Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Mostmár felpiszkáltatok agyilag, úgyhogy kiszaladtam a Bárdiba és vettem egy tolatólámpa kapcsolót :lol:

Facet típusú, szép réz-színű (még :lol: ).

Elküldve
Mostmár felpiszkáltatok agyilag, úgyhogy kiszaladtam a Bárdiba és vettem egy tolatólámpa kapcsolót :)

Facet típusú, szép réz-színű (még :lol: ).

Mi píz vót? :lol:

Elküldve
De most komolyan! :lol: :lol:

Komolyan 2.000 HUF volt. A C@talógus áruházukban 1900 körül van, de most vásároltam náluk először. Elvileg ha többször veszek, akkor van kedvezmény. De lehet, hogy azért beregisztrálok az oldalra.

Elküldve
Komolyan 2.000 HUF volt. A C@talógus áruházukban 1900 körül van, de most vásároltam náluk először. Elvileg ha többször veszek, akkor van kedvezmény. De lehet, hogy azért beregisztrálok az oldalra.

Nekem is lenne kedvezmény itt Győrben többhelyen is csak a tagságit kéne kiperkálni. Most már muszáj lesz, mert jövőre fékfelújitás lesz, jól jön a kedvezmény. :lol:

Elküldve
A váltó elején találod a kapcsolót. Ha lehúzod róla a csatlakozót, és rövidrezárod az érintkezőket, akkor elvileg világítani kell a tolatólámpának.

Na azt add össze: nekem jó a kapcsoló elöl,kimértem,izzók is jók,mégsem világít.Na?

Elküldve
És a vezetéket is megnézted már?

Arra lusta voltam,de pár hete még müködött. :lol:

Honnan kap ez áramot?

Biztije van?

Elvileg a kapcsoló csak testet kapcsol...

Elküldve
Na azt add össze: nekem jó a kapcsoló elöl,kimértem,izzók is jók,mégsem világít.Na?

Nem biztos, hogy jó a kapcsoló. Amikor kiszereltem és kimértem szakadásmérővel, az enyémnél is sípolt, ha benyomtam.

Viszont lehetett érezni, hogy a rugója már elég szar és egyáltalán szét van lazulva az egész. Néha kivillant a tolatólámpa, amikor rükit kapcsoltam, de el is aludt, ahogy elindultam vele.

Úgy is nézted már, ahogy veled néztük az enyémen a múltkor? Rövidrezárni a csatit (gyújtás rá, rükibe rakni) és világít e?

Elküldve
Nem biztos, hogy jó a kapcsoló. Amikor kiszereltem és kimértem szakadásmérővel, az enyémnél is sípolt, ha benyomtam.

Viszont lehetett érezni, hogy a rugója már elég szar és egyáltalán szét van lazulva az egész. Néha kivillant a tolatólámpa, amikor rükit kapcsoltam, de el is aludt, ahogy elindultam vele.

Úgy is nézted már, ahogy veled néztük az enyémen a múltkor? Rövidrezárni a csatit (gyújtás rá, rükibe rakni) és világít e?

Igen!Úgysem vílágít... :lol: Felidegel és új kábelt húzok be neki...

Elküldve
Arra lusta voltam,de pár hete még müködött. :lol:

Honnan kap ez áramot?

Biztije van?

Elvileg a kapcsoló csak testet kapcsol...

Lehet még vez szakadás, vagy kh a motor csatinál (kerek fekete csatlakozó a bal nyúlványon, a váltó felett). Vagy a másik csatlakozás az A oszlop alatti.

Van biztije, a 20-as.

Nem a kapcsoló áramot kapcsol. :lol:

Elküldve
Nem biztos, hogy jó a kapcsoló. Amikor kiszereltem és kimértem szakadásmérővel, az enyémnél is sípolt, ha benyomtam.

Viszont lehetett érezni, hogy a rugója már elég szar és egyáltalán szét van lazulva az egész. Néha kivillant a tolatólámpa, amikor rükit kapcsoltam, de el is aludt, ahogy elindultam vele.

Úgy is nézted már, ahogy veled néztük az enyémen a múltkor? Rövidrezárni a csatit (gyújtás rá, rükibe rakni) és világít e?

ehhez minek kell rükibe rakni? :lol: csak bele egy rövidzár, gyújtás rá és világítani kell a lámpáknak hátul....

Egyébként ez csak akkor lenne test kapcsolós, ha csak egy vezetékes...ha 2, akkor pozitívot szaggatja csak...ezért lehet rövidzárral tesztelni :)

a kábelt is pofon egyszerű kimérni...egyik szálon lönnie kell a kapcsolt pozitívnak (15), a másikon pedig el megy a lámpához...

1. a bejövőt simán gyújtás rá és megkeres melyiken van fesz a testhez képest

2. ha rövidre zártad a kapcsoló helyén, akkor hátul a lámpánál ott kell lennie a fesznek

a gáz ott kezdődik, ha nincs fesz egyiken sem az 1 pontnál...biztiket végig nézni, illetve megkeresni melyik tartozik oda, innetől már érdekesebb :lol:

Elküldve
ehhez minek kell rükibe rakni? :lol: csak bele egy rövidzár, gyújtás rá és világítani kell a lámpáknak hátul....

Egyébként ez csak akkor lenne test kapcsolós, ha csak egy vezetékes...ha 2, akkor pozitívot szaggatja csak...ezért lehet rövidzárral tesztelni :)

a kábelt is pofon egyszerű kimérni...egyik szálon lönnie kell a kapcsolt pozitívnak (15), a másikon pedig el megy a lámpához...

1. a bejövőt simán gyújtás rá és megkeres melyiken van fesz a testhez képest

2. ha rövidre zártad a kapcsoló helyén, akkor hátul a lámpánál ott kell lennie a fesznek

a gáz ott kezdődik, ha nincs fesz egyiken sem az 1 pontnál...biztiket végig nézni, illetve megkeresni melyik tartozik oda, innetől már érdekesebb :lol:

Ott a pont. :P

Elküldve
Lehet még vez szakadás, vagy kh a motor csatinál (kerek fekete csatlakozó a bal nyúlványon, a váltó felett). Vagy a másik csatlakozás az A oszlop alatti.

Van biztije, a 20-as.

Nem a kapcsoló áramot kapcsol. :)

Akkor érdekes,mert én testet mértem a kapcsolón... :lol: Lehet átvezet a test felé és ez a gond? :lol:

Lehet az A oszlopnál lesz a gond,mert hiába zárom a csatiban rövidre,nem világít.

Elküldve
hogy több mindent tudjak írni :lol:

a leglényegesebbet meg kihagytad belőle...mérés közben 100 km/h -val kell haladni hátrafelé, miközben vki megnézi, hogy világít e, mert alacsonyabb sebességnél ne is várd hogy világítson :P milyen szaki az ilyen aki ilyet nem tud? :lol: :)

Elküldve
biztiket végig nézni, illetve megkeresni melyik tartozik oda, innetől már érdekesebb :lol:

Na ez az amit nem találtam,de érdekes módon a szivargyujtómból is elment a delej és úgy rémlik az astrán is ilyen jelenség volt...

Elküldve
Nekem is lenne kedvezmény itt Győrben többhelyen is csak a tagságit kéne kiperkálni. Most már muszáj lesz, mert jövőre fékfelújitás lesz, jól jön a kedvezmény. :P

Jókor jut már eszedbe! :) Mikor már a fél autót kicserélted. Kiszámoltad már eddig mennyit spóroltál volna meg 5000 pízír? :lol: Nekem kb 3x-osa jött vissza eddig. :lol: :lol: :P

Elküldve
Jókor jut már eszedbe! :P Mikor már a fél autót kicserélted. Kiszámoltad már eddig mennyit spóroltál volna meg 5000 pízír? :) Nekem kb 3x-osa jött vissza eddig. :lol: :o :P

Az az igazság, hogy a legtöbb alkatrészt Hening cartárs szerezte. :lol: Csak egy-két apróságot vettem én. Levegőszűrő, AC-pumpa, ablaktörlő....stb. De jövőre megpróbálok a saját lábamon megállni. :lol:

Elküldve
Akkor érdekes,mert én testet mértem a kapcsolón... :lol: Lehet átvezet a test felé és ez a gond? :lol:

Lehet az A oszlopnál lesz a gond,mert hiába zárom a csatiban rövidre,nem világít.

Akkor lehet az a gond, és kiverte a biztit.

Elküldve
Az az igazság, hogy a legtöbb alkatrészt Hening cartárs szerezte. :lol: Csak egy-két apróságot vettem én. Levegőszűrő, AC-pumpa, ablaktörlő....stb. De jövőre megpróbálok a saját lábamon megállni. :P

Az jó lenne. :lol: :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.