Szitamanó Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Szépnapot Mindenkinek ! Nagy kérdésem lenne hozzátok.éspedigleg az hogy a motor kontroll lámpa ha motor fékkel megyek kivillan de csak 1 bizonyos sebesség tartományból való lassítás alkalmával . lambda szondát kicseréltettem és ugy is sajnos elő jőn a problema. X14NZ paripám van.vmi jó 5let hogy mi a csöcs lehet a baja? :rolleyes: Ki kell villogtatni a hibakódot. Amúgy van EGR szelep abban a motorban?
Tápiószecső Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Amúgy van EGR szelep abban a motorban? Nincs.
opel16v Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Szépnapot Mindenkinek ! Nagy kérdésem lenne hozzátok.éspedigleg az hogy a motor kontroll lámpa ha motor fékkel megyek kivillan de csak 1 bizonyos sebesség tartományból való lassítás alkalmával . lambda szondát kicseréltettem és ugy is sajnos elő jőn a problema. X14NZ paripám van.vmi jó 5let hogy mi a csöcs lehet a baja? :rolleyes: Milyen lambda került bele? Mennyibe került?
iytum Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 sziasztok... még mindíg középkonzol... a három tekerentyűnél sincs világításom... ahhoz hogy levegyem a borítást a cd-nek ( gyári ) is ki kell jönnie?
zocsa Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 sziasztok... még mindíg középkonzol... a három tekerentyűnél sincs világításom... ahhoz hogy levegyem a borítást a cd-nek ( gyári ) is ki kell jönnie? Bár nekem nem gyári,de ki kell venni és a kijelzőt is.
iytum Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Bár nekem nem gyári,de ki kell venni és a kijelzőt is. mikor rakom vissza fog kód-ot kérni a cd?
yooccoo Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 ha ki tudod venni az előlap levétele nélkül, akkor jól megoldható rádiót kihúzod, a kábelek engedik 20-30 centit, kiveszed a beépítőkeretet, a rádiót meg betolod a helyére és átmegy a lukon
iytum Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 ahhoz hogy kivegyem kell az a két "kivevőszerkezet"? amúgy a kód-ot hogyan tudom megszerezni utólag?
yooccoo Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 ahhoz hogy kivegyem kell az a két "kivevőszerkezet"? amúgy a kód-ot hogyan tudom megszerezni utólag? igen, kell hozzá kódot passzolom
Tápiószecső Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 amúgy a kód-ot hogyan tudom megszerezni utólag? Előző tulaj, kereskedés.
oly Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Ird meg a GM számát,megmondom.(a számot megtalálkod,ha szemből nézed,jobb oldalán,gravírozva)
oly Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 ahhoz hogy kivegyem kell az a két "kivevőszerkezet"? amúgy a kód-ot hogyan tudom megszerezni utólag? Írd le a GM számát,megmondom a kódot.
Crime78 Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Írd le a GM számát,megmondom a kódot. Nem mondod, hogy ez ilyen egyszerű?
aranykard Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Sziasztok! Lenne egy gondom, hátha valaki okossággal szolgálhat. A történet: A közelmúltban lett összerakva hengerfejezés után a gép, aztán másnap x Km után elkezdett világítani a sárgalámpa. Kivillogtatva 35-ös kód, tehát alapjárati léptetőmotorral kapcsolatos. Így mászkáltam pár napig, aztán (volt egy kis időm és)bedobtam a polcon lévő mocit, amellyel mászkáltam hónapokat, de amikor vettem egy komlett befecskendezőt mindenestül, akkor földobtam egybe. Szóval Kb fél éve ez a komplett cucc van fönt és ezzel kezdett világítani. És a "jól bevált" régivel is ugyanezt csinálja. Gondolom mindkettő nem lehet rossz, hiszen a régi is ment, amikor félretettem. Tekercsek megmérve 51-52OHM minkét tekercsben, minkét motorban. Holnap lesz egy kis időm, aztán megnézem, hogy nincs-e vezetékszakadás a csatlakozójától ecu-ig, aztán elő a szkópot, megnézem a jelalakokat, összehasonlítva a workshopdata képével. Igazából sohasem volt ez a dolog nálam tökéletes: évek óta volt olyan, hogy megállva(pl. lámpánál) az alapjáratom 4-5-öt pumpált aztán beállt stabilan. Akkoriban kaptam kölcsön működő autóból alapjárati mocit, de azzal is csinálta. Aztán kaptam kölcsön computert a bontóból (fogyiproblémáim is voltak akkoriban), többet is, és az egyikkel nem csinálta, ennyi volt a változás, úgyhogy visszadtam, nem vettem meg. Aztán az is lehet, hogy a kábelem meg van törve/szakadva, csak eddig az érintkezési hibák nem voltak olyan tartósak, hogy az ecu kijelezze(ezt támasztáná alá, hogy egy ilyen nagyobb beavatkozás után jött elő a gond), talán a kábelkorbács mozgatása tette be a kaput?? Mindenesetre, ha valakinek van egyéb épkézláb ötlete a dologgal kapcsolatban, azt szívesen veszem, és előre is megköszönöm. Holnap , mivel úgyis szabadságon vagyok, beugrok a melóba, és megvizsgálom a szakadás lehetőségét, aztán megnézek pár dolgot szkóppal(amire úgyis régen készültem:pl. lambda). Ha van fejlemény visszajelzek. Ha valakinek kell a 2007-es workshopdata(magyar nyelvű), az adjon egy szervertárhely hozzáférést(több, mint 1.5GB), aztán feltöltöm(, és közkinccsé tehető) Karesz
Guest Sanci Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Szoftverbaj nem lehet? Amúgy passzolom csak hallottam már ilyesmi tünetekkel rendelkező esetről...
iytum Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 Ird meg a GM számát,megmondom.(a számot megtalálkod,ha szemből nézed,jobb oldalán,gravírozva) nem találtam GM számot :lol:
oly Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 Nem mondod, hogy ez ilyen egyszerű? Megvettem hozzá a programot,és pénzért nyújtom a kódfejtő szolgáltatást műhelyemben(kb90%ban bejön).Kivéve ezen a remek fórumon.
oly Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 nem találtam GM számot :lol: Tipusa?Blaupunkt Car 300?Biztos,hogy gyári?
oly Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 Tipusa?Blaupunkt Car 300?Biztos,hogy gyári? Várj csak!F Astra,és gyári CD?
oly Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 sziasztok... még mindíg középkonzol... a három tekerentyűnél sincs világításom... ahhoz hogy levegyem a borítást a cd-nek ( gyári ) is ki kell jönnie? Gyorsba,nehogy széttörd,a világitást hátulról kell szerelni,rádio ki,fehér műa.kipattint
I_S Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 ÁÁÁÁÁ! A rádiót mindenképp ki kell szedned, de ha nem akarod meghajtogatni a kezed, akkor le kel venni a konzolborítást, utána normálisan hozzáférsz a tekerentyűk összes részéhez (is). (a kormány borítással kell kezdened, utána műszeregység borítás, aztán a konzolborítás.
Crime78 Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 Megvettem hozzá a programot,és pénzért nyújtom a kódfejtő szolgáltatást műhelyemben(kb90%ban bejön). Kivéve ezen a remek fórumon. Akkor ezért kedvencem lettél... :lol:
iytum Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 Tipusa?Blaupunkt Car 300?Biztos,hogy gyári? Delco Electronics CDR500 nem tudom gyári-e... én ezzel vettem... és az előző tulaj is ezzel vette...
oly Elküldve Július16, 2008 Elküldve Július16, 2008 Delco Electronics CDR500 nem tudom gyári-e... én ezzel vettem... és az előző tulaj is ezzel vette... Most megfogtál!Túl nagy volt az arcom.Még próbálkozom... :lol: :lol: :lol:
Recommended Posts