Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A gyújtáskapcsoló is szét szokott menni. Mert ahogy ráindítasz hirtelen nagy áram megy át a kapcsolón és be szokott égni. Lehet hogy szétszeded és megtisztítod egy darabig jó lesz, de a helyedben lereléznémés akkor nem a többezres kapcsoló megy gallyra hanem legfeljebb a pár száz forintos relé, arrol nem beszélve hogy így meg tudnád csinálni nyomógombosra mint az off r. laguna on. De ha nem értesz az autóvillamossághoz inkább ne állj neki, nehogy tönkretégy vmit.

Köszi , most az lessz nyomógomb amig valami teljesen benem szarik, akkor tudjuk mia baja :?

Elküldve

Mörfi!

Ezzel én is sokat kínlódtam, körbemértem az egész autót (kicsit bonyolít a helyzeten, hogy Ancsám automata, így az önindító vezetéke lemegy a váltókarhoz is), aztán a behúzótekercs csatlakozóján találtam iszonyat átmeneti ellenállást. Képes volt egy, másfél voltot esni a feszültség. A gyári csatlakozóba csak be van crimpelve a madzag, szépen eloxidálódik, és gyakorlatilag kontaktos lesz. Vágd le a behúzótekercsre menő vezeték végéről a csatit, és forrassz rá másikat! Nekem azóta hibátlan!

Mellékesen, ha van indításgátló a kocsiban, az abban lévő kínai relék is meg tudják adni magukat! :wink:

Elküldve
Mörfi!

Ezzel én is sokat kínlódtam, körbemértem az egész autót (kicsit bonyolít a helyzeten, hogy Ancsám automata, így az önindító vezetéke lemegy a váltókarhoz is), aztán a behúzótekercs csatlakozóján találtam iszonyat átmeneti ellenállást. Képes volt egy, másfél voltot esni a feszültség. A gyári csatlakozóba csak be van crimpelve a madzag, szépen eloxidálódik, és gyakorlatilag kontaktos lesz. Vágd le a behúzótekercsre menő vezeték végéről a csatit, és forrassz rá másikat! Nekem azóta hibátlan!

Mellékesen, ha van indításgátló a kocsiban, az abban lévő kínai relék is meg tudják adni magukat! :wink:

Köszi ezt is megfojuk csinálni, zárt kulcs van hozzá, elenben azt hiszem mintha láttam volna 1db vezetéket a gyújtáskapcsolónál kis fekete valamin :roll:

Elküldve

Belőlem ez azt váltotta ki, hogy utána jártam, hogy is kell szétszedni, majd kisvártatva fennhangon említést tettem a tervező felmenő ágú nőnemű ősének a ledér életmódjáról...

:x

Elküldve

Dejó is volna nem akarod megcsinálni az enyémet is??? :)

v.hol írta egy ember, hogy nem nagy kaland.Mivel Gepárd már megszerkesztette, asszem jad az Ő közreműködésével fogom végrehajtani a merényletet.Amúgy volt róla szó, a Tuning/elektromos ledek meg ilyenek topicban, hogy hogy is jön szét.

Elküldve

v.hol írta egy ember, hogy nem nagy kaland.Mivel Gepárd már megszerkesztette, asszem jad az Ő közreműködésével fogom végrehajtani a merényletet.Amúgy volt róla szó, a Tuning/elektromos ledek meg ilyenek topicban, hogy hogy is jön szét.

No problem csak próba volt :wink: megoldjuk

Elküldve
Belőlem ez azt váltotta ki, hogy utána jártam, hogy is kell szétszedni, majd kisvártatva fennhangon említést tettem a tervező felmenő ágú nőnemű ősének a ledér életmódjáról...

:x

Csak bólogatni tudok. :roll:

Elküldve
Köszi ezt is megfojuk csinálni, zárt kulcs van hozzá, elenben azt hiszem mintha láttam volna 1db vezetéket a gyújtáskapcsolónál kis fekete valamin :roll:

Asszem, értelmetlenül írtam le, én a behúzótekercs csatlakozójára céloztam, sikertelenül!

Az képes a motortérben eloxidálódni jól, ráadásul úgy, hogy nem is látszik rajta!

Elküldve

Asszem, értelmetlenül írtam le, én a behúzótekercs csatlakozójára céloztam, sikertelenül!

Az képes a motortérben eloxidálódni jól, ráadásul úgy, hogy nem is látszik rajta!

Értem már ,de az vadi illetve 3 hónapos :?

Elküldve
Értem már ,de az vadi illetve 3 hónapos :?

De gondolom, a vezetéke nem... És az oxidálódik el, ahogy bele van krimpelve a csatlakozóba. Ráadásul, mivel műanyag saruvédő izé van rajta, nem is látod. Én is csak belülről kapargattam, nem is segített. Le kell vágni, másikat rá, viszonlátás! :wink:

Elküldve

Lenne egy kérdésem. Az olyan tipusú kijelzőkhöz, amelyiken csak óra meg dátum van (no hőmérséklet, no BC), be lehet kapcsolni valahogy a rádió kijelzőt?

Próbáltam a 4, 6 kombinációt, de nem ment... .

Elküldve

De gondolom, a vezetéke nem... És az oxidálódik el, ahogy bele van krimpelve a csatlakozóba. Ráadásul, mivel műanyag saruvédő izé van rajta, nem is látod. Én is csak belülről kapargattam, nem is segített. Le kell vágni, másikat rá, viszonlátás! :wink:

Na most teljes káosz. A behúzótekercsre 2 kábel megy , 1 kicsi + a vastag ezeket mondod? Ezkenek a csatlakózójait :?: 1ik 8-as másik 6-os saru Vagy a behúztól a forgórészhez ez burkolt vastag, bocsmá :? demost akkor melyik? Megnéz mind :roll:

Elküldve

Az eredeti: Blaupunkt SC303 (99% hogy ez a tipusa, most nincs mellettem, hogy megnezzem.)

Bocs, Blaupunkt SC202 - most néztem meg

Igy vettem az autót - egy hónapja - és nem működik a kijelzője. Leszereltem a kijelzőt, megmozgattam a szálakat, de semmi eredmény. Pedig jó lenne ha menne.

Elküldve

most viszont SOS help kellene :!: :!: :!:

indultam volna persze mikor sietek akkor üt be a gáz....

indítozom és ahelyett, hogy elkapná folyamatosan csak kattogó hangot hallok a motortérből.

Jó ok immo le biztos szaraxik - semmi.

Riasztó le, mivel van benne immo szerűség - semmi.

Végignéztem biztiket jó, hifit full leválasztottam - semmi.

megnéztem és a kattogó hang az abs mellöl jön ahol van vmi elektrik cucc!

Mi lehet a prob :?: :?: :?:

Elküldve
most viszont SOS help kellene :!:  :!:  :!:  

indultam volna persze mikor sietek akkor üt be a gáz....

indítozom és ahelyett, hogy elkapná folyamatosan csak kattogó hangot hallok a motortérből.

Jó ok immo le biztos szaraxik - semmi.

Riasztó le, mivel van benne immo szerűség - semmi.

Végignéztem biztiket jó, hifit full leválasztottam - semmi.

megnéztem és a kattogó hang az abs mellöl jön ahol van vmi elektrik cucc!

Mi lehet a prob :?:  :?:  :?:

Nem lenne egyszerűbb felhívni Gabit ? :wink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.