zotya975 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Neeeem, én is bekötöttem a pillangó szelep alá is. De ott elég pici lik van az injektornál. Klikk, ott jön a vékony cső az injektor felé. Nem igazán lehet követni a csövet, de elhiszem, miért ne hinném. Mennyit mentél már vele összesen? 1-2 száz kilométeren ne várj látványt még! 120-at. B) Csak csodálkoztam, hogy tiszta víz gyűlik benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 120-at. :lol: Csak csodálkoztam, hogy tiszta víz gyűlik benne. Kocsimosásra jó lesz tavasszal. ;) :blush: :D vagy megöntözheted vele a virágokat. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 120-at. B) Csak csodálkoztam, hogy tiszta víz gyűlik benne. Annyi szivacsot tettél bele, hogy jó ideig csak abban fog lecsapódni az olajköd. Majd ha telítődött, azután csepeg vissza. Én már több mint 7000-et mentem vele és kevesebb szivaccsal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Kocsimosásra jó lesz tavasszal. ;) :blush: :D vagy megöntözheted vele a virágokat. B) Lehet, de már megfagyott. Mivel még csak az üveg sarkéban gyűlzt össze, most még gondot nem okoz. Annyi szivacsot tettél bele, hogy jó ideig csak abban fog lecsapódni az olajköd. Majd ha telítődött, azután csepeg vissza. Én már több mint 7000-et mentem vele és kevesebb szivaccsal. Először kettö szivacs volt benne, de úgy éreztem, hogy kevés. Maga a szivacs nem tud megfagyni? És ha megfagy átereszti a szűrt kartergázt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Először kettö szivacs volt benne, de úgy éreztem, hogy kevés. Maga a szivacs nem tud megfagyni? És ha megfagy átereszti a szűrt kartergázt? Hát a sziveacs nem fagy meg,de a víz igen. Én most tettem a böndönbe fagyállót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 A visszajelzőről annyit, hogy az én gyári opel akkum akkor is zöldet mutatott, amikor az élet már kihunyt belőle B) A generátor meg tölt már alapjáraton is rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 A visszajelzőről annyit, hogy az én gyári opel akkum akkor is zöldet mutatott, amikor az élet már kihunyt belőle B) Gondozásmentes akku mi? ;) Losinak a corsában volt még anno GM akksi,haldoklott.Mondtam neki tépjük már le róla a matricát és töltsük fel a cellákat.Egyből jobb lett! :blush: Szal ha csak nem zselés akksi(ami murva drága) én nem hiszek az ilyen kijelzőkben meg a gondozásmentes dumában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Gondozásmentes akku mi? :blush: Losinak a corsában volt még anno GM akksi,haldoklott.Mondtam neki tépjük már le róla a matricát és töltsük fel a cellákat.Egyből jobb lett! :D Szal ha csak nem zselés akksi(ami murva drága) én nem hiszek az ilyen kijelzőkben meg a gondozásmentes dumában. Jó-jó, de ezen nincs matrica. Vagy feszegessem fel a fedelét? Vagy meritsem bele deszt. vizbe, aztán vhol csak belefolyik? B) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Jó-jó, de ezen nincs matrica. Vagy feszegessem fel a fedelét? Vagy meritsem bele deszt. vizbe, aztán vhol csak belefolyik? B) ;) Valahol csak beletöltötték egyszer... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Gondozásmentes akku mi? B) Losinak a corsában volt még anno GM akksi,haldoklott.Mondtam neki tépjük már le róla a matricát és töltsük fel a cellákat.Egyből jobb lett! ;) A gondozásmentes azt jelenti, hogy nem kő beléje desztvíz! Áram azééé kő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 A gondozásmentes azt jelenti, hogy nem kő beléje desztvíz! Áram azééé kő! Aha és a kipárolgás?Nem hiszek én az ilyen dumának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Aha és a kipárolgás?Nem hiszek én az ilyen dumának. Zárt, és visszakondenzálódik. Ha mégse akkor elpárolog..... B) Quality issue. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Zárt, és visszakondenzálódik. Ha mégse akkor elpárolog..... B) Quality issue. ;) De ha jól belegondolunk, akkor töltésnél gáz képződik, vmi szelepnek mégiscsak kell lenni rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Zárt, és visszakondenzálódik. Ha mégse akkor elpárolog..... B) Quality issue. :blush: Irigylem a naivításod! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Irigylem a naivításod! B) Tény, hogy a gondozásmentes akksik is elmennek 4-5 évet normál körülmények között anélkül hogy bele kellene piszkálni, amit pedig igencsak tekinthetünk az összes akksira nézve átlagos élettartamnak. Én nem azt mondom hogy nem jöhet ki belőlük semmi, de biztos hogy jóval kevesebb mint egy hagyományosból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Tény, hogy a gondozásmentes akksik is elmennek 4-5 évet normál körülmények között anélkül hogy bele kellene piszkálni, amit pedig igencsak tekinthetünk az összes akksira nézve átlagos élettartamnak. Én nem azt mondom hogy nem jöhet ki belőlük semmi, de biztos hogy jóval kevesebb mint egy hagyományosból. És mint ahogy írtad, csak egy cellát mér a zöld lámpics, tehát a másik...5? még lehet jó, illetve zárlatos ettől az egytől függtelenül. Ebként találtam az oldalán egy likat azon bevilágítva látszik egy szelepszerüség, letről egy nyílást takar egykis műanyag nyelv. Gondolom itt távozik a gáz töltéskor, de utántölteni itt nem lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Irigylem a naivításod! B) Ha érdekel: http://tctech.hu/auto/tuning/ujakku.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Bosch Silver aksit ajánlom mindenkinek ezen nincs semmi visszajelző fény és gondozásmentes. Nálam most kapja az ívet rendesen E85-el hidegindításkor, nagyon jól bírja a strapát még nem kellett töltőre rakni. Elődje is Bosch volt amit kinyírtunk amikor egy diesel Vectra B-vel indítoztunk és lemerült. A zöld "pilács" még akkor is világított rajta, feltöltés után műszerrel megmérve a kapacitása 38%-os volt. Szerencsére gariban cserélték Bosch Silverre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Kevésbé todományos formában akkumulátor: http://totalcar.hu/magazin/szotar/akkumulator/ ;) Akinek nem köll, ne óvassa! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Kevésbé todományos formában akkumulátor: http://totalcar.hu/magazin/szotar/akkumulator/ :blush: Akinek nem köll, ne óvassa! ;) gondoltam beleolvasok... "Az akkumulátor tulajdonképpen egy doboz" vazze B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Kevésbé todományos formában akkumulátor: http://totalcar.hu/magazin/szotar/akkumulator/ ;) Akinek nem köll, ne óvassa! B) Működésük közben - különösen nyári melegben - folyamatosan távozik belőlük az elektrolit desztillált víz-része. Ezt a fokozott gázképződési hajlam és a természetes párolgás idézi elő. Emiatt nyáron legalább 2 hetente, hideg évszakokban, vagy a sarkvidéken telelve 3-4 hetente ellenőrizni, és persze pótolni kell a desztillált vizet, és levakarni a sarukról a szulfátot. A fejlesztés már túllépett ezeken a cuccokon. A következő lépcsőfokba már kicsivel több marketinget építettek a gyártók. Az akksikat elnevezték gondozásmentesnek. Ez a szó már önmagában is zsákutca, ha látjuk a szóban forgó terméket is. Ugyanis nem mind arany, ami drága. Ezekre a valójában csak gondozásszegény akksikra igaz, hogy ritkábban, de azért még oda kell figyelni. Egy matricával vagy müanyag lemzzel lezárt cellanyilás nem tökéletesen szigetel és bizony ott is van kipárolgás,bár nem akkora. Ezt ugatom,hogy hiába írják rá,igenis gondozni kell. Másrészt sokat számít az is ki hogyan használja az akksit. Udinak pl azért bírja jól a reggel hideg indításokat,mert sokat jár hosszú távokat és a töltési periódus hosszú/egyenletes.,de pl Dezsőm otthon szinte csak város és bizony az 5éves akksi -17-ben már nem volt hajlandó indítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Egy matricával vagy müanyag lemzzel lezárt cellanyilás nem tökéletesen szigetel és bizony ott is van kipárolgás,bár nem akkora. Ezt ugatom,hogy hiába írják rá,igenis gondozni kell. Ezt ugatom én is! Legutóbb a vejemnek, egy hete amikor megláttam az új akksit a kocsijukban (2 hónapos). Kérdeztem, hogy töltötte-e? Minek? Gondozásmentes! Volt a válasz..... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 J0hnny! Decemberben sok rövidtáv volt mivel költöztem, napi 16-24 indítás verda kint aludt és kibírta...szomszédok meg minden nap reggel bikáztak... B) Bosch Silver aksi az nem egy átlagos cucc...ez tényleg király! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 gondoltam beleolvasok... "Az akkumulátor tulajdonképpen egy doboz" vazze B) ;) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2009 Megoszt Elküldve Január8, 2009 Egy matricával vagy müanyag lemzzel lezárt cellanyilás nem tökéletesen szigetel és bizony ott is van kipárolgás,bár nem akkora. Ezt ugatom,hogy hiába írják rá,igenis gondozni kell. Másrészt sokat számít az is ki hogyan használja az akksit. Udinak pl azért bírja jól a reggel hideg indításokat,mert sokat jár hosszú távokat és a töltési periódus hosszú/egyenletes.,de pl Dezsőm otthon szinte csak város és bizony az 5éves akksi -17-ben már nem volt hajlandó indítani. Jó de hogyan gondozzam? Simogassam? Vagy fektessem be magam melé az ágyba?! B) Azon kívül, hogy rátöltök, nem tudok mit csinálni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts