J0hnny Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Nincs valakinek eladó rádió antennája F Astrához? Kedvesemék elborult agyú szomszédja letörte az enyémet. :lol: Kb 3E az ugy bármelyik normálisabb boltban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Hali. Majdnem két hét pihenö után lett beinditva a kocsi, megmértük az akkut. 12.54 nyugalmi állapot, 9.9- re leesik inditozás közben, és 14.46 járo motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október8, 2008 Megoszt Elküldve Október8, 2008 Hali. Majdnem két hét pihenö után lett beinditva a kocsi, megmértük az akkut. 12.54 nyugalmi állapot, 9.9- re leesik inditozás közben, és 14.46 járo motorral. Korrekt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Ha Bosch generátorod van akkor a forgórész végénél lévő csapágy műanyag tokban van és szépen ki is jön a műanyaggal együtt a házból. Ékszíjtárcsa alatt találsz 3 db csavart azokat is ki kell venni és utánna már csapágyastól kijön a forgórész. Innentől kezdve már gyerekjáték az egész, óvatosan vedd le a műanyagot a csapágyról és utánna jöhet a lehúzó, melegíteni nem szabad. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Valaki segítsen plz mi lehet a gond. A jobb első indexem inditás után pár másodperccel feladja a szolgálatot. Az izzó jó és jól van bent, megnéztem. Sőt már tettem be másikat is. Pontosítok, leírom a teljes hibajelenséget: Beindítom az ótót, elkezdek indexelni. Villog rendesen. Kb. 10 villanás után már csak a hátsó villog – csak a jobb eleje csinálja ezt. Ha leállítom és újraindítom az nem segít. Eletllik x idő leállítva és ismét müxik 10 villanásig. Leállítva is ugyan ez van, csak úgy álló motorral minek indexelni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Foglalatnál is van egy csati nálam ott volt kontaktushiba eleve gyengébb fénnyel villogott... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Foglalatnál is van egy csati nálam ott volt kontaktushiba eleve gyengébb fénnyel villogott... :lol: Nekem ha villog akkor villog rendesen. Lementem, megnéztem, megmozgattam, ugyan az a jelenség. :lol: Relé gondolom nem lehet, mert akkor mindkét irányba rossz lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Valaki segítsen plz mi lehet a gond. A jobb első indexem inditás után pár másodperccel feladja a szolgálatot. Az izzó jó és jól van bent, megnéztem. Sőt már tettem be másikat is. Csatlakozó vagy kábel hiba lesz az szerintem is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Csatlakozó vagy kábel hiba lesz az szerintem is... Remélem nem a kábel halt meg valahol. Hogyan tudom megnézni, hogy melyik kábel lehet a ludas? Már ha az a hiba. Jó lenne kizárni mint okot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Valaki segítsen plz mi lehet a gond. A jobb első indexem inditás után pár másodperccel feladja a szolgálatot. Az izzó jó és jól van bent, megnéztem. Sőt már tettem be másikat is. Pontosítok, leírom a teljes hibajelenséget: Beindítom az ótót, elkezdek indexelni. Villog rendesen. Kb. 10 villanás után már csak a hátsó villog ? csak a jobb eleje csinálja ezt. Ha leállítom és újraindítom az nem segít. Eletllik x idő leállítva és ismét müxik 10 villanásig. Leállítva is ugyan ez van, csak úgy álló motorral minek indexelni :lol: Sztem kontakt hiba a foglalatban, vagy a környékén. Esetleg a vezeték vhol törött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Sztem kontakt hiba a foglalatban, vagy a környékén. Esetleg a vezeték vhol törött. Köszi, akár azt is írhattad volna, hogy "szerintem rossz" :lol: :lol: :lol: Valahogyan le kéne szűkítenem a lehetőségeket, csak nem tudom hol kezdjem. Hol van az eleje? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Köszi, akár azt is írhattad volna, hogy "szerintem rossz" :lol: :lol: :D Valahogyan le kéne szűkítenem a lehetőségeket, csak nem tudom hol kezdjem. Hol van az eleje? :D Most ezen mit nem értettél, ettől pontosabb választ látatlanban sztem senki sem fog neked írni. Az lehetőségeket eléggé leszűkítettem, hiszen a foglalat környékét adtam meg hibaforrásnak. Mondhattam volna a bal A oszlop alatti csatlakozót is, abban aztán biztosan nem találtad volna meg a bajt. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Most ezen mit nem értettél, ettől pontosabb választ látatlanban sztem senki sem fog neked írni. Az lehetőségeket eléggé leszűkítettem, hiszen a foglalat környékét adtam meg hibaforrásnak. Mondhattam volna a bal A oszlop alatti csatlakozót is, abban aztán biztosan nem találtad volna meg a bajt. :lol: :lol: Köszi a segítséget. Nem is rosszindulatuan írtam, amit írtam, próbáltam kicsit viccesen felfogni a szerencsétlenségemet (hozzánemértésemet) :lol: Minden segítség, tanács csak jóljön ilyen helyzeteben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Remélem nem a kábel halt meg valahol. Hogyan tudom megnézni, hogy melyik kábel lehet a ludas? Már ha az a hiba. Jó lenne kizárni mint okot. Először a csatit-foglalatot szűrném ki, az az esélyesebb. A vezeték a vezető oldalra az A oszlop tövébe jön, ott van a műanyag burkolat alatt két nagy csatlakozó, onnan megy tovább a műszerfal kötegbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Először a csatit-foglalatot szűrném ki, az az esélyesebb. A vezeték a vezető oldalra az A oszlop tövébe jön, ott van a műanyag burkolat alatt két nagy csatlakozó, onnan megy tovább a műszerfal kötegbe. Köszi, köszi :lol: Honap délelőtt szétbombázom a gépsárkányt. Kimérni kitudom a vezetéket valahogyan (van mérő műszerem), hogy melyik rossz, ha a csati meg a foglalat rendben van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Van valami viszonylag egyszerű, s roncsolásmentes megoldás arra, hogy a tompított fény felkapcsolásakor ne maradjanak égve a helyzetjelzőim? Egyáltalán mi vezérli, relé, vagy csak sima kapcsolón keresztül megy? Tudom, hogy veszélyes, mivel 0 lesz a fény, ha kiég a fényszóróizzó, stb.. Gondolkodom valami relés megoldáson is, hogy ilyen esetben visszakapcsolja a helyzetjelzőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Van valami viszonylag egyszerű, s roncsolásmentes megoldás arra, hogy a tompított fény felkapcsolásakor ne maradjanak égve a helyzetjelzőim? Egyáltalán mi vezérli, relé, vagy csak sima kapcsolón keresztül megy? Tudom, hogy veszélyes, mivel 0 lesz a fény, ha kiég a fényszóróizzó, stb.. Gondolkodom valami relés megoldáson is, hogy ilyen esetben visszakapcsolja a helyzetjelzőt. Miért zavar ha ég a helyzetjelző is? :lol: Én pl. egyáltalán nem használom csak a helyzetjelzőt. Vagy bekapcsolom a tompitott fényt, vagy lámpa nélkül megyek. Kösd őket külön áramkörre, és akkor kapcsolod őket amikor akarod, függetlenül a főfényszorótól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Korrekt! Hali. Megnyugtattál, köszi. Harmadik évét tapossa nálam az autó, és nem tudom mióta lehet benne ez az akku. Remélem nem fekszik ki még egy darabig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október9, 2008 Megoszt Elküldve Október9, 2008 Van valami viszonylag egyszerű, s roncsolásmentes megoldás arra, hogy a tompított fény felkapcsolásakor ne maradjanak égve a helyzetjelzőim? Egyáltalán mi vezérli, relé, vagy csak sima kapcsolón keresztül megy? Tudom, hogy veszélyes, mivel 0 lesz a fény, ha kiég a fényszóróizzó, stb.. Gondolkodom valami relés megoldáson is, hogy ilyen esetben visszakapcsolja a helyzetjelzőt. Miért zavar ha ég a helyzetjelző is? :lol: Én pl. egyáltalán nem használom csak a helyzetjelzőt. Vagy bekapcsolom a tompitott fényt, vagy lámpa nélkül megyek. Kösd őket külön áramkörre, és akkor kapcsolod őket amikor akarod, függetlenül a főfényszorótól. Ezt én sem értem. :lol: A világításkapcsolóból a biztin keresztül ebként is oldalanként van ellátva táppal a helyzetjelző. Nem látom értelmét, hogy kiiktassuk az elsőt ezek közül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Köszi mindenkinek a generátoros válaszokat. Ugy néztem/hallottam, hogy a levegô miatt van a hang, még várok míg hangosabb lessz a mocinál, mostmár technikailag ugyis fel vagyok készítve :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Hali. Megnyugtattál, köszi. Harmadik évét tapossa nálam az autó, és nem tudom mióta lehet benne ez az akku. Remélem nem fekszik ki még egy darabig. Kutyások tartsanak össze! :lol: Egyébként kellene találni egy számot valahol az akkun. Általábam a gyártási évet és hónapot szokták jelölni különféle formában, de ki lehet következtetni. Az öcsémnek van egy 11 éves akkuja ami már 3 autóban szolgált, de őrizgeti és most is szolgálatkész. Igaz a pincében van, de karbntartja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Na megjött a műszeregység,be is raktam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Na megjött a műszeregység,be is raktam. :lol: http://zocsa001.extra.hu/20081010.jpg Faxa. :lol: Nem kellett vezetéket húzni az ECU-tól? A km óra részét átcserélted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Faxa. :lol: Nem kellett vezetéket húzni az ECU-tól? A km óra részét átcserélted? Nem kellett,be volt vezetékelve.:lol: Nem cseréltem át,mert ez vdo,ami benne volt az meg delco. Nem tudom,hogy passzol-e.De nem is olyan egyszerű,ahogy néztem..Te cserélted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Október10, 2008 Megoszt Elküldve Október10, 2008 Köszönöm mindenkinek a javaslatokat, ma jobban belemélyedtem ebbe az index témába délelőtt. Valamitől darabokra hullott a csatlakozó ami a foglalatból jövő kábel végén van. Kicseréltem, megint müxik minden. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts