Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Én már 1 év alatt kb. a harmadikat nyúzom, de 1-2 ezer forintos tétel a bontóban, ha jól rémlik. Csövek jók?

Nekem is kellett cseréltem komplett gumicsöveket is, azok is elérnek egy idő után. A spriccfejeket sem árt kitisztítani, ott is lehetnek kemény lerakódások, ami miatt nehezebb dolga van a motornak.

Vagy a motoron lévő szűrő nincs e eldugulva, ahogy kihúzod a tartályból, (persze miután üres, mert amúgy kifolyik a lé )

a,

Megnéztem, kifujtam mindet, de a motor meg sem zizzen. Amugy a vezeték ami lejön a motrocskáról, van 1 elágazás majd a vezeték végén a tipikus gumiporvédôs dugasz, de nincs semmi rá csatlakoztatva....eddig is így müködött de érdekel mire van. Köszi a gyors választ!

Link to comment
Megosztás:

Tiv-nek egy kis segítség!

A 1,5 -es piros-sárga a 75-ös, a fekete 0,5-os pedig a 67-es helyre kell benyomni az ajtóoszlop melletti nagy csatiba, ha itt nincsen vezeték, akkor rád van bízva a dolog.

A vékony fekete egyébként a gyujtáskapcsoló 15-ös pontjáról a 7-es biztin keresztül kap áramot. A másik 30 A (10es hely) biztiről kap fix pozitívot.

Remélem segített.

Link to comment
Megosztás:

Igazán én örülök, hogy tudtam segíteni, és végre szerelhettem egy kicsit. :lol: :D

Őt pedig Áfonyának hííííííííjjjjááááák. :D

Uhh, bocs a fődieseles cartárstól, csak amikor ennyi új információt kap egyszerre az agyam (vagy ami a fejemben van :lol: ), akkor némely dolgok nem rögzülnek :lol: Akkor mostmár találkoztam Veled is személyesen :D . Én is bekábeleztem ma, műxik szépen. Csak nekem is az ajtókárpittal kell kezdenem valamit, mert a vezetőoldalra nem lehet beépíteni a kapcsolópanelt. Egyébként ez a memóriás fajta, tehát megtanulja a véghelyzetet, és egy gombnyomással megy fel ill. le.

Johnny: ami a fix tápos dolgot illeti, az "Így csináld..." könyvben levő rajzon is szerepel, ez alapján csinálom most én is, mert ennek is olyan a kábelezése, de egyébként gyújtás akkor is kell hozzá, hogy működjön, gondolom a vékonyabbik fekete vezetéket is a fix tápra kéne kötni hozzá, hogy ne kelljen.

Link to comment
Megosztás:

Tiv-nek egy kis segítség!

A 1,5 -es piros-sárga a 75-ös, a fekete 0,5-os pedig a 67-es helyre kell benyomni az ajtóoszlop melletti nagy csatiba, ha itt nincsen vezeték, akkor rád van bízva a dolog.

A vékony fekete egyébként a gyujtáskapcsoló 15-ös pontjáról a 7-es biztin keresztül kap áramot. A másik 30 A (10es hely) biztiről kap fix pozitívot.

Remélem segített.

Én is ebben a cipőben járok. a piros sárga hiányzik a csatiból. Honnan kell oda vezetni?

Én az akksiról gondoltam egy biztin keresztül.

Amúgy be van számozva a csati, honnan lehet tudni melyi ka 75-ös?

üdv

Attila

Link to comment
Megosztás:

Uhh, bocs a fődieseles cartárstól, csak amikor ennyi új információt kap egyszerre az agyam (vagy ami a fejemben van :lol: ), akkor némely dolgok nem rögzülnek :lol: Akkor mostmár találkoztam Veled is személyesen :lol: . Én is bekábeleztem ma, műxik szépen. Csak nekem is az ajtókárpittal kell kezdenem valamit, mert a vezetőoldalra nem lehet beépíteni a kapcsolópanelt. Egyébként ez a memóriás fajta, tehát megtanulja a véghelyzetet, és egy gombnyomással megy fel ill. le.

Johnny: ami a fix tápos dolgot illeti, az "Így csináld..." könyvben levő rajzon is szerepel, ez alapján csinálom most én is, mert ennek is olyan a kábelezése, de egyébként gyújtás akkor is kell hozzá, hogy működjön, gondolom a vékonyabbik fekete vezetéket is a fix tápra kéne kötni hozzá, hogy ne kelljen.

Neked sem volt piros sárga bent?

Ez a memória, hogy működik? Hogy lehet tanítani?

A.

Link to comment
Megosztás:

Nem maradhatok ki ebből a buliból én sem. Egyelőre csak a kábel korbácsot szedtem össze vezetékenként, de az most már kész. Holnap ellenőrzöm, hogy mindegyik jó lett-e, és utána reszkess autó :lol: az ajtókárpitot majd meglátom, mert nekem Britt kapcsolóm van, és azt tuti nem bírom belefaragni, de megpróbálom. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Uhh, bocs a fődieseles cartárstól, csak amikor ennyi új információt kap egyszerre az agyam (vagy ami a fejemben van :D ), akkor némely dolgok nem rögzülnek :lol: Akkor mostmár találkoztam Veled is személyesen :D . Én is bekábeleztem ma, műxik szépen. Csak nekem is az ajtókárpittal kell kezdenem valamit, mert a vezetőoldalra nem lehet beépíteni a kapcsolópanelt. Egyébként ez a memóriás fajta, tehát megtanulja a véghelyzetet, és egy gombnyomással megy fel ill. le.

Johnny: ami a fix tápos dolgot illeti, az "Így csináld..." könyvben levő rajzon is szerepel, ez alapján csinálom most én is, mert ennek is olyan a kábelezése, de egyébként gyújtás akkor is kell hozzá, hogy működjön, gondolom a vékonyabbik fekete vezetéket is a fix tápra kéne kötni hozzá, hogy ne kelljen.

Én belefaragtam:)

Bénák vagytok! :lol:

Na jó nem,de az ajtókárpit ezen része cserélhető,csak jól meg kell nézni.Én átcseréltem csak azt a részt.Egy szegecset kell sztétfúrni és már be is rakható.Persze nem könnyű.

Ami megtanulja a végállásokat,az a komfort modulos,,nem kell a gombot mindig nyomni.Dezsőbe ilyen került be.(Thx Udi)Viszont Udi bibliájában(gyk:Így csináld) a citrom/piros nem volt bekötve,mert a régi fajta moci nem igényli.Lehet az ő bilbliája régebbi kiadású? :lol:

Link to comment
Megosztás:

ha kiszeretnem cserelni a 2 elso ablakemelot elektromosra es centralzarat tenni az menyire nehez? peldaul bevan huzva a kabelezes addig a pontig legalabb ahol kezdodik az ajto kuszob? mert az ajtokba nincs semmi. Se elektromos ablakhoz se centralzarhoz kabelezes. A masik dolog pedig hogy az elektromos ablakemelo paszol a kezi emeloszerkezethez vagy mindent kel cserelni?

Link to comment
Megosztás:

ha kiszeretnem cserelni a 2 elso ablakemelot elektromosra es centralzarat tenni az menyire nehez? peldaul bevan huzva a kabelezes addig a pontig legalabb ahol kezdodik az ajto kuszob? mert az ajtokba nincs semmi. Se elektromos ablakhoz se centralzarhoz kabelezes. A masik dolog pedig hogy az elektromos ablakemelo paszol a kezi emeloszerkezethez vagy mindent kel cserelni?

Centrálzárnincs bekábelezve, rakass bele univerzálisat, kb. 15 ezer.

Ablakemelő vagy gyári bontott, akkor komplett szerkezettel együtt csere. Vagy univerzális , azt erre teszik rá. Az előbbi alánlott.:lol:

Link to comment
Megosztás:

Ami az ablakmosó motrot illeti....hát 50 RON-t (~ 3300 HUF) húzott ki a zsebembôl, mellesleg G Astra motorja van beépítve mert nem találtunk F-be valót.

Eléggé lefagyott a mosoly az arcomon az ár hallatán....vigasztaljon meg valaki, hogy ennél az új csak drágább lett volna.

Most nem emlékszem pontosan 1200-ért vagy 1500-ért vettem újat Opel bótba. A márkát nem tudom. Azóta is műkszik. Meg lettél vigasztalva? :lol: :lol: :lol: Amúgy nekem meg volt törve a vezeték, de csak akkor nem folyt ha le volt csukva a motorháztető. Pár tekerés szigszallag, oszt jónapot.

Link to comment
Megosztás:

Most nem emlékszem pontosan 1200-ért vagy 1500-ért vettem újat Opel bótba. A márkát nem tudom. Azóta is műkszik. Meg lettél vigasztalva? :lol: :lol: :lol:

Nagyon meg....Más választásom nem nagyon volt, legalább eredeti Opel cucc. Csak kicsit pofán vágott de utánanéztem s a hirhedt hazai Daciahoz ugyanannyi az új mint amennyiért vettem ezt. Germany is not Romania.. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.