szar volt télen, meg páralecsapódáskor, hogy nem láttam hátrafele semmit. Végülis igy utólag nem volt olyan vészes, kihoztam minden kábelt a bal csipogó alá, aztán összeforrasztottam őket a rajz szerint. A biztitáblával sokat kínlódtam, nehezen fértem hozzá a táphoz.

Link to comment
Megosztás:

Kész van!!!! Illetve majdnem, a tükörfűtést még nem kötöttem be, mert nem teszteltem le a relét, és nem mertem nehogy megpattanjon a tükör, ha esetleg nem kapcsol le egy idő után.

Nem fog :blush: Az a fűtőbetét sovány ahhoz :)

Milyen vezetékeket használtál? Nekem is lenne kábeleznivalóm a kocsiban, de még nem találtam olyan helyet, ahol kimondottan autóba való kábeleket lehet kapni.

Sima 0,75 vagy 1 mm2 sodrott réz kábelek vannak gyárilag is. Nem kell semmi extra. 30ft körül van métere.

0,75-ösön melegedés nélkül elfutkorászik 15A is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.