Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
ez Vectra digit müszfalnak tünik, és beszerezhető......attol függ mennyi pénzed, türelmed kapcsolatod van

ugytom ritka mint a fehér hollo és drágább mint a gyémánt

De nagyon pöpec. :)

Mennyi most egy ilyen műszerfalnyi gyémánt? Kb., sac?

Szerintem alakítottak rajta, mert nagyon szépen van installálva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, segítséget kérnék.

Ma este, teljes sötétben otthagytam a kocsit (c20xe gsi astra) bekapcsolt lámpával 5 percre. Miután visszamentem, nemsokkal később észrevettem, hogy a műszerfal megvilágítás halványabb, mint volt. Minden világított, de kábé fele annyira erősen. A BC is: írt mindent, mért mindent, de halvány volt. Nem egy izzó égett ki, mert nem foltosan sötét,hanem minden egyenletesen halvány.

Jó, akkor vindóz módszer: kocsit leállít, lámpa le, újraindít, lámpa fel, továbbra is minden olyan halvány.

Nem mondom, hogy irreálisan halvány, mert teljesen jól látható, sőt, nem is kellemetlen, de mitől lett ilyen hirtelen halvány? Kerestem rajta műszerfalvilágítás beállítót, de nem találtam. (nem tegnap vettem a kocsit, dehát lehetek hülye).

Szóval a dolog kábé olyan érzetet kelt, mintha eddig full fényerőn használtam volna, mostmeg teljesen lecsavartam volna. Éppcsak nincsen tekerő a kocsin...

Mi a halál ez? Amúgy nagy ritkán kigyullad a motordiagnosztika lámpa is, meg 1000-1600 között járkál (mindentől függetlenül) az alapjárat.

Ksözönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, segítséget kérnék.

Ma este, teljes sötétben otthagytam a kocsit (c20xe gsi astra) bekapcsolt lámpával 5 percre. Miután visszamentem, nemsokkal később észrevettem, hogy a műszerfal megvilágítás halványabb, mint volt. Minden világított, de kábé fele annyira erősen. A BC is: írt mindent, mért mindent, de halvány volt. Nem egy izzó égett ki, mert nem foltosan sötét,hanem minden egyenletesen halvány.

Jó, akkor vindóz módszer: kocsit leállít, lámpa le, újraindít, lámpa fel, továbbra is minden olyan halvány.

Nem mondom, hogy irreálisan halvány, mert teljesen jól látható, sőt, nem is kellemetlen, de mitől lett ilyen hirtelen halvány? Kerestem rajta műszerfalvilágítás beállítót, de nem találtam. (nem tegnap vettem a kocsit, dehát lehetek hülye).

Szóval a dolog kábé olyan érzetet kelt, mintha eddig full fényerőn használtam volna, mostmeg teljesen lecsavartam volna. Éppcsak nincsen tekerő a kocsin...

Mi a halál ez? Amúgy nagy ritkán kigyullad a motordiagnosztika lámpa is, meg 1000-1600 között járkál (mindentől függetlenül) az alapjárat.

Ksözönöm

Azt nem hinném, hogy egy GSi Astran nem lehetne állítani a műszerfalvilágítás erejét.

A világításkapcsoló alatt egy vízszintes irányú potméter.

Ott kell legyen.

Link to comment
Megosztás:

Ugyan úgy kap mindent mint most csak át kell kötözgetni de ebben Sonique tud adni infot ő megcsinálta az autójába csak az E Kadett műszerfalat tette be! Abba pl a spirál ugyan úgy be megy.

ya bele raktam faragni kell rendesen ...

de nem olyan bonyolult ..

de a spiral semmi képp nem jo neki

mivel ez teljesen digit jelet kap

szoval a valtoba egy digit jelado megy bele és onnan

3 vezeték és kész .. az olajnyomashoz pedig egy masik olaj gomba kell

ami méri a nyomast ennek a helye meg van a blokk ban csak egy vak dugot kell kicsavarni..

egyébként plussz vezetékböll össze vissz 2kell bekötni

a többi szine mind meg1zik csak össze kell kötni

Udv

Sonique

Link to comment
Megosztás:

Mekkora állat vagyok.

Én voltam, aki tegnap összeparázta a gatyáját az elhalványuló műszerfal miatt.

Tényleg van benne tekerő, véletlenül biztos letekertem. Most újból jó...

Pedig volt eddig egy vectránk, két omegánk, meg az én astrám....

Úgy összef.stam magam, hogy még a nevem is elfelejtettem beírni...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.