Lbag Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 ...vagy ha kevesebbet akkor elalszik? Ezeket próbáld meg először! jaja akkor nem látni ha ezek nem mennek. de akkor se látni,ha a tompi van csak rajta... csak akkor látható,ha a fűtés max-on megy és ha a hátsó ablak fűtés van rányomva. külön-külön is érvényes... tehát nem kell,h mind a 2ő 1xerre legyen ráhúzva. de 1ütt kicsit jobban láható Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Tessék? bocsi a fogalmazásért :D ,lejjebb talán érthetőbb ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 jaja akkor nem látni ha ezek nem mennek. de akkor se látni,ha a tompi van csak rajta... csak akkor látható,ha a fűtés max-on megy és ha a hátsó ablak fűtés van rányomva. külön-külön is érvényes... tehát nem kell,h mind a 2ő 1xerre legyen ráhúzva. de 1ütt kicsit jobban láható Na, majd jönnek a szakik és tudnak biztosabbat is mondani, de én maradok az előző tippemnél. Valahogy le is lehet mérni a töltést...de az is lehet hogy mégis egy új vagy erősebb aksi a megoldás.(?) Nem értek igazából hozzá, csak tippelgetek. :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 ...vagy csak az ékszij csúszik el és azért nem tölt eleget? Talán az is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 igazából nem vettem észre még,h vmi problémát csinált volna,csak az a tudat,h miért lehet azt látni ;) de figyeljük majd,h mik a tézisek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 ...vagy csak az ékszij csúszik el és azért nem tölt eleget? Talán az is lehet. azt pl nem hinném,mert amikor új szíjat tettem fel akkor is ugyan ez volt... feszes volt+pöpec stb...ugyhogy más.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 aha akkor te vmi autó villamossági műszerezésű beállítottságú,türelmes,nem idegeskedő ember vagy?? :D na ja ha van kedv akkor no para :P elég villamossági, ahogy elnéztem a kadett-ját. ilyet nem veszel boltban. Építésztechnikusként végeztem anno, most pedig postás vagyok a klasszikus értelemben... ;) Az elektronikát nem tanultam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 igazából nem vettem észre még,h vmi problémát csinált volna,csak az a tudat,h miért lehet azt látni :D de figyeljük majd,h mik a tézisek :D ..esetleg, netán-tán a kapcsoló is hibás lehet hiszen közös a hátsóablakfűtés és a ventilátor fokozatkapcsolója..de ez is csak egy gyenge tipp ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Építésztechnikusként végeztem anno, most pedig postás vagyok a klasszikus értelemben... :P Az elektronikát nem tanultam... nővérem is+a lánya is :D ;) mármint postás.... türelmed visszont lehet bőven... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 ..esetleg, netán-tán a kapcsoló is hibás lehet hiszen közös a hátsóablakfűtés és a ventilátor fokozatkapcsolója..de ez is csak egy gyenge tipp ;) :P állítólag maga a kapcsoló nem hibásodhat meg.. :D lehet szénkefe lesz a ludas... vagy mi... én is csak találgatni tok... jó lenne ha vki tapasztalt volna ilyen jellegű hibát,és meg lehetne oldani... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 nővérem is+a lánya is :D ;) mármint postás.... türelmed visszont lehet bőven... Általában akad, ha nincs, inkább elkerülöm kocsit, meg a türelmet igénylő dolgokat (bár az asszonyt nem lehet parkolóba dugni :P )... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Mérj töltést több állapotban. (alapjárat, fordulat, többféleképpen terhelve) Aztán vésd be az eredményeket. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Mérj töltést több állapotban. (alapjárat, fordulat, többféleképpen terhelve) Aztán vésd be az eredményeket. :P köszi Tápi,de sajnos mint mondtam nem vok ilyen jellegű vadász/elektromos/,tehát műszerem sincs amivel ezt végre tudnám hajtani :D de ha esetleg vkivel tudok méretni akkor bekűldöm ide az adatokat ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Általában akad, ha nincs, inkább elkerülöm kocsit, meg a türelmet igénylő dolgokat (bár az asszonyt nem lehet parkolóba dugni :D )... ki mondta h nem lehet parkolóba dugnííí ;) :P csak akarni kellll :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 köszi Tápi,de sajnos mint mondtam nem vok ilyen jellegű vadász/elektromos/,tehát műszerem sincs amivel ezt végre tudnám hajtani :D de ha esetleg vkivel tudok méretni akkor bekűldöm ide az adatokat ;) Ugye nem mondod, hogy egy ilyen nagyon megterheli a költségvetést?! http://elektroexpressz.hu/shop_artdet.php?...ikk=unas_626422 Bármelyik obipraktikerteszkóósanhelyibarkácsboltban kapsz. A tekerentyűt be kell állítani a 20V-os méréshatárra és a tapintókat az akksi két pólusára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Aksi, generátor...valami ott nem klappol, szerintem, nem bir tölteni annyit amennyit elhasznál. Viszont ha magasabb fordulaton elalszik a lámpa, akkor nincs nagy baj....szerintem. :D Igen, én is azt hittem... Aztán egyszercsak generátor meghalt, ottmaradtam az út szélén. Néha-néha jött elő nekem véletlenszerűen (de ált. alapjáraton), fordulatszámot növelve mindig elaludt. Én is úgy voltam vele: ..."akkor nincs nagy baj". Két hétig játszottam, aztán lehetett menteni. Azt tanácsolom, mérjétek ki gyorsan a generátort, mielőtt Te is meglepődsz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 ...vagy csak az ékszij csúszik el és azért nem tölt eleget? Talán az is lehet. Lehet nem keveset tölt, hanem sokat. Tapasztalataim szerint, ha nincs töltés, akkor vagy egyfolytában világít a lámpa vagy még gyújtáson sem, mert nincs gerjesztése. Ha túláram van (elszáll egy dióda), akkor csak "parázslik" a töltéslámpa. Minden fain, csak a generátor vagy 15-16V-tal tölt. Örülhetsz, ha csak pár izzó száll el. Szerintem Delco Remy generátornál elég sanszos. Legalábbis nekem így volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Ugye nem mondod, hogy egy ilyen nagyon megterheli a költségvetést?! http://elektroexpressz.hu/shop_artdet.php?...ikk=unas_626422 Bármelyik obipraktikerteszkóósanhelyibarkácsboltban kapsz. A tekerentyűt be kell állítani a 20V-os méréshatárra és a tapintókat az akksi két pólusára. nahát a válaszodban benne is van a válasz,miszerint hogy kellene beállítani a műszert :D és nem az 1000ft-ról szól a fáma,hanem a tudatlanságomról ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 nah am vki azt mondja meg h az mééé van,hogy: -fűtés max-on -hátsó ablak fűtés megy... -és a mű falon a töltés lámpa halványan (naon halványan)látható. ez miért lehet? Meg kell mérni a töltést, de lehet akár testkábel hiba is... nem árt ebben a korban lecserélni a fő testkábelt, ami a generátor felől megy az akkura, vagy legalább jól megpucolni és ellenőrizni az ellenállását :D Ha megszűnik akkor ékszíj vagy tárcsa, ha nem akkor generátor ez így nem ok. ugyanis attól is megszűnik, ha a generátor gerjesztése rossz, és egyszercsak felgerjeszti magát mégis ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Meg kell mérni a töltést, de lehet akár testkábel hiba is... nem árt ebben a korban lecserélni a fő testkábelt, ami a generátor felől megy az akkura, vagy legalább jól megpucolni és ellenőrizni az ellenállását ;) Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. ;) Nekem sincs csak a kitámasztó kar (vagy micsoda) két végén, igaz azt a múltkori szíjcserénél le is cseréltem egy értelmesebben forrasztottra és egy számmal vastagabbra ha már úgyis bontva van, ne kelljen mégegyszer azért szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 oké ezekre ránézek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. :P Nem is azt mondtam, hogy a generátortól, hanem a generátor felől ;) Mert azt én is tudom, hogy minden motortípuson máshol van a testkábel rögzítési pontja. :D De közel szokott lenni a generátorhoz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 De közel szokott lenni a generátorhoz ;) Pl a generátor felfogató csavar alatt!Milyen szépen füstölt róla a szigetelés,amikor a diódasor alól hiányzott a bakelit alátét! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Nem is azt mondtam, hogy a generátortól, hanem a generátor felől :D Mert azt én is tudom, hogy minden motortípuson máshol van a testkábel rögzítési pontja. ;) De közel szokott lenni a generátorhoz :P Akkójóvanakkóóóó. :D Csak azért írtam, nehogy a nem hozzáértő a generátoron keresse. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts