Thuby Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Emlékeim szerint nem kell hozzá lebontani semmit :D . 1 csavar fogja felül, 2 csavar meg alul. Úgy állj meg vele (én egy hepehupás rétre álltam <_< ), hogy elölről-alulról be tudj csúszni a lökös alá, és annyi. Nos, nem vagyok egy vastag emberke, de ez olyan alacsonyan ül, hogy nincs az a hepehupa, aminek segítségével beférnék alá.. De erről a csavaros verzióról nem tudtam. Már a lökhárító leszerelésén gondolkodtam :huh: Azt hiszem, egyszerűen megemelőzöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Nézd meg azt az autót jobban, hátha van benne készleten egy emelő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Nah, majd ma meglesem mégegyszer, talán nem lesz már olyan iszonyatosan brutálhideg, mint tegnap. Most néztem; a kapcsolón a visszajelző mégis működik, csak a műszerfalon nem. Talán kiéghetett mindkét izzó? Bár, nem is volt használva... :huh: Asszem ködfényszórónak nincs visszajelzője a műszerfalon, csak a zárófénynek. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Asszem ködfényszórónak nincs visszajelzője a műszerfalon, csak a zárófénynek. <_< Van de csak a hátsónak, a visszajelző izzócsoport jobb szélén és szép sárga színe van mint dízeleknél az izzításnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Van de csak a hátsónak, a visszajelző izzócsoport jobb szélén és szép sárga színe van mint dízeleknél az izzításnak. Ezt írtam. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 nekem az elsőnek van, persze utólag <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Asszem ködfényszórónak nincs visszajelzője a műszerfalon, csak a zárófénynek. <_< Jaaaa, így már más a helyzet :D Pedig mintha Opelkönyvből rémlett volna, hogy van visszajelző. Akkor a tompított fényszórónak sincsen? Mert azt is írta, úgy emléxem, s azt hittem ki van égve a visszajelzője, mióta megvettem :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Nah, majd ma meglesem mégegyszer, talán nem lesz már olyan iszonyatosan brutálhideg, mint tegnap. Most néztem; a kapcsolón a visszajelző mégis működik, csak a műszerfalon nem. Talán kiéghetett mindkét izzó? Bár, nem is volt használva... :huh: A biztosítékját nézted? :D Asszem ködfényszórónak nincs visszajelzője a műszerfalon, csak a zárófénynek. <_< Így ahogy lököd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 A biztosítékját nézted? <_< Háppersze, azzal kezdtem. Még ki is cseréltem, hátha láthatatlanul romlott el :D De gyanús az a relé is nekem... Ha nem lennék tetőtől-talpig megfázva, le is mennék most a szélbe kiszedni azokat a fényszórókat. Így egyelőre csak a tippeket tudom megköszönni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Jaaaa, így már más a helyzet :huh: Pedig mintha Opelkönyvből rémlett volna, hogy van visszajelző. Akkor a tompított fényszórónak sincsen? Mert azt is írta, úgy emléxem, s azt hittem ki van égve a visszajelzője, mióta megvettem <_< Sajna a tompikának sincs visszajelzés.. gondolták, elég ha világít a műszerfal.. de mondjuk nappal ezt a kutya se látja... Ködlámpa: Ha van multimétered emeld meg a paripát, lökös alá nyúlj be.. tapogasd ki a csatiját, húzd le , és bekapcsolt állapotban mérj rá.. ha ott a 12 volt , akkor az izzók kukák.. ha nincs, akkor copás.. lehet keresni,hol veszett el a delej... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Sajna a tompikának sincs visszajelzés.. gondolták, elég ha világít a műszerfal.. de mondjuk nappal ezt a kutya se látja... Ködlámpa: Ha van multimétered emeld meg a paripát, lökös alá nyúlj be.. tapogasd ki a csatiját, húzd le , és bekapcsolt állapotban mérj rá.. ha ott a 12 volt , akkor az izzók kukák.. ha nincs, akkor copás.. lehet keresni,hol veszett el a delej... Terveztem már, hogy bemérem a cuccot. Úgyis mennem kell üzemanyagszűrőt venni (jobb esetben kicserélni is), s muszáj lesz lemennem. Maradt régi kocsimról két jófajta halogén ködlámpám, azt is feldobom majd mellé, s bekötöm egy külön kapcsolóval, ha sikerül működésre bírnom a gyárit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Terveztem már, hogy bemérem a cuccot. Úgyis mennem kell üzemanyagszűrőt venni (jobb esetben kicserélni is), s muszáj lesz lemennem. Maradt régi kocsimról két jófajta halogén ködlámpám, azt is feldobom majd mellé, s bekötöm egy külön kapcsolóval, ha sikerül működésre bírnom a gyárit. Ha ráérsz holnap de., akkor gyere el a vásárcsarnokhoz. Rámérünk, ha kell, és lehet, meg is hekkeljük. <_< Egész de. lenn leszek és csinázom az "ótót", biztos észreveszel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Ha ráérsz holnap de., akkor gyere el a vásárcsarnokhoz. Rámérünk, ha kell, és lehet, meg is hekkeljük. :D Egész de. lenn leszek és csinázom az "ótót", biztos észreveszel. Szia Karcsi! Ezek szerint ki tudtál mászni a műszerfalból. <_< Hazaértem asszony kérdezte, na mi volt? Mondtam neki, hogy az biztos hogy tud a srác de hogy lesz-e ebből valaha autó? Megmutattam neki a képeket, hát egy kicsit elborzadt rajtuk. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Szia Karcsi! Ezek szerint ki tudtál mászni a műszerfalból. <_< Hazaértem asszony kérdezte, na mi volt? Mondtam neki, hogy az biztos hogy tud a srác de hogy lesz-e ebből valaha autó? Megmutattam neki a képeket, hát egy kicsit elborzadt rajtuk. :D Jah, ki tudtam. :huh: Azóta még a hátsó ajtó borítását is leszedtem, hogy kivegyem a zármotort. De nem kellett, mert gyári van benne. :D A kábelköteg is be van kötve, az ülések, a kárpitok a helyükön. Mondjuk csak bepattintottam, mert kolnap rakom be a zárakat, meg az emelőket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Jah, ki tudtam. <_< Azóta még a hátsó ajtó borítását is leszedtem, hogy kivegyem a zármotort. De nem kellett, mert gyári van benne. :D A kábelköteg is be van kötve, az ülések, a kárpitok a helyükön. Mondjuk csak bepattintottam, mert kolnap rakom be a zárakat, meg az emelőket. Azért nyugtass meg, nálam ugye fele ennyit se bontunk? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Ha ráérsz holnap de., akkor gyere el a vásárcsarnokhoz. Rámérünk, ha kell, és lehet, meg is hekkeljük. :D Egész de. lenn leszek és csinázom az "ótót", biztos észreveszel. Köszi, de már megoldódott. Tényleg a szemét izzók voltak a ludasok :D Emeltem, bemértem, elmentem, vettem, betettem, most szuper. Bal simán ment, jobb oldali lámpát nem tudtam kiszedni, lefeszegettem a doblemezt, aztán tapintásra cseréltem ki az izzót a földön fetrengve <_< Köszi a felajánlást, azért holnap lehet, hogy elpillantok arra, úgyis kíváncsi voltam hogyan szerel HeningMester :D De éjszakás leszek, úgyhogy ezt még a holnap reggeli állapotom megvétózhatja :D Vásárcsarnoknál hol szoktatok Ti szerelgetni? Én Marcal II Garázsvárosba járok a nagy füves parkolóba :lol: Nem ide tartozik, de sikerült lecserélni benzinszűrőt... Kb. 1.5 centivel rövidebbet kaptam (nem gyári, előző se az volt), s alig értek oda a csövek, tanktól jövő épphogy nem törik meg... Hátravan még a műszerfalizzócsere - project. Ezügyben majd még megkeresnélek, ha legközelebb szerelgetsz ott. Ventillátorkapcsolót képtelen voltam kiszedni, pedig szétborítottam már az egész műszerfalat :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 ...Ventillátorkapcsolót képtelen voltam kiszedni, pedig szétborítottam már az egész műszerfalat <_< Kihúzod, mit ahogy a hátsó ablakfűtéshez kell, és akkor alul látsz egy kis lyukat, azon benyúlva egy vékony dologgal kiakasztod a pöckét, és le kell jönnie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Azért nyugtass meg, nálam ugye fele ennyit se bontunk? <_< Csak a műszerfalat, meg az ajtókárpitokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Köszi, de már megoldódott. Tényleg a szemét izzók voltak a ludasok :D Emeltem, bemértem, elmentem, vettem, betettem, most szuper. Bal simán ment, jobb oldali lámpát nem tudtam kiszedni, lefeszegettem a doblemezt, aztán tapintásra cseréltem ki az izzót a földön fetrengve <_< Köszi a felajánlást, azért holnap lehet, hogy elpillantok arra, úgyis kíváncsi voltam hogyan szerel HeningMester :D De éjszakás leszek, úgyhogy ezt még a holnap reggeli állapotom megvétózhatja :D Vásárcsarnoknál hol szoktatok Ti szerelgetni? Én Marcal II Garázsvárosba járok a nagy füves parkolóba :lol: Nem ide tartozik, de sikerült lecserélni benzinszűrőt... Kb. 1.5 centivel rövidebbet kaptam (nem gyári, előző se az volt), s alig értek oda a csövek, tanktól jövő épphogy nem törik meg... Hátravan még a műszerfalizzócsere - project. Ezügyben majd még megkeresnélek, ha legközelebb szerelgetsz ott. Ventillátorkapcsolót képtelen voltam kiszedni, pedig szétborítottam már az egész műszerfalat :huh: Én itt szoktam a tecso oldala mellett. Van egy csigalépcső, annak a tövében áll a gép most is. Ha holnap eljössz megnézzük azt is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Kihúzod, mit ahogy a hátsó ablakfűtéshez kell, és akkor alul látsz egy kis lyukat, azon benyúlva egy vékony dologgal kiakasztod a pöckét, és le kell jönnie. Ahogy mondja uram. :huh: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Kihúzod, mit ahogy a hátsó ablakfűtéshez kell, és akkor alul látsz egy kis lyukat, azon benyúlva egy vékony dologgal kiakasztod a pöckét, és le kell jönnie. Hát öcsémmel kb. egy órát turkáltunk abban a lyukban csavarhúzóval, dróttal, tűvel... Aztán feladtuk, s visszacsavaroztunk mindent. Valahol írta valaki, hogy 4-es állásba kell fordítani a kapcsolót hozzá. Nos, nekem 3-ig van csak <_< Amúgy minden állásban kipróbáltam Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Asszem ködfényszórónak nincs visszajelzője a műszerfalon, csak a zárófénynek. <_< Ezért kötöttem én össze az első és a hátsó ködlámpát 1 közös kapcsolóra, és akkor az 1 közös visszajelző is elég. Olyan eset ugyanis ritkán fordul elő, hogy csak mögöttem van köd és előttem meg nincs, és fordítva! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Csak a műszerfalat, meg az ajtókárpitokat. Aztán már csak az üléseket és pont ott tartunk mint a tieddel! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Tényleg, ha beindul.. Erre kíváncsi leszek mi lesz a vége. <_< Végül is amióta megmértem a feszültségt az után egyértelmű volt és sokan jól tippeltek már előtte is, hogy feszültség szabályzó szállt el. De elszállt egy dióda is a hídból ezért azt is cserélni kellett, az egész diódahíd új. 15e volt a 2 alkatrész+ a szerelés. Össz. 21e volt mindennel, ebben volt még égő csere a műszerfalban és a fényszóróban is és egy olajszűrő amit majd kicsit később, olajcserekor rakok be. A diódahíból miért kellett új? Nem lett volna elég csak azt az 1 rossz diódát kicserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 A diódahíból miért kellett új? Nem lett volna elég csak azt az 1 rossz diódát kicserélni? 1. nem igazán lehet külön kapni (néha cserélni sem) 2. ha már egy elszállt, a többi is bizonytalan lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts