Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Helló!lenne egy kis gondom:gyújtás nélkül bekapcsolom a magnot(nem gyári)nem jön be az óra+hőmérséklet.miért?eddig pedig ment,gyújtásra viszont bejön minden,eddig a dátum nem szokott.Köszi előre is.

A kijelződ csatlakozójánál van egy érintkezési hiba, ha jól emlékszem a 8-as láb. A gyári rádió ezen a lábon "komunikál" a kijelzővel. Már sokszor volt kitárgyalva, de nem emléxem pontosan melyik topikban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy technikai kérdésem lenne a rutinosokhoz. Ezelőtt két évvel (40e km-rel) lettek a 94-es F Astrámban cserélve a hátsó fékek és akkor futópadon be lett állítva, hogy ne legyen jobb-bal között nagy eltérés.

Most kell vigyem műszaki vizsgára a kocsit, érdemes előtte futópados fékvizsgálatra elvinni a kocsit, hogy bemérjék, hogy jobb-bal között ne legyen eltérés? De ha nem valószínű, hogy eltérés lesz, akkor a futópados vizsgálat árát is tudnám másra költeni. :lol: Két éve ezen bukott meg, cseréltettem is a hátsó fékeket, majd vizsgadíjat újra be kellett fizetni.

Ezt szeretném elkerülni, de mivel a hátsó fékek sokkal kevésbé kopnak mint az elsők, kérdezném, hogy:

1) mennyi esély van rá, hogy azóta kopott annyit, hogy érdemes beállíttatni?

2) mennyibe kerül egy fékpados vizsgálat (ha nincs szerelés csak bemérés) normális áron?

3) ha jelentős (mi számít jelentősnek? 20-30%?) eltérés van, s szerelésre kerül a sor, ott mi számít elfogadható árnak? Feltételezem, hogy fékbetét csere nem lesz, mert nem rég volt.

4) műszaki vizsgán nézik, hogy az első kettő és hátsó kettő gumi ugyanolyan legyen, igaz? de akár téli gumival is le tudom vizsgáztatni most?

5) nézik, hogy az EÜ doboz ne lejárt szavatosságú legyen?

Ha esetleg Észak-Pesten tud valaki ajánlani helyet, ahol olcsón megmérik a fékeket, akkor szívesen elvinném, nehogy emiatt kelljen megint újra vizsgáztatnom. Bocs a sok kérdésért. :lol:

Köszönöm a segítséget! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy technikai kérdésem lenne a rutinosokhoz. Ezelőtt két évvel (40e km-rel) lettek a 94-es F Astrámban cserélve a hátsó fékek és akkor futópadon be lett állítva, hogy ne legyen jobb-bal között nagy eltérés.

Most kell vigyem műszaki vizsgára a kocsit, érdemes előtte futópados fékvizsgálatra elvinni a kocsit, hogy bemérjék, hogy jobb-bal között ne legyen eltérés?

.....Ha esetleg Észak-Pesten tud valaki ajánlani helyet, ahol olcsón megmérik a fékeket, akkor szívesen elvinném, nehogy emiatt kelljen megint újra vizsgáztatnom. Bocs a sok kérdésért. :lol:

Köszönöm a segítséget! :lol:

Válaszoltam a Fék topikba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismét jelentkezem, mint friss opelos.

Első kérdésem: Mennyibe kerül 4 darab (asszem ennyi van benne) izzó a műszerfal világításba (km óra stb.). Mivel a héten kiégett a második is, így már nem látom éjjel a vízhőfok és üzemanyagszint jelzőt. Érdemes-e akkor már minden létező világításforrást kicserélni (visszajelzők), hogy ne kelljen havonta vinnem cserélni, meg kitudja melyik izzó/led nem működik már? Mekkora meló addig lebontani a műszerfalat, hogy a műszerek világításához hozzáférjek?

Második: Van ügye a középkonzolban a fűtésvezérlés tekerentyűi. Nos nekem és előző tulajnak sosem világított. Éjszakai vezetésnél meg néha zavaró, mikor állítani kell valamit. Ez normális vagy amikor behozták németből, akkor már nem virított?

Szeretném fullosan megcsináltatni elektromosan a verdát, a fenti problémák vannak egyelőre, valamint a hátsó ablakfűtés sem működik. (Gomb kihúz, de a gomb se világít.) Jameg 78000km van a gyertyákban, cserések már. :lol:

Másik nagy vágyam, hogy alapból kulcsos központizáras a kocsi. Szeretném távirányításosra, de nekem ne villogjon semmi, csak halljam, ahogy bezárulnak a zárak. Később még olyat is szeretnék, hogy a gyárilag mechanikus ablakokat kicserélni elektromosra. Kérdés: ha ez megvan, akkor a gyári szettben lehet-e oylat, hogy a bal első ajtónál le lehet-e tiltani, hogy a másik 3 ablakot ne tudják leengedni, csak én tudjam elől? Mert unom, hogy megy a klíma mint az állat és valamelyik hülye haverom meg leengedi az ablakot... Meg még olyat is szeretnék, hogy kiszállok a kocsiból, becsukom ajtót, központizár becsuk és a lentfelejtett ablakokat felemeli. Pár oldallal előrébb olvastam ilyen bicskakulcsos megoldást. Az tetszik.

Igazából szeretném magam csinálni a szervízelést, csak nincs garázsom, sem ilyesmi lehetőségem ahova levonulok reggel, szerelgetek, aztán este hazamegyek. Villanyszerelő vagyok így értem én, hogy miért benzin...

Még egy kérdés. Sima savas akkumulátort gondolom kell ápolni. Milyen időközönként? Mert ami most van benne, előző tulaj rakta be több mint 2 éve, azóta bent "rohad". Amúgy pöccre indul a verda, semmi gond nem volt.

Köszi előre is.

dK.

Link to comment
Megosztás:

Első kérdésem: Mennyibe kerül 4 darab (asszem ennyi van benne) izzó a műszerfal világításba (km óra stb.). Mivel a héten kiégett a második is, így már nem látom éjjel a vízhőfok és üzemanyagszint jelzőt. Érdemes-e akkor már minden létező világításforrást kicserélni (visszajelzők), hogy ne kelljen havonta vinnem cserélni, meg kitudja melyik izzó/led nem működik már? Mekkora meló addig lebontani a műszerfalat, hogy a műszerek világításához hozzáférjek?

Második: Van ügye a középkonzolban a fűtésvezérlés tekerentyűi. Nos nekem és előző tulajnak sosem világított. Éjszakai vezetésnél meg néha zavaró, mikor állítani kell valamit. Ez normális vagy amikor behozták németből, akkor már nem virított?

Még egy kérdés. Sima savas akkumulátort gondolom kell ápolni. Milyen időközönként? Mert ami most van benne, előző tulaj rakta be több mint 2 éve, azóta bent "rohad". Amúgy pöccre indul a verda, semmi gond nem volt.

- Vinni? Hova? :lol: Max 10 csavart kell kitekerni. Ha te ezért fizetsz valakinek, akkor hozzám hozd. :lol:

- Lehet volt olyan hülye az előző tulaj mint én, és kiszedte az egész cúgot onnan. :lol: De valószínűbb hogy csak ki van égve mind. Ezt már macerásabb szétszedni/kicserélni. Minden szükséges leírást meg lehet találni a fórumban.

- Hogy értve ápolni? Esetleg szintet ellenőrzni/utántölteni, de amíg rendben van a feszültség én nem nyúlnék hozzá. (valószínű ezzel páran nem értenek egyet)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismét jelentkezem, mint friss opelos.

Első kérdésem: Mennyibe kerül 4 darab (asszem ennyi van benne) izzó a műszerfal világításba (km óra stb.). Mivel a héten kiégett a második is, így már nem látom éjjel a vízhőfok és üzemanyagszint jelzőt. Érdemes-e akkor már minden létező világításforrást kicserélni (visszajelzők), hogy ne kelljen havonta vinnem cserélni, meg kitudja melyik izzó/led nem működik már? Mekkora meló addig lebontani a műszerfalat, hogy a műszerek világításához hozzáférjek?

Második: Van ügye a középkonzolban a fűtésvezérlés tekerentyűi. Nos nekem és előző tulajnak sosem világított. Éjszakai vezetésnél meg néha zavaró, mikor állítani kell valamit. Ez normális vagy amikor behozták németből, akkor már nem virított?

Szeretném fullosan megcsináltatni elektromosan a verdát, a fenti problémák vannak egyelőre, valamint a hátsó ablakfűtés sem működik. (Gomb kihúz, de a gomb se világít.) Jameg 78000km van a gyertyákban, cserések már. :lol:

Másik nagy vágyam, hogy alapból kulcsos központizáras a kocsi. Szeretném távirányításosra, de nekem ne villogjon semmi, csak halljam, ahogy bezárulnak a zárak. Később még olyat is szeretnék, hogy a gyárilag mechanikus ablakokat kicserélni elektromosra. Kérdés: ha ez megvan, akkor a gyári szettben lehet-e oylat, hogy a bal első ajtónál le lehet-e tiltani, hogy a másik 3 ablakot ne tudják leengedni, csak én tudjam elől? Mert unom, hogy megy a klíma mint az állat és valamelyik hülye haverom meg leengedi az ablakot... Meg még olyat is szeretnék, hogy kiszállok a kocsiból, becsukom ajtót, központizár becsuk és a lentfelejtett ablakokat felemeli. Pár oldallal előrébb olvastam ilyen bicskakulcsos megoldást. Az tetszik.

Igazából szeretném magam csinálni a szervízelést, csak nincs garázsom, sem ilyesmi lehetőségem ahova levonulok reggel, szerelgetek, aztán este hazamegyek. Villanyszerelő vagyok így értem én, hogy miért benzin...

Még egy kérdés. Sima savas akkumulátort gondolom kell ápolni. Milyen időközönként? Mert ami most van benne, előző tulaj rakta be több mint 2 éve, azóta bent "rohad". Amúgy pöccre indul a verda, semmi gond nem volt.

Köszi előre is.

dK.

Üdv. A kérdés első részére válaszolok a többit meghagyom az "öregeknek". Az izzók nem nagy összegek 100-200ft körüliek a müszerfalba asszem kettő van. Elég nagy meló lebontani, de olvass vissza soknak volt ilyen gondja , képet is küldtek hozzá. Részemről ennyi, mindjárt jönnek a többiek is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv. A kérdés első részére válaszolok a többit meghagyom az "öregeknek". Az izzók nem nagy összegek 100-200ft körüliek a müszerfalba asszem kettő van. Elég nagy meló lebontani, de olvass vissza soknak volt ilyen gondja , képet is küldtek hozzá. Részemről ennyi, mindjárt jönnek a többiek is. :lol:

A műszerfalbaN 4 van. :lol: Ha már valaki megcsinálta egyszer 5 perc alatt ki lehet szedni, ha 10 csavar kitekerése nagy meló akkor viszont valóban az. A középkonzol a nagyobb falat.

Link to comment
Megosztás:

A műszerfalbaN 4 van. :lol: Ha már valaki megcsinálta egyszer 5 perc alatt ki lehet szedni, ha 10 csavar kitekerése nagy meló akkor viszont valóban az. A középkonzol a nagyobb falat.

Jóvanna lehet hogy rosszul emlékszem. Amúgy nekem minden nagy falat, ami bonyolultabb egy faéknél. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismét jelentkezem, mint friss Opelos.

Első kérdésem: Mennyibe kerül 4 darab (asszem ennyi van benne) izzó a műszerfal világításba (km óra stb.). Mivel a héten kiégett a második is, így már nem látom éjjel a vízhőfok és üzemanyagszint jelzőt. Érdemes-e akkor már minden létező világításforrást kicserélni (visszajelzők), hogy ne kelljen havonta vinnem cserélni, meg kitudja melyik izzó/led nem működik már? Mekkora meló addig lebontani a műszerfalat, hogy a műszerek világításához hozzáférjek?

Második: Van ügye a középkonzolban a fűtésvezérlés tekerentyűi. Nos nekem és előző tulajnak sosem világított. Éjszakai vezetésnél meg néha zavaró, mikor állítani kell valamit. Ez normális vagy amikor behozták németből, akkor már nem virított?

Szeretném fullosan megcsináltatni elektromosan a verdát, a fenti problémák vannak egyelőre, valamint a hátsó ablakfűtés sem működik. (Gomb kihúz, de a gomb se világít.) Jameg 78000km van a gyertyákban, cserések már. :lol:

...

Az műszerfalizzók nem drágák, sztem 100Ft alatt van darabja, a cseréjükhöz csak egy csillagcsavarhúzó és némi kézügyesség kell. Kb így:

- kormányborítás alsó 3 csavarját kitekered, majd a kormánykerék mögötti 2-t is, ehhez a kormányt el kell forgatni, hogy hozzáférj. Ezzel lejön a kormányburkolat.

- műszerfalkeret leszedése: a műszerfal felett van 2 csavar, és alul látsz 2 csavart, ami tartja, azokat kitekered, és a burkolat kijön.

- a műszerfalat 3 csavar tartja, 2 alul, egy felül. Ezeket kitekered, a műszerfalat befordítod balra, benyúlsz mögé, és kiakasztod a sebességmérő bowdenjét. Ezután a műszerfal kijön, lehúzod róla a 2 elektromos csatlakozót (a végeiket benyomva) és máris a kezedben van.

Link to comment
Megosztás:

Az műszerfalizzók nem drágák, sztem 100Ft alatt van darabja, a cseréjükhöz csak egy csillagcsavarhúzó és némi kézügyesség kell. Kb így:

- kormányborítás alsó 3 csavarját kitekered, majd a kormánykerék mögötti 2-t is, ehhez a kormányt el kell forgatni, hogy hozzáférj. Ezzel lejön a kormányburkolat.

- műszerfalkeret leszedése: a műszerfal felett van 2 csavar, és alul látsz 2 csavart, ami tartja, azokat kitekered, és a burkolat kijön.

- a műszerfalat 3 csavar tartja, 2 alul, egy felül. Ezeket kitekered, a műszerfalat befordítod balra, benyúlsz mögé, és kiakasztod a sebességmérő bowdenjét. Ezután a műszerfal kijön, lehúzod róla a 2 elektromos csatlakozót (a végeiket benyomva) és máris a kezedben van.

Üdv.

Most gyakoroltam. De ott akadtam meg, hogy a bowdent hogy lehet levenni. Mindegy végülis, már van rutinom benne. Köszi az infókat. Holnap megyek vadászni izzókat. Bár kiszedve felkapcsoltam a villanyt és úgy tűnt, mintha mindenhol virítana a lámpa. Szép lenne ha csak kontakthiba lett volna. :lol: Majd este megnézem még. Szerencsére nem csesztem szét semmit, mér minden. :lol:

Középkonzolt is begyakoroltam, csak az volt a bajom, hogy az egész akart jönni, rádióstul. Elég jól kijött, úgy tíz centit, de nem nagyon láttam be a fűtéskezelő mögé. Láttam egy szabad kábelsaru pontot, ami tök szűz volt... Vezetékeket nem nagyon láttam bent. Majd talán ha jobban sikerül kivennem. Azthiszem a rádiót is ki kell kapnom, ami nem lesz egyszerű. Egyszer próbáltam, de csak addig csúszott ki, hogy ne kapjon villanyt. :lol:

De érdemes volt szétszedni a középkonzolt, mivel a középső légbefúvók záró bizbasza ki volt akadva. Így már tudom miért volt könnyű mozgatni és hogy miért nem zárta el a levegőt.

Köszi mégegyszer.

Az Opel legyen Veletek!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismét jelentkezem, mint friss opelos.

Első kérdésem: Mennyibe kerül 4 darab (asszem ennyi van benne) izzó a műszerfal világításba (km óra stb.). Mivel a héten kiégett a második is, így már nem látom éjjel a vízhőfok és üzemanyagszint jelzőt. Érdemes-e akkor már minden létező világításforrást kicserélni (visszajelzők), hogy ne kelljen havonta vinnem cserélni, meg kitudja melyik izzó/led nem működik már? Mekkora meló addig lebontani a műszerfalat, hogy a műszerek világításához hozzáférjek?

Második: Van ügye a középkonzolban a fűtésvezérlés tekerentyűi. Nos nekem és előző tulajnak sosem világított. Éjszakai vezetésnél meg néha zavaró, mikor állítani kell valamit. Ez normális vagy amikor behozták németből, akkor már nem virított?

Szeretném fullosan megcsináltatni elektromosan a verdát, a fenti problémák vannak egyelőre, valamint a hátsó ablakfűtés sem működik. (Gomb kihúz, de a gomb se világít.) Jameg 78000km van a gyertyákban, cserések már. :lol:

Másik nagy vágyam, hogy alapból kulcsos központizáras a kocsi. Szeretném távirányításosra, de nekem ne villogjon semmi, csak halljam, ahogy bezárulnak a zárak. Később még olyat is szeretnék, hogy a gyárilag mechanikus ablakokat kicserélni elektromosra. Kérdés: ha ez megvan, akkor a gyári szettben lehet-e oylat, hogy a bal első ajtónál le lehet-e tiltani, hogy a másik 3 ablakot ne tudják leengedni, csak én tudjam elől? Mert unom, hogy megy a klíma mint az állat és valamelyik hülye haverom meg leengedi az ablakot... Meg még olyat is szeretnék, hogy kiszállok a kocsiból, becsukom ajtót, központizár becsuk és a lentfelejtett ablakokat felemeli. Pár oldallal előrébb olvastam ilyen bicskakulcsos megoldást. Az tetszik.

Igazából szeretném magam csinálni a szervízelést, csak nincs garázsom, sem ilyesmi lehetőségem ahova levonulok reggel, szerelgetek, aztán este hazamegyek. Villanyszerelő vagyok így értem én, hogy miért benzin...

Még egy kérdés. Sima savas akkumulátort gondolom kell ápolni. Milyen időközönként? Mert ami most van benne, előző tulaj rakta be több mint 2 éve, azóta bent "rohad". Amúgy pöccre indul a verda, semmi gond nem volt.

Köszi előre is.

dK.

1. Ha már szétszedted az izzók miatt a km órát akkor nézd meg az összeset és ha valamelyik nem elég fényes az újhoz képest vagy feketedik az eleje akkor azokat is cseréld ki. Tudom ajánlani a ledesre átalakítást de egy új izzóval igen sok évet is lehet menni. A lebontást házilag meg tudod ejteni: Akormány mögötti takaró műanyagot leszeded majd jobbra-balra eltekered a kormányt és azt a két rejtett csavart is kiszeded ami feléd néz, csak egy műanyag dugóval eltakarték a fejét. Csavard ki a műszerfal burkolatot tartó 4 csavart, majd ha lejött a burkolat akkor látni fogsz még 3 csavart azok tartják magát a műszeregységet. Utána leszeded a km spirált egyik ujjal nyomod a tartórugót a másik kezeddel lehúzod. Végül csak a 2 db csatit kell leszedned. Az izzók foglalatát megismered mert nagyobbak mint a visszajelző lámpáknak az izzói. Balra 90 fokkal elforgatod és kiszeded.

2. Gyárilag 3 izzó van a középkonzolban amelyek megvilágítják a tekerőket. Ezt is könnyű kiszedni: az alsó két csavart kiszeded, vészvillogó kapcsolót csavarhúzóval alul fölül megfogod és előre kihúzod. a középső légbeömlőket is úgyanígy kiszeded majd a mögötte lévő csavart is kitekered. A kijelző előtti gumilapot felszede és az alatta lévő két csavar is kitekerve kijön a középkonzol de ne felejtsd el hogy az 1 pontban leírtakat is ki kell hozzá bontani!

3. Ha nem világít a hátsóablak fűtésed akkor azt a kihúzott kapcsoló tererőjének leszedésével kezdd. Ehhez be kell nyúlni a lyukon és benyomni a belső tüskét ill. ezzel egyidőben magad felé kihúzható teljesen. Utána a kapcsoló két oldalán lévő pöckök csavarhúzóval való kiemelésével kezedben lesz maga a kapcsoló. Mostmár csak azt kell kibelezned az izzó miatt. Hátul a c oszlop takarójának megbontásánál nézd meg a csatit hogy ott megvan-e a 12VDC ha nincs akkor azt a kábelt nézd meg a kapcsolóig. Nem valószínű hogy szálszakadás lenne a csatinál valamelyik szélső függőleges fűtőszálban.

4. Azt hogy csak távirányítós legyen és azzal kacsolod a centrált azt a vágyadat passzolom de vannak olyan riasztók amikkel ez megoldható. A villogás kihagyása csak annyi hogy nem kötöd be azt a kimenetét a riasztónak.

5. A hátsó ajtókat tudod tiltani a gyárival de egy kis átkötéssel megoldható az anyós is. Más koreai autóban láttam olyat hogy mind a 4-et tiltotta de hasznos is volt mert folyton ott volt a kezem és ott igen hasznos volt.

6. Azt komfort modulnak hívják pl. G astrákban van a távirányítóhoz ilyen de csak ha van benne riasztó. Amúgy kocsi bezár állásban hagyom a kulcsot és ott kell megvárnom hogy felhúzza őket. vagy házilag barkácsolsz valami ilyen áramkört hogy érzékelje a bezárást és akkor már ő tartsa felhúz állásban a kapcsolókat. párhuzamosan bekötsz pl. 4 relét a 4 ablak kapcsolójának a felhúz állásával.

7. Akksifeszt mérd meg és a töltőfeszt. Ha ezek jók akkor nézd meg a cellákat, hogy ellepi e őket a lötyi. ha ez is rendben van akkor semmi baja az akksinak. (én 4 évig használtam gond nélkül egy akksit és azóta az új tulaja is használja vagy 4 éve)

Remélem tudtam segíteni de ha valami nem világos akkor írj pm-et.

Link to comment
Megosztás:

1. Ha már szétszedted az izzók miatt a km órát akkor nézd meg az összeset és ha valamelyik nem elég fényes az újhoz képest vagy feketedik az eleje akkor azokat is cseréld ki. Tudom ajánlani a ledesre átalakítást de egy új izzóval igen sok évet is lehet menni. A lebontást házilag meg tudod ejteni: Akormány mögötti takaró műanyagot leszeded majd jobbra-balra eltekered a kormányt és azt a két rejtett csavart is kiszeded ami feléd néz, csak egy műanyag dugóval eltakarték a fejét. Csavard ki a műszerfal burkolatot tartó 4 csavart, majd ha lejött a burkolat akkor látni fogsz még 3 csavart azok tartják magát a műszeregységet. Utána leszeded a km spirált egyik ujjal nyomod a tartórugót a másik kezeddel lehúzod. Végül csak a 2 db csatit kell leszedned. Az izzók foglalatát megismered mert nagyobbak mint a visszajelző lámpáknak az izzói. Balra 90 fokkal elforgatod és kiszeded.

Gondolkoztam ezen a ledessé átalakításra is. Természetesen kékre szeretném, a mutatók meg lennének fehérek. Türelmem és kézügyességem van hozzá és szakértelmem is. Csak a szabadidővel vagyok hadi viszonyban, főleg így nyáron, mert annyi melóm van, hogy 2 hónapja nem volt szabad hétvégém. Ha volt, akkor is valamit intézni kellett, nem pihentem. De a gyári fénnyel is megvagyok. Ez még a jövő kérdése. Egyelőre még van javítanivaló a kocsin (hidrotőke csere, szelephimba állítás, klíma is megadta magát, kasztni stb.). Esetleg kezdésként a középkonzol kijelzőjét kékesítem be. Sokáig meg szeretném tartani a kocsit, előző tulajnál már beleszerettem. Remélem 2 éven belül meg tudom oldani ezeket a "problémákat" és azt is, hogy itt megfelelő segítségre találok. :lol:

Megnézem, amiket mondtál. Holnap megyek vadászni izzókat is. Most megnéztem a lámpákat, egyiksem feketedik. Pedig a töltésjelző halványabban világít, mégsem fekete az izzó.. Viszont a rendszámtábla izzókat illik már cserélni. Egyik kiégett, másik meg tökfekete, de még virít halványan.

Az autómban nincs riasztó és nem is szeretnék. Pont azért szeretném úgy, hogy a központizár vezérlőegysége intézné ezeket.

De ezek még távoli tervek, úgyis visszatérek rá, ha már ezen a ponton leszek.

Egyébként Caravan-om van, így lehet, hogy nekem nem a C oszlopnál van a hátsóablak fűtés csatija. Megkuksolom azt is. Holnap lesz egy szabad napom legalább.

Köszi az eddigieket!

Ui: sorry a féloldalas idézésért. Javítva. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nos. Kontakt hiba volt csak a műszercsoportban. Mind a 4 virít. De most az a bajom, hogy ami nem világított izzó, most olyan erősen világít, hogy elnyomja a többit. Tehát csere. :lol:

Még annyit, hogy akksiba lehet tölteni tescoban kapható ioncserélt vizet? Vagy direkt ilyen desztillált vizet vegyek? Hiányzik már belőle jócskán.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.