Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

jó neked

nekem mindig kikapcsolja a rádiót...kivétel nyáron... épp ezért meg fogom csinálni, hogy külön uj kábelei lesznek, mindennek memória, táp negatív, hangszórók :rolleyes:

illetve még azt is meg fogom, hogy a kijelző mindig mutasson dátumot :)

Elküldve
Felújításra tudok ajánlani egy jó céget Fehérváron. Nem vészesen drága, de szinte újat kapsz vissza.

Fehérváron belül pontosan hol találhatóak meg? Jövőhéten akkor beugrom hozzájuk. (Ha addig még jó a verda.) Gondolom az önindító akármikor megadhatja magát, akár holnap reggel már meg sem moccan... de ne fessem az ördögszarvas Opel villámot a falra, ügye? :rolleyes:

Elküldve
pl olyankor, mikor partról indulok, és kézifék van behúzva...és aki hátul jön ne lepődjön meg miért nem megyek pl... vagy ha lenne már hó, és esetleg csúszkálni karok, akkor is lesz vmi jelzés, hogy figyelj mögöttem :rolleyes: meg ugy eszembejutott már régebben is,csak ezért :)

Én még soha nem lepődtem meg ha valaki nem indult el előttem, vagy ha mégis akkor bizonyára az sem változtatna a helyzeten hogy látom a féklámpáját.

Hóban csúszkálást meg szerintem úgy kellene, hogy nincsenek nagyon mögötted. Mert akárhogy is elsülhet a dolog.

Elküldve
Én még soha nem lepődtem meg ha valaki nem indult el előttem, vagy ha mégis akkor bizonyára az sem változtatna a helyzeten hogy látom a féklámpáját.

Hóban csúszkálást meg szerintem úgy kellene, hogy nincsenek nagyon mögötted. Mert akárhogy is elsülhet a dolog.

az utolsó verziót nem vetted figyelembe, szal... mert jólenne nekem :) és kész :rolleyes:

Elküldve
az utolsó verziót nem vetted figyelembe, szal... mert jólenne nekem :) és kész :)

Én a legtöbbször próbálok nem csak a saját szemszögemből nézni dolgokat, de ezt nem értem. Miért jó neked ha másnak fog világítani? :rolleyes:

Elküldve

nemtom :rolleyes: de miért jó akék helyzetjlző? vagy a neon a kocsi alatt, vagy a színrefújt kilincs? vagy sok olyan amit soha se látsz ha te mész a kocsiddal...egyszerűen cak eszembjutott és szeretném megoldani :) :)

Elküldve
nemtom :rolleyes: de miért jó akék helyzetjlző? vagy a neon a kocsi alatt, vagy a színrefújt kilincs? vagy sok olyan amit soha se látsz ha te mész a kocsiddal...egyszerűen cak eszembjutott és szeretném megoldani :) :)

A színre fújt kilincset mindig látod, ha a kocsi felé mész.

A kék helyzetjelzőt meg a neont már nem tartom ennyire hasznos dolognak de fel tudod kapcsolni és utána ki lehet szállni, hogy megnézd miben más tőle az autó. Viszont attól, hogy a féklámpa máskor is világít semmiben nem lesz más.

De megértettem. Csak és kész.

Elküldve
Én a legtöbbször próbálok nem csak a saját szemszögemből nézni dolgokat, de ezt nem értem. Miért jó neked ha másnak fog világítani? :rolleyes:

pláne ha csúszkálás közben az oldalába áll a másik :)

Elküldve

de ha jár a moci é behúzom a kézit,és kiszállok megnézhetem azt is mivel másabb :rolleyes:

több verzió helyzetjelző vagy anélkül elakadásjelző :)

van varia :)

am tényleg csak ugy jónak tűnik a megoldás, meglehet hülyeségeim egyike de akkor is :)

Elküldve
nem akarom szét offolni...a topicot, de ez igen fura...lehet az utóbbi 25 év egyetlen opelje ahol külön van? :)

még tudok sorolni :) pl az omegámban is külön van :)

leginkább helyhiány miatt szokták egyben alkalmazni :D

a közlekedésbiztonsági okait már előttem elmondták, azt már nem ecsetelném :rolleyes:

Elküldve

Sziasztok!

A gyujtástrafót ki lehet mérni valahogyan, hogy melyik gyertyára mennyi ármamot nyomat, vagy az lehetetlen vállalkozás. Mert még mindíg sokallom a fogyimat és nem szépek a gyertyáim sem annyira, kormos a töve az elektródáknak. (: Mivel a gyertyakábelek cserélve lettek és a gyertyák is ezért csak erre tudok gondolni, hogy valamiért nem ad elég delejt a szikrához.

Üdv:BB

Elküldve
Kéziféknél nem világít a féklámpa.

Későn jövők csak a reklám után! :) Igy jár az, aki nem követi az eseményeket. :rolleyes: Majd legközelebb beírom hogy turbós Kispolszki te meg majd nem tudod miről van szó! :)

Elküldve
kormos a töve az elektródáknak. (: Mivel a gyertyakábelek cserélve lettek és a gyertyák is ezért csak erre tudok gondolni, hogy valamiért nem ad elég delejt a szikrához.

Inkább későn gyújt, ha szürke vagy fehér akkor meg majdnem hamar. :rolleyes:

Elküldve
A gyujtástrafót ki lehet mérni valahogyan, hogy melyik gyertyára mennyi ármamot nyomat, vagy az lehetetlen vállalkozás. Mert még mindíg sokallom a fogyimat és nem szépek a gyertyáim sem annyira, kormos a töve az elektródáknak. (: Mivel a gyertyakábelek cserélve lettek és a gyertyák is ezért csak erre tudok gondolni, hogy valamiért nem ad elég delejt a szikrához.

Sok fogyi + kormos gyertya = elmászott keverékarány. szerintem. lambdaszonda talán... vagy még érdemes abban

az irányban elindulni, hogy a motorvezérlő tuti jó motorhőfokot érzékel-e... nem lehet hogy a SE-ben más egy picit

a szonda, mint az NZ-ben? Vagy az SE-é került át?

Elküldve

Szia Gabi!

A vízhőfok jeleadóban nem vagyok biztos, hogy lett-e szerélve hazamegyek és megkukmákolom, hogy a régi hf-en rajta van-e az a cucc. Szerintem azt nem pakolták át anno mikor meg lett bontva a moci. Ha esetleg átcserélték, tehát az nz-st rakták be most, akkor cseréljem vissza? Hát nem tudom ki mit mond a fogyimra, de inkább 7,2 mint 6.....! Ez most akkor sok vagy kevés, a gépet nem hajszolom, átlag napi 50km ennek 20%-a 70km/h val a többi meg 90-100km/h-val. Ebben a viszonylatban az Nz-hez képest egy kicsit sok, vagy csak én vagyok maximalista?

Üdv:BB

Elküldve
Szia Gabi!

A vízhőfok jeleadóban nem vagyok biztos, hogy lett-e szerélve hazamegyek és megkukmákolom, hogy a régi hf-en rajta van-e az a cucc. Szerintem azt nem pakolták át anno mikor meg lett bontva a moci. Ha esetleg átcserélték, tehát az nz-st rakták be most, akkor cseréljem vissza? Hát nem tudom ki mit mond a fogyimra, de inkább 7,2 mint 6.....! Ez most akkor sok vagy kevés, a gépet nem hajszolom, átlag napi 50km ennek 20%-a 70km/h val a többi meg 90-100km/h-val. Ebben a viszonylatban az Nz-hez képest egy kicsit sok, vagy csak én vagyok maximalista?

Üdv:BB

Nagykerék van rajta? Szerintem sem túl sok. Valami talán nem kerek, de nem rendellenesen.

Elküldve

Üdv

Szeretném a gyári visszajelzőre bekötni az utánfutó visszajelzést, be van gyárilag kábelezve és a biztosíték dobozban is ott vannak a saruk a helyén.

A kérdés az lenne, h amit lehet kapni ilyen univerzális utánfutó visszajelző készlet azzal be lehet-e kötni h nekem a műszerfalon jelezzen vissza vagy esetleg máshogy kell...aki esetleg már végigjátszotta ezt vagy tudja hogy kell az írjon egy pár sort róla. Köszi

Elküldve
Üdv

Szeretném a gyári visszajelzőre bekötni az utánfutó visszajelzést, be van gyárilag kábelezve és a biztosíték dobozban is ott vannak a saruk a helyén.

A kérdés az lenne, h amit lehet kapni ilyen univerzális utánfutó visszajelző készlet azzal be lehet-e kötni h nekem a műszerfalon jelezzen vissza vagy esetleg máshogy kell...aki esetleg már végigjátszotta ezt vagy tudja hogy kell az írjon egy pár sort róla. Köszi

Én úgy csináltam, hogy amikor megvettem az autót, egy kis doboz volt a műszerfalon erre a célra, de mivel nem találtam túl esztétikusnak, kivezettem belőle az égőt, és betettem a műszerfal megfelelő helyére, a dobozt pedig a műszerfal alá. Amúgy hivatalosan úgy működne, hogy az utánfutóshoz másmilyen indexrelé kéne (egyel több lábú), és onnan menne a vezeték a műszerfalra.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.