Thuby Elküldve December7, 2008 Elküldve December7, 2008 Az Tőled csukódik össze. Az enyém össze van csukódva, mert a kormány leszedésénél elkövettük azt a hibát, hogy rávágtunk a tengelyre kalapáccsal. Már vettem másikat, de még nem volt lelkierőm szétszedni miatta a kocsit. Uhh, én is csaptam oda a tengelynek, igaz inkább csak kocogtattam... Meg a kormánt is ütöttem, mint az állat, mire lejött :rolleyes: Hogy néz ki, amikor összeigrik? Nekem kb. 30-40 fokos szögben állnak felfele azok a piramisalakú izék, úgy emlékszem.
Thuby Elküldve December7, 2008 Elküldve December7, 2008 Hogyne kellenél! Te fogsz ülni a kormány mögött, én teszem vissza a sarut, Thuby fog fényképezni. :rolleyes: LOL :) Amúgy, éppen ma kértem vissza öcsémtől a gépet, mintha csak sejtettem volna :)
Thuby Elküldve December7, 2008 Elküldve December7, 2008 Honap megyek venni, mert nekem is kiégett egy, foglalattal együtt adják, kell neked is? Kéne, igen. Egy mindenképp, meg mondjuk vagy 2 tartaléknak. Plusz kéne még 4 db a műszerfalvilágításhoz is, de az csak akkor, ha 2W -nál erősebb, mondjuk min. 2.3 - 2.5.
zotya975 Elküldve December7, 2008 Elküldve December7, 2008 Kéne, igen. Egy mindenképp, meg mondjuk vagy 2 tartaléknak. Plusz kéne még 4 db a műszerfalvilágításhoz is, de az csak akkor, ha 2W -nál erősebb, mondjuk min. 2.3 - 2.5. Hát asszem ezek max. 2 wattosak, a gyengébb 1.7-körül van majd megkérdezem. Akkor 1+2 tartalék, ha csak ilyen gyenge van?
Thuby Elküldve December7, 2008 Elküldve December7, 2008 Hát asszem ezek max. 2 wattosak, a gyengébb 1.7-körül van majd megkérdezem. Akkor 1+2 tartalék, ha csak ilyen gyenge van? Pontosan. Köszi előre is.
J0hnny Elküldve December7, 2008 Elküldve December7, 2008 Ergo nem volt jó :rolleyes: A lényeg, hogy egyszerűen megoldódott :) Igen,csak ilyet még nem láttam,hogy felülről mérve ok,csak kihúzva vettem észre,hogy elrepedt a lába... :)
hening Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Hogyne kellenél! Te fogsz ülni a kormány mögött, én teszem vissza a sarut, Thuby fog fényképezni. :) Qrv@ kölök. :) Na megálj, jösz te még az én "ucccccámba". :rolleyes:
Tiv. Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Sziasztok Reggeli hidegindítás után, a ford.sz. mérőm nem mutat jól, kb. 500. nál áll meg. Ha gázta adok, nyikorgást is hallok, szerintem ékszíj. Ugye ez dizel, és a generátortol kapja a ford.sz. jelet. De a generátor pörög, ékszij nem tul laza. Egy kis idő után minden rendben, felmegy a mutató és a nsikorgás sem hallatszik. Mi lehet ez?
szobikari Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 "Kicsit megkergettem a kutyát, hogy kimelegedjen, és próbáltam becsalni a csomitartóba, hogy segítsen belehelni az üveget, de most tüzel, és ilyenkor gyanakvó, a világ összes kutyaropijáért sem akart velem beszállni." ÜBERLOL :rolleyes: :) :)
Guest Sanci Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Tiv! Egyértelműen ékszíj, én is jártam már úgy, kicseréltem és azóta is szuper. De egy pár percig úgyis csak olyan 800-at fog mutatni.
ha4nz Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Ha csak most kezdte el, akkor ékszíjkopás, de nálam anno az okos opeles egy mérettel nagyobbat tett rá és azóta eladásig csúszkált meg nyikorgott mint a nyavalya.
J0hnny Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Sziasztok Reggeli hidegindítás után, a ford.sz. mérőm nem mutat jól, kb. 500. nál áll meg. Ha gázta adok, nyikorgást is hallok, szerintem ékszíj. Ugye ez dizel, és a generátortol kapja a ford.sz. jelet. De a generátor pörög, ékszij nem tul laza. Egy kis idő után minden rendben, felmegy a mutató és a nsikorgás sem hallatszik. Mi lehet ez? Ékszíj csere és ha van finom csiszpapírod érdemes a generátor szíjtárcsáját picit megcsiszolni belül,ahol a szíj fut.
zotya975 Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Pontosan. Köszi előre is. Megvannak az izzók, megkérdeztem csak 2wattos van, ha dobsz egy címet, megyek este melózni bármelyik nap odaviszem 9-körül.
Tiv. Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Köszi a tippeket. Amugy érdekes, mert fél éve lettek cserélve a szíjak, de a szervo is megcsuszik végállásban, pedig utána lett huzva.
daykiller Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Olvasgattam egy kicsit, mert régen jártam erre fele és felkaptam a fejem azon hogy légzsák+övfeszítő. Nekem múltkor egy überbrutálállat fékezésnél elszólt az övfeszítőm, de a légzsák nem nyílt, egyik sem, pedig vártam. Lehet már nyílt és nincs is már benne légzsák? Bár a kormány épnek tűnik. Látszik mondjuk az oldalán, hogy a bal első sárvédő ív ki lett kalapálva... Amúgy van egy visszajelzőm. Légzsák meg biztonsági öv ikon, piros. Ráadom a gyújtást és pár másodpercig virít, aztán kialszik. Ez csak teszt, vagy hibajelzés? Bár ha hiba lenne, akkor szvsz állandóan világítania kellene...
hening Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Olvasgattam egy kicsit, mert régen jártam erre fele és felkaptam a fejem azon hogy légzsák+övfeszítő. Nekem múltkor egy überbrutálállat fékezésnél elszólt az övfeszítőm, de a légzsák nem nyílt, egyik sem, pedig vártam. Lehet már nyílt és nincs is már benne légzsák? Bár a kormány épnek tűnik. Látszik mondjuk az oldalán, hogy a bal első sárvédő ív ki lett kalapálva... Amúgy van egy visszajelzőm. Légzsák meg biztonsági öv ikon, piros. Ráadom a gyújtást és pár másodpercig virít, aztán kialszik. Ez csak teszt, vagy hibajelzés? Bár ha hiba lenne, akkor szvsz állandóan világítania kellene... Nincs semilyen összeköttetés a két dolog között. A lufi elektronikus vezérlésű, az övfeszítű mechanikus.
Thuby Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Olvasgattam egy kicsit, mert régen jártam erre fele és felkaptam a fejem azon hogy légzsák+övfeszítő. Nekem múltkor egy überbrutálállat fékezésnél elszólt az övfeszítőm, de a légzsák nem nyílt, egyik sem, pedig vártam. Lehet már nyílt és nincs is már benne légzsák? Bár a kormány épnek tűnik. Látszik mondjuk az oldalán, hogy a bal első sárvédő ív ki lett kalapálva... Amúgy van egy visszajelzőm. Légzsák meg biztonsági öv ikon, piros. Ráadom a gyújtást és pár másodpercig virít, aztán kialszik. Ez csak teszt, vagy hibajelzés? Bár ha hiba lenne, akkor szvsz állandóan világítania kellene... Csak a teszt miatt világít pár másodpercig. Elvileg ilyenkor okés. Az övfeszítőt meg (mint utólag megtudtam én is), nem a légzsákvezérlő nyitja ezekben. Mechanikus indításra durran el, ha jól tudom az ülés elmozdulására (javítsatok ki, ha tévedek), vagy a tested előrezuhanásának hatására. Gondolom, légzsák azért nem nyílt, mert nem olyan erejű és/vagy irányú volt az ütközés. Vagyis nálad ezek szerint nem is volt ütközés, szvsz ezért :rolleyes:
zotya975 Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Olvasgattam egy kicsit, mert régen jártam erre fele és felkaptam a fejem azon hogy légzsák+övfeszítő. Nekem múltkor egy überbrutálállat fékezésnél elszólt az övfeszítőm, de a légzsák nem nyílt, egyik sem, pedig vártam. Lehet már nyílt és nincs is már benne légzsák? Bár a kormány épnek tűnik. Látszik mondjuk az oldalán, hogy a bal első sárvédő ív ki lett kalapálva... Amúgy van egy visszajelzőm. Légzsák meg biztonsági öv ikon, piros. Ráadom a gyújtást és pár másodpercig virít, aztán kialszik. Ez csak teszt, vagy hibajelzés? Bár ha hiba lenne, akkor szvsz állandóan világítania kellene... Én is úgy tudom, hogy fékezéssel nem lehet olyan lassulást elérni ami aktiválná a légzsákot. :rolleyes:
daykiller Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Én is úgy tudom, hogy fékezéssel nem lehet olyan lassulást elérni ami aktiválná a légzsákot. :) Mondjuk nyáron egyszer nem én vezettem, mert előző nap a szülinapomat ünnepeltük... :rolleyes: ésakkor kedves munkatársam enyhén nekikoccant a falnak. Annyira sikerült neki, hogy a rendszámtábla egy helyen be is horpadt, de légzsák nem nyílt. :)
zotya975 Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Mondjuk nyáron egyszer nem én vezettem, mert előző nap a szülinapomat ünnepeltük... :rolleyes: ésakkor kedves munkatársam enyhén nekikoccant a falnak. Annyira sikerült neki, hogy a rendszámtábla egy helyen be is horpadt, de légzsák nem nyílt. :) Biztos megvan erre a szabály, mekkora negatív G-t kell elérni ahhoz, hogy a légzsák aktiválodjon. Elvégre akármekkora kis koccanásnál nincs értelme. Pölö.: klikk ide! :)
daykiller Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Biztos megvan erre a szabály, mekkora negatív G-t kell elérni ahhoz, hogy a légzsák aktiválodjon. Elvégre akármekkora kis koccanásnál nincs értelme. Pölö.: klikk ide! :rolleyes: Ha jól tévedek, a könyvből az rémlik, hogy 30 fokos dőlésszög és/vagy 6G-s negatív erő kell, hogy az övfeszítő megszólaljon. Amúgy ha nem pirotechnikai cucc, hanem előfeszített rugós, akkor miért van rajta egy marhanagy sárga matrica, hogy déndzsör robbanó eszköz? A videó meg állat :)
Zsoltee Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Cartársak, köllene nekem olyan hogy a kilóméterórának a bekötési rajza, mer a kocsim máshol van, a km órám meg a kezemben, és kellene hogy enerdzsi legyen a műszerfalvilágításban, ugyanis LEDprojekt van. :rolleyes: vagy ha valaki fejből vágja azt hogy melyik csatin melyik lábra köll delejt kötni és melyikre testet, akkor nekem az is megfelel, csak hóttuti legyen. :) előre is téháiksz.
daykiller Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Cartársak, köllene nekem olyan hogy a kilóméterórának a bekötési rajza, mer a kocsim máshol van, a km órám meg a kezemben, és kellene hogy enerdzsi legyen a műszerfalvilágításban, ugyanis LEDprojekt van. :rolleyes: vagy ha valaki fejből vágja azt hogy melyik csatin melyik lábra köll delejt kötni és melyikre testet, akkor nekem az is megfelel, csak hóttuti legyen. :) előre is téháiksz. vagy kicsipogod műszerrel a ledek érintkezési pontjain, hogy melyik csati melyik érintkezőéről kap vellany és testet. :)
Zsoltee Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 vagy kicsipogod műszerrel a ledek érintkezési pontjain, hogy melyik csati melyik érintkezőéről kap vellany és testet. :) jogos, má meg is tettem, miután elküldtem a kommentet azután jutott eszembe... hiába, régen csináltam már én ilyen elektronyos melót. :rolleyes: tenkjú :)
astra56 Elküldve December8, 2008 Elküldve December8, 2008 Sziasztok! F-es Astrám van, a legjobb kocsi a világon... Ma egy kicsit meghülyültek az első ablaktörlőlapátok. Kicsit én is hulye voltam...Reggel (talán le voltak fagyva az ablakra a lapátok) elinditottam az ablaktörlőt, az egyik oldalt törölte rendesen, a masik oldalt meg nem törölte le, csak félig. Aztan mikor hazafelejottem, már az egyik oldalt abszolut nem akarta törölni...Mikor hazaértem, felhajtottam a lapátokat, elinditottam, szerencsere csapkodott mind a kettő...De az a baj, hogy nem ugy törli a szélvédőt, ahogy kene...Ugymond nem ott törli a szélvédőt, ahol kéne.... Az anyós előtti lapát átjön a vezetőoldalira, meg ilyesmik történnek. Mikor hazaértem már sötét is volt, meg hideg is, nem volt kedvem vele foglalkozni... Esetleg valakinek van tippje hogyan lehet beállitani a lapátokat, hogy ott töröljenek, ahol kell...??? Válaszokat előre is köszönöm.
Recommended Posts