Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az jó lenne. :lol: :)

Jössz te még az én udvaromba! :lol: :lol:

ez lesz az új évi fogadalmad? :o egy buli után... :P

A semmi extra, szük családi kör.: asszony, 3 db gyerek, kutya, ékszerteknősök, díszhalak, hörcsög. Amúgy sem iszom. :P

Elküldve
Jössz te még az én udvaromba! :lol: :o

A semmi extra, szük családi kör.: asszony, 3 db gyerek, kutya, ékszerteknősök, díszhalak, hörcsög. Amúgy sem iszom. :lol:

De megyek ám. Ha másért nem, a fékedet javítani, riasztódat szerelni, stb. :) :P

Ez itten a probléma gyökere kéremszépen. :lol: :P

Elküldve
Jössz te még az én udvaromba! :lol: :lol:

A semmi extra, szük családi kör.: asszony, 3 db gyerek, kutya, ékszerteknősök, díszhalak, hörcsög. Amúgy sem iszom. :P

És a Kocsi? :P :lol:

J0hnny!

Nem vagy Te immunis a villanyra? :)

Elküldve
De megyek ám. Ha másért nem, a fékedet javítani, riasztódat szerelni, stb. :lol: :lol:

Féket szerelni el tudok menni hozzád is, legfeljebb majd elkapsz, vagy kidobom pótkereket horgonynak! :)

És a Kocsi? :P :P

Szoktam venni egy 2 decis pezsgőt, felét rálocsolom a mociháztetőre. :lol:

Elküldve
Akkor érdekes,mert én testet mértem a kapcsolón... :lol: Lehet átvezet a test felé és ez a gond? :lol:

Lehet az A oszlopnál lesz a gond,mert hiába zárom a csatiban rövidre,nem világít.

Akkó neked már delejed sincs hozzá, tehát onnan indulj el, hogy már a kapcsolóig nem megy el a +12V a biztitáblától.

Elküldve
Akkó neked már delejed sincs hozzá, tehát onnan indulj el, hogy már a kapcsolóig nem megy el a +12V a biztitáblától.

Majd kimérem melyik az,lehet csak a biztije szar,mert szivargyújtóm is lehalt...

Elküldve
Majd kimérem melyik az,lehet csak a biztije szar,mert szivargyújtóm is lehalt...

Akkor tuti, hogy az a baj. Igaz, hogy ez A-hoz van, de a koncepció szerintem nálad is ugyanaz:

bizti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Sziasztok!

Egy kérdés merült fel bennem, ha a trafó (fekete doboz a vezértengely ház jobb oldalán-ha szembe állok) nem ad mindíg ki feszültséget a gyertyákra az hibajelet generál nekem? Van valami ami ezt a dkimenő dolgot kontrolálja, méri, felügyeli?

Üdv:BB

Elküldve

Nakéremszééépen...

Nem találtam ennek megfelelőbb topicot, ezért itt zavarok... Légzsák... Valaki épített már be esetleg közületek utólag?

Van egy vezérlőm, egy kormányom a légzsákkal, valamint egy karvastagságú karácsony######erű kábelkötegem, biztosítéktáblástól, mindenestől (gyakorlatilag az egész műszerfal alatt futó kábelezés asszem).

A sárga köteget (a légzsák kábelezés) nagyjából végignyomoztam már, de még mindig nem teljesen tiszta, hogy mi hova megy. Egy relé is van rajta, ami az A oszlop sokkábeles sarujába megy barna-fehér vezetékkel, a többi valahol a kötegben veszik el. Valamint: gyorsulás-lassulás érzékelő, egyéb kiegészítők nem kellenek ehhez vajon? Az övfeszítős téma sem teljesen tiszta nekem, mindenhol azt írják, a légzsákvezérlő jelére gyújt a pirotechnikai patron, bontós szerint semmi közük egymáshoz.

Gondoltam, hogy szívás lesz, de azt nem, hogy ennyire... A ráadás már csak az lesz, ha a krományrudat is cserélni kell a légzsákoshoz :lol:

Mi kell még, hogy egy CD-s Astrába beaktiváljam?

Karcsi, Zotya nem akarjátok meglesni azt a köteget? Hátha kell valami... (Meg talán még segíteni is tudtok :lol: )

Elküldve
Nakéremszééépen...

Nem találtam ennek megfelelőbb topicot, ezért itt zavarok... Légzsák... Valaki épített már be esetleg közületek utólag?

Van egy vezérlőm, egy kormányom a légzsákkal, valamint egy karvastagságú karácsony######erű kábelkötegem, biztosítéktáblástól, mindenestől (gyakorlatilag az egész műszerfal alatt futó kábelezés asszem).

A sárga köteget (a légzsák kábelezés) nagyjából végignyomoztam már, de még mindig nem teljesen tiszta, hogy mi hova megy. Egy relé is van rajta, ami az A oszlop sokkábeles sarujába megy barna-fehér vezetékkel, a többi valahol a kötegben veszik el. Valamint: gyorsulás-lassulás érzékelő, egyéb kiegészítők nem kellenek ehhez vajon? Az övfeszítős téma sem teljesen tiszta nekem, mindenhol azt írják, a légzsákvezérlő jelére gyújt a pirotechnikai patron, bontós szerint semmi közük egymáshoz.

Gondoltam, hogy szívás lesz, de azt nem, hogy ennyire... A ráadás már csak az lesz, ha a krományrudat is cserélni kell a légzsákoshoz :lol:

Mi kell még, hogy egy CD-s Astrába beaktiváljam?

Karcsi, Zotya nem akarjátok meglesni azt a köteget? Hátha kell valami... (Meg talán még segíteni is tudtok :lol: )

Az egész műszerfal köteget elhoztad?

Elküldve
Nakéremszééépen...

Nem találtam ennek megfelelőbb topicot, ezért itt zavarok... Légzsák... Valaki épített már be esetleg közületek utólag?

Van egy vezérlőm, egy kormányom a légzsákkal, valamint egy karvastagságú karácsony######erű kábelkötegem, biztosítéktáblástól, mindenestől (gyakorlatilag az egész műszerfal alatt futó kábelezés asszem).

A sárga köteget (a légzsák kábelezés) nagyjából végignyomoztam már, de még mindig nem teljesen tiszta, hogy mi hova megy. Egy relé is van rajta, ami az A oszlop sokkábeles sarujába megy barna-fehér vezetékkel, a többi valahol a kötegben veszik el. Valamint: gyorsulás-lassulás érzékelő, egyéb kiegészítők nem kellenek ehhez vajon? Az övfeszítős téma sem teljesen tiszta nekem, mindenhol azt írják, a légzsákvezérlő jelére gyújt a pirotechnikai patron, bontós szerint semmi közük egymáshoz.

Gondoltam, hogy szívás lesz, de azt nem, hogy ennyire... A ráadás már csak az lesz, ha a krományrudat is cserélni kell a légzsákoshoz :lol:

Mi kell még, hogy egy CD-s Astrába beaktiváljam?

Karcsi, Zotya nem akarjátok meglesni azt a köteget? Hátha kell valami... (Meg talán még segíteni is tudtok :lol: )

A gyorsulás-lassulás érzékelő biztos kell, láttam a Karcsi kocsijába. Este leszel?

Elküldve
Az egész műszerfal köteget elhoztad?

Jah, Zoli az egész köteget a kezembe nyomta... Vannak még olyan részei is, amik a motortérbe mennek ki :lol: Meg a biztitábla a két butanagy saruval :lol:

Elküldve
A gyorsulás-lassulás érzékelő biztos kell, láttam a Karcsi kocsijába. Este leszel?

Vazzeg, most jut eszembe, hogy péntek van... Mikor mentek? Nem kellett dolgozni mennem, úgyhogy okés a dolog... csak össze kell kapnom magam.

Elküldve
Vazzeg, most jut eszembe, hogy péntek van... Mikor mentek? Nem kellett dolgozni mennem, úgyhogy okés a dolog... csak össze kell kapnom magam.

8-ra

Elküldve
Egy kérdés merült fel bennem, ha a trafó (fekete doboz a vezértengely ház jobb oldalán-ha szembe állok) nem ad mindíg ki feszültséget a gyertyákra az hibajelet generál nekem? Van valami ami ezt a dkimenő dolgot kontrolálja, méri, felügyeli?

Nem. De rögtön érezni fogod, rángatni fog :lol:

Nakéremszééépen...

Nem találtam ennek megfelelőbb topicot, ezért itt zavarok... Légzsák... Valaki épített már be esetleg közületek utólag?

Van egy vezérlőm, egy kormányom a légzsákkal, valamint egy karvastagságú karácsony######erű kábelkötegem, biztosítéktáblástól, mindenestől (gyakorlatilag az egész műszerfal alatt futó kábelezés asszem).

A sárga köteget (a légzsák kábelezés) nagyjából végignyomoztam már, de még mindig nem teljesen tiszta, hogy mi hova megy. Egy relé is van rajta, ami az A oszlop sokkábeles sarujába megy barna-fehér vezetékkel, a többi valahol a kötegben veszik el. Valamint: gyorsulás-lassulás érzékelő, egyéb kiegészítők nem kellenek ehhez vajon? Az övfeszítős téma sem teljesen tiszta nekem, mindenhol azt írják, a légzsákvezérlő jelére gyújt a pirotechnikai patron, bontós szerint semmi közük egymáshoz.

Gondoltam, hogy szívás lesz, de azt nem, hogy ennyire... A ráadás már csak az lesz, ha a krományrudat is cserélni kell a légzsákoshoz :lol:

Mi kell még, hogy egy CD-s Astrába beaktiváljam?

Karcsi, Zotya nem akarjátok meglesni azt a köteget? Hátha kell valami... (Meg talán még segíteni is tudtok :) )

Kormányoszlop is más a légzsákosnál. Kell még a kormányátvezető is hozzá. Amúgy meg egyszerű a kábelezése.

Elküldve
Kormányoszlop is más a légzsákosnál. Kell még a kormányátvezető is hozzá. Amúgy meg egyszerű a kábelezése.

Hát ez nem túl jó hír... Most bonthatom ki a komplett kormányoszlopot? Gondolom nem egyszerű, nem öt perc, s az ára sem két fillér lehet :lol: Akkor ide már kelleni fog a Mester :lol:

Átvezető az melyik? A kormány alatt az a spirálrugós tárcsa? Olyanom van. Remélem még a kormányoszlop borítás is más...

Kábelezés OKé lesz, azt már kitárgyaltuk a fiúkkal. De mi van az övfeszítőkkel? Azok akkor mégis ütésre nyílnak, nem elektronikusan?

Elküldve
Azok akkor mégis ütésre nyílnak, nem elektronikusan?

Az Omimban tuti nem ment bele semmi vezeték... tehát az indítása szerintem teljesen mechanikus!

Elküldve
Hát ez nem túl jó hír... Most bonthatom ki a komplett kormányoszlopot? Gondolom nem egyszerű, nem öt perc, s az ára sem két fillér lehet :lol: Akkor ide már kelleni fog a Mester :lol:

Átvezető az melyik? A kormány alatt az a spirálrugós tárcsa? Olyanom van. Remélem még a kormányoszlop borítás is más...

Kábelezés OKé lesz, azt már kitárgyaltuk a fiúkkal. De mi van az övfeszítőkkel? Azok akkor mégis ütésre nyílnak, nem elektronikusan?

Szia Thuby!

Nem vagyok benne biztos, de szerintem a pirotechnikai patronok a gyorsulásra nyílnak mechanikusan, legalább is szerintem ez lenne a logikus, mert a vezetékek elöregednek, de a mechanika örök :) Nekem nincs lufi a kocsimban, de a patron ott van az ülések alatt, tehát szerintem semmi köze a lufinak az övfeszítőhöz! De az biztos, hogy amibe belevágtál nem lesz rossz móka, még akkor sem ha minden klappol az elsőre és nem állandóan a világító visszajelzőt fogod csak nézni.

Sok sikert a műtéthez!

Üdv:BB

Elküldve

Sziasztok!

Látott már valaki olyat, hogy a gyújtó trafóról lecsúszik a gyertyakábel? Mert nálam most ez a jelenség adodott és ezért éreztem azt mint ha nem ugy akarna menni a masina, szerintem időnként kapott szikrát a gyertya máskor meg nem! :lol: Az biztos, hogy vissza viszem a boltosnak, de ha nem cseréli ki lefejelem! :lol: Na mára ennyi volt az agresszivitás, a többit majd holnap!

Üdv:BB

Elküldve
Hát ez nem túl jó hír... Most bonthatom ki a komplett kormányoszlopot? Gondolom nem egyszerű, nem öt perc, s az ára sem két fillér lehet :lol: Akkor ide már kelleni fog a Mester :lol:

Átvezető az melyik? A kormány alatt az a spirálrugós tárcsa? Olyanom van. Remélem még a kormányoszlop borítás is más...

Kábelezés OKé lesz, azt már kitárgyaltuk a fiúkkal. De mi van az övfeszítőkkel? Azok akkor mégis ütésre nyílnak, nem elektronikusan?

A kormányoszlopot nem olyan bonyolult szerintem cserélni. A műszerfalt sem kell szerintem megbontani, alulról be lehet támadni.

Az övfeszítők mechanikusak, és a közhittel ellentétben nem pirotechnikai módon működnek, hanem egy előfeszített rugó van bennük :lol:

Látott már valaki olyat, hogy a gyújtó trafóról lecsúszik a gyertyakábel? Mert nálam most ez a jelenség adodott és ezért éreztem azt mint ha nem ugy akarna menni a masina, szerintem időnként kapott szikrát a gyertya máskor meg nem! :P Az biztos, hogy vissza viszem a boltosnak, de ha nem cseréli ki lefejelem! :) Na mára ennyi volt az agresszivitás, a többit majd holnap!

Az utángyári átok :P

Elküldve
Nekem nincs lufi a kocsimban, de a patron ott van az ülések alatt

Mé? Katapult is van benne? :lol:

Látott már valaki olyat, hogy a gyújtó trafóról lecsúszik a gyertyakábel?

Nem tudom miféle-fajta gyújtótrafó lehet de beletekerted azt a kábelt vagy csak szimplán beledugtad?

Elküldve
Mé? Katapult is van benne? :lol:

Nem tudom miféle-fajta gyújtótrafó lehet de beletekerted azt a kábelt vagy csak szimplán beledugtad?

Szia Sanci!

Csak bedugtam, de most nézem a szerelésin, hogy hogyan is vagyon ennek az összerakása :lol:

Üdv:BB

Elküldve

Azt biza bele kell csavarni ha jól sejtem. Sokáig nekem sem volt dolgom bengás gépekkel azt mikor gyertyakábelt cseréltem a simsonon hol ment hol nem -utólag jutott eszembe ezeket a vackokat nem csak bele kell nyomni és hali hanem nyomva csavarni ugyanis a közepében a tüske egy menetes kis szár -tuti kontakthiba!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.