Guest Sanci Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Bontani én is kibontom sec perc alatt azzal nincs baj de a kilóméteróra spirált hogy tudom kiakasztani? azzal vagyok meglőve:S és mire vigyázzak közbe? :S van ott valami rugó meg minden ;) meg nem szeretném ha azt hinné valaki hogy vissza lett tekerve vagy valami mert alapból van benne 97000 km :P ha a képet elő tudnád nekem kotorni akkor megköszönném mert se hely se nem látok mögé:S ugyhogy jó lenne valami iránymutató :D kösz előre is ! Nna, miután a kormány és utána az óra körüli keretet leszedted valamint az óra rögzítőcsavarjait kivetted valamelyest kijjebb tudod húzni az órát, középen a spirált egy lemezrugó fogja az órához amit ha az óra fele nyomsz be akkor a spirál le is jön az óráról. Viszont mikor veszed ki az órát vigyázz, hogy a csatit meg ne rántsd mert elszaggathatod a fóliát az órán, ezek után szabad a pálya minden vackerájhoz. Egy ajánlat nem sok árkülönbözettel: érdemesebb piros (<-nekem ez van és babás) vagy sárga ledeket tenni bele de csak a mutatókhoz (3-4 darab) mert a visszajelzők nem fognak látszani, jobb megoldás mert egyrészt nem mennek ki olyan hamar, másrészt nincs olyan zavaró éjszaka bár a fényerőn alig észrevehetően lehet állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Igaz nem sokkal olcsóbb: http://www.delparts.hu/index.php?choice=reszlet&id=520 Ez utángyártott? Nem látom a GM-et rajta. Én ezt találtam: Link Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Ez utángyártott? Nem látom a GM-et rajta. Az. A gyárinak a háza az totál fekete. A linkeden ami van az is gyári de nem németben készült az tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Akkor melyiket érdemes megvenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 A kevésbenyajelzőlámpának mikor kellene világítania? Tegnap tankoltam,42L ment bele,tehát 8-nál még nem világított. Nekem akkor kezd világítani, mikor a BC szerint megtehető hátralévő kilométer 50 alá esik. Tehát kb. 5 liternél, olyankor a mutató már bőven a pirosban jár ;) Nem fedcomposban nemtudom, mi alapján nézi. Azt meg ne vedd alapul szerintem, hogy mennyi megy bele. Zirci kúton volt asszony 307-esébe tankoltunk egyszer. 42.5 liternél hagytuk abba a töltést, még nem akadt ki, nem is volt teljesen üres, s a tank is 41 literes :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Szerintem a sárga lámpa nincs összhangban a BC-vel. Nekem nem akkor jelez, a mikor az 50km-t kiírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 A kevésbenyajelzőlámpának mikor kellene világítania? Amikor kevés a benya. :D ;) B.C. szerint 10 liternél kezd el világítani vagy hátralévő 100 kilométernél. Lehet,hogy rossz az izzó vagy kontakthiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Német Meyle-t találtam itthon 4500-ért (új, garis). Az jó? Megvehetem szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gatyesz Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 tekerd le a váltóról a spirált, és betudod húzni az utastérbe a műszert Nna, miután a kormány és utána az óra körüli keretet leszedted valamint az óra rögzítőcsavarjait kivetted valamelyest kijjebb tudod húzni az órát, középen a spirált egy lemezrugó fogja az órához amit ha az óra fele nyomsz be akkor a spirál le is jön az óráról. Viszont mikor veszed ki az órát vigyázz, hogy a csatit meg ne rántsd mert elszaggathatod a fóliát az órán, ezek után szabad a pálya minden vackerájhoz. Egy ajánlat nem sok árkülönbözettel: érdemesebb piros (<-nekem ez van és babás) vagy sárga ledeket tenni bele de csak a mutatókhoz (3-4 darab) mert a visszajelzők nem fognak látszani, jobb megoldás mert egyrészt nem mennek ki olyan hamar, másrészt nincs olyan zavaró éjszaka bár a fényerőn alig észrevehetően lehet állítani. Bocs a sok idézetért de kösz srácok ma hozzá is látok :D a szines ledek (lámpák) már meg is vannak ;) sárga és piros :D pont amikről beszéltél :P köszi még 1x Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 B.C. szerint 10 liternél kezd el világítani vagy hátralévő 100 kilométernél. Hát, nekem most 72km -t ír a BC, s a jelenlegi, igenbrutális 10.2 átlagfogyit nézve nincs 10 literem. Pedig az izzó jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gatyesz Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Szerintem a sárga lámpa nincs összhangban a BC-vel. Nekem nem akkor jelez, a mikor az 50km-t kiírja. Nekem meg nem is gyullad ki eggyátalán :D mióta nálam van a kocsi! Előtte nem tudom hogy égett e vagy gyárilag akkor veszed észre hogy nincs benne benya mikor megfulladt a gép , vagy fekszik a mutató :P ugyhogy az a led is cserés ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Nekem meg nem is gyullad ki eggyátalán :D mióta nálam van a kocsi! Előtte nem tudom hogy égett e vagy gyárilag akkor veszed észre hogy nincs benne benya mikor megfulladt a gép , vagy fekszik a mutató :P ugyhogy az a led is cserés ;) Ezt szerintem viszonylag könnyen tudod ellenőrizni... Nálam ha kb. 15-20 liter alatt van a szint, akkor gyújtás ráadása után világít 1-2 mp.-ig, míg a mutató át nem kúszik a piroson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gatyesz Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Ezt szerintem viszonylag könnyen tudod ellenőrizni... Nálam ha kb. 15-20 liter alatt van a szint, akkor gyújtás ráadása után világít 1-2 mp.-ig, míg a mutató át nem kúszik a piroson. :D nekem meg nem ;) semmi életjelet nem ad a led :P csak egyszer észreveszem hogy fekszik a mutató :D vagyis tudomásomra jut hogy nem sok van benne :D ha odanézek mert nem jelez semmi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Mióta Hening Mester kicserélte a generátoromat, azóta folyamatosan recseg a rádióm. Álló autónál, alapjáraton szinte soha, de ha elindulok, vagy megpörgetem, akkor gerjed mint az állat. Valami ötlete valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 :D nekem meg nem ;) semmi életjelet nem ad a led :P csak egyszer észreveszem hogy fekszik a mutató :D vagyis tudomásomra jut hogy nem sok van benne :D ha odanézek mert nem jelez semmi :D Akkor fél szemed mindig a mutatón :D Nekem a középkonzolban, világításkapcsolóban az összes izzó ki volt égve. Műszerfalban hál'istennek eddig egyet sem kellett cserélnem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Vagy testelési probléma vagy tegyél be + - közé egy legalább 40volt/4700 mikroF-os kondenzátort csak vigyázz, hogy ne fordítva kösd rá mert mehetsz a sebészetre rohammentővel, szépet tud szólni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gatyesz Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Akkor fél szemed mindig a mutatón :D jaja kb :P amugy tényleg most jut szembe hogy ki akartam piros ledekre cserélni a középkonzol ( fűtés irányító panel) lámpáit (ledeit) csak azt hogy lehet kibontani mert a rádió felől nem lehet se látni se hozzáférni :S ugye nem kell szét bombázni az egész műszerfalat?:S :D 3 kapcsoló le azt tudom 2 alsó csavar ki az is oké aztán csak kb 2-3 cmert jöt előre ami semmire sem elég :D pattintós vagy még fogja valami? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 jaja kb :P amugy tényleg most jut szembe hogy ki akartam piros ledekre cserélni a középkonzol ( fűtés irányító panel) lámpáit (ledeit) csak azt hogy lehet kibontani mert a rádió felől nem lehet se látni se hozzáférni :S ugye nem kell szét bombázni az egész műszerfalat?:S :D 3 kapcsoló le azt tudom 2 alsó csavar ki az is oké aztán csak kb 2-3 cmert jöt előre ami semmire sem elég :D pattintós vagy még fogja valami? ;) Utána még van kb. 6-8 db csavar, amit ki kell bütykölni. Kormányborítás, műszerfal műanyag is megy le, mert azok alatt is van. Kijelző alatt is találsz 4-et asszem... Lapozz vissza párat, volt kép is valahol Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gatyesz Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 kösz! meg is van! :D:);) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Ezt szerintem viszonylag könnyen tudod ellenőrizni... Nálam ha kb. 15-20 liter alatt van a szint, akkor gyújtás ráadása után világít 1-2 mp.-ig, míg a mutató át nem kúszik a piroson. Ez nekem is így van,de telitanknál is.Tehát nem kontakthiba,a lámpa is jó. Akkor majd a legközelebbi tankolás előtt kipróbálom. Köszi az infókat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Ez nekem is így van,de telitanknál is.Tehát nem kontakthiba,a lámpa is jó. Akkor majd a legközelebbi tankolás előtt kipróbálom. Köszi az infókat. :P Akkor azért egy kanna benzint tegyél a csomiba. Ha utközben kifogy akkor eltudsz vele menni a kútig. :D Ha nem fogy ki és nem világít az a sz@ros lámpa akkor meg gyujtsd fel. :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Akkor azért egy kanna benzint tegyél a csomiba. Ha utközben kifogy akkor eltudsz vele menni a kútig. :D Ha nem fogy ki és nem világít az a sz@ros lámpa akkor meg gyujtsd fel. :D ;) oké :P Most is volt a csomiban egy kanna E85, a tankaban meg fele-fele arányban,azért nem tudtam kipróbálni. De holnap megyünk egy 600+ km "túrára",és megint üres lesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Nna csak elakadtam az távos központi zárral. Ugyanis amit vettem nemhogy a csatija nem ugyanaz mint a gyárié (idő közben kerítettem egy halottat és szétkaptam) de a kábelszínek sem egyeznek sőt ami a legrosszabb bele sem megy a gyárinak a helyére. Szóval azontúl, hogy a német elektronikában a barna a negatív/test és a piros a pozitív itt meg is álltam. Van pár vezeték ami nem tudom mit jelöl/hova megy, nincs valakinek véletlen egy magyar vagy angol nyelvű linkje ahol megtudhatom mindezeket? Vagy esetleg ha valaki elmondaná annak is nagyon tudnék örülni!!! Tehát a kábelek színjelzései: 2-es ponton barna-piros csíkkal, 3-as pont fekete, 6-os pont barna-fehér csíkkal, 7-es pont fekete-citromsárga csíkkal, 8-as pont fekete-piros csíkkal, 9-es pont piros (ez oké -betáp pozitív),11-es pont barna (szintén oké -betáp negatív) és 12-es pont piros-citromsárga csíkkal. Ezért kérném egy hozzáértő lehetőleg gyors magyarázatát/segítségét vagy egy linket ahol minderre választ kapok. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Csinált már vki mocitér megvilágíttást? Tegnap este 7-kor jutott eszembe megnézni az olajat, és zseblámpával olyan snassz volt. Mennyivel elegánsabb lenne egy pilács kapcsolóval. Nem beszélve arról ha két kézzel kell matatni, szopogatnom kell a zseblámpát, közben meg mellette a nyál csurog ki a számból a mocira. Már bocs ha vki pont vacsizna :D ! Persze a rúdlámpára gondoltam, nem arra a laposelemesre, akkora szám nincs. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október31, 2008 Megoszt Elküldve Október31, 2008 Nem beszélve arról ha két kézzel kell matatni, szopogatnom kell a zseblámpát, közben meg mellette a nyál csurog ki a számból a mocira. Már bocs ha vki pont vacsizna :D ! Persze a rúdlámpára gondoltam, nem arra a laposelemesre, akkora szám nincs. :D Wazze, majdnem leköptem a verdám miattad! ;) :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts