Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kedves Szakértők!

egy 84-es astra F VAN boldogtalan tulajdonosa vgyok.

vettem egy új akkut, amit nem tölt a generátor. vszínű.. mivel lemerült.

de nem világít a töltés lámpa. 1 hetes az akku kb, eddig jó volt, de menetközben is érztem, mintha kicsit "fáradna".

de mostanra tök lemerült.

mi lehet a baj? megnéztem a zsinórokat szemre.. nem látni semmi különöset.

van valami ötletetek, mi okozhatja?

előre is köszönöm.

Ha nem világít gyújtásráadásra a töltésjelző lámpa, akkor cseréld ki az égőt, mert az gerjeszti a generátort,

addig nem mindig van töltés. :lol:

Elküldve
Erre utalt bob, direktben bekötése? :lol:

Ilyen szakszöveget ne használjatok, de amúgy igen, szándékosan van így mert nem szerettem soha, hogy ha leállítom a kocsit akkor lekapcsol a zene.

Bocsánat a "szakszövegért", talán érthetőbb lett volna ha úgy írom, hogy '...nem lehet, hogy a rádió mindkét tápja 30-asra van kötve 15-ös helyett...' :lol:

Gondolom akkor már a te autódból is kispórólták a gyújtáskapcsoló rádió állását. Enyémből is. Azt hiszem a régebbi modelleken még volt. :lol:

Elküldve
Bocsánat a "szakszövegért", talán érthetőbb lett volna ha úgy írom, hogy '...nem lehet, hogy a rádió mindkét tápja 30-asra van kötve 15-ös helyett...' :lol:

Gondolom akkor már a te autódból is kispórólták a gyújtáskapcsoló rádió állását. Enyémből is. Azt hiszem a régebbi modelleken még volt. :lol:

Így simán vágtam volna a dolgot. :lol:

Szerintem van ott egy 1-es állás amire még nem jön a gyújtás, de lehet hogy nem. Vagy az nem is az?

Elküldve
Így simán vágtam volna a dolgot. :lol:

Szerintem van ott egy 1-es állás amire még nem jön a gyújtás, de lehet hogy nem. Vagy az nem is az?

Igen, ott kéne működnie a rádiónak, de talán azóta, hogy classic lett az F Astra (98?), már nem tudja a gyújtáskapcsoló. Van 1. állás, csak nincs

olyan kimenet a kapcsolón ahol ilyenkor delej jelenik meg. :lol:

Elküldve
ennyiből jó, ha gyújtásról kap tápot

És akkor kihúzott kulccsal nem is működik a rádió? Mert nekem igen. Csak motorleállításkor kikapcs, utána gomb megnyom és bekapcs.

Elküldve
És akkor kihúzott kulccsal nem is működik a rádió? Mert nekem igen. Csak motorleállításkor kikapcs, utána gomb megnyom és bekapcs.

A gyári rádiónál így van, de neki gondolom nem gyári van benne.

Egyébként így gyújtás nélkül hallgatva a gyári rádió tudtommal fél óra után kikapcsol (vagy 1 óra? :lol: ).

Elküldve
A gyári rádiónál így van, de neki gondolom nem gyári van benne.

Egyébként így gyújtás nélkül hallgatva a gyári rádió tudtommal fél óra után kikapcsol (vagy 1 óra? :lol: ).

Nekem a Blau 1 óra múlva kikapcsol.

Elküldve

Működik a hátsó szélvédőfűtésem.:-)

Ahogy a csomagtérajtó jobb felén fölkeményedik az ablakmosó vízcső és eltörik, úgy nekem a bal oldalon ugyanezt csinálták a vezetékek..

A zöld kábel egy az egyben elszakadt, és két másik vezetéket is a szentlélek tartotta.

Hiába.. 14 év, az annyi.

Elküldve
Addig birja az aksi? :lol:

Neem, az egy akkukímélő programozott üzemmód gyárilag ha netán elfelejtkezne róla a gazdi -nehogy lemerítse az akkut. Ezek szerint fogalmad nincs milyen az amikor 8 nap múlva bemész a garázsba, fülelsz és hallod, hogy valami suhog a kocsiban de nem tudsz rájönni mi az, aztán kiderül, hogy rajta hagytad a direktbe kötött belső-levegő ventillátorát.

Az előző gurcsimmal úgy jártam, kapocsfeszültség 8.8V -Bosch 55 AH zselés aksi. Venti lekapcsol, szivató rá, gyújtás rá és bepöccintette a mocit azanyjamindenit. Nem semmi egy akku volt! Azóta se tudtam egy olyant szerezni, azzal lehet Debrecenig el tudnám tekertetni villanyos üzemmódban.

Elküldve
Pajtás, az én autómban akkora akksi van, hogy hazajövök "villanymotor üzemmódban" Tőletek. :lol: :lol:

Láttam, nem lehetett nem észrevenni! Adózásnál szóltál, hogy hybrid autód van? :lol:

Elküldve
Neem, az egy akkukímélő programozott üzemmód gyárilag ha netán elfelejtkezne róla a gazdi -nehogy lemerítse az akkut. Ezek szerint fogalmad nincs milyen az amikor 8 nap múlva bemész a garázsba, fülelsz és hallod, hogy valami suhog a kocsiban de nem tudsz rájönni mi az, aztán kiderül, hogy rajta hagytad a direktbe kötött belső-levegő ventillátorát.

Az előző gurcsimmal úgy jártam, kapocsfeszültség 8.8V -Bosch 55 AH zselés aksi. Venti lekapcsol, szivató rá, gyújtás rá és bepöccintette a mocit azanyjamindenit. Nem semmi egy akku volt! Azóta se tudtam egy olyant szerezni, azzal lehet Debrecenig el tudnám tekertetni villanyos üzemmódban.

Csak poénkodtam, mert a Karcsinak akkora akksija van hogy félig kilóg a motortérből. Ha áramszünet van arról kapja a villanyt az egész háztömb+a Magyar utcában a szülészet! :lol:

Elküldve
Láttam, nem lehetett nem észrevenni! Adózásnál szóltál, hogy hybrid autód van? :lol:

Bááááááz. Látszik, hogy közöm sincs az adózáshoz. Hát nem elfelejtettem. :lol: :lol: :D

Elküldve
Csak poénkodtam, mert a Karcsinak akkora akksija van hogy félig kilóg a motortérből. Ha áramszünet van arról kapja a villanyt az egész háztömb+a Magyar utcában a szülészet! :lol:

vizuális típus vagyok. ezt most így elképzeltem :lol:

Elküldve
vizuális típus vagyok. ezt most így elképzeltem :lol:

Vizuálisan nézd meg a mocitérben azt a tartólemezt amire az akksit rá kell tenni, na arról a Karcsié lelóg mindkét irányban úgy 8cm-ert. :lol:

Elküldve

Hm, elnémult a hangtechnika a kocsiban de nem az első eset viszont mindig visszajött a hangja egy idő után, na mondom vihetem vissza garanciában cseréltetni vagy javíttatni. Egy gondolat, ajtó kinyit aztán szokásosnál kicsit erősebben becsuk és már megint szól. Na mondom ezzel meg mi van. Lebontom a kárpitot, a hangost szintén erre csak lesek, hogy a saru kifele állva vigyorog a kiemelő keret pereme körül. Há'nanemár, nem letestelt valahogy a drága? Csak tiltotta a végfokot. Beljebb nyomkodtam és mindjárt szuper. Ebből se lesz fődarab-csere, legalább tudom, hogy a végfok rövidzár védett és működik is mielőtt füstölne.

Elküldve
Asszem 75ah-ás. Majd ha felébred vagy visszaér a nyugdijasklubból pontosit. :lol:

Mi az, hogyha felébred?.....1/2 6 óta fenn vagyok. NYUGDÍJASKLUB, az apáááááád f****át. :lol: :lol: Tatán voltam, biznisz ügyben.

Az akksim amúgy 74 Ah Varta. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.