Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
2-10K inkább. Meg nézd meg, nincs-e kirepedezve a szigetelése (hajtogasd meg kicsit óvatosan, úgy látszik).

De a hibakód nem onnan jön, ugyanis az ecu csak az alacsonyfesz vezérlésig látja a dolgokat, tehát valszeg

van egy kontakthibád az ecutól a DIS-ig valahol.

Kurv@ benzines dög! :D

Elküldve
Ami el van hanyagolva ugye... :lol: :D

Álljunk meg egy szóra!

Gyertyákat,mindent cseréltem,a kábelen nem látszik,hogy gond lenne,de majd írok Vktr-nak hátha van neki pult alól. :lol:

Elküldve
Álljunk meg egy szóra!

Gyertyákat,mindent cseréltem,a kábelen nem látszik,hogy gond lenne,de majd írok Vktr-nak hátha van neki pult alól. :D

Csak azt nem értem, hogy diesel fan létedre miért nem egy 1.5TD motoros Corsát vettél?

Elküldve
Csak azt nem értem, hogy diesel fan létedre miért nem egy 1.5TD motoros Corsát vettél?

Akkor és abban az árban nem volt megfelelő.

Most lenne egy 600ért,de nem költekezek ki ilyen gazdasági helyzetben.

Amúgy az XE-ben van etanolos cucc,szal azzal is eljárok.

Elküldve

Unalomból kimértem a gyertyakábeleket, azt is ami a trafóról jön. Mind 4,7-től 5,7-ig van csak a leghosszabb lóg ki a sorból, az 7,2. Ez ugye nem probléma? -az eddig olvasottak alapján gondolom.

Nekem, ahogy azt már egyszer emlitettem is, vannak gégecsövek a kábeleken ami nem gyári megoldás, mint azt megtudtam. Nem merem most leszedni róluk hogy megnézzem nincsenek-e megrevülve, nehogy azzal vágjam meg a szigetelést, mert a héten mindig, naponta töbször is mennem kell. Igy nem húznak át, azt már néztem. Ennek ellenére okozhat gondot az ha mégis meg van alatta valahol sérülve valahol? Végülis nem rossz megoldás ez a gégecső a kábelek védelmére, majd ha leszedem vissza is rakom rájuk. Mindezt csak érdeklődöm, mindennemű nyomós ok nélkül, hála Istennek! :D

Elküldve
Unalomból kimértem a gyertyakábeleket, azt is ami a trafóról jön. Mind 4,7-től 5,7-ig van csak a leghosszabb lóg ki a sorból, az 7,2. Ez ugye nem probléma? -az eddig olvasottak alapján gondolom.

Nekem, ahogy azt már egyszer emlitettem is, vannak gégecsövek a kábeleken ami nem gyári megoldás, mint azt megtudtam. Nem merem most leszedni róluk hogy megnézzem nincsenek-e megrevülve, nehogy azzal vágjam meg a szigetelést, mert a héten mindig, naponta töbször is mennem kell. Igy nem húznak át, azt már néztem. Ennek ellenére okozhat gondot az ha mégis meg van alatta valahol sérülve valahol? Végülis nem rossz megoldás ez a gégecső a kábelek védelmére, majd ha leszedem vissza is rakom rájuk. Mindezt csak érdeklődöm, mindennemű nyomós ok nélkül, hála Istennek! :D

ok okozat

nincs okod nem okozz feleslegesen se melót, se kárt

a kíváncsiság meg kevés ok egy 10-15 ezres beruházásra, megvágod a kábelt :lol:

Elküldve
Unalomból kimértem a gyertyakábeleket, azt is ami a trafóról jön. Mind 4,7-től 5,7-ig van csak a leghosszabb lóg ki a sorból, az 7,2. Ez ugye nem probléma? -az eddig olvasottak alapján gondolom.

Nekem, ahogy azt már egyszer emlitettem is, vannak gégecsövek a kábeleken ami nem gyári megoldás, mint azt megtudtam. Nem merem most leszedni róluk hogy megnézzem nincsenek-e megrevülve, nehogy azzal vágjam meg a szigetelést, mert a héten mindig, naponta töbször is mennem kell. Igy nem húznak át, azt már néztem. Ennek ellenére okozhat gondot az ha mégis meg van alatta valahol sérülve valahol? Végülis nem rossz megoldás ez a gégecső a kábelek védelmére, majd ha leszedem vissza is rakom rájuk. Mindezt csak érdeklődöm, mindennemű nyomós ok nélkül, hála Istennek! :D

Igen, okozhat így is veszteséget a gyújtásrendszerben, főleg párás időben. Ugyanis a párás levegő könnyen elvezeti

az elektromos töltést, így ha nincs rendesen szigetelve a kábel, mindenképpen veszteséges lesz a gyújtási teljesítmény.

Persze nem annyira, mintha rögtön a kábel melletti testpontokra húzna át :lol:

Elküldve
ok okozat

nincs okod nem okozz feleslegesen se melót, se kárt

a kíváncsiság meg kevés ok egy 10-15 ezres beruházásra, megvágod a kábelt :D

Persze, nem is keresem magamnak a bajt. Melóból "szerzek" célszerszámot és gond nélkül lekapom/visszarakom őket. Azért is nem szedem le puszta kézzel vagy csavarhúzó illetve egyéb nem erre használatos szerszámmal. Ráadásul elég kemények is.

Elküldve

Én annó építgettem benyás autókba tuning gyújtást! Nem gyenge! kb. 3000ft-ből megvan és tuti, hogy indul a verda! A haveromnak volt egy VFTS ladája és a veszedelem pihent kb. 2-3 hónapot. Ilyenkor általában nehezen indult! Beszereltük a tuning gyójtástechnikát és pöc-röf! Átlag gyújtásnál a gyertya végén kis szikraköz látható, nahát ennél kb. 2mm vastag ív! :lol: Ha a gyertya nem kap benzint, csak natur próbálgatja az ember, szinte elolvad a gyertya vége! Ezzel a rendszerrel jobb, ill. tuti, hogy elég a benya rendesen! Még az alapjárat is megemelkedett egy kicsit, szóval tutira égett a cucc! :D

Elküldve
Én annó építgettem benyás autókba tuning gyújtást! Nem gyenge! kb. 3000ft-ből megvan és tuti, hogy indul a verda! A haveromnak volt egy VFTS ladája és a veszedelem pihent kb. 2-3 hónapot. Ilyenkor általában nehezen indult! Beszereltük a tuning gyójtástechnikát és pöc-röf! Átlag gyújtásnál a gyertya végén kis szikraköz látható, nahát ennél kb. 2mm vastag ív! :lol: Ha a gyertya nem kap benzint, csak natur próbálgatja az ember, szinte elolvad a gyertya vége! Ezzel a rendszerrel jobb, ill. tuti, hogy elég a benya rendesen! Még az alapjárat is megemelkedett egy kicsit, szóval tutira égett a cucc! :D

és miből állt ez a tuning cucc?

trafót nem küldte haza?

Elküldve
és miből állt ez a tuning cucc?

trafót nem küldte haza?

Nem! Már egész pontosan nem emlékszem, hogy melyik autóból kell a trafó, de nem vágja haza! A gyári gyújtás asszem 25e V körül van, ez pedig kb. 40-50e V! Megvan valahol, hogy milyen trafó kell hozzá!

Elküldve
Nem! Már egész pontosan nem emlékszem, hogy melyik autóból kell a trafó, de nem vágja haza! A gyári gyújtás asszem 25e V körül van, ez pedig kb. 40-50e V! Megvan valahol, hogy milyen trafó kell hozzá!

meg 5ekm-es gyertyacsere periódus....elolvad az elektroda benne, valamint a nagy hőtől szerintem kerámia lehet még hamarabb haza vágja magát...mondjuk 2ekm múlva, nemhogy pöcröff, de sohova se megy...azt meg hogy az alapjárat megemelkedett....na mind1...ha ez olyan tuti lenne, miért nem használja senki még a tuning technikákba sem...messziről jött...nem mondom hogy nem működik, de győzz meg, mert az így nekem nagyon meredek... :D

Elküldve
meg 5ekm-es gyertyacsere periódus....elolvad az elektroda benne, valamint a nagy hőtől szerintem kerámia lehet még hamarabb haza vágja magát...mondjuk 2ekm múlva, nemhogy pöcröff, de sohova se megy...azt meg hogy az alapjárat megemelkedett....na mind1...ha ez olyan tuti lenne, miért nem használja senki még a tuning technikákba sem...messziről jött...nem mondom hogy nem működik, de győzz meg, mert az így nekem nagyon meredek... :D

Az alapjárat emelkedés attól is lehetett, hogy nem volt valami szuper a gyújtása a verdának! Minket már az is meggyőzött, mikor bekapcsoltuk beszerelés előtt, akkor olyan volt, mintha hegesztenénk! :lol: + a gyertya lehetett akármilyen szutykos, akkor is ívet húzott.

Elküldve

na meg azt se felejtsük el, hogy az egy ladára volt felrakva szóval egy F re lehet hazavágna mindent...azokona régi vasakon sokmindent fel lehtett javítani egy darab dróttal szinte.

Feken is lehet javítgatni, de egy kicsit körülményesebb, mertez meg az beleszól...

Elküldve

Na vmi szar van a palacsintában, jöttem hazafele az Opel taliról, és azt vettem észre, hogy a fűtéstekerők nem világítanak, a töltésjelző viszont igen. :blush: Megálltam, megnéztem az ékszíjam még meg volt, amennyire láttam bizti sem volt elszálva. Mást nem nagyon tudtam csinálni hazajöttem így. Majd holnap nekiesek, pont ideális az időjárás autószereléshez. Végülis nincs olyan sok variáció, lehet hogy csak a töltésjelző lámpa kábele testzárlatos, bár ez túl szép hogy igaz legyen. Vagy generátor vmelyik kábele esett-lazult le, vagy maga a generátor, fesz szabályzó, diódahíd, vagy ez a kettő ugyanaz? Itt az ideje, hogy beszerezzek egy multimétert, remélem a Bicostorig még elmegy. Gyanítom, hogy a fűtés tekerő lámpák kiégése, és a töltés között lehet vmi kapcsolat, mert már csak ott vannak izzók, és égtek amikor indítóztam. Holnap már többet tudok. Van a generátornak külön biztije?

Elküldve
Ha most lenne multimétered, akkor rámérhetnél a töltésre. Akkor kiderülne, hogy mi a gond.

Holnap veszek. Nem tudom el merjek-e indulni kocsival olyan 5 kilóméter oda-visza. Vagy bicikli. Fél éve nem ültem rajta, azt se tudom már hogyan működik. :lol: :blush:

Elküldve
Holnap veszek. Nem tudom el merjek-e indulni kocsival olyan 5 kilóméter oda-visza. Vagy bicikli. Fél éve nem ültem rajta, azt se tudom már hogyan működik. :D :blush:

Szerintem válaszd a biciklit. :D Azt könnyebb tolni ha leállsz, mint a kocsit! :lol: Egyszerű használni, ráülsz, lent van 2 pedál és elkezded tekerni! Fék a kormányon, ne keresd a pedáloknál! :)

Elküldve
Szerintem válaszd a biciklit. :) Azt könnyebb tolni ha leállsz, mint a kocsit! :blush: Egyszerű használni, ráülsz, lent van 2 pedál és elkezded tekerni! Fék a kormányon, ne keresd a pedáloknál! :lol:

Ja-ja vmi rémlik. De először átnézem a kábelokat, hátha csak vmi lelazult. Kb 10 kilómétert jöttem vele, nem kellett volna legalább halványulni a tompítottnak ha nincs töltés? Bár arra gondolok, hogyha van összefüggés a középkonzol világításának az eltünésével, akkor lehet a feszszabályzó adta meg magát.

Elküldve
Holnap veszek. Nem tudom el merjek-e indulni kocsival olyan 5 kilóméter oda-visza. Vagy bicikli. Fél éve nem ültem rajta, azt se tudom már hogyan működik. :lol: :blush:

Feltöltött aksival bátran elindulhatsz vele. Egy 55-ös akku, töltés nélkül, ha spórolsz a fogyasztókkal, akkor 2-3 órát is képes életben tartani az autót. Csak ma éjszaka dobd fel töltőre.

Üdv.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.