Daralo Elküldve Január18, 2009 Megoszt Elküldve Január18, 2009 Sziasztok. A problémám a gyári rádióm (nem müxik) nagy nehézségek árán kiszedtük mert szeretnék venni egy újat. De elbizonytalanodtam mivel a rádió csatlakozása(lehet hogy nem ez a helyes szó rá) 3 rom részes (3 db fektetett téglalap alakú) viszon amiket rádiókat nézetem a boltokban csak 1 részes.Gondolom hogy így nem tudnám használni viszont valamiféle átalakító létezik amivel megtudnám oldani a problémát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Viszont az olaj nem a trafóból jön, ugyanúgy mint a NZ mocinál a gyújtáselosztónál itt is van egy gumigyűrű a trafó tartója alatt. Kicseréltem, trafót megmostam és azóta minden ok. B) Szia Udi! Az se hengerfelyen ott semmilyen gumi nincs, az a fele a háznak teljessen zárt ha jól emlékszem! Vagy rosszul, mert azt néztem elösszőr mielött be lett rakva, minden tömitést cseréltünk a beszerelés elött nehogy utána szivasson valami! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 EPC-ben néztem, amelyik ugyanígy néz ki, mint a tiéd, az csereszabatos (X14XE, X16SZ/R). Köszi FPepe! Még egy kicsit forgatom a dolgot magamba, mert egyenlőre nem is találok sehol hasonlót sem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Sziasztok. A problémám a gyári rádióm (nem müxik) nagy nehézségek árán kiszedtük mert szeretnék venni egy újat. De elbizonytalanodtam mivel a rádió csatlakozása(lehet hogy nem ez a helyes szó rá) 3 rom részes (3 db fektetett téglalap alakú) viszon amiket rádiókat nézetem a boltokban csak 1 részes.Gondolom hogy így nem tudnám használni viszont valamiféle átalakító létezik amivel megtudnám oldani a problémát? Jól gondolod, léteznek hozzá átalakítók. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Lehet, hogy halódik az akksim. B) Éjjel töltöm, felmegy 14,8V-ra, utána 3 óra pihentetés, és már csak 12,4 V. Következő éjjel ugyanez, és utána már csak 12,3 V.... pedig nem is indítottam az ótót. Igaz, 3 és fél éves parlagi magyar akksi amivel vettem a kocsit. Szóval figyelem, oszt majd meglátjuk... Szerencsére indítási gondom még nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Szia Udi! Az se hengerfelyen ott semmilyen gumi nincs, az a fele a háznak teljessen zárt ha jól emlékszem! Vagy rosszul, mert azt néztem elösszőr mielött be lett rakva, minden tömitést cseréltünk a beszerelés elött nehogy utána szivasson valami! Üdv:BB Én is azt hittem, hogy ott nincs tömítés és meg is szívtam mivel ott folyt az olaj. A hengerfej ugyanaz, csak ahová a gyújtáselosztó megy oda raktak egy "vakpanelt" ami úgy van kialakítva mint a gyújtáselosztó alja és gumitömítés is van rajta. Ha leszeded a trafót utána már látni fogod a "vakpanelt" rögzítő csavarokat. Kiszeded és egyből rájössz mi a helyzet még a vezérműtengely kihajtása is megvan ugyanúgy. SE-nél is volt gyújtáselosztós változat a DIS gyújtás kedvéért nem csináltak másik hengerfejet. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Én is azt hittem, hogy ott nincs tömítés és meg is szívtam mivel ott folyt az olaj. A hengerfej ugyanaz, csak ahová a gyújtáselosztó megy oda raktak egy "vakpanelt" ami úgy van kialakítva mint a gyújtáselosztó alja és gumitömítés is van rajta. Ha leszeded a trafót utána már látni fogod a "vakpanelt" rögzítő csavarokat. Kiszeded és egyből rájössz mi a helyzet még a vezérműtengely kihajtása is megvan ugyanúgy. SE-nél is volt gyújtáselosztós változat a DIS gyújtás kedvéért nem csináltak másik hengerfejet. B) ezen már gondolkozam sokat.... magában a hengerfejben van valami ami különbözik a sima nz től? nem lenne elég "csak" a hf re épített cuccokat megvenni, meg a számítógépet kábelköteggel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 ezen már gondolkozam sokat.... magában a hengerfejben van valami ami különbözik a sima nz től? nem lenne elég "csak" a hf re épített cuccokat megvenni, meg a számítógépet kábelköteggel? Az egész hengerfej más. Más a szívórésze eleve, meg a hengerenkénti injektoroknak is megvan a helye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 nemhinném hogy más lenne, legalábbis azok miatt amit irtál nem kötleező másnak lennie. most mondták, hogy hiába nem forgó elosztós, még akor is megvan a luk a végén. a szívórész pedig egy szívó csonk. amit le lehet venni a hf ről. sz injektorrok meg abban csücsülnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Én is azt hittem, hogy ott nincs tömítés és meg is szívtam mivel ott folyt az olaj. A hengerfej ugyanaz, csak ahová a gyújtáselosztó megy oda raktak egy "vakpanelt" ami úgy van kialakítva mint a gyújtáselosztó alja és gumitömítés is van rajta. Ha leszeded a trafót utána már látni fogod a "vakpanelt" rögzítő csavarokat. Kiszeded és egyből rájössz mi a helyzet még a vezérműtengely kihajtása is megvan ugyanúgy. SE-nél is volt gyújtáselosztós változat a DIS gyújtás kedvéért nem csináltak másik hengerfejet. B) Hát akkor ma megsasolom a kérdést és holnap okosabb nem leszek meg talán szebb sem, de képben leszek ezzel a dologgal kapcsolatban! Köszi az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 nemhinném hogy más lenne, legalábbis azok miatt amit irtál nem kötleező másnak lennie. most mondták, hogy hiába nem forgó elosztós, még akor is megvan a luk a végén. a szívórész pedig egy szívó csonk. amit le lehet venni a hf ről. sz injektorrok meg abban csücsülnek. Lehet, csak belevau ;) B) De úgy tudom más. Tápiószecső aláírásában lévő linkeket nézd meg, ő eléggé mélyen beleásta magát a témába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 nemhinném hogy más lenne, legalábbis azok miatt amit irtál nem kötleező másnak lennie. most mondták, hogy hiába nem forgó elosztós, még akor is megvan a luk a végén. a szívórész pedig egy szívó csonk. amit le lehet venni a hf ről. sz injektorrok meg abban csücsülnek. Nem lenne kötelező másnak lennie, de: - kompresszió eltér, és ezt kizárásos alapon a hengerfej adja - nem tartom valószínűtlennek hogy mások a szelepméretek (ha valaki mér egy NZ-ét én tudok mérni SE-ét) - ugyanígy a csatorna keresztmetszetek is lehetnek mások, bár a leömlőjük ugyanolyan szemre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Nem lenne kötelező másnak lennie, de: - kompresszió eltér, és ezt kizárásos alapon a hengerfej adja ... Tudtommal más a dugattyúk tetejének az alakja is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 NZ és a SE hengerfej eltérőek azaz nem csereszabatosak még a vezérműtengely sem EPC-ben is más száma van. Viszont a SE hengerfej mindkét gyújtásrendszernél ugyanaz legyen hagyományos elosztós vagy DIS. Dugók megegyeznek 1.4 esetében. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Dugók megegyeznek 1.4 esetében. ;) Pedig EPC szerint is másmilyenek... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 na ez az én is sokmindennel találkoztam már ilyen adattáblákba, és ugyan azon alkatrészeknek más száma van, mert ez 1.6ba kell vagy 1.4ben. nemtudom, csak egy kérdés volt, de amiket felsorolt Stefan abból adódóan nem kellene... és az a fura, ha már más méretek vannak pl a szelepek miatt is akkor azt a lukat miért hagyták ott? jo erre is válasz lehet hogy a forgó elosztó miatt...de ez is olyan probléma, szerintem, hogy kellene egy se meg egy nz is és úgy lehetne megmondani a tutit... bár 60lóerőre meg 82 lóerőre se ugyan olyan teherbírású alaktrészek kellenének, de akkor a dugók főteng stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 az se szívó része kerek, a többi meg négyszögletes. a leömlő kompatibilis. a szelepeknél nemtom h van e különbség. a dugóknál én is sokat töprengetem milegyen, de meghagytuk az eredeti dugókat, és semmi baja. amikor néztem akkor össze vissza voltak a dugók alapméret,túlméret..egy csomó átfedés meg miegymás volt B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 bár 60lóerőre meg 82 lóerőre se ugyan olyan teherbírású alaktrészek kellenének, de akkor a dugók főteng stb... Attól még hogy nem ugyanolyanok kellenének, lehetnek ugyanazok. Sőt... Sokkal indokoltabb. Egy alkatész életciklusa alatt temérdek költség van és ebből a gyártás szinte elenyésző. Ha jó az SE-é az NZ-be miért csinálnának másikat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 dugó miét lett akkor más? pedig nzvel is megy mint tudod B) de ha a szívósor alakja más akkor más a heng fej. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 dugó miét lett akkor más? pedig nzvel is megy mint tudod B) de ha a szívósor alakja más akkor más a heng fej. Udi épp azt mondta, hogy nem más. Ha más annak is számtalan oka lehet, de abban szinte biztos vagyok hogy nem úgy csinálták, hogy méreteztek egyet 60 lóra és mégegyet 82 lóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Novyy! Foglaljuk össze az NZ --> SE átépítéshez ezekre lesz szükséged: - SE hengerfej minden sallangjával együtt (szívósorral, vez.mű tengellyel, alapjárati motorral, jeladókkal, vízcsővel stb.) - kábelköteg és ECU (motorvezérlő egység) - nagynyomású AC pumpa (3 bar) - légszűrőház komplett (gumicsövekkel együtt) - főtengely ékszíjtárcsa és főtengely impulzus jeladó. - fékrásegítőre menő vákumcső NZ-ből felhasználható: - map szenzor, - vízhőfok jeladók (1 és 2 vezetékes) - lambdaszonda - gyújtáskábelek (DIS-nél kicsit hosszabb lesz de a célnak megfelel) - leömlő (hővédő lemeznél van egy lyuk azt be lehet fedni) - hidrotőkék (állapotfüggő) Ha valami kimaradt majd Tápiószecső pótolja. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Tehát, nekem hiába SZR a motorom, akkor is kell egy másik hengerfej. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Tehát, nekem hiába SZR a motorom, akkor is kell egy másik hengerfej. igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 oké akkor nem egyezik maga a hang fej blokja sem én csak erre voltam kiváncsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január21, 2009 Megoszt Elküldve Január21, 2009 nem túl régen volt szó a km óra ledesítéséről, itt egy pár kép összegyűjtve. km óra ledesítés Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts