daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Én is úgy tudom, hogy a relé miatt, de mintha valahol olvastam, hogy időkapcsoló, nem az ellenállást figyeli. Az időrelét hülyeségnek tartom, mert honnan tudja, hogy mennyi idő alatt szedi le a párát? :blush: Amúgy én szoktam segíteni a működését. A közép-jobb fúvóka egyenesen a hátsó ablakra van állítva, így pillanatok alatt lekapja a párát. Úgy vettem észre hogy a fűtőszál nem sokat ér, szerintem nem is működik, mert a visszajelző sem üzemel a kapcsolóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Az időrelét hülyeségnek tartom, mert honnan tudja, hogy mennyi idő alatt szedi le a párát? :blush: Amúgy én szoktam segíteni a működését. A közép-jobb fúvóka egyenesen a hátsó ablakra van állítva, így pillanatok alatt lekapja a párát. Úgy vettem észre hogy a fűtőszál nem sokat ér, szerintem nem is működik, mert a visszajelző sem üzemel a kapcsolóban. az a visszajelző sokaknak nem világol nekem se és mégis jó a fűtőszáll :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyc Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 az a visszajelző sokaknak nem világol nekem se és mégis jó a fűtőszáll :blush: Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez, Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 az a visszajelző sokaknak nem világol nekem se és mégis jó a fűtőszáll :blush: Ja a visszajelző független a működéstől. Most átnéztem a javítási kézikönyvet, de abban nem írnak a lekapcsolásról, akkor a kezelési kézikönyvben olvastam, azt viszont már visszaadtam a tulajnak. A rajzon tényleg nem utal semmi rá, hogyan van megoldva, de biztos, hogy lekapcsol egy idő után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyc Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Ja a visszajelző független a működéstől. Most átnéztem a javítási kézikönyvet, de abban nem írnak a lekapcsolásról, akkor a kezelési kézikönyvben olvastam, azt viszont már visszaadtam a tulajnak. A rajzon tényleg nem utal semmi rá, hogyan van megoldva, de biztos, hogy lekapcsol egy idő után. Kezelési leírás kikapcsolásról annyit ír: Kapcsolja ki, amint a hátralátás zavartalan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez, Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe. Én már úgy vettem az autót, hogy a középkonzolon semmi sem virított a belsőkeringető és klímagombon kívül, de a kapcsolón lévő jelzés világított, ha kihúztam. :lol: Klímagomb meg kontaktos. Tegnap este néztem, nem virít. Benyomom, üzemjelzője világít, kikapcsoltam és felvillant a hópihe jelzés. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez, Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe. külön izzója van haveré sose világított aztán egyszer csak világított :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyc Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Én már úgy vettem az autót, hogy a középkonzolon semmi sem virított a belsőkeringető és klímagombon kívül, de a kapcsolón lévő jelzés világított, ha kihúztam. :lol: Klímagomb meg kontaktos. Tegnap este néztem, nem virít. Benyomom, üzemjelzője világít, kikapcsoltam és felvillant a hópihe jelzés. :blush: Tegnap cseréltem izzókat a középkonzolon, mind a négyet. három a tekerőknél, egy a belsőlevegő keringtetőnél. A szabályzók háttérvilágítását kettő adja, a kapcsoló közepének világítását a harmadik. Egyszerre világít mind folyamatosan. egy a foglalatház, minden izzó párhuzamosan kötve, a belsőlevegő ker. világítása is ide csatlakozik sarukkal. a hátsóablakfűtés közepe halványan világit akkor is, ha nincs kihúzva, nálam. légkondi kapcsolónál az izzó lábát kell picit széthajtani(el az üvegtől), és úgy visszatenni, nálam azóta nincs kontakt hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Tegnap cseréltem izzókat a középkonzolon, mind a négyet. három a tekerőknél, egy a belsőlevegő keringtetőnél. A szabályzók háttérvilágítását kettő adja, a kapcsoló közepének világítását a harmadik. Egyszerre világít mind folyamatosan. egy a foglalatház, minden izzó párhuzamosan kötve, a belsőlevegő ker. világítása is ide csatlakozik sarukkal. a hátsóablakfűtés közepe halványan világit akkor is, ha nincs kihúzva, nálam. légkondi kapcsolónál az izzó lábát kell picit széthajtani(el az üvegtől), és úgy visszatenni, nálam azóta nincs kontakt hiba. Ja bocs. Ezt nem tudtam, hogy az lényegében nem játszik közre a háttérvilágításban. :blush: Majd meg lesz csinálva amúgy rendesen. Eddig ugyanis a rádió kiszedésével voltak problémáim, de ez nemrég megoldódott, mikor bevetettem a brutalitás skillemet. :lol: Oda viszont fehér LED-eket rakok, nem keveset. Láttam, hogy elég idiótán néz ki, ha csak a gyári helyekre van rakva led. Viszont a hópihe jelzés kéken fog virítani, mégis csak hideget ad ha benyomom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 A hátsóablak fűtés se nem időrelés, se nem ellenállásos leállítású. Időrelé a tükörfűtésben, és a dízelek izzításában, és szűrőfűtésében van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 A hátsóablak fűtés se nem időrelés, se nem ellenállásos leállítású. Időrelé a tükörfűtésben, és a dízelek izzításában, és szűrőfűtésében van. akkor milyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 A hátsóablak fűtés se nem időrelés, se nem ellenállásos leállítású. Időrelé a tükörfűtésben, és a dízelek izzításában, és szűrőfűtésében van. És nem is önszabályzós? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 akkor milyen? És nem is önszabályzós? :blush: Kezetek által kikapcsolós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Kezetek által kikapcsolós. Húúú micsoda technika!!! :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Kezetek által kikapcsolós. Ez tuti? én úgy tudtam egy idő után kikapcsol, nehogy a forró szálak szétrepesszék az üveget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Ez tuti? én úgy tudtam egy idő után kikapcsol, nehogy a forró szálak szétrepesszék az üveget. Mérd ki 20-40 perc után. Az enyém sima relés, a kapcs rajzon is azt "írják". Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Mérd ki 20-40 perc után. Az enyém sima relés, a kapcs rajzon is azt "írják". Oké. Hiszek neked. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Mérd ki 20-40 perc után. Az enyém sima relés, a kapcs rajzon is azt "írják". hát ha így van, akkor meg megvan tervezve, hogy ne melegedhessen túl... nekem maradt úgy egyszer kétszer és van szélvédőm... hátul. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 hát ha így van, akkor meg megvan tervezve, hogy ne melegedhessen túl... nekem maradt úgy egyszer kétszer és van szélvédőm... hátul. :lol: A fólia is véd a széltől. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 A fólia is véd a széltől. :blush: de az nem látszik úgy át, meg nem tarja meg a nő tenyerét mikor... na érted :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 de az nem látszik úgy át, meg nem tarja meg a nő tenyerét mikor... na érted :) :lol: Ilyen hidegben a franc se. :D Amúgy látom Gabi tegnap igencsak megváltoztatta a fórumozók gondolkodását más irányba... :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Ilyen hidegben a franc se. :) Amúgy látom Gabi tegnap igencsak megváltoztatta a fórumozók gondolkodását más irányba... :blush: :D hát annyira nemérdekelne a hideg... de hogy megint csak Gabit emlegessük, már ha lenne kivel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február26, 2009 Megoszt Elküldve Február26, 2009 Ez tuti? én úgy tudtam egy idő után kikapcsol, nehogy a forró szálak szétrepesszék az üveget. Nem jól tudtad :blush: A szálak viszonylag kevés hőt termelnek, mivel nagy az ellenállásuk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 Syasztok nekem más jellegü kérdésem van remélem tudtok rá válaszolni elöre is köszi! Opel Astra F M kocsim van és a dátum után a hőmérő nem mutat semmit miért lehet ez???????? ha tudtok valamit irni erre jó lenne köszI:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február27, 2009 Megoszt Elküldve Február27, 2009 Syasztok nekem más jellegü kérdésem van remélem tudtok rá válaszolni elöre is köszi! Opel Astra F M kocsim van és a dátum után a hőmérő nem mutat semmit miért lehet ez???????? ha tudtok valamit irni erre jó lenne köszI:) velkám itt. Vannak ötletek. Először csekk a hőmérőre, lehet hogy lecsatlakozott a csatlakozója, és egy szabadon lógó drót sok jelet nem küld. Ami nekem előferdült (igaz itt nem semmit mutatott, hanem összevissza baromságokat, mint a "-3-" meg a 3 darab "---" :blush: ) ez a középkonyzolban a kijező panelja. Idő kérdése hogy a forrastások meddig bírják a fizikai behatásokat ami egy autóban azért előfordulhat ugye... Ha átforrasztod egyszer az összes lábat akkor csodák tudnak történni. Amiket én láttam eddig szemmel láthatóan ki volt törve a forrsztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts