Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Nem az enyémből sem lehetett, sima süllyesztett kapaszkodós-fogantyús kárpit volt benne, és még csak szét se lehetett szedni, úgy volt összeolvasztva a többi műanyag résszel. Habár kivülről úgy néz ki hogy külön darabból áll az a rész, és ki lehet venni, bellül egy az egész. Faragtam vagy 3 órát mire sikerült belehekkelnem a gombokat. most hog mondod nekem is rémlik már és sztem a renaulttal kevertem am mégis azt mondom szét lehet szedni :lol: a forrasztásokat kell levenni róla, és a gyárilag kialakítottat betenni helyére és osszolvasztani csak!!!!! olyat sehol nem kasz külön szal marad az egész kárpit cseréje egy éve voltam kb ferkónál, mikor hoztam magamnak pár dolgot neki a kombi astra olyan kárpittal volt, gyári kapcsolók stb fel kellesz venni vele a kapcsolatot és megéreklődni mi a tényállás mostanság vele. jön a jóidő lesz mód barkácsolni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 (edited) egyébként, ha vki nem ragaszkodik a gyári megoldásokhoz, a középkonzolba elég két kapcsoló, ée akkor nem kell variálni, hogy ezt ide meg oda is meg 3 kapcsoló... én nagyon sok olyan kocsival mentem, és "nekem" kényelmesebb vol a váltó körül elhelyezett gombokat kezelni, mint az ajtón lévőket. Oké de ott hova? Az erdeti kapcsoló nem nagyon fér el egyben sehol sem, nincs akkora szabad felület, ahol csak kivágod, és bepattinod a kapcsolót. Más kocsikban gondolom volt neki hely. A Renault 19-nek van egy gombsora a rádió alatt, ott megvan a hely 2 billenőkapcsolónak az emelőhöz. Látom megint egyre gondolunk. :D Módosítva Január28, 2009 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Oké de ott hova? Az erdeti kapcsoló nem nagyon fér el egyben sehol sem, nincs akkora szabad felület, ahol csak kivágod, és bepattinod a kapcsolót. Más kocsikban gondolom volt neki hely. A Renault 19-nek van egy gombsora a rádió alatt, ott megvan a hely 2 billenőkapcsolónak az emelőhöz. Látom megint egyre gondolunk. :D igen azt ismeregm, meg a G nek is ott van de elég tróger, meg az nem esik kézre. ott a váltó körül nem kell a gyári kapcsolóval foglalkozni jó bármilyen más kocsié is... nekem pl van rönős egybe kettő meg egyesével is kettő darab. mivela kábelezés ezesetben tökre másképp néz ki így nekem nem lényeg, hogy ujra kell kábelezni. ez is csak egy megoldás, illetve egy lehetséges verzió, senkinek se kötelező ezt követnie. egyébként váltó mögött közvetlen ott talán elfér, vagyis nem mert most néztem meg a kiszerelt középkonzolon. de akkor a kivehető részbe bele lehet aplikálni vagy a kézifék meletti egyenes részbe, még az se annyira kieső rész a kezed mozgástartományából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Nekem is a szürke öblös karfám volt....de szépen ovatosan szét szereltem egy rosszat és az alapján szét szedtem az enyémet is és egy gyári ablakemelőset is...és csere...a kiszedés kegyetlen hosszu idö...betenni 2 perc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Nekem is a szürke öblös karfám volt....de szépen ovatosan szét szereltem egy rosszat és az alapján szét szedtem az enyémet is és egy gyári ablakemelőset is...és csere...a kiszedés kegyetlen hosszu idö...betenni 2 perc. Hát most már nekem mindegy, mert én már belefaragtam, majd a "jövő Opeles nemzedéke" :D tanul belőle. Én is örültem volna annak idején ilyen útmutatásnak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 igen azt ismeregm, meg a G nek is ott van de elég tróger, meg az nem esik kézre. ott a váltó körül nem kell a gyári kapcsolóval foglalkozni jó bármilyen más kocsié is... nekem pl van rönős egybe kettő meg egyesével is kettő darab. mivela kábelezés ezesetben tökre másképp néz ki így nekem nem lényeg, hogy ujra kell kábelezni. ez is csak egy megoldás, illetve egy lehetséges verzió, senkinek se kötelező ezt követnie. egyébként váltó mögött közvetlen ott talán elfér, vagyis nem mert most néztem meg a kiszerelt középkonzolon. de akkor a kivehető részbe bele lehet aplikálni vagy a kézifék meletti egyenes részbe, még az se annyira kieső rész a kezed mozgástartományából. Nekem a váltó elé tette be az előző tulaj....na ott igen szar helyen van...ezért gondoltam a változtatásra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Hát most már nekem mindegy, mert én már belefaragtam, majd a "jövő Opeles nemzedéke" :D tanul belőle. Én is örültem volna annak idején ilyen útmutatásnak. :lol: Szerintem nincs semmi gond a te megoldásoddal, müködik...nem feltűnő hogy nem gyári...mi kell más?! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 előtte eléggé zavaró lehet ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 egyébként, ha vki nem ragaszkodik a gyári megoldásokhoz, a középkonzolba elég két kapcsoló, ée akkor nem kell variálni, hogy ezt ide meg oda is meg 3 kapcsoló... én nagyon sok olyan kocsival mentem, és "nekem" kényelmesebb vol a váltó körül elhelyezett gombokat kezelni, mint az ajtón lévőket. Omegán, meg asszem a Vectrán is úgy van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Omegán, meg asszem a Vectrán is úgy van. volt egy a kereskdésbe nem is emlékszem hol volt :D de azokban nagyobb a hely... az astiban kicsit tényleg ügyeskedni kell hogy kézre is essen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Na visszacseréltem a piros izzókat a fűtésszabályzónál, végülis nem égtek ki, csak kirázkódtak, és mivel nincs hozzá pótizzó, nem láttam értelmét fixen beforrasztani a 2 db-ot.kép 1 kép 2. Megnéztem azt, amit eddig nem értette, hogy hogyan kaphatja a 3 izzóról a keringtető világítása az áramot. Jó nagy dzsuva van odabent! Ha már szétszedtem szilikonnal befúlytam minden mozgó-forgó részt, különösen a hőfokszabályzó tengelyét, mert az szorult. Meg befújtam óvatosan a rádió felületét is, hogy legközelebb ne úgy keljen kifeszegetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 zotya te se unatkozol ugylátom én ilyen hidegben hagyok mindnt ugy ahogy van majd tavasszal, csak akkor lehet időm nem lesz ennyi, de úgy az izgi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 zotya te se unatkozol ugylátom én ilyen hidegben hagyok mindnt ugy ahogy van majd tavasszal, csak akkor lehet időm nem lesz ennyi, de úgy az izgi :lol: muszáj volt, nagyon ronda volt félig pirosan, félig sötéten. :D Meg aztán időm mint a tenger. :lol: Lehet ha jobb isőm lesz leveszem a műszerfalat. Egyrészt mert beejtettem egy törött fúróhegyet a kormány mögé, és nem férek hozzá, még csak nem is látom. De bent van, mert nem jött ki allul, és félek, hogy elreszeli vmelyik kábelt, ha beszorul közéjük. Másrészt meg a kp zárnál van egy kábel szakadásom, de most éppen jó, csak nem férek hozzá, csak úgy hogy végigkövetem merre megy. Meg marha nagy kosz van odabent, ki akarom takarítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 muszáj volt, nagyon ronda volt félig pirosan, félig sötéten. :D Meg aztán időm mint a tenger. :lol: Lehet ha jobb isőm lesz leveszem a műszerfalat. Egyrészt mert beejtettem egy törött fúróhegyet a kormány mögé, és nem férek hozzá, még csak nem is látom. De bent van, mert nem jött ki allul, és félek, hogy elreszeli vmelyik kábelt, ha beszorul közéjük. Másrészt meg a kp zárnál van egy kábel szakadásom, de most éppen jó, csak nem férek hozzá, csak úgy hogy végigkövetem merre megy. Meg marha nagy kosz van odabent, ki akarom takarítani. csupán a kosz maitt nem bizti hogy én kivenném.... ha kiveszed akkor előtte szerezz be fekete műszerfalat, és kicsit fiatalítsd át az autó belsejét akkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 csupán a kosz maitt nem bizti hogy én kivenném.... ha kiveszed akkor előtte szerezz be fekete műszerfalat, és kicsit fiatalítsd át az autó belsejét akkor. Jó de akkor is idegesít ott az a törött fúróhegy, meg a kp-zár kábeleihez sem férek máshogy hozzá. Meg ha feketítenék akkor már mindent kéne, a kárpitokat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 így így :D szépen sorban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Én meg nem akarok elektromos ablak miatt kárpitot cserélni. Nekem nagyon bejön ez a fekete plüss. :D Főleg, hogy utána elütne az ülés kárpítjától is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Én meg nem akarok elektromos ablak miatt kárpitot cserélni. Nekem nagyon bejön ez a fekete plüss. :D Főleg, hogy utána elütne az ülés kárpítjától is. Nem kell, ha megfelel a belefaragás, ahogy én is tettem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Én meg nem akarok elektromos ablak miatt kárpitot cserélni. Nekem nagyon bejön ez a fekete plüss. :D Főleg, hogy utána elütne az ülés kárpítjától is. nem is kell vagy berakod középre, de az nem gyári... vagy pedig az olvasztásokat szétveszed, és beleügyeskeded a másikból a panelt Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 nem is kell vagy berakod középre, de az nem gyári... vagy pedig az olvasztásokat szétveszed, és beleügyeskeded a másikból a panelt Igen... csak én a gyári megoldások híve vagyok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Igen... csak én a gyári megoldások híve vagyok. :lol: Hát a gyári kárpitba faragtam bele a gyári kapcsolót. Mi ez ha nem gyári megoldás? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Igen... csak én a gyári megoldások híve vagyok. :D az is az lesz csak a kapaszkodó mögötti műanyagot ki kell cserélni egybe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Hát a gyári kárpitba faragtam bele a gyári kapcsolót. Mi ez ha nem gyári megoldás? :lol: :D no comment. :D Amúgy, ha majd oda jutok, megcsinálod nekem? :lol: ;) Nincs szerszámom ilyesmihez, akkor megcsinálnám ha lenne. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 hát mondjuk sztem annyi van mint Zotyának :D de panelba azért sokkal nehezebb ilyeneket megoldani én is meg Z is ha nem készülünk el mi van akkor? semmi majd holnap befejezzük, addig elvan az udavaron ugy ahogy hagytuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Jó de akkor is idegesít ott az a törött fúróhegy, meg a kp-zár kábeleihez sem férek máshogy hozzá. Meg ha feketítenék akkor már mindent kéne, a kárpitokat is. Az van. Egy komplett fekete belsőm van a "sufnyiba". :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts