epk947 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 gondoltam beleolvasok... "Az akkumulátor tulajdonképpen egy doboz" vazze B) Írottam volt: Akinek nem köll, ne óvassa! biggrin.gif Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Írottam volt: Akinek nem köll, ne óvassa! biggrin.gif Olvasám vala. Gondoltam egy kis frissítés nem árthat, de ilyen kezdőmondat után B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Jó de hogyan gondozzam? Simogassam? Vagy fektessem be magam melé az ágyba?! :D Azon kívül, hogy rátöltök, nem tudok mit csinálni vele. Én ezt már próbáltam...igaz nem aksival :lol: a rátöltés utánna kellett :blush: tényleg így van ahogy a cartárs is írja...az opel aksimat én is 3 hete nyugdíjaztam..leaglább 6 éves volt...és már 2 éve nem lehetett látni benne a golóbist...pedig indított, aztán idén mielőtt kicseréltem, megpróbáltam behatolni...persze előtte simogattam ;) :) ...de nem akarta...nem lehetett már rajta segíteni... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Én ezt már próbáltam...igaz nem aksival :lol: a rátöltés utánna kellett :D tényleg így van ahogy a cartárs is írja...az opel aksimat én is 3 hete nyugdíjaztam..leaglább 6 éves volt...és már 2 éve nem lehetett látni benne a golóbist...pedig indított, aztán idén mielőtt kicseréltem, megpróbáltam behatolni...persze előtte simogattam ;) :) ...de nem akarta...nem lehetett már rajta segíteni... B) Hát akkor hagyom úgy ahogy van. Amíg indít , addig marad. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Jó de hogyan gondozzam? Simogassam? Vagy fektessem be magam melé az ágyba?! B) Azon kívül, hogy rátöltök, nem tudok mit csinálni vele. Legyen mindig rendben a töltőfeszed, ne engedd nagyon lemerülni (ha mégis, olyan állapotban ne terheld(indítózás)), tartsd tisztán a csatlakozásokat, védd a túlzott hőtől (akár sugárzótól is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Legyen mindig rendben a töltőfeszed, ne engedd nagyon lemerülni (ha mégis, olyan állapotban ne terheld(indítózás)), tartsd tisztán a csatlakozásokat, védd a túlzott hőtől (akár sugárzótól is). Az utóbbit most könnyen megoldom. ;) Majd messzebb teszem a radiátortól. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 J0hnny! Decemberben sok rövidtáv volt mivel költöztem, napi 16-24 indítás verda kint aludt és kibírta...szomszédok meg minden nap reggel bikáztak... ;) Bosch Silver aksi az nem egy átlagos cucc...ez tényleg király! Beajánljalak a Bosch-hoz a marketing osztályra? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Nekem a "nem gondozásmentes" aksimon csak az egyik cella halt meg és már meg sem nyekkent az öninditó. Ha rátettem a töltőt akkor úgy 5 perc után mégis beinditotta a mocit. El is mentem vele a nagyihoz(7km), de betettem a kocsiba a töltőt a biztonság kedvéért(nehogy a mamának kelljen betolnia :D ) ...és jól tettem. Kb fél órás állás után megint csak meg sem nyekkent. Pár percre rátöltöttem és irány haza. Itthon meg kicseréltem, hála Istennek volt másik aksim. Amit kivettem rátettem töltőre. Mivel az egyik cellában nem láttam semmilyen reakciót egy nap elteltével sem megállapitottam a "halál" időpontját és levettem a "gépről". Gondolom zárlatos lett. De mitől lesz egy akumlátor zárlatos? Attól az iszaptól amiről irnak az epk által belinkelt totalcaros szövegben? Mert hát más mi történhet vele? Be van téve a kocsiba és meg se mozdul(persze tudom hogy azért rázkódik lötyög benne a lé menet közben, de mégis!? :blush: ;) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Nekem a "nem gondozásmentes" aksimon csak az egyik cella halt meg és már meg sem nyekkent az öninditó. Ha rátettem a töltőt akkor úgy 5 perc után mégis beinditotta a mocit. El is mentem vele a nagyihoz(7km), de betettem a kocsiba a töltőt a biztonság kedvéért(nehogy a mamának kelljen betolnia :D ) ...és jól tettem. Kb fél órás állás után megint csak meg sem nyekkent. Pár percre rátöltöttem és irány haza. Itthon meg kicseréltem, hála Istennek volt másik aksim. Amit kivettem rátettem töltőre. Mivel az egyik cellában nem láttam semmilyen reakciót egy nap elteltével sem megállapitottam a "halál" időpontját és levettem a "gépről". Gondolom zárlatos lett. De mitől lesz egy akumlátor zárlatos? Attól az iszaptól amiről irnak az epk által belinkelt totalcaros szövegben? Mert hát más mi történhet vele? Be van téve a kocsiba és meg se mozdul(persze tudom hogy azért rázkódik lötyög benne a lé menet közben, de mégis!? :blush: ;) B) Úgy tudom, hogy iszaposodik, és ha a felgyűlő iszap elérik az olomlemezek alját, akkor cellazárlatot okoz. Elhasználódik az ólom lemez, szulfát válik le belőle, az potyog az aljába, vagy vmi hasonló. Gondolom előbb-utóbb ugyis vége, nem szabad csutkóra lemeríteni, figyelni kell a szintet, meg a többi jótanács. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Sziasztok! Nekem a gyári aksi tavaj adta meg magát és lett cserélve (6évet birt)! Ez nekem elég érv volt arra, hogy ne kisérletezzek,hanem vegyek ismét egy gyárit bele amire 1 évet válaltak a boltba. Igaz nem ez volt a legolcsobb aksi, de ha azt a 2e Huf-ot elosztom 6 évre akkor nem olyan rossz az arány árban és nem kell a Tiger meg a sok csodával rohangálnom a 4. emelet és a garázs közt (1km)! Ja és még annyi, hogy mivel nem használom pár km-es utakra a kocsit ezért nem is tettem bele nagyobb teljesítményüt sem. A hátsóablak fütéssel meg úgy vagyok, hogy ha előre megyek akkor minek nézzek hátra B) Az 5 év alatt még egyszer sem kerekítettem vagy csikoztam meg a kocsit sehol parkolás közben, lehet, hogy szerencsém volt! ;) Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Nekem a gyári aksi 2 éve adta meg magát. Pont télen. Hogy mennyit bírt, azt nem tudom, mert megvettem az autót és 1 hét után el lehetett dobni a gyári aksit. Akkor Banner Unibull 80Ah aksit raktam bele. Kicsit drága volt (25e), de megérte! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Jó de hogyan gondozzam? Simogassam? Vagy fektessem be magam melé az ágyba?! :D Csalódni fogsz benne :blush: kicsi a feszültség, nem fog megb@szni B) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Csalódni fogsz benne :D kicsi a feszültség, nem fog megb@szni ;) :blush: De a nyelvem csak megcsípi egy kicsit. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 De a nyelvem csak megcsípi egy kicsit. B) ;) :blush: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Csalódni fogsz benne :P kicsi a feszültség, nem fog megb@szni B) ;) :blush: :D perverz! :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 De a nyelvem csak megcsípi egy kicsit. B) Olcsó játék... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Olcsó játék... ;) Mityoda? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Mityoda? B) "Hüjjjjje". ;) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Plakátkiállításon láttam egyszer egy olyat, amin egy srác egy 9V-os elemet nyalogat, a felirat pedig: "olcsó játék hülye gyerekeknek" B) (azért nehogy magadra vedd ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 én is nyalogattama 9 voltoatis meg a 4,5 öset s és? ettől még nemvagyok hülye vagy mégis? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Plakátkiállításon láttam egyszer egy olyat, amin egy srác egy 9V-os elemet nyalogat, a felirat pedig: "olcsó játék hülye gyerekeknek" B) (azért nehogy magadra vedd ;) ) Nem veszem. :D Piercing behelyezés előtt nem lenne hülyeség, facán elzsibbadna. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 én is nyalogattama 9 voltoatis meg a 4,5 öset s és? ettől még nemvagyok hülye vagy mégis? ;) De igen, de itt a fórumon elmegy. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Minoalovag Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Sziasztok! A következő történt: Ebben a szép hidegben vagy 1 hétig nem indítottam be az autóm. Tegnap mégis megtettem volna, de nem forgott az indítómotor. Idáig nincs is gond, a hideg lerendezte az aksit. Bikázást követően, mint a DOXA óra járt.indult stb. Ma délben megint bikázni kellett, gondoltam a 4 éves aksit lecserélem, és elindultam a boltba aksiért. Igen ám, de egyszer motorféken gurulok, és az autó megállt, nem indult. Ismerős jött, bikakábel elő, de mint a falrahányt borsó. meg sem moccant, mindezt 15 km sima menet után. Szervízben valami böhöm nagy ketyerével tisztességesen megbikázták, azóta indul. Járó motornál 14,3 V volt az aksin, tehát tölt. DE AKKOR MIÉRT ÁLLT MEG? ÉS NEM INDULT? még egy érdekes dolog: A hidegek előtt tisztességesen megnőtt a fogyasztás+1-1,5 liter Lehet hogy incs köe a dologhoz, de sajnos én nem értek annyira ehez a technikához. járt már valaki így? X14XE a motor ami benne van. köszi a segedelmet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 Sziasztok! A következő történt: Ebben a szép hidegben vagy 1 hétig nem indítottam be az autóm. Tegnap mégis megtettem volna, de nem forgott az indítómotor. Idáig nincs is gond, a hideg lerendezte az aksit. Bikázást követően, mint a DOXA óra járt.indult stb. Ma délben megint bikázni kellett, gondoltam a 4 éves aksit lecserélem, és elindultam a boltba aksiért. Igen ám, de egyszer motorféken gurulok, és az autó megállt, nem indult. Ismerős jött, bikakábel elő, de mint a falrahányt borsó. meg sem moccant, mindezt 15 km sima menet után. Szervízben valami böhöm nagy ketyerével tisztességesen megbikázták, azóta indul. Járó motornál 14,3 V volt az aksin, tehát tölt. DE AKKOR MIÉRT ÁLLT MEG? ÉS NEM INDULT? még egy érdekes dolog: A hidegek előtt tisztességesen megnőtt a fogyasztás+1-1,5 liter Lehet hogy incs köe a dologhoz, de sajnos én nem értek annyira ehez a technikához. járt már valaki így? X14XE a motor ami benne van. köszi a segedelmet! Én, mint hozzá nem értő autótulajdonos, érintkezési problémá(k)ra gondolnék valahol, valamin. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január9, 2009 Megoszt Elküldve Január9, 2009 ... Igen ám, de egyszer motorféken gurulok, és az autó megállt, nem indult. Ismerős jött, bikakábel elő, de mint a falrahányt borsó. meg sem moccant, mindezt 15 km sima menet után. Szervízben valami böhöm nagy ketyerével tisztességesen megbikázták, azóta indul. Járó motornál 14,3 V volt az aksin, tehát tölt. DE AKKOR MIÉRT ÁLLT MEG? ÉS NEM INDULT? ... Sztem a megoldás benne van a mondatban: motorféken gurultál, (amikoris gyakorlatilag nincs töltés az alacsony fordulat miatt) egy lemerült akksival, gondolom ment még egy-két fogyasztó is a kocsiban (lámpák, rádió, fűtőventi). Sztem egyszerűen az akksi feszültsége lecsökkent egy bizonyos szint alá, ezért állt le. Ismerősöd kocsija meg gondolom a bikakábellel nem tudott annyi áramot adni neki, hogy indítózás közben még maradjon elég fesz a motorvezérlő számára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts