hening Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 A kefe "tökéletes volt" tudom, kicserélhettem volna.... de az még kihúz engem :lol: Ha már itt feljött az elektromos ablak téma. Van ez a SPAL DELUXE ezzel kapcsolatban vkinek tapasztalat ?? valamint "Gyári" de ez 47ezer :lol: A Spalhoz 1600Ftért vannak OPEL kapcsolók. Inkább bontott gyárit vegyél. Halkabb, gyorsabb, komfort funkciós. 15000-ért már kapsz is. Sziasztok! Egy elég hüle jeleségre lettem ma figyelmes a reggeli sötétben, lényeg: világít a lámpa és amikor indexeltem ballra egyszer csak nagyon halványan el kezdett ugyan abban a tempóban villogni a hátsó ködlámpa visszajelzője! Érdekes mert bekapcsoltam egy pillanatra és megszünt ez a villogás. Majd a következő kereszteződésnél semmi, utána meg megint! Csak a balra indexnél villan fel halványan és ott sem mindíg. Valakinek ötlete? Mi lehet a gond? Üdv:BB Sztem testhiba a lámpánál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Detto ugyanezt csinálta nekem is két hete. A bal hátsó lámpa késes csatija alíghanem kontaktos, vagy nincs rendesen a helyén. WD40 és kész. Sziasztok! Egy elég hüle jeleségre lettem ma figyelmes a reggeli sötétben, lényeg: világít a lámpa és amikor indexeltem ballra egyszer csak nagyon halványan el kezdett ugyan abban a tempóban villogni a hátsó ködlámpa visszajelzője! Érdekes mert bekapcsoltam egy pillanatra és megszünt ez a villogás. Majd a következő kereszteződésnél semmi, utána meg megint! Csak a balra indexnél villan fel halványan és ott sem mindíg. Valakinek ötlete? Mi lehet a gond? Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Sziasztok! Köszi du megsasolom a technikát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 A kefe "tökéletes volt" tudom, kicserélhettem volna.... de az még kihúz engem :lol: Ha már itt feljött az elektromos ablak téma. Van ez a SPAL DELUXE ezzel kapcsolatban vkinek tapasztalat ?? valamint "Gyári" de ez 47ezer :lol: A Spalhoz 1600Ftért vannak OPEL kapcsolók. Nem szabad megvenni az univerzálisat, lnkább bontott gyárit! Ha nekem nem hiszel:Katt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Inkább bontott gyárit vegyél. Halkabb, gyorsabb, komfort funkciós. 15000-ért már kapsz is. OK, vennék én azt is de nem találok.... ha tudsz esetleg, ne kímélj :lol: A komfort funkción mit értesz ? (Automata le/föl vezérlés? ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 OK, vennék én azt is de nem találok.... ha tudsz esetleg, ne kímélj :lol: A komfort funkción mit értesz ? (Automata le/föl vezérlés? ) Pölö:ez! Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Sziasztok! új vagyok a forumon, nem vagyok biztos benne, hogy a megfelelő helyre írok. Gondban vagyok, kicsit mérges is. Opel Astra F-em van, 1.6 16v (x16xel), szeretem, elegedett vagyok vele minden szempontbol, visoznt osszefoglalnam az eddigi gondjaimat, annak elozmenyeit, hatha tudott valaki segiteni, tanacsot adni. 1. Vasarlaskor eszrevettem mar hogy a benzintank be volt horpadva, nem tulajdonitottam kneki nagy jelentoseget, csak par literrel kevessebb fert bele. 2. Az auto jol ment, nem volt erezheto hibaja egy ideig (1-2 honap) 3. Egyszer kezdett a motorhiba vilagitani, rovidebb idore csupan, ez neha elojott, fordulatszam kezdett ingadozni, neha volt hogy elaludt az auto menet kozben is, ill. felporgott magatol a fordulat. 4. Elofordult egyszer ketszer hogy nem akart begyulladni az auto, csak hoszabb inditozas utan, gazpedalt nyomva, neha traktorhangon ment ezutan 1-2 percig, talan egyik henger nem mukodhetett valamiert? Igen nagy fustfelhot kopott ki egy ilyen vegul "sikeres" inditas utan... Ez neha, igen ritkan jelnetkezett havonta talan egyszer kb. normalis hasznalat mellett. 5. Mivel az autó benzintankja be volt horpadva, az kidorzsolodott a pantnal, szivarogni kezdett, a tankot ujra csereltem egy muhelyben. Csere utan azt vettem eszre, hogy tankolaskor csak lassan tudok bele tankolni, max az 1. pocokbe tudtam beleakasztani a toltot. Kulonosebb jelentoseget nem tulajdonitottam neki. A benzinszintmero sem mutatott jol a csere ota, azelott jol mutatott... (na igen, ezt a munkat igy nem kellett volna elfogadnom, ez HIBA VOLT!) 6. A 3. pontban jelzett hibara vezetve vissza vegul a lambda szonda es homersekletjelzo csereje utan megszunt a hibajelzes, a fordulatszam nem ingadozott tobbe, ugy tunt minden rendben van 1 honapig kb. 7. Egyik este elmentunk bevasarolni, 1.5 orat allt az auto a parkoloban kb. Inditas sikerult, begyulladt, lassan elkezdtem tolatni (4-5) masodperccel inditas utan, majd a motor magatol elaludt, nem lefulladt, elaludt es parom szerint meggyulladt az AKKU lampa is egy rovid idore. Utana ismetelten probaltam gyujtani, nem siekrult, ismet, ismet semmi. Amikor vartam par percet es ismet probaltam, akkor mitha egy tizedmasodpercre berobbant volna valami, de nem siekrult begyujtani. Probaltam 10x legalabb a gyutjast, majd kicsavartam a gyertyakat megneztem, azok mintha szarazok lettek volna, benzint mintha nem kaptak volna... Nem volt messze lakasunktol, otthagytuk az autot, amsnap reggel mentem vissza, megneztem az uzemanyagszivattyu biztositekat, ki volt egve. kicsereltem es az atuo rogton gyujtott! 8. Egy hettel kesobb reggel eszrevettem, hogy nem gyujt olyan konnyen az auto mint szokott, altalaban elsore indul max 1 masodperc inditozassal. Most viszont 2-3 masodpercig kellett inditozni mire begyulladt. Begyulladas utan volt olyan is hogy rogton ismet elaludt a motor, masodszor kellett probalni, akkor sikeresen begyulladt mar. Ez a jelenseg csak hideg inditasnal fordutl elo! Akar 1-2 perc mukodes utan, ha eloltottam az autot utana az mar normalisan tokeletesen gyujtott! 9. Masnap vittem az autot vezermuszijcserere, vizpumpa, hosszbordas szij...itt volt az ideje. Szepen kicsereltek ezeket, ott voltam, az auto jol mukodott gyujtott, stb. Emlitettem nekik problemamat a benzintankkal, hogy lassan tudok tankolni, ill. a tegnapi nehezebb gyutjast, de akkor meg nem tulajdonitottam neki tul nagy figyelmet. Befejeztek a munkat, jol ment a gep, hazahajtottam vele tettem 1 rovid probautat es kesz. Ez tegnap tortent! 10. Ma delelott autoba ulok, probalok inditani, kis robbanas volt, utana viszont nagy semmi. Tobbszor probaltam es semmi! Haosnloan reagalt mint a 8. pontnal, visoznt egyaltalan nem sikerult ezuttal begyutjanom. megneztem a gyertyakat, azok nedvesek-benzinesek voltak, tehat nem az uzemanyagellatas lehetett mint korabban. Mi okozhatja ez? Gondoltam arra, hogy a szelepek zartak vagy valami bibi van veluk, gondolok itt a rossz nyomasra is a tankban, talan visszavezetheto ez arra hogy nem tudok rendes sebesseggel tankolni az autoba? Osszefugghet ez a vezermuszijcserevel? Vagy esetleg szereles kozben valami tortenhetett, ezt kevesbe tartom valoszinunek, foleg hogy vezermuszijcsere elott is volt hasonlo problema, vagy az ams lehetett a 8. pontban amit irtam? Ma elaztam mikozben a motort nezegettem, gyertyakat szereltem, uzemanyagszivattyu biztositek rendben. Lehet hogy a fojtoszelep kornyeken van gond, hogyan tudok segiteni az auton? Lehet hogy a kartergazon keresztul visszajott az olaj es a hengerbe jutott, szelepekre egett, ez mit jelent, de miert benzinesek a gyertyak? Vagy az nem benzin? Kerek szepen valakit segitsen otleteivel, persze majd elviszem egy szervizbe, de jo lenne ha felkeszulnek addigra es itthon is kiprobalnek par dolgot, hatha sikerul rajonno mi okozza ezt. Koszonom elore is a segitseget! Udv. Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Tavasszal szeretném lecserélni a fényszóróimat indexekkel együtt mert már nincsenek túl jó állapotban, az egyik lámpa lóg is egy eltört fül miatt. Viszont nekem nem tiszta hogy milyen évjáratoknál változott a lámpa. És nem tudom, hogy ezeknél csak a forma változott, vagy a felfogatás is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Tavasszal szeretném lecserélni a fényszóróimat indexekkel együtt mert már nincsenek túl jó állapotban, az egyik lámpa lóg is egy eltört fül miatt. Viszont nekem nem tiszta hogy milyen évjáratoknál változott a lámpa. És nem tudom, hogy ezeknél csak a forma változott, vagy a felfogatás is? 94ben volt fészlift, tehát neked 94 utáni lámpa kell. csak a formája változott, a felfogatás nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 94ben volt fészlift, tehát neked 94 utáni lámpa kell. csak a formája változott, a felfogatás nem Köszi a gyors választ. Igazából azért variálok, mert ha mondjuk gsi maszkot tennék majd fel, akkor régifajta lámpa kell, mert az újtól eláll a maszk. Ha a felfogatás ugyanott, akkor ez simán megoldható. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Köszi a gyors választ. Igazából azért variálok, mert ha mondjuk gsi maszkot tennék majd fel, akkor régifajta lámpa kell, mert az újtól eláll a maszk. Ha a felfogatás ugyanott, akkor ez simán megoldható. :lol: Így igaz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Sziasztok! új vagyok a forumon................. ............................. Udv. Laci Az indítás utáni "hangos" zaj lehet h a szelepek okozzák ... lehet az olaj miatt pl. de mindenek előtt csinálj egy hibakód kiolvasást. így: Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Az indítás utáni "hangos" zaj lehet h a szelepek okozzák ... lehet az olaj miatt pl. de mindenek előtt csinálj egy hibakód kiolvasást. így: Szia! Koszi, az a traktoros hang nem tudom mi lehetett, de az mondom eltunt, olyan jelenseg nem volt tobbe amiota lambda szondat es homeroszenzort kicsereltem...(kopp kopp kopp, ahogyagy a motorhiba jelzes sem jelentkezett ezek kicserelese ota). Most siman nem akart begyulladnia motor errol volt szo. Viszont ma kicsivel kesobb sikerult begyujtanom. Sregen parkoltam, benzinszintjelzo rossz amiota kicsereltek a benzintankot ezert elszmoltam a fogyasztasat valoszinuleg, szoval most egyszeruen ures volt a tank, ezert nem gygujtott... Peresze a tanban azert van valami gond tovabbra is, mert tankolni csak lassan tudok bele amita kcisereltek a tankot... A z uzemaynagszivattyu biztositeka pedig egyszer amr kiegett, ami lehet velelten egybeeses, de inkabb a nagyobb terhelestol lehetett... Udv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Az indítás utáni "hangos" zaj lehet h a szelepek okozzák ... lehet az olaj miatt pl. de mindenek előtt csinálj egy hibakód kiolvasást. így: Ja, a hibakod kiolvasast csinaltam, a lambda szonda+ homerseklet jeladot az alapjan csereltem par honapja...azota nem vilagit menet kozben a hibakod lampa. Amikor rovidrezarom most csak az 1 2 szamokat ismetelgeti, ami a vizsgalat kezdete... VISZONT amikor raadom a kontaktot, akkor elalszik inditas elott minden lampa 3-4 masodpercen belu,, de a motorhiba lampaja nem alszik el. Torlodik magatol a hibakod egy ido utan ennel vagy nem? Nem egyertelmu szamomra, az tuti hogy miutan leszedtem az akkut a hibakod nem torlodott...azt hittem nem is sikerult torolnom azt, visoznt most hogy ismet megneztem mit ir ki az 1 2 1 2 1 2 ismetelgeti vegtelen sokszor semmi mast. Ez igy Ok szerinted? Koszi! Udv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Ja, a hibakod kiolvasast csinaltam, a lambda szonda+ homerseklet jeladot az alapjan csereltem par honapja...azota nem vilagit menet kozben a hibakod lampa. Amikor rovidrezarom most csak az 1 2 szamokat ismetelgeti, ami a vizsgalat kezdete... VISZONT amikor raadom a kontaktot, akkor elalszik inditas elott minden lampa 3-4 masodpercen belu,, de a motorhiba lampaja nem alszik el. Torlodik magatol a hibakod egy ido utan ennel vagy nem? Nem egyertelmu szamomra, az tuti hogy miutan leszedtem az akkut a hibakod nem torlodott...azt hittem nem is sikerult torolnom azt, visoznt most hogy ismet megneztem mit ir ki az 1 2 1 2 1 2 ismetelgeti vegtelen sokszor semmi mast. Ez igy Ok szerinted? Koszi! Udv. A hibakódok 10, egyes típusoknál 20 indítás után törlődnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ja, a hibakod kiolvasast csinaltam, a lambda szonda+ homerseklet jeladot az alapjan csereltem par honapja...azota nem vilagit menet kozben a hibakod lampa. Amikor rovidrezarom most csak az 1 2 szamokat ismetelgeti, ami a vizsgalat kezdete... VISZONT amikor raadom a kontaktot, akkor elalszik inditas elott minden lampa 3-4 masodpercen belu,, de a motorhiba lampaja nem alszik el. Torlodik magatol a hibakod egy ido utan ennel vagy nem? Nem egyertelmu szamomra, az tuti hogy miutan leszedtem az akkut a hibakod nem torlodott...azt hittem nem is sikerult torolnom azt, visoznt most hogy ismet megneztem mit ir ki az 1 2 1 2 1 2 ismetelgeti vegtelen sokszor semmi mast. Ez igy Ok szerinted? Koszi! Udv. igen az 1 2 1 2 1 2 a diagnózis kezdete kód... ha nincs több akkor az azt jelenti hogy nincs eltárolt hibád. A motorhiba lámpa csak az indítás után alszik el (szerintem...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Tavasszal szeretném lecserélni a fényszóróimat indexekkel együtt mert már nincsenek túl jó állapotban, az egyik lámpa lóg is egy eltört fül miatt. Viszont nekem nem tiszta hogy milyen évjáratoknál változott a lámpa. És nem tudom, hogy ezeknél csak a forma változott, vagy a felfogatás is? Szia invictus! Ha jól tudom akkor az sem mindegy, hogy most bosch vagy valeo van benne, mert a mozgatója nem ugyan az a kettőnek! Tehát érdemes ugyan olyan márkát vadászni hozzá! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Szia invictus! Ha jól tudom akkor az sem mindegy, hogy most bosch vagy valeo van benne, mert a mozgatója nem ugyan az a kettőnek! Tehát érdemes ugyan olyan márkát vadászni hozzá! Üdv:BB Szia! Köszi, de az enyém sajna nem motoros...szóval ez a probléma nem áll fenn ha minden igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Szia invictus! Ha jól tudom akkor az sem mindegy, hogy most bosch vagy valeo van benne, mert a mozgatója nem ugyan az a kettőnek! Tehát érdemes ugyan olyan márkát vadászni hozzá! Üdv:BB hű ezt nem is tudtam...mind1, mi belefaragtuk az angeleyesbe is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 A hibakódok 10, egyes típusoknál 20 indítás után törlődnek. Nem mindegyik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Szedd szét, és nézd meg benne a hőkioldó biztit, az szokott leggyakrabban kimenni. Kb 100ft az elektronikai boltokban :lol: Már megmértem, az jó (mármint vezet, ha az a jó). Bent a kapcsoló jó. a kapcs csatiban megjelenik a 12V a 2-3 fokozatnál, de az 1.-höz nincs feszültség. Az ellenállás lábai hogyan vannak bekötve? Milyen értékeket kell rajta mérni? Köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Dereng nekem valami még az astrából,hogy a szivargyujtó és a tolat fény egy biztin van gyárilag,de lehet rosszul emléxem. Nem tudja valaki melyik jel a szivargyujtóé a biztitábla hátoldalán B Corsában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
djcaracas Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Sziasztok, Még mindig a gyári blaupunkt rádiós magnó nálam a téma . nemtudom egyszerűen kiszedni. Aki már túl van ezen az akadályon az segítsen már nékem egy kicsit, mert nem akarok nagyon kókányolni. A helyzet az hogy már csavarok sincsenek a rádióban hanem már csak a pöckök, amik benntartják a rádiót a helyén, azok amik kiakasztanak engem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Sziasztok, Még mindig a gyári blaupunkt rádiós magnó nálam a téma . nemtudom egyszerűen kiszedni. Aki már túl van ezen az akadályon az segítsen már nékem egy kicsit, mert nem akarok nagyon kókányolni. A helyzet az hogy már csavarok sincsenek a rádióban hanem már csak a pöckök, amik benntartják a rádiót a helyén, azok amik kiakasztanak engem. :lol: Szintén zenész, az előbb hirtelen felindultságból kirohantam, négy szöget bedug, kesztyűtartó kiszed, onnan megtol, és meg se mozdult a nyomorult. Megvárom amíg hazajön a család, hátha kell a kocsi, és ha nem, kirobbantom a helyéről a középkonzolt!!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
djcaracas Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Szintén zenész, az előbb hirtelen felindultságból kirohantam, négy szöget bedug, kesztyűtartó kiszed, onnan megtol, és meg se mozdult a nyomorult. Megvárom amíg hazajön a család, hátha kell a kocsi, és ha nem, kirobbantom a helyéről a középkonzolt!!!! :lol: ::lol::D:D:D:D:D:D Ha hiszed ha nem én is szögekkel próbáltam. de ugyanigy jártam PFFegyszer engem is felidegel aztán megfogom és kifúrom, kidarabolom utána már könnyen megy a többi:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts