szokola Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Sziasztok! Én a gázüzem miatt elég keveset tankolok/használok benzint. Így a benzinmutató működését sem ismerem, sikerült kiismernem. Csak az a furcsa, ha tankolok 10 litert és üres volt a tank, hirtelen felszalad a mutató 3/4 tankig. aztán persze, gyorsan le is apad, ha benzinnel megyek. Ez tipikus opel hiba? üdv. a. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Holnap Hening(Karcsival) hátsó elektromos ablakemelőt szerelünk. Akinek van jótanácsa, az gyorsan írja le! Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Holnap Hening(Karcsival) hátsó elektromos ablakemelőt szerelünk. Akinek van jótanácsa, az gyorsan írja le! Köszönöm előre is! Egy van: fényképezzetek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Csak az a furcsa, ha tankolok 10 litert és üres volt a tank, hirtelen felszalad a mutató 3/4 tankig. aztán persze, gyorsan le is apad, ha benzinnel megyek. Ez tipikus opel hiba? Ha hibának tekinted hogy nem egyenletesen mér akkor igen. Nekem ugyan nem így viselkedik, de nekem sem egyenletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Áfonya? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Ha hibának tekinted hogy nem egyenletesen mér akkor igen. Nekem ugyan nem így viselkedik, de nekem sem egyenletes. És mi a nem egyenletes, sokáig áll egy szinten ,aztán hirtelen leesik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 És mi a nem egyenletes, sokáig áll egy szinten ,aztán hirtelen leesik? Igen. Aztán ott is áll aztán leesik, és így tovább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Akkor nekem 4 éve nem jó az autóm. :lol: DE, bizonyos típusoknál jó így, nekem is ilyen az X14XE, sőt még az sincs ami pl. az X14NZ-n, hogy gyújtásra megindul és lehet hallani, mert ez bizony nem indul el. Egyszer még teszteltem is az AC relé átkötésével - akkor ment is szépen, de sima gyújtásra nem, csak akkor indul el a pumpa amikor indítózol. nem jó így Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Áfonya? Karcsi ott lesz. Ettől jobb tanácsom nem lehet. :lol: A kábelkorbácsot is megvetted? Mert nem azonos a kábelezése (30, 14, fel van cserélve, de ezt Karesz is vágja) és talán kulturáltabb a gyári spagócával behúzni, mint később találgatni milyen színű volt az a vezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Karcsi ott lesz. Ettől jobb tanácsom nem lehet. :lol: A kábelkorbácsot is megvetted? Mert nem azonos a kábelezése (30, 14, fel van cserélve, de ezt Karesz is vágja) és talán kulturáltabb a gyári spagócával behúzni, mint később találgatni milyen színű volt az a vezeték. Akkor jól van! A kábelkorbácsot nem akarták adni, de még elkérhetem. Hát remélem, hogy holnap sikerül alkotni vmit! Bízok a Karcsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Karcsi ott lesz. Ettől jobb tanácsom nem lehet. :lol: A kábelkorbácsot is megvetted? Mert nem azonos a kábelezése (30, 14, fel van cserélve, de ezt Karesz is vágja) és talán kulturáltabb a gyári spagócával behúzni, mint később találgatni milyen színű volt az a vezeték. Akkor jól van! A kábelkorbácsot nem akarták adni, de még elkérhetem. Hát remélem, hogy holnap sikerül alkotni vmit! Bízok a Karcsiban. Hát bizony jó lett volna, ha megvan a gyári korbács, de majd ügyeskedünk kicsit. :D Amúgy köszi a bizalmat. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Az miért van, hogy indításkor az erősítő megkapja a feszültséget, és pár másodperc múlva meg alig. Döglődne az aksi vagy a generátor? Csatlakozások a helyükön vannak. Akku sarujánál is rendben van minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Sziasztok! Én a gázüzem miatt elég keveset tankolok/használok benzint. Így a benzinmutató működését sem ismerem, sikerült kiismernem. Csak az a furcsa, ha tankolok 10 litert és üres volt a tank, hirtelen felszalad a mutató 3/4 tankig. aztán persze, gyorsan le is apad, ha benzinnel megyek. Ez tipikus opel hiba? üdv. a. Szia , én is gázüzemmel járok , milyenek a fogyasztási adataid gázból ? illetve milyen rendszered van , hengerenkénti ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Hát bizony jó lett volna, ha megvan a gyári korbács, de majd ügyeskedünk kicsit. :lol: Amúgy köszi a bizalmat. :lol: :lol: Háááát úgy néz ki, hogy nem akart összejönni a dolog. Pontosan ugyan nem jöttem rá a hiba okára, de a benne levő motorokat (elsők) nem hajlandó működtetni a gyári kapcsoló. Ígyhát nem is folytattuk. Lehet, hogy vesz egy pár gyári első emelőt, és majd azzal együtt lesz beépítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Háááát úgy néz ki, hogy nem akart összejönni a dolog. Pontosan ugyan nem jöttem rá a hiba okára, de a benne levő motorokat (elsők) nem hajlandó működtetni a gyári kapcsoló. Ígyhát nem is folytattuk. Lehet, hogy vesz egy pár gyári első emelőt, és majd azzal együtt lesz beépítve. Nézd át a kapcsolási rajzot és rájössz, hogy az ajtóban is máshogy vannak a zsinórok. Szerencsére kompatibilis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Nézd át a kapcsolási rajzot és rájössz, hogy az ajtóban is máshogy vannak a zsinórok. Szerencsére kompatibilis. Nem gyári van neki benne, hanem vmi olasz szutyok. Akkora vezetékekkel, hogy azzal Paksról lehetne hozni az áramot. :lol: Elhiheted Ákos, hogy próbáltam vagy 4 féleképp bekötni, de sehogy sem működött. Mindegy, minden vissza lett állítva az eredeti helyzetbe, és így műxik. Ha lesz gyári motor, majd azt betesszük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Az miért van, hogy indításkor az erősítő megkapja a feszültséget, és pár másodperc múlva meg alig. Döglődne az aksi vagy a generátor? Csatlakozások a helyükön vannak. Akku sarujánál is rendben van minden. Kevés volt két cellában a sav. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Kevés volt két cellában a sav. :lol: Mióta játszotta ezt? Mert nekem, bár nem csak két cellában, hanem hatban, de Kb. fél év alatt kimúlt az aksim. Hiába töltöttem fel savval,(be lett fokolva) előszőr egy hónapot birt, aztán ez fokozatosan csökkent, a végén már csak napi két indítást engedett. Nem tudott már annyi áramot adni ami ennek a dieselnek kellet (5-600A). Egy kisebb benzinesben talán még vígan elmuzsikálna, de ebben már KO. De ne legyen igazam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Kérdésem a következô lenne: igencsak csiklintja a szemem a Philips X-Treme Power H4 izzó. Érdemes ilyet vásárolni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Mióta játszotta ezt? Mert nekem, bár nem csak két cellában, hanem hatban, de Kb. fél év alatt kimúlt az aksim. Hiába töltöttem fel savval,(be lett fokolva) előszőr egy hónapot birt, aztán ez fokozatosan csökkent, a végén már csak napi két indítást engedett. Nem tudott már annyi áramot adni ami ennek a dieselnek kellet (5-600A). Egy kisebb benzinesben talán még vígan elmuzsikálna, de ebben már KO. De ne legyen igazam. kb 2 hetet állt a parkolóban, és kb 1 hónapja kutya baja nem volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 ha egyszer már kilátszik, onnantól kezdve már csinálhatsz te vele tulajdonképpen bármit Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Kérdésem a következô lenne: igencsak csiklintja a szemem a Philips X-Treme Power H4 izzó. Érdemes ilyet vásárolni??? http://www.xp-lamp.com/images/lamp.jpghttp...TPH7-705061.jpg Szerintem, ha jó a foncsorod, akkor nagyon nagy változást nem tud okozni. Legalábbis nem akkorát mint a xenon, de azt meg szinte nem lehet normálisan belőni, hogy a szembejövőknek ne főzze ki a szemét. A rossz foncsorba meg bármit tehetsz nem fog rendesen virítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 ha egyszer már kilátszik, onnantól kezdve már csinálhatsz te vele tulajdonképpen bármit 1 valamit, vehetek másikat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 Szia , én is gázüzemmel járok , milyenek a fogyasztási adataid gázból ? illetve milyen rendszered van , hengerenkénti ? Lehet a fogyasztás topikban kellene folytatni? Mert kimoderálnak ezzel a témával innen miket. :lol: Folyt ott. a. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Augusztus29, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2008 1 valamit, vehetek másikat :lol: Azé' ne kapkodd el a dolgot, csak készítsd fel magad rá lelkileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts