Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Bontani én is kibontom sec perc alatt azzal nincs baj de a kilóméteróra spirált hogy tudom kiakasztani? azzal vagyok meglőve:S és mire vigyázzak közbe? :S van ott valami rugó meg minden ;) meg nem szeretném ha azt hinné valaki hogy vissza lett tekerve vagy valami mert alapból van benne 97000 km :P ha a képet elő tudnád nekem kotorni akkor megköszönném mert se hely se nem látok mögé:S ugyhogy jó lenne valami iránymutató :D kösz előre is !

Nna, miután a kormány és utána az óra körüli keretet leszedted valamint az óra rögzítőcsavarjait kivetted valamelyest kijjebb tudod húzni az órát, középen a spirált egy lemezrugó fogja az órához amit ha az óra fele nyomsz be akkor a spirál le is jön az óráról. Viszont mikor veszed ki az órát vigyázz, hogy a csatit meg ne rántsd mert elszaggathatod a fóliát az órán, ezek után szabad a pálya minden vackerájhoz. Egy ajánlat nem sok árkülönbözettel: érdemesebb piros (<-nekem ez van és babás) vagy sárga ledeket tenni bele de csak a mutatókhoz (3-4 darab) mert a visszajelzők nem fognak látszani, jobb megoldás mert egyrészt nem mennek ki olyan hamar, másrészt nincs olyan zavaró éjszaka bár a fényerőn alig észrevehetően lehet állítani.

Link to comment
Megosztás:

A kevésbenyajelzőlámpának mikor kellene világítania?

Tegnap tankoltam,42L ment bele,tehát 8-nál még nem világított.

Nekem akkor kezd világítani, mikor a BC szerint megtehető hátralévő kilométer 50 alá esik. Tehát kb. 5 liternél, olyankor a mutató már bőven a pirosban jár ;)

Nem fedcomposban nemtudom, mi alapján nézi.

Azt meg ne vedd alapul szerintem, hogy mennyi megy bele. Zirci kúton volt asszony 307-esébe tankoltunk egyszer. 42.5 liternél hagytuk abba a töltést, még nem akadt ki, nem is volt teljesen üres, s a tank is 41 literes :D

Link to comment
Megosztás:

tekerd le a váltóról a spirált, és betudod húzni az utastérbe a műszert

Nna, miután a kormány és utána az óra körüli keretet leszedted valamint az óra rögzítőcsavarjait kivetted valamelyest kijjebb tudod húzni az órát, középen a spirált egy lemezrugó fogja az órához amit ha az óra fele nyomsz be akkor a spirál le is jön az óráról. Viszont mikor veszed ki az órát vigyázz, hogy a csatit meg ne rántsd mert elszaggathatod a fóliát az órán, ezek után szabad a pálya minden vackerájhoz. Egy ajánlat nem sok árkülönbözettel: érdemesebb piros (<-nekem ez van és babás) vagy sárga ledeket tenni bele de csak a mutatókhoz (3-4 darab) mert a visszajelzők nem fognak látszani, jobb megoldás mert egyrészt nem mennek ki olyan hamar, másrészt nincs olyan zavaró éjszaka bár a fényerőn alig észrevehetően lehet állítani.

Bocs a sok idézetért de kösz srácok ma hozzá is látok :D a szines ledek (lámpák) már meg is vannak ;) sárga és piros :D pont amikről beszéltél :P köszi még 1x

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a sárga lámpa nincs összhangban a BC-vel. Nekem nem akkor jelez, a mikor az 50km-t kiírja.

Nekem meg nem is gyullad ki eggyátalán :D mióta nálam van a kocsi! Előtte nem tudom hogy égett e vagy gyárilag akkor veszed észre hogy nincs benne benya mikor megfulladt a gép , vagy fekszik a mutató :P ugyhogy az a led is cserés ;)

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg nem is gyullad ki eggyátalán :D mióta nálam van a kocsi! Előtte nem tudom hogy égett e vagy gyárilag akkor veszed észre hogy nincs benne benya mikor megfulladt a gép , vagy fekszik a mutató :P ugyhogy az a led is cserés ;)

Ezt szerintem viszonylag könnyen tudod ellenőrizni...

Nálam ha kb. 15-20 liter alatt van a szint, akkor gyújtás ráadása után világít 1-2 mp.-ig, míg a mutató át nem kúszik a piroson.

Link to comment
Megosztás:

Ezt szerintem viszonylag könnyen tudod ellenőrizni...

Nálam ha kb. 15-20 liter alatt van a szint, akkor gyújtás ráadása után világít 1-2 mp.-ig, míg a mutató át nem kúszik a piroson.

:D nekem meg nem ;) semmi életjelet nem ad a led :P csak egyszer észreveszem hogy fekszik a mutató :D vagyis tudomásomra jut hogy nem sok van benne :D ha odanézek mert nem jelez semmi :D

Link to comment
Megosztás:

:D nekem meg nem ;) semmi életjelet nem ad a led :P csak egyszer észreveszem hogy fekszik a mutató :D vagyis tudomásomra jut hogy nem sok van benne :D ha odanézek mert nem jelez semmi :D

Akkor fél szemed mindig a mutatón :D

Nekem a középkonzolban, világításkapcsolóban az összes izzó ki volt égve. Műszerfalban hál'istennek eddig egyet sem kellett cserélnem

Link to comment
Megosztás:

Vagy testelési probléma vagy tegyél be + - közé egy legalább 40volt/4700 mikroF-os kondenzátort csak vigyázz, hogy ne fordítva kösd rá mert mehetsz a sebészetre rohammentővel, szépet tud szólni!

Link to comment
Megosztás:

Akkor fél szemed mindig a mutatón :D

jaja kb :P amugy tényleg most jut szembe hogy ki akartam piros ledekre cserélni a középkonzol ( fűtés irányító panel) lámpáit (ledeit) csak azt hogy lehet kibontani mert a rádió felől nem lehet se látni se hozzáférni :S ugye nem kell szét bombázni az egész műszerfalat?:S :D 3 kapcsoló le azt tudom 2 alsó csavar ki az is oké aztán csak kb 2-3 cmert jöt előre ami semmire sem elég :D pattintós vagy még fogja valami? ;)

Link to comment
Megosztás:

jaja kb :P amugy tényleg most jut szembe hogy ki akartam piros ledekre cserélni a középkonzol ( fűtés irányító panel) lámpáit (ledeit) csak azt hogy lehet kibontani mert a rádió felől nem lehet se látni se hozzáférni :S ugye nem kell szét bombázni az egész műszerfalat?:S :D 3 kapcsoló le azt tudom 2 alsó csavar ki az is oké aztán csak kb 2-3 cmert jöt előre ami semmire sem elég :D pattintós vagy még fogja valami? ;)

Utána még van kb. 6-8 db csavar, amit ki kell bütykölni. Kormányborítás, műszerfal műanyag is megy le, mert azok alatt is van. Kijelző alatt is találsz 4-et asszem...

Lapozz vissza párat, volt kép is valahol

Link to comment
Megosztás:

Ezt szerintem viszonylag könnyen tudod ellenőrizni...

Nálam ha kb. 15-20 liter alatt van a szint, akkor gyújtás ráadása után világít 1-2 mp.-ig, míg a mutató át nem kúszik a piroson.

Ez nekem is így van,de telitanknál is.Tehát nem kontakthiba,a lámpa is jó.

Akkor majd a legközelebbi tankolás előtt kipróbálom.

Köszi az infókat. :D

Link to comment
Megosztás:

Ez nekem is így van,de telitanknál is.Tehát nem kontakthiba,a lámpa is jó.

Akkor majd a legközelebbi tankolás előtt kipróbálom.

Köszi az infókat. :P

Akkor azért egy kanna benzint tegyél a csomiba.

Ha utközben kifogy akkor eltudsz vele menni a kútig. :D

Ha nem fogy ki és nem világít az a sz@ros lámpa akkor meg gyujtsd fel. :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Akkor azért egy kanna benzint tegyél a csomiba.

Ha utközben kifogy akkor eltudsz vele menni a kútig. :D

Ha nem fogy ki és nem világít az a sz@ros lámpa akkor meg gyujtsd fel. :D ;)

oké :P

Most is volt a csomiban egy kanna E85,

a tankaban meg fele-fele arányban,azért nem tudtam kipróbálni.

De holnap megyünk egy 600+ km "túrára",és megint üres lesz. :D

Link to comment
Megosztás:

Nna csak elakadtam az távos központi zárral.

Ugyanis amit vettem nemhogy a csatija nem ugyanaz mint a gyárié (idő közben kerítettem egy halottat és szétkaptam) de a kábelszínek sem egyeznek sőt ami a legrosszabb bele sem megy a gyárinak a helyére. Szóval azontúl, hogy a német elektronikában a barna a negatív/test és a piros a pozitív itt meg is álltam. Van pár vezeték ami nem tudom mit jelöl/hova megy, nincs valakinek véletlen egy magyar vagy angol nyelvű linkje ahol megtudhatom mindezeket? Vagy esetleg ha valaki elmondaná annak is nagyon tudnék örülni!!!

Tehát a kábelek színjelzései: 2-es ponton barna-piros csíkkal, 3-as pont fekete, 6-os pont barna-fehér csíkkal, 7-es pont fekete-citromsárga csíkkal, 8-as pont fekete-piros csíkkal, 9-es pont piros (ez oké -betáp pozitív),11-es pont barna (szintén oké -betáp negatív) és 12-es pont piros-citromsárga csíkkal.

Ezért kérném egy hozzáértő lehetőleg gyors magyarázatát/segítségét vagy egy linket ahol minderre választ kapok. Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Csinált már vki mocitér megvilágíttást? Tegnap este 7-kor jutott eszembe megnézni az olajat, és zseblámpával olyan snassz volt. Mennyivel elegánsabb lenne egy pilács kapcsolóval. Nem beszélve arról ha két kézzel kell matatni, szopogatnom kell a zseblámpát, közben meg mellette a nyál csurog ki a számból a mocira. Már bocs ha vki pont vacsizna :D ! Persze a rúdlámpára gondoltam, nem arra a laposelemesre, akkora szám nincs. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem beszélve arról ha két kézzel kell matatni, szopogatnom kell a zseblámpát, közben meg mellette a nyál csurog ki a számból a mocira. Már bocs ha vki pont vacsizna :D ! Persze a rúdlámpára gondoltam, nem arra a laposelemesre, akkora szám nincs. :D

Wazze, majdnem leköptem a verdám miattad! ;) :P :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.