Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Na nem lesz egyenlőre elektromos tükröm....mert kapcsolót nem tudtak hozzá szerezni :blush: (de már lassan azt sem tudom hogy melyik autóval foglalkozzak...enyémmel...vagy eladjam és akkor a T3-al...Off) :lol:

A folytatás az Egyéb csevegés-ben található - szerk: ivannorbi

Elküldve

Na szombaton lesz GSI hátsó lámpa :) tudom tudom nem nagy szám...de nekem bejön :blush:

Meg úgy fest az elektromos tükör is meglesz... :lol:

Elküldve
Na szombaton lesz GSI hátsó lámpa :) tudom tudom nem nagy szám...de nekem bejön :blush:

Meg úgy fest az elektromos tükör is meglesz... :lol:

Az elektromos tükörhöz megvan a relé és a kábelköteg is?

Elküldve
Az elektromos tükörhöz megvan a relé és a kábelköteg is?

Eltűnt az eladóm a vateráról...szóval a tükör még várat :blush: amúgy csak tükrök+kapcsoló lett volna...ahol berakatom ott frankón megcsinálják a kábelezést.

Elküldve
Eltűnt az eladóm a vateráról...szóval a tükör még várat :blush: amúgy csak tükrök+kapcsoló lett volna...ahol berakatom ott frankón megcsinálják a kábelezést.

A fűtéséhez van egy relé is.

Elküldve
Ja vmi időkapcsolós. Ésha ahátsó ablakfűtésre kötöm rá az nem jó? Az is lekapcsol egy idő után.

Jó akinek van hátsó ablakfűtése...azaz működő :blush:

Elküldve
A fűtéséhez van egy relé is.

Azt is tudnak belerakni...elektromos ablakomat is ők rakták helyre...mert az előző tulaj az össze cseszte csak

Elküldve
nem jó a hátsóablaké zotya

az a hátsóablaké a hátsóablak felmelgedése után kapcsol, annak meg semmi köze a tükrökhöz

Hogyan? Hőfokot mér hátul? :blush: Én azt hittem sima időkapcsoló, vagy bimetálos kapcsoló.

Elküldve
Hogyan? Hőfokot mér hátul? :blush: Én azt hittem sima időkapcsoló, vagy bimetálos kapcsoló.

hát... valami köze biztos van a szélvédő melegedéséhez nemgondolod?

mert ha csak kis pára van rajta az lemegy 2 perc alatt, de ha le van fagyva akkor meg sokáig kell neki melegítenie :lol:

Elküldve
hát... valami köze biztos van a szélvédő melegedéséhez nemgondolod?

mert ha csak kis pára van rajta az lemegy 2 perc alatt, de ha le van fagyva akkor meg sokáig kell neki melegítenie :blush:

Én úgy vettem észre , hogy abszolut nem függ a hűfoktól, simán csak időre megy. Volt olyan, amikor még nem olvadt le, mégis lekapcsolt. Meg gondolj bele, nem megy oda más drót csak a táp a fűtéshez. Vagy arra gondolsz, hogy az ellenállásból következtetne a hűfokra? Az elég komoly lenne.

Elküldve
Én úgy vettem észre , hogy abszolut nem függ a hűfoktól, simán csak időre megy. Volt olyan, amikor még nem olvadt le, mégis lekapcsolt. Meg gondolj bele, nem megy oda más drót csak a táp a fűtéshez. Vagy arra gondolsz, hogy az ellenállásból következtetne a hűfokra? Az elég komoly lenne.

hát nekem még nem kapcsolt le, anélkül, hogy ne olvadt volna le szárazra....

végülis annyira nem nagy dolog ez az ellenállásváltozásra...

de majd jön vki aki tudja is és nem kell találgatnunk.

Elküldve
hát nekem még nem kapcsolt le, anélkül, hogy ne olvadt volna le szárazra....

végülis annyira nem nagy dolog ez az ellenállásváltozásra...

de majd jön vki aki tudja is és nem kell találgatnunk.

Itt van egy általános leírás.

Elküldve
hát nekem még nem kapcsolt le, anélkül, hogy ne olvadt volna le szárazra....

végülis annyira nem nagy dolog ez az ellenállásváltozásra...

de majd jön vki aki tudja is és nem kell találgatnunk.

Simán elképzelhető a feltevésed. Ügye az áramfelvétel függ az ellenállástól. Ha pl nedves a hátsó szélvédő, akkor nagyon fűt, aztán ügye ahogy szárad le, emelkedik az ellenállat és csökken az áramfelvétel. Ezt figyelheti egy elektronika, ami ez alapján szabályozza. :blush:

Elküldve
Simán elképzelhető a feltevésed. Ügye az áramfelvétel függ az ellenállástól. Ha pl nedves a hátsó szélvédő, akkor nagyon fűt, aztán ügye ahogy szárad le, emelkedik az ellenállat és csökken az áramfelvétel. Ezt figyelheti egy elektronika, ami ez alapján szabályozza. :blush:

ilyesmire gondoltam

Elküldve
Simán elképzelhető a feltevésed. Ügye az áramfelvétel függ az ellenállástól. Ha pl nedves a hátsó szélvédő, akkor nagyon fűt, aztán ügye ahogy szárad le, emelkedik az ellenállat és csökken az áramfelvétel. Ezt figyelheti egy elektronika, ami ez alapján szabályozza. :lol:

Ezt nem is tudtam, hogy lekapcsol magától a hátsóablak fűtése. Nálam legalábbis még nem tette. :blush:

De böngészve a kapcsolási rajzot, semmi nem utal arra, hogy időzítve lenne, vagy áramfelvételt figyelne.

Elküldve
Ezt nem is tudtam, hogy lekapcsol magától a hátsóablak fűtése. Nálam legalábbis még nem tette. :blush:

De böngészve a kapcsolási rajzot, semmi nem utal arra, hogy időzítve lenne, vagy áramfelvételt figyelne.

a gombot nem húzza vissza

Elküldve
a gombot nem húzza vissza

Ok, hogy a kapcsolót nem húzza vissza, nincs semmi ami azt tenné.

De kapcs. rajz szerint sincs semmi ami lekapcsolna. a körben sima relé, mechanikus kapcsoló, olvadó bizti és a fűtőszál van csak. semmi más.

Lehet hogy így működik, ahogy írjátok, nem vitatom, csak semmi nem utal erre.

De most bogarat tetetek a fülembe. ráakasztok egy próbalámpát és megnézem.

Elküldve
Ok, hogy a kapcsolót nem húzza vissza, nincs semmi ami azt tenné.

De kapcs. rajz szerint sincs semmi ami lekapcsolna. a körben sima relé, mechanikus kapcsoló, olvadó bizti és a fűtőszál van csak. semmi más.

Lehet hogy így működik, ahogy írjátok, nem vitatom, csak semmi nem utal erre.

De most bogarat tetetek a fülembe. ráakasztok egy próbalámpát és megnézem.

Mi is csak feltételezzük. Amúgy meg léteznek önszabályozó fűtőszálak. Pl ereszek és tetők fűtésére, hogy ne maradjon meg a hó. :blush: Szóval elektronika sem kell hozzá, csak úgy fűt, ahogy épp szükséges. Nem olvasztja meg az üveget. :lol:

Elküldve
Mi is csak feltételezzük. Amúgy meg léteznek önszabályozó fűtőszálak. Pl ereszek és tetők fűtésére, hogy ne maradjon meg a hó. :blush: Szóval elektronika sem kell hozzá, csak úgy fűt, ahogy épp szükséges. Nem olvasztja meg az üveget. :lol:

énsetom pontosan mitől kapcsol le, de emlékeim vannak olyan írásról, hogy a relé miatt.

Elküldve
Mi is csak feltételezzük. Amúgy meg léteznek önszabályozó fűtőszálak. Pl ereszek és tetők fűtésére, hogy ne maradjon meg a hó. :blush: Szóval elektronika sem kell hozzá, csak úgy fűt, ahogy épp szükséges. Nem olvasztja meg az üveget. :lol:

jó persze vannak ilyen fűtőszálak, de nem hiszem hogy egy népautóba a 90-es években ilyet tettek volna.

De ha igen, akkor majd ha eladósorba kerül a kocsim beírom extrának. :)

Amúgy nem kötekedni akarok, csak azt írtam le amit a kapcsolási rajzból ki tudok olvasni.

Elküldve
énsetom pontosan mitől kapcsol le, de emlékeim vannak olyan írásról, hogy a relé miatt.

Én is úgy tudom, hogy a relé miatt, de mintha valahol olvastam, hogy időkapcsoló, nem az ellenállást figyeli.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.