FPepe Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 lemaradt: elektromos az antenna benne csak letört meglehet még azt csinálni vagy annyineki merthogy sima antennát nemhúz be :S üdv. Van olyan fajta, aminek cserélhető a szára, de van, amit csak egyben tudsz cserélni a motorjával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 lehet hogy van érzékelőd, de a kijelző se mindegy, hogy milyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vauxhall_Astra Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 aha okés megnézem majd az alján hogy vane vmi B) köszi ilyen a fedélzeti cuccosa mint ennek : http://www.hasznaltauto.hu/2105963_opel_astra_2000 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 ez a három részes, és ennek tudnia kell a hőmérsékletet. Ha rossz a szonda, akkor -- jel lesz helyette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Igen nagy baromság lenne bizti nélkül bármit bekötni a kocsiban,rövidzár esetén végig nézheted,ahogy elég. Nem azt mondtam, hogy ne rakjon hozzá biztit, hanem hogy nem tudja onnan átkötni egyből. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Nem kell semmi gyújtás meg ilyesmi. Le kell húzni róla a csatlakozót, és megmérni az ellenállását a szondának. Az ugyanis egy sima ellenállás, ami hőre változtatja az értékét. a hőgombán teljesen jó értékeket mértem , szerinted lehet-e olyan ,hogy maga az ECU hibás ( rosszul számolja ki az üzemanagmennyiséget pl . ) ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 a hőgombán teljesen jó értékeket mértem , szerinted lehet-e olyan ,hogy maga az ECU hibás ( rosszul számolja ki az üzemanagmennyiséget pl . ) ? Nem jellemző. Más lesz a hiba ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Nem jellemző. Más lesz a hiba ott. lehet, hogy feladom ,és elfogadom a 12 városi fogyit kár ,hogy nem tudom összehasonlítani más autóval , ui. ebből nem sok fut a magyar utakon B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 lambdaszonda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 még 1 dolog : másnak is megtorpan az autója ,ha benyomja a klímát ? nálam határozottan soványabb a dinamika , pedig 100 pacis a gép Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 lambdaszonda? bosch 12.000 ft-ért vettem , az tuti hogy működik ,200-700 mv között ingadozott Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 bosch 12.000 ft-ért vettem , az tuti hogy működik ,200-700 mv között ingadozott ahammmm... na itt lehet az ördög elásva. ez egy univerzális típus, és picit máshogy alakul a jele, mint a gyárié. ezért is lehet a nagyobb fogyi. ha zk-s géppel rámértek a lambdára, biztos nem 1.00 lesz B) Szal nemhiába ugatjuk ám, hogy az ilyen 10e ft-os szondák nem igazán jók... B) Gyári 22 körül van (egyvezetékes) asszem, és az az egyetlen igazán jó megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Nem azt mondtam, hogy ne rakjon hozzá biztit, hanem hogy nem tudja onnan átkötni egyből. B) Egyből nem,de a biztitáblán igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 lambdaszonda? Hogyan tudnám söntölni a szondát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Hogyan tudnám söntölni a szondát? Mit akarsz azon söntölni?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 Mit akarsz azon söntölni?? Á, csak a vízbefecskendezésen agyalok... B) Állítólag, a víz hatására úgy érzékeli a szonda, hogy túl szegény keveréket kap a motor, és túldúsít. Azon gondolkodtam, ha ki lenne iktatva, akkor el lehetne szegényíteni a keveréket annyira, hogy érvényesülni tudjon a vízbefecskendezés áldásos hatása, nevezetesen a fogyasztáscsökkenés. Egyébként ezt nézegetem...http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=184 Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 epk kolléga megmondta: egy kis kiegészítő elektronika kell hozzá csak ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 söntölés ide hülye kifejezés B) semmi köze hozzá. egy komolyabb elektronika kell hozzá, ami módosítja a lambda jelét a kívánt tartományban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május26, 2008 Megoszt Elküldve Május26, 2008 söntölés ide hülye kifejezés :D semmi köze hozzá. egy komolyabb elektronika kell hozzá, ami módosítja a lambda jelét a kívánt tartományban. Értem. B) Azt hiszem... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 ahammmm... na itt lehet az ördög elásva. ez egy univerzális típus, és picit máshogy alakul a jele, mint a gyárié. ezért is lehet a nagyobb fogyi. ha zk-s géppel rámértek a lambdára, biztos nem 1.00 lesz B) Szal nemhiába ugatjuk ám, hogy az ilyen 10e ft-os szondák nem igazán jók... B) Gyári 22 körül van (egyvezetékes) asszem, és az az egyetlen igazán jó megoldás. asszem 0.9-1.02 között volt a lamdám a múltkor , de lehet , hogy veszek bele egy gyárit . Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 asszem 0.9-1.02 között volt a lamdám a múltkor , de lehet , hogy veszek bele egy gyárit . de nem mindegy, hogy ezt hol méred. mert lehet hogy maga a lambda egy műszerre téve ennyit mutat, de nem pontos maga lambda, és becsapja a műszert is. viszont ha zk-s géppel leméritek a kipuffgázt, az pontosabban meg fogja mondani. egyébként a 0.9 sem egy egészséges érték, az már dús. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 de nem mindegy, hogy ezt hol méred. mert lehet hogy maga a lambda egy műszerre téve ennyit mutat, de nem pontos maga lambda, és becsapja a műszert is. viszont ha zk-s géppel leméritek a kipuffgázt, az pontosabban meg fogja mondani. egyébként a 0.9 sem egy egészséges érték, az már dús. pontosan mi ez a zk ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 pontosan mi ez a zk ? zöldkártya B) emisszió-mérő gép, csak az hosszabb B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 zöldkártya B) emisszió-mérő gép, csak az hosszabb B) :D akkor belevágom az újat , hátha szerencsém lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 B) akkor belevágom az újat , hátha szerencsém lesz mondjuk már csak kíváncsiságból is jó lenne egyet mérni, persze az se ingyen van sajna. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts