Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Én a gázüzem miatt elég keveset tankolok/használok benzint.

Így a benzinmutató működését sem ismerem, sikerült kiismernem.

Csak az a furcsa, ha tankolok 10 litert és üres volt a tank, hirtelen felszalad a mutató 3/4 tankig.

aztán persze, gyorsan le is apad, ha benzinnel megyek.

Ez tipikus opel hiba?

üdv.

a.

Elküldve
  gergolabs írta:
Holnap Hening(Karcsival) hátsó elektromos ablakemelőt szerelünk. Akinek van jótanácsa, az gyorsan írja le! Köszönöm előre is!

Egy van: fényképezzetek! :lol:

Elküldve
  szokola írta:
Csak az a furcsa, ha tankolok 10 litert és üres volt a tank, hirtelen felszalad a mutató 3/4 tankig.

aztán persze, gyorsan le is apad, ha benzinnel megyek.

Ez tipikus opel hiba?

Ha hibának tekinted hogy nem egyenletesen mér akkor igen. Nekem ugyan nem így viselkedik, de nekem sem egyenletes.

Elküldve
  Tápiószecső írta:
Ha hibának tekinted hogy nem egyenletesen mér akkor igen. Nekem ugyan nem így viselkedik, de nekem sem egyenletes.

És mi a nem egyenletes, sokáig áll egy szinten ,aztán hirtelen leesik?

Elküldve

Akkor nekem 4 éve nem jó az autóm. :lol: DE, bizonyos típusoknál jó így, nekem is ilyen az X14XE, sőt még az sincs ami pl. az X14NZ-n, hogy gyújtásra megindul és lehet hallani, mert ez bizony nem indul el. Egyszer még teszteltem is az AC relé átkötésével - akkor ment is szépen, de sima gyújtásra nem, csak akkor indul el a pumpa amikor indítózol.

  yooccoo írta:
nem jó így
Elküldve
  gergolabs írta:
Áfonya?

Karcsi ott lesz. Ettől jobb tanácsom nem lehet. :lol:

A kábelkorbácsot is megvetted? Mert nem azonos a kábelezése (30, 14, fel van cserélve, de ezt Karesz is vágja) és talán kulturáltabb a gyári spagócával behúzni, mint később találgatni milyen színű volt az a vezeték.

Elküldve
  afonya írta:
Karcsi ott lesz. Ettől jobb tanácsom nem lehet. :lol:

A kábelkorbácsot is megvetted? Mert nem azonos a kábelezése (30, 14, fel van cserélve, de ezt Karesz is vágja) és talán kulturáltabb a gyári spagócával behúzni, mint később találgatni milyen színű volt az a vezeték.

Akkor jól van! A kábelkorbácsot nem akarták adni, de még elkérhetem. Hát remélem, hogy holnap sikerül alkotni vmit! Bízok a Karcsiban.

Elküldve
  afonya írta:
Karcsi ott lesz. Ettől jobb tanácsom nem lehet. :lol:

A kábelkorbácsot is megvetted? Mert nem azonos a kábelezése (30, 14, fel van cserélve, de ezt Karesz is vágja) és talán kulturáltabb a gyári spagócával behúzni, mint később találgatni milyen színű volt az a vezeték.

  gergolabs írta:
Akkor jól van! A kábelkorbácsot nem akarták adni, de még elkérhetem. Hát remélem, hogy holnap sikerül alkotni vmit! Bízok a Karcsiban.

Hát bizony jó lett volna, ha megvan a gyári korbács, de majd ügyeskedünk kicsit. :D

Amúgy köszi a bizalmat. :lol: :lol:

Elküldve

Az miért van, hogy indításkor az erősítő megkapja a feszültséget, és pár másodperc múlva meg alig.

Döglődne az aksi vagy a generátor?

Csatlakozások a helyükön vannak.

Akku sarujánál is rendben van minden.

Elküldve
  szokola írta:
Sziasztok!

Én a gázüzem miatt elég keveset tankolok/használok benzint.

Így a benzinmutató működését sem ismerem, sikerült kiismernem.

Csak az a furcsa, ha tankolok 10 litert és üres volt a tank, hirtelen felszalad a mutató 3/4 tankig.

aztán persze, gyorsan le is apad, ha benzinnel megyek.

Ez tipikus opel hiba?

üdv.

a.

Szia ,

én is gázüzemmel járok , milyenek a fogyasztási adataid gázból ?

illetve milyen rendszered van , hengerenkénti ?

Elküldve
  hening írta:
Hát bizony jó lett volna, ha megvan a gyári korbács, de majd ügyeskedünk kicsit. :lol:

Amúgy köszi a bizalmat. :lol: :lol:

Háááát úgy néz ki, hogy nem akart összejönni a dolog. Pontosan ugyan nem jöttem rá a hiba okára, de a benne levő motorokat (elsők) nem hajlandó működtetni a gyári kapcsoló. Ígyhát nem is folytattuk. Lehet, hogy vesz egy pár gyári első emelőt, és majd azzal együtt lesz beépítve.

Elküldve
  hening írta:
Háááát úgy néz ki, hogy nem akart összejönni a dolog. Pontosan ugyan nem jöttem rá a hiba okára, de a benne levő motorokat (elsők) nem hajlandó működtetni a gyári kapcsoló. Ígyhát nem is folytattuk. Lehet, hogy vesz egy pár gyári első emelőt, és majd azzal együtt lesz beépítve.

Nézd át a kapcsolási rajzot és rájössz, hogy az ajtóban is máshogy vannak a zsinórok. Szerencsére kompatibilis.

Elküldve
  afonya írta:
Nézd át a kapcsolási rajzot és rájössz, hogy az ajtóban is máshogy vannak a zsinórok. Szerencsére kompatibilis.

Nem gyári van neki benne, hanem vmi olasz szutyok. Akkora vezetékekkel, hogy azzal Paksról lehetne hozni az áramot. :lol:

Elhiheted Ákos, hogy próbáltam vagy 4 féleképp bekötni, de sehogy sem működött.

Mindegy, minden vissza lett állítva az eredeti helyzetbe, és így műxik.

Ha lesz gyári motor, majd azt betesszük.

Elküldve
  gr3ddy írta:
Az miért van, hogy indításkor az erősítő megkapja a feszültséget, és pár másodperc múlva meg alig.

Döglődne az aksi vagy a generátor?

Csatlakozások a helyükön vannak.

Akku sarujánál is rendben van minden.

Kevés volt két cellában a sav. :lol:

Elküldve
  gr3ddy írta:
Kevés volt két cellában a sav. :lol:

Mióta játszotta ezt? Mert nekem, bár nem csak két cellában, hanem hatban, de Kb. fél év alatt kimúlt az aksim. Hiába töltöttem fel savval,(be lett fokolva) előszőr egy hónapot birt, aztán ez fokozatosan csökkent, a végén már csak napi két indítást engedett. Nem tudott már annyi áramot adni ami ennek a dieselnek kellet (5-600A). Egy kisebb benzinesben talán még vígan elmuzsikálna, de ebben már KO.

De ne legyen igazam.

Elküldve
  afonya írta:
Mióta játszotta ezt? Mert nekem, bár nem csak két cellában, hanem hatban, de Kb. fél év alatt kimúlt az aksim. Hiába töltöttem fel savval,(be lett fokolva) előszőr egy hónapot birt, aztán ez fokozatosan csökkent, a végén már csak napi két indítást engedett. Nem tudott már annyi áramot adni ami ennek a dieselnek kellet (5-600A). Egy kisebb benzinesben talán még vígan elmuzsikálna, de ebben már KO.

De ne legyen igazam.

kb 2 hetet állt a parkolóban, és kb 1 hónapja kutya baja nem volt :lol:

Elküldve
  Reeckatee írta:
Kérdésem a következô lenne: igencsak csiklintja a szemem a Philips X-Treme Power H4 izzó. Érdemes ilyet vásárolni???

http://www.xp-lamp.com/images/lamp.jpghttp...TPH7-705061.jpg

Szerintem, ha jó a foncsorod, akkor nagyon nagy változást nem tud okozni. Legalábbis nem akkorát mint a xenon, de azt meg szinte nem lehet normálisan belőni, hogy a szembejövőknek ne főzze ki a szemét. A rossz foncsorba meg bármit tehetsz nem fog rendesen virítani.

Elküldve
  autastra írta:
Szia ,

én is gázüzemmel járok , milyenek a fogyasztási adataid gázból ?

illetve milyen rendszered van , hengerenkénti ?

Lehet a fogyasztás topikban kellene folytatni?

Mert kimoderálnak ezzel a témával innen miket. :lol:

Folyt ott.

a.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.