rtomi Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Dettó (én is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Szerintem direkt van úgy,hogy halványan világít mind, ahova kapcsolod ott pedig erősebben. Én is ezen a véleményen vagyok. Dettó (én is) Meggyőztetek, marad ilyen! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Most este mentem egy kört az új rugókkal, és azt vettem észre hogy a kivilágított lámpakapcsolóban eléggé átszűrődik a fény a másik kettő ikonra is ami nincs éppen megvilágítva. Lehet széttszedem megint és megpróbálom meghosszabbítani a fényterelőt, vagy vmi hasonló. Nézd meg pl. a hátsóablak-fűtést kapcsolóját, vagy az elakadásjelzőt. Azok is világítanak, ha kell, ha nem. Apropó, enyémet mikor csinálod meg? ;) Kicsit lusta vagyok mostanában :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Nézd meg pl. a hátsóablak-fűtést kapcsolóját, vagy az elakadásjelzőt. Azok is világítanak, ha kell, ha nem. Apropó, enyémet mikor csinálod meg? ;) Kicsit lusta vagyok mostanában :D Írtam a másik topikban, gyere ki vasárnap. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Sziasztok! Mi lehet elkötve a gépben ha a műszerfalon nincs motor teszter jelem (sárga diagnosztika), a gépem most lett átalakítva nz-se, és ez azóta van. Sajnos a motorvezérlőnél át kelet kötni egy másik csatira. mi lehet a hiba oka? Elvileg milyen szinű a gyári kábelen ami a motor diagnosztikai jelet adja a kijelző felé? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Sziasztok! Mi lehet elkötve a gépben ha a műszerfalon nincs motor teszter jelem (sárga diagnosztika), a gépem most lett átalakítva nz-se, és ez azóta van. Sajnos a motorvezérlőnél át kelet kötni egy másik csatira. mi lehet a hiba oka? Elvileg milyen szinű a gyári kábelen ami a motor diagnosztikai jelet adja a kijelző felé? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném! Üdv:BB Egy barna/kék vezetéket keress. A műszercsoport csatlakozó 12-es lábáról, az ECU C1-es lábára kell csatlakozzon. Az NZ-nél az A5-re csatlakozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 ledesíted, akkor sztem kevésbé fog a másik két ikon világolni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 ledesíted, akkor sztem kevésbé fog a másik két ikon világolni ;) Asszem megpróbálom, de vmi egyszerübbel kezdek, pl .olvsaólámpa elöl. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Ködlámpa ügyben kellene kis segítség. Az érdekelne, hogy a lámpához honnan indul a 12V.. A kapcsoló az direktbe kapcsolja, vagy csak a relét vezérli egy (-) pólussal, vagy a biztosítéktáblából már egyenesen a lámpához megy? A gyári ködlámpa 12 V-ját szeretném "megcsapolni" egy hozzáférhető helyen, s nem szeretnék elmenni egészen a lökhárítóig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Ködlámpa ügyben kellene kis segítség. Az érdekelne, hogy a lámpához honnan indul a 12V.. A kapcsoló az direktbe kapcsolja, vagy csak a relét vezérli egy (-) pólussal, vagy a biztosítéktáblából már egyenesen a lámpához megy? A gyári ködlámpa 12 V-ját szeretném "megcsapolni" egy hozzáférhető helyen, s nem szeretnék elmenni egészen a lökhárítóig. Hening mester a szakértő, beszéld rá pénteken, hogy jöjjön ki vasárnap oszt megnézi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Hening mester a szakértő, beszéld rá pénteken, hogy jöjjön ki vasárnap oszt megnézi. ;) Jaja, jól jönne a Mester segítsége :P Tudom, hogy Ő nemrég húzott ködlámpát. De félek, ha megtudja, mit akarok (meg főleg hogyan) hazazavar az 53Ah akkumulátorommal egyetemben :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Ködlámpa ügyben kellene kis segítség. Az érdekelne, hogy a lámpához honnan indul a 12V.. A kapcsoló az direktbe kapcsolja, vagy csak a relét vezérli egy (-) pólussal, vagy a biztosítéktáblából már egyenesen a lámpához megy? A gyári ködlámpa 12 V-ját szeretném "megcsapolni" egy hozzáférhető helyen, s nem szeretnék elmenni egészen a lökhárítóig. Ahogy az autó elektromos rajzát nézem, relé kell hozzá, mégpedig 2 is, mert ha van első ködlámpád, akkor a hátsónak is kell relé, legalábbis a gyári konfig szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Jaja, jól jönne a Mester segítsége :P Tudom, hogy Ő nemrég húzott ködlámpát. De félek, ha megtudja, mit akarok (meg főleg hogyan) hazazavar az 53Ah akkumulátorommal egyetemben :D Meg aztán nem szereti az ilyen megcsapolós projekteket. Valszeg vetet veled egy bontott gyári derékvastagságú kábelköteget. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Ahogy az autó elektromos rajzát nézem, relé kell hozzá, mégpedig 2 is, mert ha van első ködlámpád, akkor a hátsónak is kell relé, legalábbis a gyári konfig szerint. Jah, félreértés lesz itt, Urak :D Van ködlámpám, gyári első-hátsó, kapcsolóstól-reléstől. Nekem csak az elsőről kell a 12 V, ami a lámpát működteti ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Sziasztok! Tisztába szeretnék tenni magamba bizonyos dolgokat. Az ECU az maga a motorvezérlő amibe egy 16 és egy 12 lábú csati megy be. Van még egy csatlakozó amibe 3*3 elrendezésbe mennek be a drótok. Na már most én a 3*3-as csatiban találtam egy barna-kék szálat az 1-es csatlakozó helyre bekötve. Az Ecu-ba is az 1-es helyre van bekötve a barna-kék vezeték. Nekem akkor az ECU 1-es lábán lévő jelet kellene kimérnem, hogy van e rajta valami jel ha a gyujtást ráadom, de még nem indítok? Bocsi a gyerek stilusért, de másképp nem értem, mert pötty az agyam! :D Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Jah, félreértés lesz itt, Urak :D Van ködlámpám, gyári első-hátsó, kapcsolóstól-reléstől. Nekem csak az elsőről kell a 12 V, ami a lámpát működteti ;) Vasárnap ráfigyelünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Sziasztok! Tisztába szeretnék tenni magamba bizonyos dolgokat. Az ECU az maga a motorvezérlő amibe egy 16 és egy 12 lábú csati megy be. Van még egy csatlakozó amibe 3*3 elrendezésbe mennek be a drótok. Na már most én a 3*3-as csatiban találtam egy barna-kék szálat az 1-es csatlakozó helyre bekötve. Az Ecu-ba is az 1-es helyre van bekötve a barna-kék vezeték. Nekem akkor az ECU 1-es lábán lévő jelet kellene kimérnem, hogy van e rajta valami jel ha a gyujtást ráadom, de még nem indítok? Bocsi a gyerek stilusért, de másképp nem értem, mert pötty az agyam! :D Köszi a segítséget! Sztem az lesz az. De nem kell közvetlenül az ECU-ról venni a jelet, elég a 9 pólusúról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Szia Hening! Köszi a segítséget! Ma lessz végre egy barkács cucc, hogy lássam van e jel egyáltalában a lábon! Az autóvillamossági azt mondta és többen is, hogy közvetlen a kompot mérjem, vagy is annak a lábát, mert ha már ki sem jön jel akkor felesleges tovább mennem. Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Vasárnap ráfigyelünk. Áhhh, nem hiszem el... Be kell mennem vasárnap melózni srácok :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Áhhh, nem hiszem el... Be kell mennem vasárnap melózni srácok :D ;) Mikor? De, du? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Mikor? De, du? Délután. 14-22. Audi elkúrta a próbagyártásos 1800, meg 2000 ccm-es vasmotorokat. Nem kicsit, nagyon :D Reggel kibontottam műszerfalamat. Nem volt eccerű lehúzkodnom a kábeleket a ködlámpa kapcsolóról, meg a lámpaállító motorról. Hiába no, rágyógyította az idő ;) Majd valahogy megpróbálom megkeresni a 12V szálat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Délután. 14-22. Audi elkúrta a próbagyártásos 1800, meg 2000 ccm-es vasmotorokat. Nem kicsit, nagyon :D Reggel kibontottam műszerfalamat. Nem volt eccerű lehúzkodnom a kábeleket a ködlámpa kapcsolóról, meg a lámpaállító motorról. Hiába no, rágyógyította az idő :P Majd valahogy megpróbálom megkeresni a 12V szálat... Én valszeg már reggel széttburitom a kocsit , ha gondolod meló előtt még kinézhetsz. Mittomén 9-kor már biztos kint leszek, ha nem esik, meg nem fagy. Ha esetleg kiszórnák az Audiból a mocikat gondolj rám, szarakodik a kapállógépem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Én valszeg már reggel széttburitom a kocsit , ha gondolod meló előtt még kinézhetsz. Mittomén 9-kor már biztos kint leszek, ha nem esik, meg nem fagy. Ha esetleg kiszórnák az Audiból a mocikat gondolj rám, szarakodik a kapállógépem. :P Gyerekek, egyszerűen vicc ez az ólommentes forrsztóón. Olvad már a vezeték, a kapcsoló, de az ón csak nem adja meg magát. Katasztrófa Lehet, hogy odaugrom majd vasárnap, reggel eldől hogy hogyan alakul a napom. Motort ki nem dobnak, max. szét szokták verni, vagy bedarálják. Most motorbontás néz ki, 4000 db :D Amúgy, lehet hogy feltekerne a kapálógépedre az a sz@ros kis 1.8 -as ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Gyerekek, egyszerűen vicc ez az ólommentes forrsztóón. Olvad már a vezeték, a kapcsoló, de az ón csak nem adja meg magát. Katasztrófa Lehet, hogy odaugrom majd vasárnap, reggel eldől hogy hogyan alakul a napom. Motort ki nem dobnak, max. szét szokták verni, vagy bedarálják. Most motorbontás néz ki, 4000 db :D Amúgy, lehet hogy feltekerne a kapálógépedre az a sz@ros kis 1.8 -as ;) Mi a gond velük? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 Mi a gond velük? Legutóbb a V8 motorokban a gagyi lengyel csapágyak álltak be a fékpadon. Azokat is bontják... Persze ugyanattól a cégtől, ugyanazt a csapágyat veszik most is, de állítólag most jobb anyagból :D van Vasmotorokban még nemtom pontosan, hogy most éppen mi a gond. Úgy hallottam olajfuratokon nem fut fel az olaj a vezérműtengelyekhez rendesen, mert rosszul ülnek valami perselyek. Hiába, "motorunk a minőségünk" ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts