Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sikerült kiszedni a CAR300-at... a titok a kampós végű, átmérő 3,5mm-es SZÖG :lol:

NADE, ma este volt egy "hoszabb" utam, és hazafele ráraktam a Távolsági Fszórót és elkezdett villogni a lámpa, majd a Check engine és a Légzsák visszajelző is felvillan, majd jött a ráadás Magától 3000ig fordulat fel majd vissza fel... majd vissza -> Útszélén megáll -> leállít -> újra indít -> 10km még hazáig és semmi gond :lol:

(elgondolkodtam, hogy lehet a Rádió beszerelés miatt vmi kábel letestelt, de hát csak van benne gyárilag biztosíték.... szal biztos nem az... )

Elküldve
Sikerült kiszedni a CAR300-at... a titok a kampós végű, átmérő 3,5mm-es SZÖG :lol:

NADE, ma este volt egy "hoszabb" utam, és hazafele ráraktam a Távolsági Fszórót és elkezdett villogni a lámpa, majd a Check engine és a Légzsák visszajelző is felvillan, majd jött a ráadás Magától 3000ig fordulat fel majd vissza fel... majd vissza -> Útszélén megáll -> leállít -> újra indít -> 10km még hazáig és semmi gond :lol:

(elgondolkodtam, hogy lehet a Rádió beszerelés miatt vmi kábel letestelt, de hát csak van benne gyárilag biztosíték.... szal biztos nem az... )

Mérd meg a töltést járó motornál, akku saruin.

Elküldve
Mérd meg a töltést járó motornál, akku saruin.

alapjárat és fordulat között terhelten és üresen is ~0,2V különbség van

üresen: 14,65V

terhelten (az összes lehetséges fogyasztó bekapcs): 14,1V

Elküldve
alapjárat és fordulat között terhelten és üresen is ~0,2V különbség van

üresen: 14,65V

terhelten (az összes lehetséges fogyasztó bekapcs): 14,1V

Kicsit sokallom, nem kéne 14 felett lennie. Fesszabályzód rosszalkodik.

Elküldve
alapjárat és fordulat között terhelten és üresen is ~0,2V különbség van

üresen: 14,65V

terhelten (az összes lehetséges fogyasztó bekapcs): 14,1V

Ha ez tényleg valós érték, akkor sok.

A csekklámpák felvillanása is azt jelenti, hogy túltölt a generátorod.

Fesszab csere lesz valszeg, egy komplett generátor felújítás keretében kéne.

Előbb azonban érdemes megmérni egy másik műszerrel, és ellenőrizni a

testkábeleket.

Elküldve

sziasztok, azt kérdezném hogy gyujtásbeállítás vagy ellenörzés mennyibe szokott kb kerülni, és ha stroboszkóppal csinálnánk otthon, a jel ott van vhol a vezérműszíj műanyag burkolatán, vagy le kell azt venni? gondolm a ékszíjtárcsán is van vhol vmi jel.

köszi

Elküldve
sziasztok, azt kérdezném hogy gyujtásbeállítás vagy ellenörzés mennyibe szokott kb kerülni, és ha stroboszkóppal csinálnánk otthon, a jel ott van vhol a vezérműszíj műanyag burkolatán, vagy le kell azt venni? gondolm a ékszíjtárcsán is van vhol vmi jel.

köszi

Stroboszkópos beállításhoz a kocsinak szervíz üzemmódban kell mennie, tehát ugyanazt az átkötést kell megcsinálni a diagnóziscsatiban, amit a hibakód kivillogtatáshoz, csak ez esetben be is kell indítani a mocit. Ekkor nincs előgyújtásszabályzás, és ilyenkor lehet a strobival ellenőrizni az alapbeállítást, ha jól rémilik, a főtengely bordáskerekén van a jel, tehát le kell venni a vezérműszíjburkolatot.

Elküldve

ugy tudom a vezérműszíj burkolatot nem kell levenni, csak a kerékjáratban van egy burkolat és onnan lehet látni a fötengelyen a szíjtárcsát. azon van bevágás meg a vez.szíjtárcsa burkolaton. de gondolom motor függő. neken így van :lol:

Elküldve

olyan mocit még nem láttam amin le kellett vennia szíjtárcsát...ugyanis leggyakrabban a szíjtárcsa rögzíti a főtengely végén lévő bordás kereket ami a vezérműszíjat hajtja, ha leveszed a szíjtárcsát, akkor ez le jön a reteszről a tengely végről...majd egy nagy csattanás közepette megnézheted ahogy leugrik a vezérműszíj a helyéről és ha olyan a moci akkor mehet felújításra.....

Sőt van olyan moci aminél a vezérműszíj fedélen van a másik jel, amihez a szíjtárcsa jelét kell passzintani...(C14NZ azt hiszem ilyen)

mindíg az ékszíjtárcsán keresd a jelet olyan mocinál ahol külön állítható a gyújtás..az újabbakon ahol elektronikus már minden ott nincs ilyen jel ha jól emlékszem..ott csak a "fogaskerekek" vannak egymáshoz jelölve...

Elküldve

Na ki lett cserélve a fesszabályzó + 2 csapágy a generátorban. ugy néz ki az volt a gond.... eddig még nem jelentkezett a probléma, remélem nem is fog :lol: (3000+3600FT volt Újonnan :lol: )

Köszi a segítséget!

Elküldve
Na ki lett cserélve a fesszabályzó + 2 csapágy a generátorban. ugy néz ki az volt a gond.... eddig még nem jelentkezett a probléma, remélem nem is fog :lol: (3000+3600FT volt Újonnan :lol: )

Köszi a segítséget!

És a szénkefe? Hamár szétbombáztad a generátort...

Elküldve

Sziasztok!

7.000 Ft-ért bal oldali e. ablak astraba megéri (csak jobb oldali, bal az már van) ?

Beszerelés bonyolult? A kocsi 95 ös GLS felszereltség.

Elküldve
Sziasztok!

7.000 Ft-ért bal oldali e. ablak astraba megéri (csak jobb oldali, bal az már van) ?

Beszerelés bonyolult? A kocsi 95 ös GLS felszereltség.

Miért nem párban veszed? Úgy biztosan egyforma lenne. Így meg ki tudja, hogy melyik milyen. Beszerelés nem túl bonyolult, a régi (kézi) helyére kell beszegecselni. Elektromosan meg kell hozzá egy rajz ami szerint be tudod kötni.

Elküldve
Miért nem párban veszed? Úgy biztosan egyforma lenne. Így meg ki tudja, hogy melyik milyen. Beszerelés nem túl bonyolult, a régi (kézi) helyére kell beszegecselni. Elektromosan meg kell hozzá egy rajz ami szerint be tudod kötni.

Acélszegeccsel vagy 8.8-as csavarral...az aluszegecs nem jó erre a célra.

Elküldve

Ami már megvan azt be kell vinnem a boltba és ugyanolyat kapok. Magyarán mind kettő azonos lesz. ;-)

Az imént hszemből lemaradt egy kérdés.

A Vectra elektromos ablakai jók az F Astraéba?

Elküldve
Acélszegeccsel vagy 8.8-as csavarral...az aluszegecs nem jó erre a célra.

Nekem is alu van benne, még nem engedett el. Úgy tudom Udinak is azzal volt betéve, és kibírt neki is vagy 2 évet.

A csavaros megoldás is jó.

Ami már megvan azt be kell vinnem a boltba és ugyanolyat kapok. Magyarán mind kettő azonos lesz. ;-)

Az imént hszemből lemaradt egy kérdés.

A Vectra elektromos ablakai jók az F Astraéba?

Akkor amit veszel a boltban az UGY lesz.

A vectáé nem jó.

Elküldve
Nekem is alu van benne, még nem engedett el. Úgy tudom Udinak is azzal volt betéve, és kibírt neki is vagy 2 évet.

A csavaros megoldás is jó.

Sőt ha jól emlékszem nekem is alu volt az eredeti, kibírt 14 évet. :lol:

Elküldve
És a szénkefe? Hamár szétbombáztad a generátort...

A kefe "tökéletes volt" tudom, kicserélhettem volna.... de az még kihúz engem :lol:

Ha már itt feljött az elektromos ablak téma. Van ez a SPAL DELUXE ezzel kapcsolatban vkinek tapasztalat ??

valamint "Gyári" de ez 47ezer :lol:

A Spalhoz 1600Ftért vannak OPEL kapcsolók.

Elküldve

Sziasztok!

Egy elég hüle jeleségre lettem ma figyelmes a reggeli sötétben, lényeg: világít a lámpa és amikor indexeltem ballra egyszer csak nagyon halványan el kezdett ugyan abban a tempóban villogni a hátsó ködlámpa visszajelzője! Érdekes mert bekapcsoltam egy pillanatra és megszünt ez a villogás. Majd a következő kereszteződésnél semmi, utána meg megint! Csak a balra indexnél villan fel halványan és ott sem mindíg.

Valakinek ötlete? Mi lehet a gond?

Üdv:BB

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.