Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok.

Nagy gondban vagyok elment a hátsó világításom(fék és tolató az van meg a rendszám táblának a kis lámbája is müxik)

Lehet hogy csak egy biztosíték ment ki?Ha igen akkor megtudnátok mondani hogy melyiket kell kicserélni mert hétfő este nagyon kéne a kocsi.

Köszönöm.

18-19-es biztit nézd meg.

Az nem lehet hiba, mert műxik a rendszámvilágítás.

Sztem nézd meg az izzókat.

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, hogy egy F astra C14NZ 96-os évjáratú autónál a 24-es hibakódot írja be miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában látom, hogy tényleg 0 menetközben.

Állítólag a sebesség jel keresztül van vezetve a rádión az ECU felé. A rádió ISO csatlakozóját levágták. Létezhet az, hogy össze kéne kötni valamelyik két kábelt? Találkozott már valaki ilyennel?

Üdv: András

Elküldve
Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, hogy egy F astra C14NZ 96-os évjáratú autónál a 24-es hibakódot írja be miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában látom, hogy tényleg 0 menetközben.

Állítólag a sebesség jel keresztül van vezetve a rádión az ECU felé. A rádió ISO csatlakozóját levágták. Létezhet az, hogy össze kéne kötni valamelyik két kábelt? Találkozott már valaki ilyennel?

Üdv: András

Hi!

Valóban elmegy a rádióhoz is, egy kék-piros vezeték a sebességjel vezetéke. Nézd meg, hátha van a levágottak között 2 ilyen, akkor azokat kösd össze, bár én nem tudom, ott halad-e át, vagy csak leágazás megy oda. Azt is nézd meg, hogy nem testel-e véletlenül ez a vezeték, szigeteld le jól.

Elküldve
Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, hogy egy F astra C14NZ 96-os évjáratú autónál a 24-es hibakódot írja be miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában látom, hogy tényleg 0 menetközben.

Állítólag a sebesség jel keresztül van vezetve a rádión az ECU felé. A rádió ISO csatlakozóját levágták. Létezhet az, hogy össze kéne kötni valamelyik két kábelt? Találkozott már valaki ilyennel?

Üdv: András

Szia!

Összekötöttem a kékpiros elvágott drótokat, de még mindig nincs sebességjel. Fúrógéppel megpörgettem a spirált a mutató fölment 30-40ig, de a ECU még mindig 0-át lát. Kipróbáltam csak gyújtáson és járó motornál is. Kimenni próbára sajnos nem tudok,mert szét van szedve a futóműve.

Üdv: András

Elküldve

Kb. 1 hónapja volt a generátorom teljes felújítása, és ma este megint égve maradt a töltésellenörző lámpám motorindítás után. Úgy néz ki, gázadásra megjön a töltés.

A töltőfeszültséget nem mértem, mert már tök sötét volt, de idegesít a dolog.

Fesszabályozókból is léteznek valami utángyárik amik csak eddig bírják ?

Elküldve
Kb. 1 hónapja volt a generátorom teljes felújítása, és ma este megint égve maradt a töltésellenörző lámpám motorindítás után. Úgy néz ki, gázadásra megjön a töltés.

A töltőfeszültséget nem mértem, mert már tök sötét volt, de idegesít a dolog.

Fesszabályozókból is léteznek valami utángyárik amik csak eddig bírják ?

Nem lehet, hogy csúszik az ékszíj?

Elküldve
Nem lehet, hogy csúszik az ékszíj?

Nekem csúszott az ékszíj, sivított mint állat, mégse villant fel a töltésjelző, persze függ attól, mennyire csúszik. (bébibogyó :rolleyes: )

Elküldve
Hi!

Valóban elmegy a rádióhoz is, egy kék-piros vezeték a sebességjel vezetéke. Nézd meg, hátha van a levágottak között 2 ilyen, akkor azokat kösd össze, bár én nem tudom, ott halad-e át, vagy csak leágazás megy oda. Azt is nézd meg, hogy nem testel-e véletlenül ez a vezeték, szigeteld le jól.

Szia!

A rádiótól közvetlenül megy az ECU-hoz a kék piros vezeték? Kiszedtem az ECU-t és a rádió kék piros és az ECU csati kék pirosa között szakadás van. Sajnos nincs kapcsolási rajzom.

Üdv: András

Elküldve
Nem hiszem, hogy csúszik az ékszíj.

Nincs semmi hangja.

Az eső sem esik hogy a jobbos kerék beszórja a vizet..

Mondjuk Te ezt észrevennéd a fordszámmérőn is.

A generátorra menő vezetékek rendben vannak, érintkeznek rendesen? Az akku nem lehet rossz?

Elküldve

Az akku jó, mert reggel teker rendesen, de pöccre indul.

A fordulatszámmérőt meg nézem..

Az sem megy olyankor.

No de mindjárt kiderül megint, mert viszem a lányom dolgozni a gazdaságos áruházba.

Tippem szerint lehült állapotban most jó lesz.

Elküldve
Nem hiszem, hogy csúszik az ékszíj.

Nincs semmi hangja.

Az eső sem esik hogy a jobbos kerék beszórja a vizet..

Ha csak kicsit csúszik és új a szíj,semmi hangja nincs,amikor megcsúszik.Feszíts rá a szíjra.

Elküldve
Kb. 1 hónapja volt a generátorom teljes felújítása, és ma este megint égve maradt a töltésellenörző lámpám motorindítás után. Úgy néz ki, gázadásra megjön a töltés.

A töltőfeszültséget nem mértem, mert már tök sötét volt, de idegesít a dolog.

Fesszabályozókból is léteznek valami utángyárik amik csak eddig bírják ?

Hali!

Nekem is volt nyáron gener-felújítás, és aztat mondta a generátoros figura, hogy nem érdemes utángyártottat venni, mert nagyon hamar megadja magát, sajna az F-Astrákban olyan hülye helyen van, hogy minden dzsuvának kivan téve. Én Bosch-t vettem, azzal nincs gondom, remélem nem is lesz jódarabig. :rolleyes:

Elküldve

A fotókat elnézve nem egy nagy bűvésztrükk lehet mindez. Mi célt szolgál az időrelés vezérlés?

Elküldve

Az a célja, hogy szemerkélő esőnél állítható az, hogy ablaktörlő milyen gyakran töröljön.:-)

Azt nem tudom, a képen az a sárga relé, és a gyári fekete között mi a különbség, honnan szerezzem be.

Elküldve
Az a célja, hogy szemerkélő esőnél állítható az, hogy ablaktörlő milyen gyakran töröljön.:-)

Azt nem tudom, a képen az a sárga relé, és a gyári fekete között mi a különbség, honnan szerezzem be.

Omi bontásból. :rolleyes:

Elküldve

Áhhááá. :rolleyes: Láthatólag nagyobb a sárga relé tehát valami plusz időzítő rész van bele iktatva. Kompletten bontóból szerezz be ilyet.

Elküldve

Pécsen elég gyérek a bontók..

Már mióta próbálok szerezni motorháztető szigetelést is.

Lagalább a kapcsoló kar már megvan, azt tudom nézegetni:-)

Meg kapcsolgatni :rolleyes:

Elküldve

Sziasztok!

Ez a jelenség önindító probléma lehet? Ráadtam a gyújtást, majd elakartam indítani és csak egy kis szisszenő hangot adott "mintha csak szikrázott volna" és nem indult be a kocsi.

Kihívtam egy emberkét az akkukomp kft.-től, hátha az aksimmal van a gond, mivel máskor is csinált ilyet és 2* le is merült az aksi mikor nem használtam kb. 5 napig az autót. Lemért mindent, de az aksinak semmi baja sem volt.

Végül tolással beindult, majd leállítottam és megint nem indult. Azt mondta a gyerek, hogy az önindítóval van a gond túl sok feszültséget vesz fel.

És lehet ezért is merült le az aksim kétszeris és ezért nem indult máskor.

Mennyibe lehet egy új önindító??

Előre is köszi

Elküldve

Kérlek szépen Unixék 68-ért adnak egyet (asszem Hans-Pries), a Bosch meg 140valamennyi (mote kedvezmény minusz 20%). Jobb venni egy felújítottat, az nekem a múlt héten 25 pízbe került (Debrecenben).

Egyébként nem feltétlen az önindító szívhatja le az aksit.

Elküldve
Khrrr..

Jobb reggelt mindenkinek.:-)

Csinált már valaki ablakmosó kapcsoló átalakítást szabályozhatósra ?

Ami B Omega ablaktörlő kapcsoló beépítéssel jár.

Erre gondolok

Segítség kellene.

Magyarabb nem volt? :rolleyes:

Én is vágytam egy ilyenre egyébként, már az előző kocsimnál is. Létezik ebből BC vezérlős kivitel is? Vagy az omi máshol vezérli? Milyen érdekes, hogy pl. az 1310-es Daciakban is van ilyen szabályzó. Meg olajnyomás óra, meg tötésjelző... Nem érteni, én Opelomba miért nem tenni :)

Elküldve

Sziasztok!

Szükségem lenne egy F astra C14NZ 96-os évjáratú kapcsolási rajzára és az ECU lábkiosztására. A sebességjel bemenő vezetékét keresem rajta.

Tudna valaki segíteni?

Üdv: András

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.