zotya975 Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 velkám itt. Vannak ötletek. Először csekk a hőmérőre, lehet hogy lecsatlakozott a csatlakozója, és egy szabadon lógó drót sok jelet nem küld. Ami nekem előferdült (igaz itt nem semmit mutatott, hanem összevissza baromságokat, mint a "-3-" meg a 3 darab "---" :blush: ) ez a középkonyzolban a kijező panelja. Idő kérdése hogy a forrastások meddig bírják a fizikai behatásokat ami egy autóban azért előfordulhat ugye... Ha átforrasztod egyszer az összes lábat akkor csodák tudnak történni. Amiket én láttam eddig szemmel láthatóan ki volt törve a forrsztás. Ja ha nem kap jelet elhagyott, vagy bekrepált jeladó miatt, vagy amit a Dávid írt akkor az aktuális érték helyén csak --látszik. A kölső hőmérséklet jeladó a kocsi orrán van allul a vezető felöli koptató mögött. Ha aláhasalsz akkor látsz egy 1.5 cm körüli likat abba van fentről belepattintva, már ha megvan. Igy néz ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 Ja ha nem kap jelet elhagyott, vagy bekrepált jeladó miatt, vagy amit a Dávid írt akkor az aktuális érték helyén csak --látszik. A kölső hőmérséklet jeladó a kocsi orrán van allul a vezető felöli koptató mögött. Ha aláhasalsz akkor látsz egy 1.5 cm körüli likat abba van fentről belepattintva, már ha megvan. Igy néz ki. Jah télleg a jeladó is be tud krepálni :D én ilyen jóindulatú vagyok, eszembe se jut hogy tönkrehal. Én csak a csatlakozásokkal foglalkoztam :lol: Meg az se jutott eszembe hogy ha meg sincs maga a jeladó akkor se küld semmit :) én mindent túlbonyolítok, egyszerű megoldás nálam nincs, csak olyan amit MÉG nem bonyolítottam túl :blush: :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Ja ha nem kap jelet elhagyott, vagy bekrepált jeladó miatt, vagy amit a Dávid írt akkor az aktuális érték helyén csak --látszik. A kölső hőmérséklet jeladó a kocsi orrán van allul a vezető felöli koptató mögött. Ha aláhasalsz akkor látsz egy 1.5 cm körüli likat abba van fentről belepattintva, már ha megvan. Igy néz ki. jaaa hogy az ott :blush: én azt hittem az a ködlámpa csatlakozója... illetve annak ilyen vakdugója. csodálkoztam is az őzikés dolognál, hogy nem találkoztam más érzékelőel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Na még ez is eszembe jutott...gondoltam ennek itt a helye nem a a karosszériás topikban... Az elektromos tükörhöz a gyári kapcsoló csak egyféle van? Gondolok itt arra hogy a régebb fajta és az újabb fajta tükörhöz egyforma a kapcsoló? Vagy erre is figyelnem kell? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Na még ez is eszembe jutott...gondoltam ennek itt a helye nem a a karosszériás topikban... Az elektromos tükörhöz a gyári kapcsoló csak egyféle van? Gondolok itt arra hogy a régebb fajta és az újabb fajta tükörhöz egyforma a kapcsoló? Vagy erre is figyelnem kell? Köszi! Sztem az nem változott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Sztem az nem változott. Okés köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Okés köszi! Arra azért nem árt figyelni, hogy van fűtés nélküli is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Arra azért nem árt figyelni, hogy van fűtés nélküli is. Okés...na ezt el is felejtettem hogy lehet ez a változat is...Köszi!! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Na még ez is eszembe jutott...gondoltam ennek itt a helye nem a a karosszériás topikban... Az elektromos tükörhöz a gyári kapcsoló csak egyféle van? Gondolok itt arra hogy a régebb fajta és az újabb fajta tükörhöz egyforma a kapcsoló? Vagy erre is figyelnem kell? Köszi! Arra figyelj ne vauxhallból legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Arra figyelj ne vauxhallból legyen. OK! Köszi :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Arra azért nem árt figyelni, hogy van fűtés nélküli is. Nem is tudtam, hogy van fűtés nélküli is :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Nem is tudtam, hogy van fűtés nélküli is :blush: Nekem is valaki azt mondta, hogy elektromos tükörben együtt van mindkettő. Tehát ha elektromos, akkor fűtött is.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Nem is tudtam, hogy van fűtés nélküli is :blush: én is így tudom... meg Dzsonit se értem miért mondja h ne vauxból legyen, hisz nem ablakemelőről van szó...sztem ezek a tükörállítók egyformák :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 én is így tudom... meg Dzsonit se értem miért mondja h ne vauxból legyen, hisz nem ablakemelőről van szó...sztem ezek a tükörállítók egyformák :blush: Kicsávó'! :lol: Én a kapcsolóról beszélek,ha nem akar forrasztgatni mint én,akkor nem olyat vesz! :) Működik azzal is,csak a csatiban a vezetékek más sorrendben vannak benne,ergo összedugod az európaival,aztán csak kamilázol,hogy nem úgy müxik,mint ahogy kellene.Én szívtam ezzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Kicsávó'! :lol: Én a kapcsolóról beszélek,ha nem akar forrasztgatni mint én,akkor nem olyat vesz! :) Működik azzal is,csak a csatiban a vezetékek más sorrendben vannak benne,ergo összedugod az európaival,aztán csak kamilázol,hogy nem úgy müxik,mint ahogy kellene.Én szívtam ezzel. mé neked a nagy sziget má nem európa? :blush: de elhiszem ha te mondod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február28, 2009 Megoszt Elküldve Február28, 2009 Nem is tudtam, hogy van fűtés nélküli is :blush: Nekem olyan kapcsolót akartak adni, mikor vettem a cuccost. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Kicsávó'! :D Én a kapcsolóról beszélek... Hogyan is volt az az "Árpi meg a speciális helikopter-gyújtáskapcsoló" esete? :blush: :lol: :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Ja ha nem kap jelet elhagyott, vagy bekrepált jeladó miatt, vagy amit a Dávid írt akkor az aktuális érték helyén csak --látszik. A kölső hőmérséklet jeladó a kocsi orrán van allul a vezető felöli koptató mögött. Ha aláhasalsz akkor látsz egy 1.5 cm körüli likat abba van fentről belepattintva, már ha megvan. Igy néz ki. köszi szépen a tanácsokat majd megnézem és meglátjuk mi lesz:) kösszönöm mindenkinek:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Sziasztok! Nem tölt a generátorom normálisan. Lemértem a motor beindítása után 12,8 voltot mutat az akksin a multiméter. Alapból 12,25 volt van az akksimban) A generátor Bosch 65Ah, kb féléves. Hogyan tudom megmérni, hol vész el az áram? Közvetlenül a generátorra rá tudok mérni üzem közben? üdv A. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Töltésvisszajelző lámpa villágít gyújtás ráadásakor és 2000-es fordulat felett sem tölt jobban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Töltésvisszajelző lámpa villágít gyújtás ráadásakor és 2000-es fordulat felett sem tölt jobban? a lámpa nem világít, magas fordulaton néztem, nem tölt jobban. valami töltése lehet, vagy kontakthibás lehet valahol, csak nem tudom hol... ezért kellene mérni tudni valahol.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 a lámpa nem világít, magas fordulaton néztem, nem tölt jobban. valami töltése lehet, vagy kontakthibás lehet valahol, csak nem tudom hol... ezért kellene mérni tudni valahol.. Kezd azzal, hogy megnézed jók-e a csatlakozások az akkunál, meg a generátornál. Lehet, csak lelazult vmelyik. Engem a multkor a 7-es bizti tréfált meg kiment és égett a töltésjelző menet közben, attól féltem haza sem érek. Egész éjjel fesz-szabályzóval meg diódahíddal álmodtam, aztán reggel kiderült, hogy csak a bizti ment ki. :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Kezd azzal, hogy megnézed jók-e a csatlakozások az akkunál, meg a generátornál. Lehet, csak lelazult vmelyik. Engem a multkor a 7-es bizti tréfált meg kiment és égett a töltésjelző menet közben, attól féltem haza sem érek. Egész éjjel fesz-szabályzóval meg diódahíddal álmodtam, aztán reggel kiderült, hogy csak a bizti ment ki. :blush: :D :lol: :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Kezd azzal, hogy megnézed jók-e a csatlakozások az akkunál, meg a generátornál. Lehet, csak lelazult vmelyik. Engem a multkor a 7-es bizti tréfált meg kiment és égett a töltésjelző menet közben, attól féltem haza sem érek. Egész éjjel fesz-szabályzóval meg diódahíddal álmodtam, aztán reggel kiderült, hogy csak a bizti ment ki. :blush: :lol: a csatlakozásokat átnéztem de nem találtam eddig hibát. holnap majd alá is nézek, hátha látszik valami alulról a vezetékeknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 a csatlakozásokat átnéztem de nem találtam eddig hibát. holnap majd alá is nézek, hátha látszik valami alulról a vezetékeknél. rá tudsz márni a generátorra is követlenül ha hozzáférkőzöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts