Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

túlvagyok életem első opel indexkar cseréjén :lol:

kb .20 perc alatt sikerült

bontottat kaptam 2 ezerért , és tökéletes ,nem villog be a reflektor

másik kérdésem : a piros -sárga csatlakozós ECU tényleg ritkaságszámba megy ?

mert az én 96-os atrámban ilyen van ,és nem nagyon kapok hozzá a bontóban

illetve: az normális ,hogy a legtöbb szervizben nem kommunikálnak a műszerek az ECU-val ?

Bosch gépek is lepattantak róla .

sőt legutóbb a tech 2 kézi műszer sem olvasta

vagy lehet , hogy hibás az ECU-m ?

Link to comment
Megosztás:

túlvagyok életem első opel indexkar cseréjén :lol:

kb .20 perc alatt sikerült

bontottat kaptam 2 ezerért , és tökéletes ,nem villog be a reflektor

másik kérdésem : a piros -sárga csatlakozós ECU tényleg ritkaságszámba megy ?

mert az én 96-os atrámban ilyen van ,és nem nagyon kapok hozzá a bontóban

illetve: az normális ,hogy a legtöbb szervizben nem kommunikálnak a műszerek az ECU-val ?

Bosch gépek is lepattantak róla .

sőt legutóbb a tech 2 kézi műszer sem olvasta

vagy lehet , hogy hibás az ECU-m ?

Vagy csak a diagcsati hibás. Leszakadt róla valamelyik vezeték, vagy kitágult az érintkező...

Link to comment
Megosztás:

túlvagyok életem első opel indexkar cseréjén :lol:

kb .20 perc alatt sikerült

bontottat kaptam 2 ezerért , és tökéletes ,nem villog be a reflektor

másik kérdésem : a piros -sárga csatlakozós ECU tényleg ritkaságszámba megy ?

mert az én 96-os atrámban ilyen van ,és nem nagyon kapok hozzá a bontóban

illetve: az normális ,hogy a legtöbb szervizben nem kommunikálnak a műszerek az ECU-val ?

Bosch gépek is lepattantak róla .

sőt legutóbb a tech 2 kézi műszer sem olvasta

vagy lehet , hogy hibás az ECU-m ?

Nem ritka, de csak a 95-96 évjáratokban volt ilyen. Az még a kétjegyű hibakódos régebbi verzió.

A tech2vel is csak valami külön módon lehet rácsatlakozni, asszem az évjáratot kell 95-re állítani.

Csak ezt a márkaszervizekben sem mindenhol tudják, ezt én is tapasztaltam :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Úgy tűnik, hogy sikerült szereznem elektromos első ablakemelőket és visszapillantó tükröket a gépsasba. :lol:

Az volna a kérdésem, hogy az átszerelésnél számíthatok-e valamilyen előre nem látható problémára, illetve az elektromos szerkezet helyére be lehet-e rakni a kézi ablakemelőt, mivelhogy átcserélnénk két autóban ezeket. mindkét verda 91-es f astra.

ha valakinek vannak ez irányú tapasztalatai, ne fogja vissza magát!

Link to comment
Megosztás:

Nem ritka, de csak a 95-96 évjáratokban volt ilyen. Az még a kétjegyű hibakódos régebbi verzió.

A tech2vel is csak valami külön módon lehet rácsatlakozni, asszem az évjáratot kell 95-re állítani.

Csak ezt a márkaszervizekben sem mindenhol tudják, ezt én is tapasztaltam :lol:

most kapok egy másik ECU-t ( piros-sárga )

egy német kukás opelből operálták ki

hozza a srác az immót is

ezeket egyszerűen ki kell cserélni és azonnal működni fog ?

köszi

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Úgy tűnik, hogy sikerült szereznem elektromos első ablakemelőket és visszapillantó tükröket a gépsasba. :lol:

Az volna a kérdésem, hogy az átszerelésnél számíthatok-e valamilyen előre nem látható problémára, illetve az elektromos szerkezet helyére be lehet-e rakni a kézi ablakemelőt, mivelhogy átcserélnénk két autóban ezeket. mindkét verda 91-es f astra.

ha valakinek vannak ez irányú tapasztalatai, ne fogja vissza magát!

Csereszabatosak.

Link to comment
Megosztás:

most kapok egy másik ECU-t ( piros-sárga )

egy német kukás opelből operálták ki

hozza a srác az immót is

ezeket egyszerűen ki kell cserélni és azonnal működni fog ?

köszi

Ha az immó vevőegységet is átrakjátok és a kulcsban levő immótranszponder is megvan hozzá,

akkor működni fog. Nekem is van amúgy ilyen vezérlőm :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a gyors választ!

Ja, még valami: kell-e plussz biztosíték vagy relé, illetve mintha olvastam volna valahol, hogy az elektromosat szegecsekkel érdemes rögzíteni. ha ez így van, akkor valami speciális szegecs kell, vagy megfelel a célnak, amit otthon találok? Azt hiszem hogy aluminium szegecsek talán vannak a garázs mélyén. . .

Link to comment
Megosztás:

a másik vezérlőhöz kell meglenni a saját immó vevőjének (amit abból az autóból operáltak ki) és a saját

kulcsának (a kukázott autóé). Enélkül nem fog működni.

akkor a kulcsban át kell cserélni az alkatrészt

és ha csak az ecu-t cserélem ki , akkor sem fog beindulni a kocsi ?

minden ECU-hoz csak a saját immója jó ?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a gyors választ!

Ja, még valami: kell-e plussz biztosíték vagy relé, illetve mintha olvastam volna valahol, hogy az elektromosat szegecsekkel érdemes rögzíteni. ha ez így van, akkor valami speciális szegecs kell, vagy megfelel a célnak, amit otthon találok? Azt hiszem hogy aluminium szegecsek talán vannak a garázs mélyén. . .

Mivel az enyémben nem volt gyárilag, és gyári emelőt tettem bele. Ezért ki kellett építenem az elektromos vezetékelését is. Az is lehet, hogy a tiédben benne van, és akkor csak a bizti táblába kell berakni a biztosítékot.

Az ajtóba alu szegecseket használtam, 5 mm-est.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a gyors választ!

Ja, még valami: kell-e plussz biztosíték vagy relé, illetve mintha olvastam volna valahol, hogy az elektromosat szegecsekkel érdemes rögzíteni. ha ez így van, akkor valami speciális szegecs kell, vagy megfelel a célnak, amit otthon találok? Azt hiszem hogy aluminium szegecsek talán vannak a garázs mélyén. . .

Az 'alamániom' szögecs nem jó me' elvágja hama. :lol:

Korábban már sokat írtak róla itt a fórumon. A buktató esetleg abban lehet, ha a vasban nem volt gyárilag villanyablak, mert akkor a vezeték is hiányzik belölle.

Én is ilyen kábelt hajtok mostanság.

Link to comment
Megosztás:

Millió bocsesz mindenkitől a beszólás miatt.Szarul ébredtem péntek reggel,ezért voltam ekkora burnyó.Sorry!!!!

Hát bammeg sápadtt arcú "barátom" ez nem jogosít fel arra hogy így beszélj itt bárkivel vagy bárkiről. Mindenkinek vannak szar napjai nekem is de mégsem írok be mindenféle cifraszöges dolgot! Itt még nem volt olyan amit valaki nem oldott volna meg! Szóval itt még arra is kapsz választ ami nem is létezik! Ezért kérlek arra hogy ennek tudatában fórumoz. De ugy is tudjuk mert ismerjük az efféle népeket bejössz kérdezel megoldjuk neked aztán kocc. Következő megjelenésedre akkor számítunk majd amikor megint nyakig ülsz a nagy rakás szarban! Szal csigavér!

Link to comment
Megosztás:

Asszem megvan milyen akksit veszek végül Exide Excell 74Ah-est.

Vaterán találtam egy csókát aki 18xxx forintért adja 2 év garival.. annyit szerintem megér bőven..

Már csak azt várom,hogy visszaírjon, hogy tényleg van neki..

Remélem jó lesz.. :lol:

Csak azt kívánom neked, hogy ne kerüljön sor a garanciális igényedre!

Én is vásárolok a vaterán, de nem ilyen "bizalmi" cuccokat. Szerintem ásó, balta, talicska mehet, de az akksi az rázós... 1 év után tán meg se találod őt, és ha igen akkor is mi van?

Link to comment
Megosztás:

Kérdésem a következő: ha jól műkszik a központi zár, zárt állapotban a csomagtartó gombja benyomható, de nem nyit, vagy be sem nyomható? Miután visszakötöttem az aksit kipróbáltam, és meg mernék rá esküdni, hogy előtte be lehetett nyomni kattanásig, most meg nem. Végülis most is zár rendesen de ez a gomb kérdés nem hagy nyugodni. Caravánom van, de ez szerintem mindegy. Ja és mégegyszer, ha valaki lemaradt volna róla.: ac pumpa beépitve, a gép ujra mükszik!!!

Örüljetek ti is!! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Asszem megvan milyen akksit veszek végül Exide Excell 74Ah-est.

Vaterán találtam egy csókát aki 18xxx forintért adja 2 év garival.. annyit szerintem megér bőven..

Már csak azt várom,hogy visszaírjon, hogy tényleg van neki..

Remélem jó lesz.. :lol:

Én is vettem már tőle, rendes csóka. Ad hozzá blokkot is, tehát lehet érvényesíteni a gart.

Link to comment
Megosztás:

Kérdésem a következő: ha jól műkszik a központi zár, zárt állapotban a csomagtartó gombja benyomható, de nem nyit, vagy be sem nyomható? Miután visszakötöttem az aksit kipróbáltam, és meg mernék rá esküdni, hogy előtte be lehetett nyomni kattanásig, most meg nem. Végülis most is zár rendesen de ez a gomb kérdés nem hagy nyugodni. Caravánom van, de ez szerintem mindegy. Ja és mégegyszer, ha valaki lemaradt volna róla.: ac pumpa beépitve, a gép ujra mükszik!!!

Örüljetek ti is!! :lol: :lol: :lol:

Nem zártad rá esetleg kulccsal?

Link to comment
Megosztás:

Kérdésem a következő: ha jól műkszik a központi zár, zárt állapotban a csomagtartó gombja benyomható, de nem nyit, vagy be sem nyomható? Miután visszakötöttem az aksit kipróbáltam, és meg mernék rá esküdni, hogy előtte be lehetett nyomni kattanásig, most meg nem. Végülis most is zár rendesen de ez a gomb kérdés nem hagy nyugodni. Caravánom van, de ez szerintem mindegy. Ja és mégegyszer, ha valaki lemaradt volna róla.: ac pumpa beépitve, a gép ujra mükszik!!!

Örüljetek ti is!! :lol: :lol: :lol:

Csak az enyémről tudok nyalatkozni. Ha a kulcsot függőlegesen húzom ki akkor a gomb bemegy, de nem nyitja a hátsó ajtót. Ha elfordítom jobbra 3 óra állásba akkor nem nyomható be és nem is nyit. Ha tovább fordítom5 óra állásba, akkor nyitja a hátsó ajtót. Ja és központi záras caraván a kocsi, de a hátsó ajtót nem működteti.

Link to comment
Megosztás:

Hááát.. az enyémben most is egy szép méretes darab van.

Ha tudnám milyen márka, tuti ilyet vennék. Már ezzel vettem az autót,az meg szeptemberben lesz 5 éve!

Mérete:

- elfér :lol:

- nem árt egy kis tartalék (pl egyszer beszart a generátorom, akksiról jöttem haza),

- már a generátor is egy G astra 100, vagy 120 amperes már nem emlékszem.

- Klímás a vas... (bár ennek nem tudom mennyi köze van hozzá :lol: )

háát ennyi.. jah.. meg nincs akksirögzítő vasam.. ez meg rögzíti magát :lol: :lol: (Diniiii.. rakj el egyet nekem a kocsidbaaa.. :D)

Jah.. és a leglényegesebb.. az íííírdatlan nagy gyári hifirendszer miatt is kell, eme méretű akksi :D :lol:

Ha annyira tetszik, hogy 5 éves az aksid.....az enyémbe gyári Opel/GM aksi van...én a kocsit 5 éve vettem ezel az aksival, szóval nem tudom mennyivel öregebb, mint 5 év...egyszer már haza hozott 110km-ről töltés nélkűl!!!! egy 318 as BMW-t is...nem tudom meddig bírja még, de eddig semmi bajom vele...pedig ez nem vmi hókusz pókusz...egy gyári 55Ah-s aksi....szóval annak sem rossz a minősége!!

Link to comment
Megosztás:

Hello.

Kérnék egy kis segitséget, hátha Ti tudtok megoldást a problémámra.

Vettem egy új központi zárat riatsztóval együtt és azt kéne bekötni. A probléma csak ott van hogy nem találom az eredeti központi zár egységét sehol az autóban. Gyanítom hogy valahol a műszerfalban van, de eddig még nem sikerült ráakadni.

Meg tudnátok mondani hogy hol találom és hogy néz ki?

Az autó Opel Astra F 2.0 Caravan 1992-es

A motor kód c20ne14

Köszönöm előre is

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.