Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Hát éppen ez az..

Másfél hónapja 23 ezerért újították föl a generátorom.

Most meg megint besz@rt..

Garanciában kellene csinálnia a villamosságisnak, de nincs bizalmam benne.

23 ezerért mi a túrót csináltak vele? Nem is emlékszem a csattanásból már kilábaltál gond nélkül? Úgy rémlik jó egy darabig VW-nel jártál.

Link to comment
Megosztás:

Asszem, szinte minden cserés volt.

Még az állórész is, mert zárlatos volt egy az egyben.

Aztán a fesszabályozó, az átvezetőgyűrű, a csapágyak..

Most meg megint ég a töltés-kontrollámpám, és nem megy a fordulatszámmérőm.

Mert hát a generátortól kap vezérlést.

Olyan, hol van töltés, hol nincs..

Már úgy van csak, ha legalább 2000-et forog a motor, de akkor se mindig.

Link to comment
Megosztás:

Asszem, szinte minden cserés volt.

Még az állórész is, mert zárlatos volt egy az egyben.

Aztán a fesszabályozó, az átvezetőgyűrű, a csapágyak..

Most meg megint ég a töltés-kontrollámpám, és nem megy a fordulatszámmérőm.

Mert hát a generátortól kap vezérlést.

Olyan, hol van töltés, hol nincs..

Már úgy van csak, ha legalább 2000-et forog a motor, de akkor se mindig.

Fel is lettek szabályozva az új csúszógyűrűk esztergán, vagy csak cserélte? És a szénkefék voltak cserélve?

Link to comment
Megosztás:

Látod, ezt nem tudom, hogy fel lettek-e szabályozva a csúszógyűrűk..

A kefék is cserélve voltak.

Szivatta is magát a szerelő, mert miután cserélt mindent, padon nem járatta meg, és mégsem volt töltés összeszerelés után. Akkor derült ki, a generátor sokadik leszedése után, hogy fennakadtak a szénkefék.

Mennyit bír az akkumulátor töltés nélkül, világítással ?

Mármint ha így megyek az autóval.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő problémám volna:

Van egy 5 ajtós astra F-em és egyik pillanatról a másikra megállt a hátsó ablaktörlőm...

Ma szétszedtem, kimértem és úgy vélem, hogy a motor adhatta meg magát vagy a mechanikája szorulhatott meg.

A mechanikát borító fémház össze van szegecselve, úgyhogy nem akartam egyenlőre szétszedni.

Azt szeretném kérdezni, hogy valakinek volt-e esetleg hasonló problémája, szedte-e már szét a mechanikát, vagy hol tudok venni olcsón ilyen motort?

Előre is köszönöm a segítségeteket:

levcsesz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő problémám volna:

Van egy 5 ajtós astra F-em és egyik pillanatról a másikra megállt a hátsó ablaktörlőm...

Ma szétszedtem, kimértem és úgy vélem, hogy a motor adhatta meg magát vagy a mechanikája szorulhatott meg.

A mechanikát borító fémház össze van szegecselve, úgyhogy nem akartam egyenlőre szétszedni.

Azt szeretném kérdezni, hogy valakinek volt-e esetleg hasonló problémája, szedte-e már szét a mechanikát, vagy hol tudok venni olcsón ilyen motort?

Előre is köszönöm a segítségeteket:

levcsesz

Nekem is beállt régen. Én lefúrtam a szegecseket, szétszedtem a motort, a tengely volt megszorulva a házában. Tengelyről lecsiszoltam a rozsdát, jó sok zsírral összeraktam a szegecsek helyett 3-as csavarokkal, és azóta is jó. Ha inkább másik kell, Vatera, vagy alul az Adok-veszek részbe írd be a Keresek/Astra F részbe.

Link to comment
Megosztás:

Látod, ezt nem tudom, hogy fel lettek-e szabályozva a csúszógyűrűk..

A kefék is cserélve voltak.

Szivatta is magát a szerelő, mert miután cserélt mindent, padon nem járatta meg, és mégsem volt töltés összeszerelés után. Akkor derült ki, a generátor sokadik leszedése után, hogy fennakadtak a szénkefék.

Mennyit bír az akkumulátor töltés nélkül, világítással ?

Mármint ha így megyek az autóval.

Az egyik cartárs egyszer 60km-ment vele ha jól emlékszem, de lámpa nélkül. Persze nagyban függ az akkutól is. Nekem most pölö eltünt belőle a ződ lámpa, gondolom nem csípi a hideget. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Az egyik cartárs egyszer 60km-ment vele ha jól emlékszem, de lámpa nélkül. Persze nagyban függ az akkutól is. Nekem most pölö eltünt belőle a ződ lámpa, gondolom nem csípi a hideget. :rolleyes:

...meg a rövid távokon a gyakori inditásokat. Úgy értem hogy most próbálgattad a fulladások miatt, nem? Na meg a benya kiszivattyúzása is levett belőle, gondolom.

Link to comment
Megosztás:

...meg a rövid távokon a gyakori inditásokat. Úgy értem hogy most próbálgattad a fulladások miatt, nem? Na meg a benya kiszivattyúzása is levett belőle, gondolom.

Az is igaz, végül is indít gond, nélkül csak amikor matattam a motorházban akkor ránéztem, és nem láttam a ződet. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem lámpával kellene mennem reggel 5-kor, kb. 6-7 km-t.. Fékezni, megállni kereszteződésnél, körülnézni..

Mind-mind fogyasztás, és idő..

A feleségem kellen vinni dolgozni.

Csak nem tudom bevállaljam-e.:-(

ha akkor felakadt a kefe, akkor lehet most is az van és semmi más...nem azt mondom hogy verd szét, de egy óvatos koccintás(kisebb kalapács ütés pl) lehet jót tesz neki és megmozdul a kefe és mehet tovább...lehet épp ott a gond, hogy az új kefe szorul egy kissé a kefe tartóba..de ezt a nagyokosnak akkor meg kellett volna kicsit csiszolni...

egy próbát megér.... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.