Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A kék? :lol:

De hát légkondis, és működik is.

Ha gyári légkondis, akkó nem szótam :lol:

Csak jeleztem, hogy ott szokott lenni egy kocekacsati, ami a légkondié :)

Elküldve
Ha gyári légkondis, akkó nem szótam :lol:

Csak jeleztem, hogy ott szokott lenni egy kocekacsati, ami a légkondié :lol:

Nem gondolnám hogy utólagos lenne. :)

Na majd vadászok és is a kapcsrajzban a vezetékszínek után.

Elküldve
Nem gondolnám hogy utólagos lenne. :lol:

Na majd vadászok és is a kapcsrajzban a vezetékszínek után.

Talán még az automata váltó csatija lehetne...

Elküldve

ennyi jo a classicban semmi fejtőrést nem okoz a titokzatos "ez mi " kábelregeteg :lol:

inkább az okozza a gondot, hogy is kellene szépen megoldani :lol:

Elküldve

Helló!

Nem tud nekem segiteni valaki hogy lehet bekötni a fordulatszámmérös kilóméterorát ha az enyémben csak alap óra volt.

Mert sikerült szereznem eggyet csak nem tudom hogy mit kell még bekötni hogy mérjen.

Elküldve

Sziasztok!

A ma délután folyamán kényelmes 1,5 órás munkával kicseréltem a műszeregységet fordulatszámmérősre, valamint a spirált egy gyárira.

Ezer köszönet FPepének a kis saruért. :lol:

Amikor bekötöttem a kábelt és először lendültek ki a mutatók az nagyon kellemes érzés volt :lol:

Elküldve
Helló!

Nem tud nekem segiteni valaki hogy lehet bekötni a fordulatszámmérös kilóméterorát ha az enyémben csak alap óra volt.

Mert sikerült szereznem eggyet csak nem tudom hogy mit kell még bekötni hogy mérjen.

Először próbáld berakni simán, mert lehet hogy be van már kötve.

Egyéként meg keresés. :lol:

Elküldve
Vagyis mér csak a fordulatszám mérö nem megy.

Az anyósülés előtti burkolatot kell leszedni, 4 torx fogja. Emögött van egy csati, amibe 7 vezeték megy be, de csak 6 megy tovább. A 7., ami nem megy tovább, zöld színű. Ezt kell rákötni a műszeregység szélesebb csatlakozójában a 8-as pinre.

Elküldve
Sziasztok!

A ma délután folyamán kényelmes 1,5 órás munkával kicseréltem a műszeregységet fordulatszámmérősre, valamint a spirált egy gyárira.

Ezer köszönet FPepének a kis saruért. :lol:

Amikor bekötöttem a kábelt és először lendültek ki a mutatók az nagyon kellemes érzés volt :lol:

Nagyon szívesen, örülök, hogy jó lett :P

Vagyis mér csak a fordulatszám mérö nem megy.

Akkor a műszeregységre menő csatiban a 8-as lábra kell bekötnöd egy vezetéket a motorvezérlő computertől (az anyósülés lábterénél található az oldalsó burkolat alatt), ill. azt írták itt a srácok, hogy valamelyik csatihoz még elmegy ez a vezeték a computertől, elég onnan vezetni, de hogy hol van ez a csati pontosan, az én nem tudom.

Írd ide lécci a motorkódodat (forgalmiból a motorszám első 6 karakterét).

Ehh, megelőztek :)

Elküldve

Sziasztok!

Arra lennék kiváncsi hogy a gyújtáskábelekre mindenkinek van húzva gégecső vagy ez csak az enyémben csinálták meg igy esetleg az előző tulajok? Meg szerettem volna nézni korom sötétben hogy nem húznak-e át mert eléggé kezd zavarni hogy olyan kicsit szaggatósan, rángatva gyorsul és erre(a kábelekre) kezdtem gyanakodni. Nem újdonság csak eddig arra gondoltam hogy azért csinálja amiért fuldokolt is... Esetleg a Hall jeladó vagy az elosztófedél, pontosabban a pólusok elhasználtsága, kopottsága is okozhatja? ...vagy mi? :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Arra lennék kiváncsi hogy a gyújtáskábelekre mindenkinek van húzva gégecső vagy ez csak az enyémben csinálták meg igy esetleg az előző tulajok? Meg szerettem volna nézni korom sötétben hogy nem húznak-e át mert eléggé kezd zavarni hogy olyan kicsit szaggatósan, rángatva gyorsul és erre(a kábelekre) kezdtem gyanakodni. Nem újdonság csak eddig arra gondoltam hogy azért csinálja amiért fuldokolt is... Esetleg a Hall jeladó vagy az elosztófedél, pontosabban a pólusok elhasználtsága, kopottsága is okozhatja? ...vagy mi? :lol:

Nekem nincs rajta gégecső, most nyekeregtem pont az elosztóról az általános műsz. prob. topicban. Lehet egy csere neked se ártana.

Elküldve
Nekem nincs rajta gégecső, most nyekeregtem pont az elosztóról az általános műsz. prob. topicban. Lehet egy csere neked se ártana.

..hirtelen nem tudok dönteni hogy hol reagáljak :lol:

nekem is eléggé kopottak azok a"biszbaszok" de attól a szikrának még át kellene húznia, vagy nem jól gondolom? :lol:

Elküldve
..hirtelen nem tudok dönteni hogy hol reagáljak :)

nekem is eléggé kopottak azok a"biszbaszok" de attól a szikrának még át kellene húznia, vagy nem jól gondolom? :lol:

Az az igazság, hogy nekem be voltak égve, és kb.0.2-0.3 mm (sacperkábé) kis "púp" volt rajta, gondolom ott ahol a rotor elhaladt előtte. Namost ezt én síkba csiszoltam :lol: Lehet hogy nem kellett volna. Egyértelmüen szarabbul indul.Hétfőn cserélem az egészet, akkor majd meg tudom mondani van-e javulás.

Elküldve
Az az igazság, hogy nekem be voltak égve, és kb.0.2-0.3 mm (sacperkábé) kis "púp" volt rajta, gondolom ott ahol a rotor elhaladt előtte. Namost ezt én síkba csiszoltam :lol: Lehet hogy nem kellett volna. Egyértelmüen szarabbul indul.Hétfőn cserélem az egészet, akkor majd meg tudom mondani van-e javulás.

Nekem meg sacperkábé 1-2 mm-re vannak bekopva...de majd a kábeleket is leellenőrzöm csak most nem volt és még mindig nincs kedvem a gégecsöveket leszedegetni..pedig ki tudja mit takarhatnak!? :lol:

Elküldve
Nekem meg sacperkábé ugyanannyira vannak bekopva...de majd a kábeleket is leellenőrzöm csak most nem volt és még mindig nincs kedvem a gégecsöveket leszedegetni..pedig ki tudja mit takarhatnak!? :lol:

Én nézegettem sötétben a kábeleket, nem láttam áthúzást, mondjuk nekem a kábelek meg a pipák újnak néznek ki, de az elosztó nagyon ramaty, azt mindenképpen cserélem. Meg akkor már a rotort is. Nem tudom, nálunk hogy szerelik a pipákat a kábel végére ,kismocinál, Golfnál simán csavarva van, ha itt is akkor 2 perc lekapni a gégecsövet.

Elküldve
Én nézegettem sötétben a kábeleket, nem láttam áthúzást, mondjuk nekem a kábelek meg a pipák újnak néznek ki, de az elosztó nagyon ramaty, azt mindenképpen cserélem. Meg akkor már a rotort is. Nem tudom, nálunk hogy szerelik a pipákat a kábel végére ,kismocinál, Golfnál simán csavarva van, ha itt is akkor 2 perc lekapni a gégecsövet.

Ja, még az sem számit mert hasitott gégecsövek vannak rátéve..pusztán lustaságból hagytam annyiban..beálltam a garázsba, felnyitottam az elejét, megláttam a gégecsöveket(pedig tudtam is, nem először láttam a mocit :lol: csak megfeledkeztem róla)...és lecsuktam :lol:

Elküldve
Ja, még az sem számit mert hasitott gégecsövek vannak rátéve..pusztán lustaságból hagytam annyiban..beálltam a garázsba, felnyitottam az elejét, megláttam a gégecsöveket(pedig tudtam is, nem először láttam a mocit :lol: csak megfeledkeztem róla)...és lecsuktam :lol:

Na én még soha nem csuktam le úgy a mocitetőt, hogy egy kicsit nem nyúlkáljak ide meg oda, asszony mondta is....de inkább ezt hagyjuk. :)

Elküldve
Na én még soha nem csuktam le úgy a mocitetőt, hogy egy kicsit nem nyúlkáljak ide meg oda, asszony mondta is....de inkább ezt hagyjuk. :lol:

:lol: :lol: :) :P :P

Elküldve

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segitséget!

Már sikerült is bekötnöm, mér is rendesen mindent mait kell! :lol:

Nagyon örülök neki hogy itt az opel fórumon lehet számitani az emberek segitségére ha bajban vagyok, ezt külön megszeretném köszönni mindenkinek. :lol:

Elküldve
Nnnnnnah, műxik az elektromos fényszóró magasságállítás is. :lol:

Király, még szerencse hogy a két kiscsávó hátul nem ülteti meg annyira a kocsi farát, hogy két percenkét fényszoró magasságot kelljen állítani. :lol: De a lehetőséged már megvan hozzá. Ködlámpa?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.