Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én is úgy tudom, hogy a relé miatt, de mintha valahol olvastam, hogy időkapcsoló, nem az ellenállást figyeli.

Az időrelét hülyeségnek tartom, mert honnan tudja, hogy mennyi idő alatt szedi le a párát? :blush: Amúgy én szoktam segíteni a működését. A közép-jobb fúvóka egyenesen a hátsó ablakra van állítva, így pillanatok alatt lekapja a párát. Úgy vettem észre hogy a fűtőszál nem sokat ér, szerintem nem is működik, mert a visszajelző sem üzemel a kapcsolóban.

Elküldve
Az időrelét hülyeségnek tartom, mert honnan tudja, hogy mennyi idő alatt szedi le a párát? :blush: Amúgy én szoktam segíteni a működését. A közép-jobb fúvóka egyenesen a hátsó ablakra van állítva, így pillanatok alatt lekapja a párát. Úgy vettem észre hogy a fűtőszál nem sokat ér, szerintem nem is működik, mert a visszajelző sem üzemel a kapcsolóban.

az a visszajelző sokaknak nem világol

nekem se és mégis jó a fűtőszáll :lol:

Elküldve
az a visszajelző sokaknak nem világol

nekem se és mégis jó a fűtőszáll :blush:

Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez,

Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe.

Elküldve
az a visszajelző sokaknak nem világol

nekem se és mégis jó a fűtőszáll :blush:

Ja a visszajelző független a működéstől. Most átnéztem a javítási kézikönyvet, de abban nem írnak a lekapcsolásról, akkor a kezelési kézikönyvben olvastam, azt viszont már visszaadtam a tulajnak. A rajzon tényleg nem utal semmi rá, hogyan van megoldva, de biztos, hogy lekapcsol egy idő után.

Elküldve
Ja a visszajelző független a működéstől. Most átnéztem a javítási kézikönyvet, de abban nem írnak a lekapcsolásról, akkor a kezelési kézikönyvben olvastam, azt viszont már visszaadtam a tulajnak. A rajzon tényleg nem utal semmi rá, hogyan van megoldva, de biztos, hogy lekapcsol egy idő után.

Kezelési leírás kikapcsolásról annyit ír:

Kapcsolja ki, amint a hátralátás zavartalan.

Elküldve
Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez,

Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe.

Én már úgy vettem az autót, hogy a középkonzolon semmi sem virított a belsőkeringető és klímagombon kívül, de a kapcsolón lévő jelzés világított, ha kihúztam. :lol: Klímagomb meg kontaktos. Tegnap este néztem, nem virít. Benyomom, üzemjelzője világít, kikapcsoltam és felvillant a hópihe jelzés. :blush:

Elküldve
Így van ,a kapcsoló világításnak semmi köze a fűtőszál működéséhez,

Az izzó folyamatosan világít, egy fényvezető kerül az izzó elé amikor kihúzzuk emiatt világít jobban a kapcsoló közepe.

külön izzója van

haveré sose világított aztán egyszer csak világított :blush:

Elküldve
Én már úgy vettem az autót, hogy a középkonzolon semmi sem virított a belsőkeringető és klímagombon kívül, de a kapcsolón lévő jelzés világított, ha kihúztam. :lol: Klímagomb meg kontaktos. Tegnap este néztem, nem virít. Benyomom, üzemjelzője világít, kikapcsoltam és felvillant a hópihe jelzés. :blush:

Tegnap cseréltem izzókat a középkonzolon, mind a négyet. három a tekerőknél, egy a belsőlevegő keringtetőnél.

A szabályzók háttérvilágítását kettő adja, a kapcsoló közepének világítását a harmadik.

Egyszerre világít mind folyamatosan. egy a foglalatház, minden izzó párhuzamosan kötve, a belsőlevegő ker. világítása is ide csatlakozik sarukkal.

a hátsóablakfűtés közepe halványan világit akkor is, ha nincs kihúzva, nálam.

légkondi kapcsolónál az izzó lábát kell picit széthajtani(el az üvegtől), és úgy visszatenni, nálam azóta nincs kontakt hiba.

Elküldve
Tegnap cseréltem izzókat a középkonzolon, mind a négyet. három a tekerőknél, egy a belsőlevegő keringtetőnél.

A szabályzók háttérvilágítását kettő adja, a kapcsoló közepének világítását a harmadik.

Egyszerre világít mind folyamatosan. egy a foglalatház, minden izzó párhuzamosan kötve, a belsőlevegő ker. világítása is ide csatlakozik sarukkal.

a hátsóablakfűtés közepe halványan világit akkor is, ha nincs kihúzva, nálam.

légkondi kapcsolónál az izzó lábát kell picit széthajtani(el az üvegtől), és úgy visszatenni, nálam azóta nincs kontakt hiba.

Ja bocs. Ezt nem tudtam, hogy az lényegében nem játszik közre a háttérvilágításban. :blush:

Majd meg lesz csinálva amúgy rendesen. Eddig ugyanis a rádió kiszedésével voltak problémáim, de ez nemrég megoldódott, mikor bevetettem a brutalitás skillemet. :lol: Oda viszont fehér LED-eket rakok, nem keveset. Láttam, hogy elég idiótán néz ki, ha csak a gyári helyekre van rakva led. Viszont a hópihe jelzés kéken fog virítani, mégis csak hideget ad ha benyomom. :)

Elküldve

A hátsóablak fűtés se nem időrelés, se nem ellenállásos leállítású. Időrelé a tükörfűtésben, és a dízelek izzításában, és szűrőfűtésében van.

Elküldve
A hátsóablak fűtés se nem időrelés, se nem ellenállásos leállítású. Időrelé a tükörfűtésben, és a dízelek izzításában, és szűrőfűtésében van.

akkor milyen?

Elküldve
A hátsóablak fűtés se nem időrelés, se nem ellenállásos leállítású. Időrelé a tükörfűtésben, és a dízelek izzításában, és szűrőfűtésében van.

És nem is önszabályzós? :blush:

Elküldve
Ez tuti? én úgy tudtam egy idő után kikapcsol, nehogy a forró szálak szétrepesszék az üveget.

Mérd ki 20-40 perc után. Az enyém sima relés, a kapcs rajzon is azt "írják".

Elküldve
Mérd ki 20-40 perc után. Az enyém sima relés, a kapcs rajzon is azt "írják".

hát ha így van, akkor meg megvan tervezve, hogy ne melegedhessen túl... nekem maradt úgy egyszer kétszer és van szélvédőm... hátul. :blush:

Elküldve
hát ha így van, akkor meg megvan tervezve, hogy ne melegedhessen túl... nekem maradt úgy egyszer kétszer és van szélvédőm... hátul. :lol:

A fólia is véd a széltől. :blush:

Elküldve
de az nem látszik úgy át, meg nem tarja meg a nő tenyerét mikor... na érted :)

:lol:

Ilyen hidegben a franc se. :D

Amúgy látom Gabi tegnap igencsak megváltoztatta a fórumozók gondolkodását más irányba... :blush: :D

Elküldve
Ilyen hidegben a franc se. :)

Amúgy látom Gabi tegnap igencsak megváltoztatta a fórumozók gondolkodását más irányba... :blush: :D

hát annyira nemérdekelne a hideg... de hogy megint csak Gabit emlegessük, már ha lenne kivel :lol:

Elküldve
Ez tuti? én úgy tudtam egy idő után kikapcsol, nehogy a forró szálak szétrepesszék az üveget.

Nem jól tudtad :blush:

A szálak viszonylag kevés hőt termelnek, mivel nagy az ellenállásuk :lol:

Elküldve

Syasztok nekem más jellegü kérdésem van remélem tudtok rá válaszolni elöre is köszi!

Opel Astra F M kocsim van és a dátum után a hőmérő nem mutat semmit miért lehet ez???????? ha tudtok valamit irni erre jó lenne köszI:)

Elküldve
Syasztok nekem más jellegü kérdésem van remélem tudtok rá válaszolni elöre is köszi!

Opel Astra F M kocsim van és a dátum után a hőmérő nem mutat semmit miért lehet ez???????? ha tudtok valamit irni erre jó lenne köszI:)

velkám itt.

Vannak ötletek. Először csekk a hőmérőre, lehet hogy lecsatlakozott a csatlakozója, és egy szabadon lógó drót sok jelet nem küld. Ami nekem előferdült (igaz itt nem semmit mutatott, hanem összevissza baromságokat, mint a "-3-"

meg a 3 darab "---" :blush: ) ez a középkonyzolban a kijező panelja. Idő kérdése hogy a forrastások meddig bírják a fizikai behatásokat ami egy autóban azért előfordulhat ugye... Ha átforrasztod egyszer az összes lábat akkor csodák tudnak történni. Amiket én láttam eddig szemmel láthatóan ki volt törve a forrsztás.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.