J0hnny Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 bocs nem tompi hanem táv hoz már bele vok kavarodva B) De oda is minek?
Novy Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 távolságihoz?? ez egy tákolt golf... és ilyen hidegben kicsit nehézkesa hibafeltárás, de vmi a relé meghajtása körül nincs rendben. eleve nem jo helyen van a relé se... én a lámpához tenném, ez meg a műszer fal altt van de ugy, hogy 5cmes mozgást ad... szarság...
J0hnny Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 távolságihoz?? ez egy tákolt golf... és ilyen hidegben kicsit nehézkesa hibafeltárás, de vmi a relé meghajtása körül nincs rendben. eleve nem jo helyen van a relé se... én a lámpához tenném, ez meg a műszer fal altt van de ugy, hogy 5cmes mozgást ad... szarság... Jaaaa...autókról beszélgetünk itt,nem fosvágenyről! B)
hening Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Jaaaa...autókról beszélgetünk itt,nem fosvágenyről! B) Hát ez az. ;)
Novy Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 nem tehet róla hogy nem ért hozzá és azt vett...
Novy Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 ha már relézgetek megméregettem mennyi ampírt vesz fel a kapcsolószlon egy relay... hát érdekes, hogy nekem van egy warcelos, ami 30 A os és kapcsolószálon felvesz 110mA ert, van egy másfajta, az olyan, ha kap feszt, akor ide kapcsol,ha nem akkor oda, de az már 150mA er vesz fel.... namármost a legtöbb autórádió 30mA os szálat biztosít autóerősítő, vagyis elektromos antennának... akkor van oylan relé is ami ezektől sokkal kisebb A erral is tud kapcsolni? vagyis kisebb ampert vesz fel kapcsolószállon?
J0hnny Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 ha már relézgetek megméregettem mennyi ampírt vesz fel a kapcsolószlon egy relay... hát érdekes, hogy nekem van egy warcelos, ami 30 A os és kapcsolószálon felvesz 110mA ert, van egy másfajta, az olyan, ha kap feszt, akor ide kapcsol,ha nem akkor oda, de az már 150mA er vesz fel.... namármost a legtöbb autórádió 30mA os szálat biztosít autóerősítő, vagyis elektromos antennának... akkor van oylan relé is ami ezektől sokkal kisebb A erral is tud kapcsolni? vagyis kisebb ampert vesz fel kapcsolószállon? Ez csakis a relé tekercsétől függ.
Novy Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 szétszedés után rájöttem én is B) gondolom minnél erősebbáramokat kapcsol, annál erősebb a tekercs is... gondolom.
J0hnny Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 szétszedés után rájöttem én is B) gondolom minnél erősebbáramokat kapcsol, annál erősebb a tekercs is... gondolom. Nem ilyen egyszerű ez azért,de az átfolyó áram erőssége nem függ a behuzó tekercs ohmikus ellenállásától. ;)
Novy Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 hát akkor nemtom,de valószínű nem is lényeges számomra. B)
daykiller Elküldve Január12, 2009 Elküldve Január12, 2009 Lecserélted már az olajat, vagy még mindig az a 15W-s van benne? Pont ma este voltam autószerelőmnél, hogy mikor esedékes neki, de a héten tömve van. Beindult neki a fújás biznisz. B)
opel16v Elküldve Január13, 2009 Elküldve Január13, 2009 ha már relézgetek megméregettem mennyi ampírt vesz fel a kapcsolószlon egy relay... hát érdekes, hogy nekem van egy warcelos, ami 30 A os és kapcsolószálon felvesz 110mA ert, van egy másfajta, az olyan, ha kap feszt, akor ide kapcsol,ha nem akkor oda, de az már 150mA er vesz fel.... namármost a legtöbb autórádió 30mA os szálat biztosít autóerősítő, vagyis elektromos antennának... akkor van oylan relé is ami ezektől sokkal kisebb A erral is tud kapcsolni? vagyis kisebb ampert vesz fel kapcsolószállon? Az a kapcsolójel nem relézésre való B) A hivatalosan rákapcsolható eszközök félvezetős bemenettel rendelkeznek, alig vesznek fel áramot erről a jelvezetékről.
ha4nz Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 Esetleg a relé behúzótekercsében nincs egy dióda a polaritásvédelem miatt?
opel16v Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 Esetleg a relé behúzótekercsében nincs egy dióda a polaritásvédelem miatt? nem szokik lenni.
gr3ddy Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 Ne csodálkozz, ilyen hidegben én is nehezen indulok be. Nem csak a lapát volt lefagyva a szálvédőhöz? Vagy a kenés dermedt meg a mototrnál/ szerkezetnél. Nem, a lapát nem. Valszeg a kenés. Hozzányúlni most ebben az időben nem szeretnék B)
J0hnny Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 Esetleg a relé behúzótekercsében nincs egy dióda a polaritásvédelem miatt? Nem a polarításvédelem miatt van az ott! B)
invictus Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 A fordulatszámmérő milyen hibahatárok mellett dolgozik? Ugyanis nekem üzemmelegen alapjáraton az óra szerint 750-et forog, ami nem feltétlen tűnik pontosnak. Egy Astrás haverom is megjegyezte, hogy szerinte nem jól mér, mert mikor ő váltana, még csak 2500-at mutat az óra, ő pedig tovább szokta pörgetni. Szóval hang alapján szerinte kevesebbet mutat az óra a valóságnál. Nem tudom ez mennyire az ő tévedése illetve az én paranoiám. A vezetéket jól kötöttem be. A legjobb teszt a leszabályozásig forgatás lenne, hogy akkor mit mutat, de én addig nem merem pörgetni.
daykiller Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 A fordulatszámmérő milyen hibahatárok mellett dolgozik? Ugyanis nekem üzemmelegen alapjáraton az óra szerint 750-et forog, ami nem feltétlen tűnik pontosnak. Egy Astrás haverom is megjegyezte, hogy szerinte nem jól mér, mert mikor ő váltana, még csak 2500-at mutat az óra, ő pedig tovább szokta pörgetni. Szóval hang alapján szerinte kevesebbet mutat az óra a valóságnál. Nem tudom ez mennyire az ő tévedése illetve az én paranoiám. A vezetéket jól kötöttem be. A legjobb teszt a leszabályozásig forgatás lenne, hogy akkor mit mutat, de én addig nem merem pörgetni. Nekem legutóbbi zöldkártyánál 795-ös alapjárati fordulatot állapítottak meg üzemmelegen és a műszer is körülbelül annyit mutat.
Laleekirály Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 A fordulatszámmérő milyen hibahatárok mellett dolgozik? Ugyanis nekem üzemmelegen alapjáraton az óra szerint 750-et forog, ami nem feltétlen tűnik pontosnak. Egy Astrás haverom is megjegyezte, hogy szerinte nem jól mér, mert mikor ő váltana, még csak 2500-at mutat az óra, ő pedig tovább szokta pörgetni. Szóval hang alapján szerinte kevesebbet mutat az óra a valóságnál. Nem tudom ez mennyire az ő tévedése illetve az én paranoiám. A vezetéket jól kötöttem be. A legjobb teszt a leszabályozásig forgatás lenne, hogy akkor mit mutat, de én addig nem merem pörgetni. Hát én egyszer próbáltam betenni egy 1,6-os astra fordulatszámmérős kilóméterórát az 1,7D Gizibe és alapjáraton 5000-et mutatott! B) Kicsit odaléptem neki és skálán kívülre ment a mutató! Visszaraktuk a 1,6-ba és ott hibátlanul ment! ;)
redline Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 A fordulatszámmérő milyen hibahatárok mellett dolgozik? Ugyanis nekem üzemmelegen alapjáraton az óra szerint 750-et forog, ami nem feltétlen tűnik pontosnak. Egy Astrás haverom is megjegyezte, hogy szerinte nem jól mér, mert mikor ő váltana, még csak 2500-at mutat az óra, ő pedig tovább szokta pörgetni. Szóval hang alapján szerinte kevesebbet mutat az óra a valóságnál. B) ;) :blush: :D :lol: Ez aztán a digitális saccolás :) A c14nz-ben anno nálam is 800 körül állt a mutató...a gsi fixen 1k
hening Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Hát én egyszer próbáltam betenni egy 1,6-os astra fordulatszámmérős kilóméterórát az 1,7D Gizibe és alapjáraton 5000-et mutatott! B) Kicsit odaléptem neki és skálán kívülre ment a mutató! Visszaraktuk a 1,6-ba és ott hibátlanul ment! ;) Ez azért van, mert a dizilé a generátorról veszi a jelet, míg a benzinesé az ECU-tól kapja (tul. képpen a trafó jelei alapján).
Laleekirály Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Ez azért van, mert a dizilé a generátorról veszi a jelet, míg a benzinesé az ECU-tól kapja (tul. képpen a trafó jelei alapján). Értem! Köszi a felvilágosítást!
ha4nz Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Nem a polarításvédelem miatt van az ott! B) Hanem?
Recommended Posts