Radó Elküldve Július3, 2008 Megoszt Elküldve Július3, 2008 Esetleg valami magyar?? De azért kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Július3, 2008 Megoszt Elküldve Július3, 2008 Zolinál láttad? Mert nyúznak a kölkök, hogy kell nekik olyan mint amit előre építettem az autóba. :rolleyes: ;) Ottám. De nem tudom, mi lett a verdával.Majd megkérdezem, úgyis megyek hozzá valamokor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2008 Megoszt Elküldve Július3, 2008 Esetleg valami magyar?? De azért kösz. Számlát is adjunk róla? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július4, 2008 Megoszt Elküldve Július4, 2008 Esetleg valami magyar?? De azért kösz. Ha csak a kódok érdekelnek azokat nem túl bonyolult kiszótárazni, főleg ha csak 1-2 konkrét kódra vagy kíváncsi. De ebben az esetben itt is szivesen megmondjuk mit jelentenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július4, 2008 Megoszt Elküldve Július4, 2008 Esetleg valami magyar?? De azért kösz. Úgyis csak a képek és a számok érdekesek benne :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Július4, 2008 Megoszt Elküldve Július4, 2008 oké, köszi bár a képek kicsit homályosak :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli100 Elküldve Július4, 2008 Megoszt Elküldve Július4, 2008 Sziasztok! Először is köszönöm a tegnapi hengerfejes témára a hozzászólásokat! Most viszont azt kérdezném, hogy a gyertyákat milyen időközönként kell cserélni? A motor C14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Július4, 2008 Megoszt Elküldve Július4, 2008 Sziasztok! Először is köszönöm a tegnapi hengerfejes témára a hozzászólásokat! Most viszont azt kérdezném, hogy a gyertyákat milyen időközönként kell cserélni? A motor C14NZ Ha jól tudom 30000km-enként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Július4, 2008 Megoszt Elküldve Július4, 2008 Esetleg valami magyar?? De azért kösz. Itt Magyarul. ODB I Multec - Motronic Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe 07 Elküldve Július5, 2008 Megoszt Elküldve Július5, 2008 Sziasztok egy kis segitséget szeretnék kérni, 96 os f astra caravan nemtudja valaki hol van a légkondi reléje?elöre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július5, 2008 Megoszt Elküldve Július5, 2008 Sziasztok egy kis segitséget szeretnék kérni, 96 os f astra caravan nemtudja valaki hol van a légkondi reléje?elöre is köszi az relézve van? ;) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július5, 2008 Megoszt Elküldve Július5, 2008 Sziasztok egy kis segitséget szeretnék kérni, 96 os f astra caravan nemtudja valaki hol van a légkondi reléje?elöre is köszi az relézve van? ;) :rolleyes: Ha gyárilag van benne, akkor a biztosítéktábla hátoldalán vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 Szevesztok! Ma hazaérve leállítottam a motort és kigyulladt a töltésjelző lámpa. Kulcs kivétele után is égve maradt. Gyújtást visszarakva elaludt de akkor a motor hiba lámpa villogott folyamatosan. Akkusarut lekaptam majd 5 perc után vissza. még ekkor is égett. Most levettem a sarut és ott hagytam az autót. Mint az így csináld könyvből kiderítettem az pozitív dióda zárlat. Kérdésem: milyen generátor lehet az autómab ill. hogyan ismerem meg, hogy milyen gyártmány? Hol találom a diódát? A generátort szét kell kapni hozzá vagy csak a hátuljára lehet szerelve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 Szevesztok! Ma hazaérve leállítottam a motort és kigyulladt a töltésjelző lámpa. Kulcs kivétele után is égve maradt. Gyújtást visszarakva elaludt de akkor a motor hiba lámpa villogott folyamatosan. Akkusarut lekaptam majd 5 perc után vissza. még ekkor is égett. Most levettem a sarut és ott hagytam az autót. Mint az így csináld könyvből kiderítettem az pozitív dióda zárlat. Kérdésem: milyen generátor lehet az autómab ill. hogyan ismerem meg, hogy milyen gyártmány? Hol találom a diódát? A generátort szét kell kapni hozzá vagy csak a hátuljára lehet szerelve? háj a diodákat a belsejében találod, ki kell mérni vagy lámpázni öket. talán tudod hogyan kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július7, 2008 Megoszt Elküldve Július7, 2008 Szevesztok! Ma hazaérve leállítottam a motort és kigyulladt a töltésjelző lámpa. Kulcs kivétele után is égve maradt. Gyújtást visszarakva elaludt de akkor a motor hiba lámpa villogott folyamatosan. Akkusarut lekaptam majd 5 perc után vissza. még ekkor is égett. Most levettem a sarut és ott hagytam az autót. Mint az így csináld könyvből kiderítettem az pozitív dióda zárlat. Kérdésem: milyen generátor lehet az autómab ill. hogyan ismerem meg, hogy milyen gyártmány? Hol találom a diódát? A generátort szét kell kapni hozzá vagy csak a hátuljára lehet szerelve? Tudtommal többféle generátorral szerelték az Astrákat. Függ attól is, hogy hol készült a kocsi. Nekem pédul Delco Remy / madeinfrance van benne. Rá vagyon írva a generátorra. Alkatrészt, vagy felújított generátort (cseredarabot leszámítják az árból) kaphatsz Budaőrsön a Kele Kft-nél. Tel: 06 20 383 5095. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vebber Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Sziasztok ! Astra F x14XE típusú, 16 lábú diagnosztika csatlakozóval szerelt autónál melyik két lábat kell összezárni a hibakód olvasáshoz? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Sziasztok ! Astra F x14XE típusú, 16 lábú diagnosztika csatlakozóval szerelt autónál melyik két lábat kell összezárni a hibakód olvasáshoz? Köszönöm! ha így néz ki,5-6. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Tudtommal többféle generátorral szerelték az Astrákat. Függ attól is, hogy hol készült a kocsi. Nekem pédul Delco Remy / madeinfrance van benne. Rá vagyon írva a generátorra. Alkatrészt, vagy felújított generátort (cseredarabot leszámítják az árból) kaphatsz Budaőrsön a Kele Kft-nél. Tel: 06 20 383 5095. Nekem is delco. kiszedtem, leszedtem a hátuljáról a műanyag borítást. Alatta 3 diódát látok. Leforrasztottam mindegyik dióda egyik végét, hogy meg tudjam mérni. (nem tudom mi van utána ami bezavarhat) Így rámértem és egyik irányba semmi a másik irányab kb 650. Szóval ezek jók. A többi dióda a fekete műanyagba lehet? Azokat megmérni hogyan lehet? Ha az a rossz olyat lehet külön kapni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Nekem is delco. kiszedtem, leszedtem a hátuljáról a műanyag borítást. Alatta 3 diódát látok. Leforrasztottam mindegyik dióda egyik végét, hogy meg tudjam mérni. (nem tudom mi van utána ami bezavarhat) Így rámértem és egyik irányba semmi a másik irányab kb 650. Szóval ezek jók. A többi dióda a fekete műanyagba lehet? Azokat megmérni hogyan lehet? Ha az a rossz olyat lehet külön kapni? Igen abban 3 db. Ajánlatos szétszedni a generátort, mert ha már kint van, érdemes szénkefét is cserélni (párszáz forint), és csapágyat is (gyártmányfüggő 700 - 1700 Ft). Arra kell vigyázni, hogy a csapágyat csak úgy szabad kiszerelni, hogy az alu pajzsot kb. 100 fokra kell melegíteni először, és akkor kiesik belőle. Új csapágy betétel szintén melegen! Hagyni kell, hogy ráhűljön a csapágyra, mert ez a kötés biztosítja a forgórész pozícionálását tengelyirányban a generátorban. Püföléssel agyon lehet vágni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Igen abban 3 db. Ajánlatos szétszedni a generátort, mert ha már kint van, érdemes szénkefét is cserélni (párszáz forint), és csapágyat is (gyártmányfüggő 700 - 1700 Ft). Arra kell vigyázni, hogy a csapágyat csak úgy szabad kiszerelni, hogy az alu pajzsot kb. 100 fokra kell melegíteni először, és akkor kiesik belőle. Új csapágy betétel szintén melegen! Hagyni kell, hogy ráhűljön a csapágyra, mert ez a kötés biztosítja a forgórész pozícionálását tengelyirányban a generátorban. Püföléssel agyon lehet vágni! Szóval a feketében van még 3 dióda? Az a fekete tis szerint "electronic regulator" magyarul ez lenne a feszültségszabályozó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vebber Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 ha így néz ki,5-6. Köszönöm ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Szóval ... Kimértük a generátort és a diódahíd volt a hibás. Találtam angol utángyártottat 7260ft-ért (opel kereskedésben 32eFt-ért akartak eredetit, de azt is csak rendelésre) Ezt beraktam. Most ok. Mármint a hiba megszűnt. Az akkun mért feszültségek viszont érdekesek: 1, semmi elektromos nincs bekapcsolva: 14,6V 2, fényszóró bekapcsolva: 14,4V 3, fényszóró, ködlámpák, ventillátor maxon, hátsó ablakfűtés, tükörfűtés : 12,4V Adott terhelésnél az értéket stabilan tartja motor fordulatszámtól függetlenül! Normális ez így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Az akkun mért feszültségek viszont érdekesek: 1, semmi elektromos nincs bekapcsolva: 14,6V 2, fényszóró bekapcsolva: 14,4V 3, fényszóró, ködlámpák, ventillátor maxon, hátsó ablakfűtés, tükörfűtés : 12,4V Adott terhelésnél az értéket stabilan tartja motor fordulatszámtól függetlenül! Normális ez így? Szóval, a nevében is benne van - F e sz ü l t s é g sz a b á ly o z ó - ;) :rolleyes: . Neki ez a dolga., az hogy bekapcsolsz minden forgó, világító, zörgő ketyerét, és még mindig van mérhető feszültség a sarun, az teljesen jó hír. Azt is vedd figyelembe, hogy a motor is fogyaszt áramot. Az áramerősséget kellene mérni, de az már egy kicsit bonyolultabb. A lényeg hogy működik. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Szóval, a nevében is benne van - F e sz ü l t s é g sz a b á ly o z ó - ;) :rolleyes: . Neki ez a dolga., az hogy bekapcsolsz minden forgó, világító, zörgő ketyerét, és még mindig van mérhető feszültség a sarun, az teljesen jó hír. Azt is vedd figyelembe, hogy a motor is fogyaszt áramot. Az áramerősséget kellene mérni, de az már egy kicsit bonyolultabb. A lényeg hogy működik. ;) Fesz szabályzó--- szóval a feszültséget kellene stabilan tartania fordulattól és terheléstől függően vagy nem jól tudom?. Na persze ha a fogyasztók többet esznek mint amit a generátor bír (70A) akkor leesik a fesz ez természetes. Az akkum mondjuk nem éppen mai darab. Lehet ez is befolyásolja? Ja és eggyes elméletek szerint a 14.4 feletti töltőfesz még az akkunak is árthat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Fesz szabályzó--- szóval a feszültséget kellene stabilan tartania fordulattól és terheléstől függően vagy nem jól tudom?. Na persze ha a fogyasztók többet esznek mint amit a generátor bír (70A) akkor leesik a fesz ez természetes. Az akkum mondjuk nem éppen mai darab. Lehet ez is befolyásolja? Ja és eggyes elméletek szerint a 14.4 feletti töltőfesz még az akkunak is árthat. Apósom a nagy aksi guru én csak használni szoktam a töltőjét, de az tuti többet nyom 15 voltnál és még nem tett tönkre egyet sem. Viszont simán be lehet róla indítani a verdát. Attól hogy leesik a feszültség, még az áramerősség lehet stabil. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts