Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
velkám itt.

Vannak ötletek. Először csekk a hőmérőre, lehet hogy lecsatlakozott a csatlakozója, és egy szabadon lógó drót sok jelet nem küld. Ami nekem előferdült (igaz itt nem semmit mutatott, hanem összevissza baromságokat, mint a "-3-"

meg a 3 darab "---" :blush: ) ez a középkonyzolban a kijező panelja. Idő kérdése hogy a forrastások meddig bírják a fizikai behatásokat ami egy autóban azért előfordulhat ugye... Ha átforrasztod egyszer az összes lábat akkor csodák tudnak történni. Amiket én láttam eddig szemmel láthatóan ki volt törve a forrsztás.

Ja ha nem kap jelet elhagyott, vagy bekrepált jeladó miatt, vagy amit a Dávid írt akkor az aktuális érték helyén csak --látszik. A kölső hőmérséklet jeladó a kocsi orrán van allul a vezető felöli koptató mögött. Ha aláhasalsz akkor látsz egy 1.5 cm körüli likat abba van fentről belepattintva, már ha megvan. Igy néz ki.

Elküldve
Ja ha nem kap jelet elhagyott, vagy bekrepált jeladó miatt, vagy amit a Dávid írt akkor az aktuális érték helyén csak --látszik. A kölső hőmérséklet jeladó a kocsi orrán van allul a vezető felöli koptató mögött. Ha aláhasalsz akkor látsz egy 1.5 cm körüli likat abba van fentről belepattintva, már ha megvan. Igy néz ki.

Jah télleg a jeladó is be tud krepálni :D én ilyen jóindulatú vagyok, eszembe se jut hogy tönkrehal. Én csak a csatlakozásokkal foglalkoztam :lol: Meg az se jutott eszembe hogy ha meg sincs maga a jeladó akkor se küld semmit :) én mindent túlbonyolítok, egyszerű megoldás nálam nincs, csak olyan amit MÉG nem bonyolítottam túl :blush: :D :D :D

Elküldve
Ja ha nem kap jelet elhagyott, vagy bekrepált jeladó miatt, vagy amit a Dávid írt akkor az aktuális érték helyén csak --látszik. A kölső hőmérséklet jeladó a kocsi orrán van allul a vezető felöli koptató mögött. Ha aláhasalsz akkor látsz egy 1.5 cm körüli likat abba van fentről belepattintva, már ha megvan. Igy néz ki.

jaaa hogy az ott :blush:

én azt hittem az a ködlámpa csatlakozója...

illetve annak ilyen vakdugója.

csodálkoztam is az őzikés dolognál, hogy nem találkoztam más érzékelőel.

:lol:

Elküldve

Na még ez is eszembe jutott...gondoltam ennek itt a helye nem a a karosszériás topikban...

Az elektromos tükörhöz a gyári kapcsoló csak egyféle van? Gondolok itt arra hogy a régebb fajta és az újabb fajta tükörhöz egyforma a kapcsoló? Vagy erre is figyelnem kell?

Köszi!

Elküldve
Na még ez is eszembe jutott...gondoltam ennek itt a helye nem a a karosszériás topikban...

Az elektromos tükörhöz a gyári kapcsoló csak egyféle van? Gondolok itt arra hogy a régebb fajta és az újabb fajta tükörhöz egyforma a kapcsoló? Vagy erre is figyelnem kell?

Köszi!

Sztem az nem változott.

Elküldve
Na még ez is eszembe jutott...gondoltam ennek itt a helye nem a a karosszériás topikban...

Az elektromos tükörhöz a gyári kapcsoló csak egyféle van? Gondolok itt arra hogy a régebb fajta és az újabb fajta tükörhöz egyforma a kapcsoló? Vagy erre is figyelnem kell?

Köszi!

Arra figyelj ne vauxhallból legyen.

Elküldve
Nem is tudtam, hogy van fűtés nélküli is :blush:

Nekem is valaki azt mondta, hogy elektromos tükörben együtt van mindkettő. Tehát ha elektromos, akkor fűtött is.. :lol:

Elküldve
Nem is tudtam, hogy van fűtés nélküli is :blush:

én is így tudom...

meg Dzsonit se értem miért mondja h ne vauxból legyen, hisz nem ablakemelőről van szó...sztem ezek a tükörállítók egyformák :lol:

Elküldve
én is így tudom...

meg Dzsonit se értem miért mondja h ne vauxból legyen, hisz nem ablakemelőről van szó...sztem ezek a tükörállítók egyformák :blush:

Kicsávó'! :lol: Én a kapcsolóról beszélek,ha nem akar forrasztgatni mint én,akkor nem olyat vesz! :)

Működik azzal is,csak a csatiban a vezetékek más sorrendben vannak benne,ergo összedugod az európaival,aztán csak kamilázol,hogy nem úgy müxik,mint ahogy kellene.Én szívtam ezzel.

Elküldve
Kicsávó'! :lol: Én a kapcsolóról beszélek,ha nem akar forrasztgatni mint én,akkor nem olyat vesz! :)

Működik azzal is,csak a csatiban a vezetékek más sorrendben vannak benne,ergo összedugod az európaival,aztán csak kamilázol,hogy nem úgy müxik,mint ahogy kellene.Én szívtam ezzel.

mé neked a nagy sziget má nem európa? :blush: de elhiszem ha te mondod :D

Elküldve
Kicsávó'! :D Én a kapcsolóról beszélek...

Hogyan is volt az az "Árpi meg a speciális helikopter-gyújtáskapcsoló" esete? :blush:

:lol: :) :D

Elküldve
Ja ha nem kap jelet elhagyott, vagy bekrepált jeladó miatt, vagy amit a Dávid írt akkor az aktuális érték helyén csak --látszik. A kölső hőmérséklet jeladó a kocsi orrán van allul a vezető felöli koptató mögött. Ha aláhasalsz akkor látsz egy 1.5 cm körüli likat abba van fentről belepattintva, már ha megvan. Igy néz ki.

köszi szépen a tanácsokat majd megnézem és meglátjuk mi lesz:) kösszönöm mindenkinek:)

Elküldve

Sziasztok!

Nem tölt a generátorom normálisan.

Lemértem a motor beindítása után 12,8 voltot mutat az akksin a multiméter. Alapból 12,25 volt van az akksimban)

A generátor Bosch 65Ah, kb féléves.

Hogyan tudom megmérni, hol vész el az áram?

Közvetlenül a generátorra rá tudok mérni üzem közben?

üdv

A.

Elküldve
Töltésvisszajelző lámpa villágít gyújtás ráadásakor és 2000-es fordulat felett sem tölt jobban?

a lámpa nem világít, magas fordulaton néztem, nem tölt jobban.

valami töltése lehet, vagy kontakthibás lehet valahol, csak nem tudom hol...

ezért kellene mérni tudni valahol..

Elküldve
a lámpa nem világít, magas fordulaton néztem, nem tölt jobban.

valami töltése lehet, vagy kontakthibás lehet valahol, csak nem tudom hol...

ezért kellene mérni tudni valahol..

Kezd azzal, hogy megnézed jók-e a csatlakozások az akkunál, meg a generátornál. Lehet, csak lelazult vmelyik. Engem a multkor a 7-es bizti tréfált meg kiment és égett a töltésjelző menet közben, attól féltem haza sem érek. Egész éjjel fesz-szabályzóval meg diódahíddal álmodtam, aztán reggel kiderült, hogy csak a bizti ment ki. :blush: :lol:

Elküldve
Kezd azzal, hogy megnézed jók-e a csatlakozások az akkunál, meg a generátornál. Lehet, csak lelazult vmelyik. Engem a multkor a 7-es bizti tréfált meg kiment és égett a töltésjelző menet közben, attól féltem haza sem érek. Egész éjjel fesz-szabályzóval meg diódahíddal álmodtam, aztán reggel kiderült, hogy csak a bizti ment ki. :blush: :D

:lol: :) :D

Elküldve
Kezd azzal, hogy megnézed jók-e a csatlakozások az akkunál, meg a generátornál. Lehet, csak lelazult vmelyik. Engem a multkor a 7-es bizti tréfált meg kiment és égett a töltésjelző menet közben, attól féltem haza sem érek. Egész éjjel fesz-szabályzóval meg diódahíddal álmodtam, aztán reggel kiderült, hogy csak a bizti ment ki. :blush: :lol:

a csatlakozásokat átnéztem de nem találtam eddig hibát.

holnap majd alá is nézek, hátha látszik valami alulról a vezetékeknél.

Elküldve
a csatlakozásokat átnéztem de nem találtam eddig hibát.

holnap majd alá is nézek, hátha látszik valami alulról a vezetékeknél.

rá tudsz márni a generátorra is követlenül ha hozzáférkőzöl.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.