Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Én is úgy tudom, hogy a relé miatt, de mintha valahol olvastam, hogy időkapcsoló, nem az ellenállást figyeli.

Az időrelét hülyeségnek tartom, mert honnan tudja, hogy mennyi idő alatt szedi le a párát? :blush: Amúgy én szoktam segíteni a működését. A közép-jobb fúvóka egyenesen a hátsó ablakra van állítva, így pillanatok alatt lekapja a párát. Úgy vettem észre hogy a fűtőszál nem sokat ér, szerintem nem is működik, mert a visszajelző sem üzemel a kapcsolóban.

Link to comment
Megosztás:

Az időrelét hülyeségnek tartom, mert honnan tudja, hogy mennyi idő alatt szedi le a párát? :blush: Amúgy én szoktam segíteni a működését. A közép-jobb fúvóka egyenesen a hátsó ablakra van állítva, így pillanatok alatt lekapja a párát. Úgy vettem észre hogy a fűtőszál nem sokat ér, szerintem nem is működik, mert a visszajelző sem üzemel a kapcsolóban.

az a visszajelző sokaknak nem világol

nekem se és mégis jó a fűtőszáll :lol:

Link to comment
Megosztás:

az a visszajelző sokaknak nem világol

nekem se és mégis jó a fűtőszáll :blush:

Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez,

Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe.

Link to comment
Megosztás:

az a visszajelző sokaknak nem világol

nekem se és mégis jó a fűtőszáll :blush:

Ja a visszajelző független a működéstől. Most átnéztem a javítási kézikönyvet, de abban nem írnak a lekapcsolásról, akkor a kezelési kézikönyvben olvastam, azt viszont már visszaadtam a tulajnak. A rajzon tényleg nem utal semmi rá, hogyan van megoldva, de biztos, hogy lekapcsol egy idő után.

Link to comment
Megosztás:

Ja a visszajelző független a működéstől. Most átnéztem a javítási kézikönyvet, de abban nem írnak a lekapcsolásról, akkor a kezelési kézikönyvben olvastam, azt viszont már visszaadtam a tulajnak. A rajzon tényleg nem utal semmi rá, hogyan van megoldva, de biztos, hogy lekapcsol egy idő után.

Kezelési leírás kikapcsolásról annyit ír:

Kapcsolja ki, amint a hátralátás zavartalan.

Link to comment
Megosztás:

Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez,

Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe.

Én már úgy vettem az autót, hogy a középkonzolon semmi sem virított a belsőkeringető és klímagombon kívül, de a kapcsolón lévő jelzés világított, ha kihúztam. :lol: Klímagomb meg kontaktos. Tegnap este néztem, nem virít. Benyomom, üzemjelzője világít, kikapcsoltam és felvillant a hópihe jelzés. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez,

Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe.

külön izzója van

haveré sose világított aztán egyszer csak világított :blush:

Link to comment
Megosztás:

Én már úgy vettem az autót, hogy a középkonzolon semmi sem virított a belsőkeringető és klímagombon kívül, de a kapcsolón lévő jelzés világított, ha kihúztam. :lol: Klímagomb meg kontaktos. Tegnap este néztem, nem virít. Benyomom, üzemjelzője világít, kikapcsoltam és felvillant a hópihe jelzés. :blush:

Tegnap cseréltem izzókat a középkonzolon, mind a négyet. három a tekerőknél, egy a belsőlevegő keringtetőnél.

A szabályzók háttérvilágítását kettő adja, a kapcsoló közepének világítását a harmadik.

Egyszerre világít mind folyamatosan. egy a foglalatház, minden izzó párhuzamosan kötve, a belsőlevegő ker. világítása is ide csatlakozik sarukkal.

a hátsóablakfűtés közepe halványan világit akkor is, ha nincs kihúzva, nálam.

légkondi kapcsolónál az izzó lábát kell picit széthajtani(el az üvegtől), és úgy visszatenni, nálam azóta nincs kontakt hiba.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap cseréltem izzókat a középkonzolon, mind a négyet. három a tekerőknél, egy a belsőlevegő keringtetőnél.

A szabályzók háttérvilágítását kettő adja, a kapcsoló közepének világítását a harmadik.

Egyszerre világít mind folyamatosan. egy a foglalatház, minden izzó párhuzamosan kötve, a belsőlevegő ker. világítása is ide csatlakozik sarukkal.

a hátsóablakfűtés közepe halványan világit akkor is, ha nincs kihúzva, nálam.

légkondi kapcsolónál az izzó lábát kell picit széthajtani(el az üvegtől), és úgy visszatenni, nálam azóta nincs kontakt hiba.

Ja bocs. Ezt nem tudtam, hogy az lényegében nem játszik közre a háttérvilágításban. :blush:

Majd meg lesz csinálva amúgy rendesen. Eddig ugyanis a rádió kiszedésével voltak problémáim, de ez nemrég megoldódott, mikor bevetettem a brutalitás skillemet. :lol: Oda viszont fehér LED-eket rakok, nem keveset. Láttam, hogy elég idiótán néz ki, ha csak a gyári helyekre van rakva led. Viszont a hópihe jelzés kéken fog virítani, mégis csak hideget ad ha benyomom. :)

Link to comment
Megosztás:

Syasztok nekem más jellegü kérdésem van remélem tudtok rá válaszolni elöre is köszi!

Opel Astra F M kocsim van és a dátum után a hőmérő nem mutat semmit miért lehet ez???????? ha tudtok valamit irni erre jó lenne köszI:)

velkám itt.

Vannak ötletek. Először csekk a hőmérőre, lehet hogy lecsatlakozott a csatlakozója, és egy szabadon lógó drót sok jelet nem küld. Ami nekem előferdült (igaz itt nem semmit mutatott, hanem összevissza baromságokat, mint a "-3-"

meg a 3 darab "---" :blush: ) ez a középkonyzolban a kijező panelja. Idő kérdése hogy a forrastások meddig bírják a fizikai behatásokat ami egy autóban azért előfordulhat ugye... Ha átforrasztod egyszer az összes lábat akkor csodák tudnak történni. Amiket én láttam eddig szemmel láthatóan ki volt törve a forrsztás.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.