Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

...vagy ha kevesebbet akkor elalszik?

Ezeket próbáld meg először!

jaja akkor nem látni ha ezek nem mennek.

de akkor se látni,ha a tompi van csak rajta...

csak akkor látható,ha a fűtés max-on megy és ha a hátsó ablak fűtés van rányomva.

külön-külön is érvényes...

tehát nem kell,h mind a 2ő 1xerre legyen ráhúzva.

de 1ütt kicsit jobban láható

Elküldve
jaja akkor nem látni ha ezek nem mennek.

de akkor se látni,ha a tompi van csak rajta...

csak akkor látható,ha a fűtés max-on megy és ha a hátsó ablak fűtés van rányomva.

külön-külön is érvényes...

tehát nem kell,h mind a 2ő 1xerre legyen ráhúzva.

de 1ütt kicsit jobban láható

Na, majd jönnek a szakik és tudnak biztosabbat is mondani, de én maradok az előző tippemnél. Valahogy le is lehet mérni a töltést...de az is lehet hogy mégis egy új vagy erősebb aksi a megoldás.(?) Nem értek igazából hozzá, csak tippelgetek. :D ;)

Elküldve

igazából nem vettem észre még,h vmi problémát csinált volna,csak az a tudat,h miért lehet azt látni ;)

de figyeljük majd,h mik a tézisek :D

Elküldve
...vagy csak az ékszij csúszik el és azért nem tölt eleget? Talán az is lehet.

azt pl nem hinném,mert amikor új szíjat tettem fel akkor is ugyan ez volt...

feszes volt+pöpec stb...ugyhogy más....

Elküldve
aha akkor te vmi autó villamossági műszerezésű beállítottságú,türelmes,nem idegeskedő ember vagy?? :D

na ja ha van kedv akkor no para :P

elég villamossági, ahogy elnéztem a kadett-ját. ilyet nem veszel boltban.

Építésztechnikusként végeztem anno, most pedig postás vagyok a klasszikus értelemben... ;) Az elektronikát nem tanultam...

Elküldve
igazából nem vettem észre még,h vmi problémát csinált volna,csak az a tudat,h miért lehet azt látni :D

de figyeljük majd,h mik a tézisek :D

..esetleg, netán-tán a kapcsoló is hibás lehet hiszen közös a hátsóablakfűtés és a ventilátor fokozatkapcsolója..de ez is csak egy gyenge tipp ;) :P

Elküldve
Építésztechnikusként végeztem anno, most pedig postás vagyok a klasszikus értelemben... :P Az elektronikát nem tanultam...

nővérem is+a lánya is :D ;)

mármint postás....

türelmed visszont lehet bőven...

Elküldve
..esetleg, netán-tán a kapcsoló is hibás lehet hiszen közös a hátsóablakfűtés és a ventilátor fokozatkapcsolója..de ez is csak egy gyenge tipp ;) :P

állítólag maga a kapcsoló nem hibásodhat meg..

:D

lehet szénkefe lesz a ludas...

vagy mi...

én is csak találgatni tok...

jó lenne ha vki tapasztalt volna ilyen jellegű hibát,és meg lehetne oldani... :D

Elküldve
nővérem is+a lánya is :D ;)

mármint postás....

türelmed visszont lehet bőven...

Általában akad, ha nincs, inkább elkerülöm kocsit, meg a türelmet igénylő dolgokat (bár az asszonyt nem lehet parkolóba dugni :P )...

Elküldve
Mérj töltést több állapotban. (alapjárat, fordulat, többféleképpen terhelve)

Aztán vésd be az eredményeket. :P

köszi Tápi,de sajnos mint mondtam nem vok ilyen jellegű vadász/elektromos/,tehát műszerem sincs amivel ezt végre tudnám hajtani :D

de ha esetleg vkivel tudok méretni akkor bekűldöm ide az adatokat ;)

Elküldve
Általában akad, ha nincs, inkább elkerülöm kocsit, meg a türelmet igénylő dolgokat (bár az asszonyt nem lehet parkolóba dugni :D )...

ki mondta h nem lehet parkolóba dugnííí ;) :P

csak akarni kellll :D :D

Elküldve
köszi Tápi,de sajnos mint mondtam nem vok ilyen jellegű vadász/elektromos/,tehát műszerem sincs amivel ezt végre tudnám hajtani :D

de ha esetleg vkivel tudok méretni akkor bekűldöm ide az adatokat ;)

Ugye nem mondod, hogy egy ilyen nagyon megterheli a költségvetést?!

http://elektroexpressz.hu/shop_artdet.php?...ikk=unas_626422

Bármelyik obipraktikerteszkóósanhelyibarkácsboltban kapsz.

A tekerentyűt be kell állítani a 20V-os méréshatárra és a tapintókat az akksi két pólusára.

Elküldve
Aksi, generátor...valami ott nem klappol, szerintem, nem bir tölteni annyit amennyit elhasznál. Viszont ha magasabb fordulaton elalszik a lámpa, akkor nincs nagy baj....szerintem. :D

Igen, én is azt hittem... Aztán egyszercsak generátor meghalt, ottmaradtam az út szélén.

Néha-néha jött elő nekem véletlenszerűen (de ált. alapjáraton), fordulatszámot növelve mindig elaludt.

Én is úgy voltam vele: ..."akkor nincs nagy baj". Két hétig játszottam, aztán lehetett menteni.

Azt tanácsolom, mérjétek ki gyorsan a generátort, mielőtt Te is meglepődsz ;)

Elküldve
...vagy csak az ékszij csúszik el és azért nem tölt eleget? Talán az is lehet.

Lehet nem keveset tölt, hanem sokat. Tapasztalataim szerint, ha nincs töltés, akkor vagy egyfolytában világít a lámpa vagy még gyújtáson sem, mert nincs gerjesztése. Ha túláram van (elszáll egy dióda), akkor csak "parázslik" a töltéslámpa. Minden fain, csak a generátor vagy 15-16V-tal tölt. Örülhetsz, ha csak pár izzó száll el. Szerintem Delco Remy generátornál elég sanszos. Legalábbis nekem így volt.

Elküldve
Ugye nem mondod, hogy egy ilyen nagyon megterheli a költségvetést?!

http://elektroexpressz.hu/shop_artdet.php?...ikk=unas_626422

Bármelyik obipraktikerteszkóósanhelyibarkácsboltban kapsz.

A tekerentyűt be kell állítani a 20V-os méréshatárra és a tapintókat az akksi két pólusára.

nahát a válaszodban benne is van a válasz,miszerint hogy kellene beállítani a műszert :D

és nem az 1000ft-ról szól a fáma,hanem a tudatlanságomról ;)

Elküldve
nah am vki azt mondja meg h az mééé van,hogy:

-fűtés max-on

-hátsó ablak fűtés megy...

-és a mű falon a töltés lámpa halványan (naon halványan)látható.

ez miért lehet?

Meg kell mérni a töltést, de lehet akár testkábel hiba is... nem árt

ebben a korban lecserélni a fő testkábelt, ami a generátor felől megy az akkura,

vagy legalább jól megpucolni és ellenőrizni az ellenállását :D

Ha megszűnik akkor ékszíj vagy tárcsa, ha nem akkor generátor

ez így nem ok. ugyanis attól is megszűnik, ha a generátor gerjesztése

rossz, és egyszercsak felgerjeszti magát mégis ;)

Elküldve
Meg kell mérni a töltést, de lehet akár testkábel hiba is... nem árt

ebben a korban lecserélni a fő testkábelt, ami a generátor felől megy az akkura,

vagy legalább jól megpucolni és ellenőrizni az ellenállását ;)

Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. :P

Elküldve
Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. ;)

Nekem sincs csak a kitámasztó kar (vagy micsoda) két végén, igaz azt a múltkori szíjcserénél le is cseréltem egy értelmesebben forrasztottra és egy számmal vastagabbra ha már úgyis bontva van, ne kelljen mégegyszer azért szétszedni.

Elküldve
Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. :P

Nem is azt mondtam, hogy a generátortól, hanem a generátor felől ;)

Mert azt én is tudom, hogy minden motortípuson máshol van a testkábel rögzítési pontja. :D

De közel szokott lenni a generátorhoz :D

Elküldve
De közel szokott lenni a generátorhoz ;)

Pl a generátor felfogató csavar alatt!Milyen szépen füstölt róla a szigetelés,amikor a diódasor alól hiányzott a bakelit alátét! :D

Elküldve
Nem is azt mondtam, hogy a generátortól, hanem a generátor felől :D

Mert azt én is tudom, hogy minden motortípuson máshol van a testkábel rögzítési pontja. ;)

De közel szokott lenni a generátorhoz :P

Akkójóvanakkóóóó. :D

Csak azért írtam, nehogy a nem hozzáértő a generátoron keresse. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.