Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szépnapot Mindenkinek !

Nagy kérdésem lenne hozzátok.éspedigleg az hogy a motor kontroll lámpa ha motor fékkel megyek kivillan de csak 1 bizonyos sebesség tartományból való lassítás alkalmával . lambda szondát kicseréltettem és ugy is sajnos elő jőn a problema.

X14NZ paripám van.vmi jó 5let hogy mi a csöcs lehet a baja?

:rolleyes:

Ki kell villogtatni a hibakódot. Amúgy van EGR szelep abban a motorban?

Elküldve
Szépnapot Mindenkinek !

Nagy kérdésem lenne hozzátok.éspedigleg az hogy a motor kontroll lámpa ha motor fékkel megyek kivillan de csak 1 bizonyos sebesség tartományból való lassítás alkalmával . lambda szondát kicseréltettem és ugy is sajnos elő jőn a problema.

X14NZ paripám van.vmi jó 5let hogy mi a csöcs lehet a baja?

:rolleyes:

Milyen lambda került bele? Mennyibe került?

Elküldve

sziasztok...

még mindíg középkonzol... a három tekerentyűnél sincs világításom... ahhoz hogy levegyem a borítást a cd-nek ( gyári ) is ki kell jönnie?

Elküldve
sziasztok...

még mindíg középkonzol... a három tekerentyűnél sincs világításom... ahhoz hogy levegyem a borítást a cd-nek ( gyári ) is ki kell jönnie?

Bár nekem nem gyári,de ki kell venni és a kijelzőt is.

Elküldve

ha ki tudod venni az előlap levétele nélkül, akkor jól megoldható

rádiót kihúzod, a kábelek engedik 20-30 centit, kiveszed a beépítőkeretet, a rádiót meg betolod a helyére és átmegy a lukon

Elküldve
ahhoz hogy kivegyem kell az a két "kivevőszerkezet"?

amúgy a kód-ot hogyan tudom megszerezni utólag?

Írd le a GM számát,megmondom a kódot.

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy gondom, hátha valaki okossággal szolgálhat.

A történet:

A közelmúltban lett összerakva hengerfejezés után a gép, aztán másnap x Km után elkezdett világítani a sárgalámpa.

Kivillogtatva 35-ös kód, tehát alapjárati léptetőmotorral kapcsolatos.

Így mászkáltam pár napig, aztán (volt egy kis időm és)bedobtam a polcon lévő mocit, amellyel mászkáltam hónapokat, de amikor vettem egy komlett befecskendezőt mindenestül, akkor földobtam egybe. Szóval Kb fél éve ez a komplett cucc van fönt és ezzel kezdett világítani. És a "jól bevált" régivel is ugyanezt csinálja.

Gondolom mindkettő nem lehet rossz, hiszen a régi is ment, amikor félretettem.

Tekercsek megmérve 51-52OHM minkét tekercsben, minkét motorban.

Holnap lesz egy kis időm, aztán megnézem, hogy nincs-e vezetékszakadás a csatlakozójától ecu-ig, aztán elő a szkópot, megnézem a jelalakokat, összehasonlítva a workshopdata képével.

Igazából sohasem volt ez a dolog nálam tökéletes: évek óta volt olyan, hogy megállva(pl. lámpánál) az alapjáratom 4-5-öt pumpált aztán beállt stabilan. Akkoriban kaptam kölcsön működő autóból alapjárati mocit, de azzal is csinálta.

Aztán kaptam kölcsön computert a bontóból (fogyiproblémáim is voltak akkoriban), többet is, és az egyikkel nem csinálta, ennyi volt a változás, úgyhogy visszadtam, nem vettem meg.

Aztán az is lehet, hogy a kábelem meg van törve/szakadva, csak eddig az érintkezési hibák nem voltak olyan tartósak, hogy az ecu kijelezze(ezt támasztáná alá, hogy egy ilyen nagyobb beavatkozás után jött elő a gond), talán a kábelkorbács mozgatása tette be a kaput??

Mindenesetre, ha valakinek van egyéb épkézláb ötlete a dologgal kapcsolatban, azt szívesen veszem, és előre is megköszönöm.

Holnap , mivel úgyis szabadságon vagyok, beugrok a melóba, és megvizsgálom a szakadás lehetőségét, aztán megnézek pár dolgot szkóppal(amire úgyis régen készültem:pl. lambda).

Ha van fejlemény visszajelzek.

Ha valakinek kell a 2007-es workshopdata(magyar nyelvű), az adjon egy szervertárhely hozzáférést(több, mint 1.5GB), aztán feltöltöm(, és közkinccsé tehető)

Karesz

Elküldve

Szoftverbaj nem lehet? Amúgy passzolom csak hallottam már ilyesmi tünetekkel rendelkező esetről...

Elküldve
Ird meg a GM számát,megmondom.(a számot megtalálkod,ha szemből nézed,jobb oldalán,gravírozva)

nem találtam GM számot :lol:

Elküldve
Nem mondod, hogy ez ilyen egyszerű?

Megvettem hozzá a programot,és pénzért nyújtom a kódfejtő szolgáltatást műhelyemben(kb90%ban bejön).Kivéve ezen a remek fórumon.

Elküldve
sziasztok...

még mindíg középkonzol... a három tekerentyűnél sincs világításom... ahhoz hogy levegyem a borítást a cd-nek ( gyári ) is ki kell jönnie?

Gyorsba,nehogy széttörd,a világitást hátulról kell szerelni,rádio ki,fehér műa.kipattint

Elküldve

ÁÁÁÁÁ!

A rádiót mindenképp ki kell szedned, de ha nem akarod meghajtogatni a kezed, akkor le kel venni a konzolborítást, utána normálisan hozzáférsz a tekerentyűk összes részéhez (is). (a kormány borítással kell kezdened, utána műszeregység borítás, aztán a konzolborítás.

Elküldve
Megvettem hozzá a programot,és pénzért nyújtom a kódfejtő szolgáltatást műhelyemben(kb90%ban bejön).

Kivéve ezen a remek fórumon.

Akkor ezért kedvencem lettél... :lol:

Elküldve
Tipusa?Blaupunkt Car 300?Biztos,hogy gyári?

Delco Electronics CDR500

nem tudom gyári-e... én ezzel vettem... és az előző tulaj is ezzel vette...

Elküldve
Delco Electronics CDR500

nem tudom gyári-e... én ezzel vettem... és az előző tulaj is ezzel vette...

Most megfogtál!Túl nagy volt az arcom.Még próbálkozom... :lol: :lol: :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.