Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Most este mentem egy kört az új rugókkal, és azt vettem észre hogy a kivilágított lámpakapcsolóban eléggé átszűrődik a fény a másik kettő ikonra is ami nincs éppen megvilágítva. Lehet széttszedem megint és megpróbálom meghosszabbítani a fényterelőt, vagy vmi hasonló.

Nézd meg pl. a hátsóablak-fűtést kapcsolóját, vagy az elakadásjelzőt. Azok is világítanak, ha kell, ha nem.

Apropó, enyémet mikor csinálod meg? ;) Kicsit lusta vagyok mostanában :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mi lehet elkötve a gépben ha a műszerfalon nincs motor teszter jelem (sárga diagnosztika), a gépem most lett átalakítva nz-se, és ez azóta van. Sajnos a motorvezérlőnél át kelet kötni egy másik csatira. mi lehet a hiba oka? Elvileg milyen szinű a gyári kábelen ami a motor diagnosztikai jelet adja a kijelző felé?

Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!

Üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mi lehet elkötve a gépben ha a műszerfalon nincs motor teszter jelem (sárga diagnosztika), a gépem most lett átalakítva nz-se, és ez azóta van. Sajnos a motorvezérlőnél át kelet kötni egy másik csatira. mi lehet a hiba oka? Elvileg milyen szinű a gyári kábelen ami a motor diagnosztikai jelet adja a kijelző felé?

Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!

Üdv:BB

Egy barna/kék vezetéket keress. A műszercsoport csatlakozó 12-es lábáról, az ECU C1-es lábára kell csatlakozzon. Az NZ-nél az A5-re csatlakozik.

Link to comment
Megosztás:

Ködlámpa ügyben kellene kis segítség. Az érdekelne, hogy a lámpához honnan indul a 12V.. A kapcsoló az direktbe kapcsolja, vagy csak a relét vezérli egy (-) pólussal, vagy a biztosítéktáblából már egyenesen a lámpához megy?

A gyári ködlámpa 12 V-ját szeretném "megcsapolni" egy hozzáférhető helyen, s nem szeretnék elmenni egészen a lökhárítóig.

Link to comment
Megosztás:

Ködlámpa ügyben kellene kis segítség. Az érdekelne, hogy a lámpához honnan indul a 12V.. A kapcsoló az direktbe kapcsolja, vagy csak a relét vezérli egy (-) pólussal, vagy a biztosítéktáblából már egyenesen a lámpához megy?

A gyári ködlámpa 12 V-ját szeretném "megcsapolni" egy hozzáférhető helyen, s nem szeretnék elmenni egészen a lökhárítóig.

Hening mester a szakértő, beszéld rá pénteken, hogy jöjjön ki vasárnap oszt megnézi. :D

Link to comment
Megosztás:

Hening mester a szakértő, beszéld rá pénteken, hogy jöjjön ki vasárnap oszt megnézi. ;)

Jaja, jól jönne a Mester segítsége :P Tudom, hogy Ő nemrég húzott ködlámpát.

De félek, ha megtudja, mit akarok (meg főleg hogyan) hazazavar az 53Ah akkumulátorommal egyetemben :D

Link to comment
Megosztás:

Ködlámpa ügyben kellene kis segítség. Az érdekelne, hogy a lámpához honnan indul a 12V.. A kapcsoló az direktbe kapcsolja, vagy csak a relét vezérli egy (-) pólussal, vagy a biztosítéktáblából már egyenesen a lámpához megy?

A gyári ködlámpa 12 V-ját szeretném "megcsapolni" egy hozzáférhető helyen, s nem szeretnék elmenni egészen a lökhárítóig.

Ahogy az autó elektromos rajzát nézem, relé kell hozzá, mégpedig 2 is, mert ha van első ködlámpád, akkor a hátsónak is kell relé, legalábbis a gyári konfig szerint.

Link to comment
Megosztás:

Jaja, jól jönne a Mester segítsége :P Tudom, hogy Ő nemrég húzott ködlámpát.

De félek, ha megtudja, mit akarok (meg főleg hogyan) hazazavar az 53Ah akkumulátorommal egyetemben :D

Meg aztán nem szereti az ilyen megcsapolós projekteket. Valszeg vetet veled egy bontott gyári derékvastagságú kábelköteget. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ahogy az autó elektromos rajzát nézem, relé kell hozzá, mégpedig 2 is, mert ha van első ködlámpád, akkor a hátsónak is kell relé, legalábbis a gyári konfig szerint.

Jah, félreértés lesz itt, Urak :D

Van ködlámpám, gyári első-hátsó, kapcsolóstól-reléstől. Nekem csak az elsőről kell a 12 V, ami a lámpát működteti ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tisztába szeretnék tenni magamba bizonyos dolgokat. Az ECU az maga a motorvezérlő amibe egy 16 és egy 12 lábú csati megy be. Van még egy csatlakozó amibe 3*3 elrendezésbe mennek be a drótok. Na már most én a 3*3-as csatiban találtam egy barna-kék szálat az 1-es csatlakozó helyre bekötve. Az Ecu-ba is az 1-es helyre van bekötve a barna-kék vezeték. Nekem akkor az ECU 1-es lábán lévő jelet kellene kimérnem, hogy van e rajta valami jel ha a gyujtást ráadom, de még nem indítok?

Bocsi a gyerek stilusért, de másképp nem értem, mert pötty az agyam! :D

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tisztába szeretnék tenni magamba bizonyos dolgokat. Az ECU az maga a motorvezérlő amibe egy 16 és egy 12 lábú csati megy be. Van még egy csatlakozó amibe 3*3 elrendezésbe mennek be a drótok. Na már most én a 3*3-as csatiban találtam egy barna-kék szálat az 1-es csatlakozó helyre bekötve. Az Ecu-ba is az 1-es helyre van bekötve a barna-kék vezeték. Nekem akkor az ECU 1-es lábán lévő jelet kellene kimérnem, hogy van e rajta valami jel ha a gyujtást ráadom, de még nem indítok?

Bocsi a gyerek stilusért, de másképp nem értem, mert pötty az agyam! :D

Köszi a segítséget!

Sztem az lesz az. De nem kell közvetlenül az ECU-ról venni a jelet, elég a 9 pólusúról.

Link to comment
Megosztás:

Mikor? De, du?

Délután. 14-22. Audi elkúrta a próbagyártásos 1800, meg 2000 ccm-es vasmotorokat. Nem kicsit, nagyon :D

Reggel kibontottam műszerfalamat. Nem volt eccerű lehúzkodnom a kábeleket a ködlámpa kapcsolóról, meg a lámpaállító motorról. Hiába no, rágyógyította az idő ;)

Majd valahogy megpróbálom megkeresni a 12V szálat...

Link to comment
Megosztás:

Délután. 14-22. Audi elkúrta a próbagyártásos 1800, meg 2000 ccm-es vasmotorokat. Nem kicsit, nagyon :D

Reggel kibontottam műszerfalamat. Nem volt eccerű lehúzkodnom a kábeleket a ködlámpa kapcsolóról, meg a lámpaállító motorról. Hiába no, rágyógyította az idő :P

Majd valahogy megpróbálom megkeresni a 12V szálat...

Én valszeg már reggel széttburitom a kocsit , ha gondolod meló előtt még kinézhetsz. Mittomén 9-kor már biztos kint leszek, ha nem esik, meg nem fagy. Ha esetleg kiszórnák az Audiból a mocikat gondolj rám, szarakodik a kapállógépem. ;)

Link to comment
Megosztás:

Én valszeg már reggel széttburitom a kocsit , ha gondolod meló előtt még kinézhetsz. Mittomén 9-kor már biztos kint leszek, ha nem esik, meg nem fagy. Ha esetleg kiszórnák az Audiból a mocikat gondolj rám, szarakodik a kapállógépem. :P

Gyerekek, egyszerűen vicc ez az ólommentes forrsztóón. Olvad már a vezeték, a kapcsoló, de az ón csak nem adja meg magát. Katasztrófa

Lehet, hogy odaugrom majd vasárnap, reggel eldől hogy hogyan alakul a napom.

Motort ki nem dobnak, max. szét szokták verni, vagy bedarálják. Most motorbontás néz ki, 4000 db :D

Amúgy, lehet hogy feltekerne a kapálógépedre az a sz@ros kis 1.8 -as ;)

Link to comment
Megosztás:

Gyerekek, egyszerűen vicc ez az ólommentes forrsztóón. Olvad már a vezeték, a kapcsoló, de az ón csak nem adja meg magát. Katasztrófa

Lehet, hogy odaugrom majd vasárnap, reggel eldől hogy hogyan alakul a napom.

Motort ki nem dobnak, max. szét szokták verni, vagy bedarálják. Most motorbontás néz ki, 4000 db :D

Amúgy, lehet hogy feltekerne a kapálógépedre az a sz@ros kis 1.8 -as ;)

Mi a gond velük?

Link to comment
Megosztás:

Mi a gond velük?

Legutóbb a V8 motorokban a gagyi lengyel csapágyak álltak be a fékpadon. Azokat is bontják... Persze ugyanattól a cégtől, ugyanazt a csapágyat veszik most is, de állítólag most jobb anyagból :D van

Vasmotorokban még nemtom pontosan, hogy most éppen mi a gond. Úgy hallottam olajfuratokon nem fut fel az olaj a vezérműtengelyekhez rendesen, mert rosszul ülnek valami perselyek.

Hiába, "motorunk a minőségünk" ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.