Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem az enyémből sem lehetett, sima süllyesztett kapaszkodós-fogantyús kárpit volt benne, és még csak szét se lehetett szedni, úgy volt összeolvasztva a többi műanyag résszel. Habár kivülről úgy néz ki hogy külön darabból áll az a rész, és ki lehet venni, bellül egy az egész. Faragtam vagy 3 órát mire sikerült belehekkelnem a gombokat.

most hog mondod nekem is rémlik már és sztem a renaulttal kevertem

am mégis azt mondom szét lehet szedni :lol: a forrasztásokat kell levenni róla, és a gyárilag kialakítottat betenni helyére és osszolvasztani

csak!!!!! olyat sehol nem kasz külön szal marad az egész kárpit cseréje

egy éve voltam kb ferkónál, mikor hoztam magamnak pár dolgot neki a kombi astra olyan kárpittal volt, gyári kapcsolók stb

fel kellesz venni vele a kapcsolatot és megéreklődni mi a tényállás mostanság vele.

jön a jóidő lesz mód barkácsolni :D

Link to comment
Megosztás:

egyébként, ha vki nem ragaszkodik a gyári megoldásokhoz, a középkonzolba elég két kapcsoló, ée akkor nem kell variálni, hogy ezt ide meg oda is meg 3 kapcsoló...

én nagyon sok olyan kocsival mentem, és "nekem" kényelmesebb vol a váltó körül elhelyezett gombokat kezelni, mint az ajtón lévőket.

Oké de ott hova? Az erdeti kapcsoló nem nagyon fér el egyben sehol sem, nincs akkora szabad felület, ahol csak kivágod, és bepattinod a kapcsolót. Más kocsikban gondolom volt neki hely. A Renault 19-nek van egy gombsora a rádió alatt, ott megvan a hely 2 billenőkapcsolónak az emelőhöz.

Látom megint egyre gondolunk. :D

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Oké de ott hova? Az erdeti kapcsoló nem nagyon fér el egyben sehol sem, nincs akkora szabad felület, ahol csak kivágod, és bepattinod a kapcsolót. Más kocsikban gondolom volt neki hely. A Renault 19-nek van egy gombsora a rádió alatt, ott megvan a hely 2 billenőkapcsolónak az emelőhöz.

Látom megint egyre gondolunk. :D

igen azt ismeregm, meg a G nek is ott van de elég tróger, meg az nem esik kézre.

ott a váltó körül nem kell a gyári kapcsolóval foglalkozni jó bármilyen más kocsié is... nekem pl van rönős egybe kettő meg egyesével is kettő darab.

mivela kábelezés ezesetben tökre másképp néz ki így nekem nem lényeg, hogy ujra kell kábelezni.

ez is csak egy megoldás, illetve egy lehetséges verzió, senkinek se kötelező ezt követnie.

egyébként váltó mögött közvetlen ott talán elfér, vagyis nem mert most néztem meg a kiszerelt középkonzolon.

de akkor a kivehető részbe bele lehet aplikálni

vagy a kézifék meletti egyenes részbe, még az se annyira kieső rész a kezed mozgástartományából.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is a szürke öblös karfám volt....de szépen ovatosan szét szereltem egy rosszat és az alapján szét szedtem az enyémet is és egy gyári ablakemelőset is...és csere...a kiszedés kegyetlen hosszu idö...betenni 2 perc.

Hát most már nekem mindegy, mert én már belefaragtam, majd a "jövő Opeles nemzedéke" :D tanul belőle. Én is örültem volna annak idején ilyen útmutatásnak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

igen azt ismeregm, meg a G nek is ott van de elég tróger, meg az nem esik kézre.

ott a váltó körül nem kell a gyári kapcsolóval foglalkozni jó bármilyen más kocsié is... nekem pl van rönős egybe kettő meg egyesével is kettő darab.

mivela kábelezés ezesetben tökre másképp néz ki így nekem nem lényeg, hogy ujra kell kábelezni.

ez is csak egy megoldás, illetve egy lehetséges verzió, senkinek se kötelező ezt követnie.

egyébként váltó mögött közvetlen ott talán elfér, vagyis nem mert most néztem meg a kiszerelt középkonzolon.

de akkor a kivehető részbe bele lehet aplikálni

vagy a kézifék meletti egyenes részbe, még az se annyira kieső rész a kezed mozgástartományából.

Nekem a váltó elé tette be az előző tulaj....na ott igen szar helyen van...ezért gondoltam a változtatásra...

Link to comment
Megosztás:

Hát most már nekem mindegy, mert én már belefaragtam, majd a "jövő Opeles nemzedéke" :D tanul belőle. Én is örültem volna annak idején ilyen útmutatásnak. :lol:

Szerintem nincs semmi gond a te megoldásoddal, müködik...nem feltűnő hogy nem gyári...mi kell más?! :lol:

Link to comment
Megosztás:

egyébként, ha vki nem ragaszkodik a gyári megoldásokhoz, a középkonzolba elég két kapcsoló, ée akkor nem kell variálni, hogy ezt ide meg oda is meg 3 kapcsoló...

én nagyon sok olyan kocsival mentem, és "nekem" kényelmesebb vol a váltó körül elhelyezett gombokat kezelni, mint az ajtón lévőket.

Omegán, meg asszem a Vectrán is úgy van.

Link to comment
Megosztás:

Na visszacseréltem a piros izzókat a fűtésszabályzónál, végülis nem égtek ki, csak kirázkódtak, és mivel nincs hozzá pótizzó, nem láttam értelmét fixen beforrasztani a 2 db-ot.kép 1 kép 2. Megnéztem azt, amit eddig nem értette, hogy hogyan kaphatja a 3 izzóról a keringtető világítása az áramot. Jó nagy dzsuva van odabent! Ha már szétszedtem szilikonnal befúlytam minden mozgó-forgó részt, különösen a hőfokszabályzó tengelyét, mert az szorult. Meg befújtam óvatosan a rádió felületét is, hogy legközelebb ne úgy keljen kifeszegetni.

Link to comment
Megosztás:

zotya te se unatkozol ugylátom

én ilyen hidegben hagyok mindnt ugy ahogy van

majd tavasszal, csak akkor lehet időm nem lesz ennyi, de úgy az izgi :lol:

muszáj volt, nagyon ronda volt félig pirosan, félig sötéten. :D Meg aztán időm mint a tenger. :lol: Lehet ha jobb isőm lesz leveszem a műszerfalat. Egyrészt mert beejtettem egy törött fúróhegyet a kormány mögé, és nem férek hozzá, még csak nem is látom. De bent van, mert nem jött ki allul, és félek, hogy elreszeli vmelyik kábelt, ha beszorul közéjük. Másrészt meg a kp zárnál van egy kábel szakadásom, de most éppen jó, csak nem férek hozzá, csak úgy hogy végigkövetem merre megy. Meg marha nagy kosz van odabent, ki akarom takarítani.

Link to comment
Megosztás:

muszáj volt, nagyon ronda volt félig pirosan, félig sötéten. :D Meg aztán időm mint a tenger. :lol: Lehet ha jobb isőm lesz leveszem a műszerfalat. Egyrészt mert beejtettem egy törött fúróhegyet a kormány mögé, és nem férek hozzá, még csak nem is látom. De bent van, mert nem jött ki allul, és félek, hogy elreszeli vmelyik kábelt, ha beszorul közéjük. Másrészt meg a kp zárnál van egy kábel szakadásom, de most éppen jó, csak nem férek hozzá, csak úgy hogy végigkövetem merre megy. Meg marha nagy kosz van odabent, ki akarom takarítani.

csupán a kosz maitt nem bizti hogy én kivenném....

ha kiveszed akkor előtte szerezz be fekete műszerfalat, és kicsit fiatalítsd át az autó belsejét akkor.

Link to comment
Megosztás:

csupán a kosz maitt nem bizti hogy én kivenném....

ha kiveszed akkor előtte szerezz be fekete műszerfalat, és kicsit fiatalítsd át az autó belsejét akkor.

Jó de akkor is idegesít ott az a törött fúróhegy, meg a kp-zár kábeleihez sem férek máshogy hozzá. Meg ha feketítenék akkor már mindent kéne, a kárpitokat is.

Link to comment
Megosztás:

Én meg nem akarok elektromos ablak miatt kárpitot cserélni. Nekem nagyon bejön ez a fekete plüss. :D Főleg, hogy utána elütne az ülés kárpítjától is.

nem is kell

vagy berakod középre, de az nem gyári... vagy pedig az olvasztásokat szétveszed, és beleügyeskeded a másikból a panelt

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.