Novy Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 jó neked nekem mindig kikapcsolja a rádiót...kivétel nyáron... épp ezért meg fogom csinálni, hogy külön uj kábelei lesznek, mindennek memória, táp negatív, hangszórók :rolleyes: illetve még azt is meg fogom, hogy a kijelző mindig mutasson dátumot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Felújításra tudok ajánlani egy jó céget Fehérváron. Nem vészesen drága, de szinte újat kapsz vissza. Fehérváron belül pontosan hol találhatóak meg? Jövőhéten akkor beugrom hozzájuk. (Ha addig még jó a verda.) Gondolom az önindító akármikor megadhatja magát, akár holnap reggel már meg sem moccan... de ne fessem az ördögszarvas Opel villámot a falra, ügye? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 pl olyankor, mikor partról indulok, és kézifék van behúzva...és aki hátul jön ne lepődjön meg miért nem megyek pl... vagy ha lenne már hó, és esetleg csúszkálni karok, akkor is lesz vmi jelzés, hogy figyelj mögöttem :rolleyes: meg ugy eszembejutott már régebben is,csak ezért :) Én még soha nem lepődtem meg ha valaki nem indult el előttem, vagy ha mégis akkor bizonyára az sem változtatna a helyzeten hogy látom a féklámpáját. Hóban csúszkálást meg szerintem úgy kellene, hogy nincsenek nagyon mögötted. Mert akárhogy is elsülhet a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 nem lehet hogy csak a bronzkeféid vannak elkopva? azt otthon is meg lehet javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Én még soha nem lepődtem meg ha valaki nem indult el előttem, vagy ha mégis akkor bizonyára az sem változtatna a helyzeten hogy látom a féklámpáját. Hóban csúszkálást meg szerintem úgy kellene, hogy nincsenek nagyon mögötted. Mert akárhogy is elsülhet a dolog. az utolsó verziót nem vetted figyelembe, szal... mert jólenne nekem :) és kész :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 az utolsó verziót nem vetted figyelembe, szal... mert jólenne nekem :) és kész :) Én a legtöbbször próbálok nem csak a saját szemszögemből nézni dolgokat, de ezt nem értem. Miért jó neked ha másnak fog világítani? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 nemtom :rolleyes: de miért jó akék helyzetjlző? vagy a neon a kocsi alatt, vagy a színrefújt kilincs? vagy sok olyan amit soha se látsz ha te mész a kocsiddal...egyszerűen cak eszembjutott és szeretném megoldani :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 nemtom :rolleyes: de miért jó akék helyzetjlző? vagy a neon a kocsi alatt, vagy a színrefújt kilincs? vagy sok olyan amit soha se látsz ha te mész a kocsiddal...egyszerűen cak eszembjutott és szeretném megoldani :) :) A színre fújt kilincset mindig látod, ha a kocsi felé mész. A kék helyzetjelzőt meg a neont már nem tartom ennyire hasznos dolognak de fel tudod kapcsolni és utána ki lehet szállni, hogy megnézd miben más tőle az autó. Viszont attól, hogy a féklámpa máskor is világít semmiben nem lesz más. De megértettem. Csak és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Én a legtöbbször próbálok nem csak a saját szemszögemből nézni dolgokat, de ezt nem értem. Miért jó neked ha másnak fog világítani? :rolleyes: pláne ha csúszkálás közben az oldalába áll a másik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 de ha jár a moci é behúzom a kézit,és kiszállok megnézhetem azt is mivel másabb :rolleyes: több verzió helyzetjelző vagy anélkül elakadásjelző :) van varia :) am tényleg csak ugy jónak tűnik a megoldás, meglehet hülyeségeim egyike de akkor is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Kéziféknél nem világít a féklámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Kéziféknél nem világít a féklámpa. és mondta valaki hogy világit? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 de ha jár a moci é behúzom a kézit,és kiszállok megnézhetem azt is mivel másabb :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 de fog világítani, miután meghekkelte :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 nem akarom szét offolni...a topicot, de ez igen fura...lehet az utóbbi 25 év egyetlen opelje ahol külön van? :) még tudok sorolni :) pl az omegámban is külön van :) leginkább helyhiány miatt szokták egyben alkalmazni :D a közlekedésbiztonsági okait már előttem elmondták, azt már nem ecsetelném :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Sziasztok! A gyujtástrafót ki lehet mérni valahogyan, hogy melyik gyertyára mennyi ármamot nyomat, vagy az lehetetlen vállalkozás. Mert még mindíg sokallom a fogyimat és nem szépek a gyertyáim sem annyira, kormos a töve az elektródáknak. (: Mivel a gyertyakábelek cserélve lettek és a gyertyák is ezért csak erre tudok gondolni, hogy valamiért nem ad elég delejt a szikrához. Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Kéziféknél nem világít a féklámpa. Későn jövők csak a reklám után! :) Igy jár az, aki nem követi az eseményeket. :rolleyes: Majd legközelebb beírom hogy turbós Kispolszki te meg majd nem tudod miről van szó! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 kormos a töve az elektródáknak. (: Mivel a gyertyakábelek cserélve lettek és a gyertyák is ezért csak erre tudok gondolni, hogy valamiért nem ad elég delejt a szikrához. Inkább későn gyújt, ha szürke vagy fehér akkor meg majdnem hamar. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 A gyujtástrafót ki lehet mérni valahogyan, hogy melyik gyertyára mennyi ármamot nyomat, vagy az lehetetlen vállalkozás. Mert még mindíg sokallom a fogyimat és nem szépek a gyertyáim sem annyira, kormos a töve az elektródáknak. (: Mivel a gyertyakábelek cserélve lettek és a gyertyák is ezért csak erre tudok gondolni, hogy valamiért nem ad elég delejt a szikrához. Sok fogyi + kormos gyertya = elmászott keverékarány. szerintem. lambdaszonda talán... vagy még érdemes abban az irányban elindulni, hogy a motorvezérlő tuti jó motorhőfokot érzékel-e... nem lehet hogy a SE-ben más egy picit a szonda, mint az NZ-ben? Vagy az SE-é került át? Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Szia Gabi! A vízhőfok jeleadóban nem vagyok biztos, hogy lett-e szerélve hazamegyek és megkukmákolom, hogy a régi hf-en rajta van-e az a cucc. Szerintem azt nem pakolták át anno mikor meg lett bontva a moci. Ha esetleg átcserélték, tehát az nz-st rakták be most, akkor cseréljem vissza? Hát nem tudom ki mit mond a fogyimra, de inkább 7,2 mint 6.....! Ez most akkor sok vagy kevés, a gépet nem hajszolom, átlag napi 50km ennek 20%-a 70km/h val a többi meg 90-100km/h-val. Ebben a viszonylatban az Nz-hez képest egy kicsit sok, vagy csak én vagyok maximalista? Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 szerintem nem olyan sok az amúgy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Szia Gabi! A vízhőfok jeleadóban nem vagyok biztos, hogy lett-e szerélve hazamegyek és megkukmákolom, hogy a régi hf-en rajta van-e az a cucc. Szerintem azt nem pakolták át anno mikor meg lett bontva a moci. Ha esetleg átcserélték, tehát az nz-st rakták be most, akkor cseréljem vissza? Hát nem tudom ki mit mond a fogyimra, de inkább 7,2 mint 6.....! Ez most akkor sok vagy kevés, a gépet nem hajszolom, átlag napi 50km ennek 20%-a 70km/h val a többi meg 90-100km/h-val. Ebben a viszonylatban az Nz-hez képest egy kicsit sok, vagy csak én vagyok maximalista? Üdv:BB Nagykerék van rajta? Szerintem sem túl sok. Valami talán nem kerek, de nem rendellenesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Szia Tápiószecső Nem , de nem is téli a guma 175/70 R13 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraf Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Üdv Szeretném a gyári visszajelzőre bekötni az utánfutó visszajelzést, be van gyárilag kábelezve és a biztosíték dobozban is ott vannak a saruk a helyén. A kérdés az lenne, h amit lehet kapni ilyen univerzális utánfutó visszajelző készlet azzal be lehet-e kötni h nekem a műszerfalon jelezzen vissza vagy esetleg máshogy kell...aki esetleg már végigjátszotta ezt vagy tudja hogy kell az írjon egy pár sort róla. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Üdv Szeretném a gyári visszajelzőre bekötni az utánfutó visszajelzést, be van gyárilag kábelezve és a biztosíték dobozban is ott vannak a saruk a helyén. A kérdés az lenne, h amit lehet kapni ilyen univerzális utánfutó visszajelző készlet azzal be lehet-e kötni h nekem a műszerfalon jelezzen vissza vagy esetleg máshogy kell...aki esetleg már végigjátszotta ezt vagy tudja hogy kell az írjon egy pár sort róla. Köszi Én úgy csináltam, hogy amikor megvettem az autót, egy kis doboz volt a műszerfalon erre a célra, de mivel nem találtam túl esztétikusnak, kivezettem belőle az égőt, és betettem a műszerfal megfelelő helyére, a dobozt pedig a műszerfal alá. Amúgy hivatalosan úgy működne, hogy az utánfutóshoz másmilyen indexrelé kéne (egyel több lábú), és onnan menne a vezeték a műszerfalra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts