farkas Elküldve November7, 2008 Elküldve November7, 2008 Na szépen vagyunk, nem mondom! Ha éjszaka kiszállok pisilni és meglát egy ilyen "népművészeti agyagedény" akkor azért is megbüntet.(?) :D ...megmondanám neki hogy "hiszen észrevett, látott, nem? Akkor hol a hiba?" :D ;) van benne igazság :P de a "mások"-nak mondhatod szerintem.
Apa71 Elküldve November7, 2008 Elküldve November7, 2008 Helló, Keresnék 97'-es Astra F -hez két első gyári elektromos ablakemelőt kompletten kapcsolókkal, kábelköteggel! Ha van valakinek akkor légyszi írjatok! Üdv. Zoli :D
farkas Elküldve November7, 2008 Elküldve November7, 2008 van egy olyan sejtésem hogy ki kell cserélnem a gyújtó kábeleimet. :D Ahol rögzítve vannak a szelepdeknihez áthúz a kis fém lemezre. Meg a kábelek közt is lehet látni kis kék íveket. :P Az a kábelek miatt van? (gondolom) Ja meg a trafón, ott a vasmag meg a közepén lévő, tekercs borítás közt lehet látni. De csak nagyon sötétben, éppen hogy. más még nem látta az övén? ;)
mackosajt Elküldve November7, 2008 Elküldve November7, 2008 akkor azok a kábelek cserések. Ilyen diszkófény nem kell a kocsiba. :D
farkas Elküldve November7, 2008 Elküldve November7, 2008 akkor azok a kábelek cserések. Ilyen diszkófény nem kell a kocsiba. :P szerinted is? :D És a trafónál? van közte pici dzsuva. talán amiatt ;)
RobesPierre Elküldve November7, 2008 Elküldve November7, 2008 De csak nagyon sötétben, éppen hogy. más még nem látta az övén? :D Én pár napja néztem. Ha valaki látott volna, azt hihette öngyilkos akarok lenni. Beindítottam a kocsit és bezártam a garázsajtót...
zotya975 Elküldve November7, 2008 Elküldve November7, 2008 Én pár napja néztem. Ha valaki látott volna, azt hihette öngyilkos akarok lenni. Beindítottam a kocsit és bezártam a garázsajtót... Ezt ki kell próbálnom nekem is! :D
FPepe Elküldve November7, 2008 Elküldve November7, 2008 Én pár napja néztem. Ha valaki látott volna, azt hihette öngyilkos akarok lenni. Beindítottam a kocsit és bezártam a garázsajtót... Én éjszaka csináltam a sötét garázsban, csak kell egy kis idő, amíg hozzászokik az ember szeme a sötéthez.
Lbag Elküldve November8, 2008 Elküldve November8, 2008 van egy olyan sejtésem hogy ki kell cserélnem a gyújtó kábeleimet. :D Ahol rögzítve vannak a szelepdeknihez áthúz a kis fém lemezre. Meg a kábelek közt is lehet látni kis kék íveket. :P Az a kábelek miatt van? (gondolom) Ja meg a trafón, ott a vasmag meg a közepén lévő, tekercs borítás közt lehet látni. De csak nagyon sötétben, éppen hogy. más még nem látta az övén? ;) én is 2hónapja cseréltem... duplaszilikonos zsír szettet vettem. 15körül volt. de legalább most cool :D
nrob81 Elküldve November8, 2008 Elküldve November8, 2008 Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni abban, hogy mit takar az F 95 , és az F 171 hibakód. Ha a kijelzőn a 2 gombot lenyomvatartom akkor adja be. Köszi.
opel16v Elküldve November8, 2008 Elküldve November8, 2008 Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni abban, hogy mit takar az F 95 , és az F 171 hibakód. Ha a kijelzőn a 2 gombot lenyomvatartom akkor adja be. Köszi. Az csak a kijelzőre vonatkozik, nem a motorvezérlőre.
FPepe Elküldve November8, 2008 Elküldve November8, 2008 Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni abban, hogy mit takar az F 95 , és az F 171 hibakód. Ha a kijelzőn a 2 gombot lenyomvatartom akkor adja be. Köszi. Az F95 a rádióval kapcsolatos (pl. nem a gyári rádió van benne, és nem tud kommunikálni vele), az F171 meg a hőmérsékletkijelző érzékelőjének a hibája. Itt le vannak írva, igaz olaszul, de azért érthető.
invictus Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Nos, megnéztem, sajna nincs kábelem behúzva a fordulatszámmérőhöz. Ha jól sejtem az anyósülésnél van egy csati, amiről mennek a jelek az órára. A csatiba 7 kábel megy be, 6 ki. És ha jól emlékszem azt mondtátok a zöld kábel a fordulatjel tulajdonosa, az kell elnyisszantani és arról lehet vinni a jelet. A gond viszont, hogy a műszeregységnél sincs a 8-as likban olyan kis rézsaru, amit alaposan megnézve arra jutottam, nem igazán biztos hogy itthon meg tudnám csinálni. Esetleg lehet ilyet valahonnan szerezni vagy otthon valahogy össze kell ügyeskednem?
FPepe Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Nos, megnéztem, sajna nincs kábelem behúzva a fordulatszámmérőhöz. Ha jól sejtem az anyósülésnél van egy csati, amiről mennek a jelek az órára. A csatiba 7 kábel megy be, 6 ki. És ha jól emlékszem azt mondtátok a zöld kábel a fordulatjel tulajdonosa, az kell elnyisszantani és arról lehet vinni a jelet. A gond viszont, hogy a műszeregységnél sincs a 8-as likban olyan kis rézsaru, amit alaposan megnézve arra jutottam, nem igazán biztos hogy itthon meg tudnám csinálni. Esetleg lehet ilyet valahonnan szerezni vagy otthon valahogy össze kell ügyeskednem? Ha valamikor jársz erre (vagy Fehérváron), adok egyet.
Novy Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 gondolom pepe vett egy köteget és abbol kibontottegyet magának és megmaradt a többi, mint ahogyan nekem is a hátsólámpából :D
hening Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Ha valamikor jársz erre (vagy Fehérváron), adok egyet. Ha Győrben jár, én is tudok adni. :D
invictus Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Ha valamikor jársz erre (vagy Fehérváron), adok egyet. Köszi a szívélyes ajánlatot, előfordulhat hogy élek vele. :D Holnap reggel felhívom a fehérvári bontót és ha van műszerük, amilyen nekem kell, akkor délelőtt repülök is érte. És akkor esetleg megköthetnénk az üzletet is. Csak az a baj, hogy még nem tudom biztosra, megyek-e. De szeretnék. ;)
spzoli Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Sziasztok. Tegnap/ma összeraktuk az SE-t, X16SZR-ből. A probléma h az ac-hoz nem megy 12v, de leginkább semennyi. A relénél megvan mind a 12v. Ha valaki tud vmilyen megoldást kérem ossza meg :D Az ac egy NE-ből való...lehet h a gond az h nem NE a relé? ;) köszi :P
Novy Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 őő izé, eccer én is szerenék fordulatszámmérőskm órát. Pepe postai úton megoldható lenne nekem is majd egy olyan csati?
Tápiószecső Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Tegnap/ma összeraktuk az SE-t, X16SZR-ből. A probléma h az ac-hoz nem megy 12v, de leginkább semennyi. A relénél megvan mind a 12v. Ha valaki tud vmilyen megoldást kérem ossza meg :D Az ac egy NE-ből való...lehet h a gond az h nem NE a relé? ;) Ha a pumpa előtti csatinál a vezetékben nincs 12, akkor valószínűleg nem a pumpa a hibás. Ha a relé előtt meg van akkor erősen a relé a gyanús. Vagy vezetékszakadás utána.
spzoli Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Ha a pumpa előtti csatinál a vezetékben nincs 12, akkor valószínűleg nem a pumpa a hibás. Ha a relé előtt meg van akkor erősen a relé a gyanús. Vagy vezetékszakadás utána. a relé csatijában ottvan a 12v..kipróbáltam az sehez kapott relével, meg a sajátommal is, de nem volt különbség.Az enyém természetesen jó volt elötte, mivel müködött. Szerezzek egy 3.relét? XE relét tudok szerezni holnap... vagy esélyesebb a szakadás? ;) :D
opel16v Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Mérd már meg a relé után is... nem egy számítógép ez...
spzoli Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 Mérd már meg a relé után is... nem egy számítógép ez... holnap megmérem :D számitógéppel lehet könnyebben elbánnék ;)
Tápiószecső Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 De a vezetékszakadást is lehet mérni. Viszont ha előtte jó volt nem valószínű hogy ott szakadt el. Esetleg valamelyik csatit nem rángattátok meg jobban a kelleténél?
spzoli Elküldve November9, 2008 Elküldve November9, 2008 De a vezetékszakadást is lehet mérni. Viszont ha előtte jó volt nem valószínű hogy ott szakadt el. Esetleg valamelyik csatit nem rángattátok meg jobban a kelleténél? rángatni nem rángattunk semmit...valszeg a relé után lesz a gond... :D
Recommended Posts