Imi 1.7TD Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 1 óra harc után sem engedi el a drágám a CAR300-at :lol: 4db ívhegesztő pálcáját (csak a hozaganyagot) dugtam bele... kb 40mm mélyre hatoltak, itt vmi 140-160mm ről volt szó nem ? de a lényeg hogy meg sem mozdul, kb 1-2mm-t enged a rádió meg kb ugyanennyit a középkonzol. pedig kiszedtem a kesztyűtartót is és kutyapózban hátulról támadtam meg :lol: Nekem mikor ki lett szedve a gyári fejegység le kellett bontani az egész középkonzolt, szóval elég nagy meló, én egyedül bele se mertem fogni, pedig nem gondoltam,hogy ennyire bevan építve. Szreintem ki kell szedni onnan mindent, legalábbis nálam így volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Én is megszenvedtem vele, más is tanulja meg hogyan kell kiszedni :lol: aztán ha már megy lehet vele biznicelni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 én nem szenvedtem vele sokat, igaz volt gyári kiszedő cucc :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Nekem/nekünk úgy sikerült kiszedni hogy egyikünk a négy pöcköt kiakasztva egy-egy hajlitott erős dróttal feszitette kifelé, a kijelző és a kesztyűtartó kiszerelése után a másikunk hátulról tolta erősen, itt-ott egy erős csavarhúzóval rásegitve. Nekem viszont még volt még egy gondom, mégpedig a keret. Úgy belefeszült hogy már mondtam mindent rá. Már magam sem emlékszem hogy végül mit és hova feszegettünk, de sikerült. Azt hiszem a pöckök/karmok érdekesek a dologban, nem mindegy hogy hogyan, mennyire feszited őket, de ez már csak valami halvány emlékfoszlány ami nem is biztos hogy igy van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Opel szervízben kiszedik neked, szerintem az a legegyszerűbb. Amikor én cseréltem a fejegységet, azt mondták, hogy a kivétele annyira piti meló, hogy ingyen megcsinálják. Nem nem nem... azért sem viszem opel szervizbe :lol: (Autoelektronikai műszerész az egyik szakmám + azóta van egy gépészmérnöki diplom) nem adom fel ilyen könnyen, csak hátha van vmi furmányosság benne amit tud vki :lol: Amugy a középkonzol is jön kifele, mert 1 izzó kiégett... műszerfal szintúgy... engem már ezek is zavarnak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Opel szervízben kiszedik neked, szerintem az a legegyszerűbb. Amikor én cseréltem a fejegységet, azt mondták, hogy a kivétele annyira piti meló, hogy ingyen megcsinálják. Opel szerviz? :) minek, saját szerelőm van! :P És a kihívás? Én is megszenvedtem vele, más is tanulja meg hogyan kell kiszedni :lol: aztán ha már megy lehet vele biznicelni :lol: Ugyvolt halasztom, de igy már csakazért se! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Opel szerviz? :lol: minek, saját szerelőm van! :) És a kihívás? Ebben nem nagyon van kihívás...ha nincs célszerszám, akkor egyszerűbb lenne a szervíz...hidd el, én is sokat szopakodtam vele, de nem érte meg mert célszerszám híján esélyem sem volt. Pedig próbáltam magam készíteni kihúzúpálcákat, hasonlóra köszörülve a végüket mint a gyári kihúzó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Ebben nem nagyon van kihívás...ha nincs célszerszám, akkor egyszerűbb lenne a szervíz...hidd el, én is sokat szopakodtam vele, de nem érte meg mert célszerszám híján esélyem sem volt. Pedig próbáltam magam készíteni kihúzúpálcákat, hasonlóra köszörülve a végüket mint a gyári kihúzó. :lol: Na most már teljesen felpiszkáltatok! :lol: Lehet kiveszem a középkonzolt, behozom a lakásban, jó melegen jobb csinálni mint 3 fokban összefagyott kézzel. (ezt is, meg máááást is! :) ) Ámbár abba meg az a jó ha elbököd az ujad csavarhúzóval meg se érzed! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Opel szerviz? :lol: minek, saját szerelőm van! :lol: És a kihívás? Ugyvolt halasztom, de igy már csakazért se! :) Jut eszembe, a rádió kódját tudod? Én nem kaptam meg az autóval-nem is tudtam hogy ilyen is kell hozzá-aztán az Opelben kellett lekérnem. Még az a szerencse hogy az előző tulaj nem változtatta meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Ámbár abba meg az a jó ha elbököd az ujad csavarhúzóval meg se érzed! :lol: :) :P Ezt meg tudom erősíteni... Olyan Blau kiszedőket csinálok, hogy holnapmegkeresnek a BP gyár mérnökei, hogy hogy csináltam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Jut eszembe, a rádió kódját tudod? Én nem kaptam meg az autóval-nem is tudtam hogy ilyen is kell hozzá-aztán az Opelben kellett lekérnem. Még az a szerencse hogy az előző tulaj nem változtatta meg. Szerintem nekem nem aktiválta az előző tulaj, már sokszor áarmtalanítottam, még sose kérte. Csak első alkalommal vlt necces, figyelni, na mi lesz? kell? nem kell? :P :) :P Ezt meg tudom erősíteni... Olyan Blau kiszedőket csinálok, hogy holnapmegkeresnek a BP gyár mérnökei, hogy hogy csináltam :lol: Jogos a dolog, sok olyan gyári célszerszámmal találkoztam már, nem a kocsival kapcsolatban, hogy különbet csináltam én a sufniban. Ezért általában mielőtt bótba rohanok megpróbálom házilag. Persze egyszer-kétszer rábactam már erre is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Hello! Fűtőmotor előtétellenálás ügyben tudnátok segíteni, hogy ki tüudjam szűrni biztosan rossz-e, nem akarok 9e Ft-ot kidobni egy újra! Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Szerintem nekem nem aktiválta az előző tulaj, már sokszor áarmtalanítottam, még sose kérte. Csak első alkalommal vlt necces, figyelni, na mi lesz? kell? nem kell? :) Jogos a dolog, sok olyan gyári célszerszámmal találkoztam már, nem a kocsival kapcsolatban, hogy különbet csináltam én a sufniban. Ezért általában mielőtt bótba rohanok megpróbálom házilag. Persze egyszer-kétszer rábactam már erre is! :lol: Én popszegecsből csináltam célszerszámot, csak arra még kellett 2 kör szigetelőszalag, hogy elég vastag legyen: Ez elég hosszú, és egyszerű belőle négyet csinálni Tulajdonképpen ezeket a karmokat kell kiakasztani: A keretet pedig úgy tudod kivenni, ha a jelzett pontokon, és irányban összenyomod: Remélem tudtam segíteni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Máté87 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Ugy veszem észre hogy mindenkit megizzasztott a gyári magno kiszedése :lol: és én még azt hittem hogy csak nekem okozott fejtörést. Igaz én majd egy félnapot szenvedtem mire kiszedtem na de végül sikerül! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Máté87 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Vettem egy bicskakulcs készletet olyat ami riasztos, csak az a gondom vele hogy kb 30 másodperc után mindig lezár magátol! Ami nem igazán szerencsés mert elég ciki ha kiugrok parkolojegyet venni és addig meg lezár a központizár. Nincs valakinek valami ötlete hogy miért zárhat magátol ugy hogy elméletileg kikacsoltam rajta az automatikus riasztást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Vettem egy bicskakulcs készletet olyat ami riasztos, csak az a gondom vele hogy kb 30 másodperc után mindig lezár magátol! Ami nem igazán szerencsés mert elég ciki ha kiugrok parkolojegyet venni és addig meg lezár a központizár. Nincs valakinek valami ötlete hogy miért zárhat magátol ugy hogy elméletileg kikacsoltam rajta az automatikus riasztást! Azt a szálat ami ezt a funkciót vezérli azt testre kell tenni és akkor nemfog lezárni. Én is szóltam a villanyásznak,hogy így kkösse be a riasztót. Csak akkor zár vissza,ha távirányítós nyits után nem nyitom ki a vezetőoldali ajtót. A gyári magnókivételre én is rákészültem aztán kijött mintha vazelinnel lett volna bekenve. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Máté87 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Hát nekem a magoval az külön harc volt! A szomszédok csak röhötek rajtam az tuti! :lol: Igaz biztos nevetséges volt mikor kb egy félnapon keresztül csak mérgelödök meg járkálok körbe körbe a kocsi körül hol a vezete oldalrol hol az anyos ülés oldaláról próbálkoztam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Máté87 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Csak az gond hogy nekm 6 vezetékkel vezérli a központit és nem nagyon tudom hogy melyik vezeték a felelös ez a funkcio miatt! Most jutottam el addig hogy tudom nyitni zárni a távirányitóval! De remélem hogy holnap majd sikerül megtalálnom azt a vezetéket. Köszönöm a segitséget! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Máté87 Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Csak az gond hogy nekm 6 vezetékkel vezérli a központit és nem nagyon tudom hogy melyik vezeték a felelös ez a funkcio miatt! Most jutottam el addig hogy tudom nyitni zárni a távirányitóval! De remélem hogy holnap majd sikerül megtalálnom azt a vezetéket. Köszönöm a segitséget! :lol: Eseleg nem tud küldeni magyar nyelvü bekötési rajzot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Eseleg nem tud küldeni magyar nyelvü bekötési rajzot? Google-ban keress rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2008 Megoszt Elküldve November22, 2008 Én popszegecsből csináltam célszerszámot, csak arra még kellett 2 kör szigetelőszalag, hogy elég vastag legyen: Én bicikliküllőt használtam ,lehet ez volt a gond, mert bár a jobb oldalon sikerült kiakasztani a füleket, mert kattant ha visszanyomtam, a bal oldalon nem. Megpróbálom mégegyszer szigszallaggal feljavítva, ha nem megy, ugrik ki a középkonzol, aztán majd a meleg szobába továbbontom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November22, 2008 Megoszt Elküldve November22, 2008 Opel szerviz? :lol: minek, saját szerelőm van! :) És a kihívás? Ugyvolt halasztom, de igy már csakazért se! :P Óóóóóóh, hogy kapnád beeee. :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2008 Megoszt Elküldve November22, 2008 Óóóóóóh, hogy kapnád beeee. :) :P Hopsz, bukta! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2008 Megoszt Elküldve November22, 2008 Skacok már nem villogja a F 169-et a kijelzőm, megjavult a kölső hőm. jeledó, vagy egy idő után amúgy is törlődik? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November22, 2008 Megoszt Elküldve November22, 2008 Hello! Fűtőmotor előtétellenálás ügyben tudnátok segíteni, hogy ki tüudjam szűrni biztosan rossz-e, nem akarok 9e Ft-ot kidobni egy újra! Előre is köszi! Szedd szét, és nézd meg benne a hőkioldó biztit, az szokott leggyakrabban kimenni. Kb 100ft az elektronikai boltokban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts