autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Sziasztok ! Tudnátok –e abban segíteni , hogy megállapítsátok azt , hogy a motorvezérlő computerem kábelei helyesen vannak –e bekötve a csatlakozóba ? Ugyanis most vettem észre , hogy a computert már babrálhatta valaki , még mielőtt hozzám került a kocsi . Ugyanis 4-5 vezeték szigetelő szalaggal van összekötve , illetve egy vezeték egyszerűen le van csípve . A típus : Opel Astra F 1996 évjárat , 1.6-16 V ( X16XEL ) . A computerről küldök képet a mellékletben. Igazából a fogyasztásom az , amivel nem vagyok kibékülve . Igaz , hogy automata váltós , de akkor is sokallom a 12-13 literes benzines ( 14-15 literes gázos ) fogyasztást normál városi használatban . Már cseréltem lamdaszondát , katalizátort ,termosztátot , vízhőfok jeladót , a kompresszió jó a kocsiban ( 13 bar ) , a fojtószelepet kitakarították , de mégsem változott a fogyasztásom . Jelenleg tesztelés céljából ki van szedve a katalizátorom . De ettől sem változott meg a fogyasztás pozitív irányba . A kipufogó gáz szaga büdös . A CO most 0.5 – 08 között van , ami nagyon magas , ez a dús üzemanyag keverékre is utalhat. Az ötletekből pedig kifogytam . A szerelő berakott korábban egy Vectra computert , amitől úgy nézett ki , hogy megjavul a fogyasztás ( lement 10 literre ) , de kb. 200 km után megint megnőtt a fogyasztás és rossz lett a CO érték . Ezért gondolom ,hogy a computer körül lehet a probléma . Köszi előre is Nem tudom , képet hogy lehet feltenni ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Tudnátok –e abban segíteni , hogy megállapítsátok azt , hogy a motorvezérlő computerem kábelei helyesen vannak –e bekötve a csatlakozóba ? Ugyanis most vettem észre , hogy a computert már babrálhatta valaki , még mielőtt hozzám került a kocsi . Ugyanis 4-5 vezeték szigetelő szalaggal van összekötve , illetve egy vezeték egyszerűen le van csípve . A típus : Opel Astra F 1996 évjárat , 1.6-16 V ( X16XEL ) . A computerről küldök képet a mellékletben. Szerintem ne képet küldj, hanem nézd meg milyen színű vezeték melyik pontra van bekötve. Valaki talán egy kapcsolási rajzból, akkor meg tudja mondani jó-e vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Szerintem ne képet küldj, hanem nézd meg milyen színű vezeték melyik pontra van bekötve. Valaki talán egy kapcsolási rajzból, akkor meg tudja mondani jó-e vagy sem. Jó ötlet , csak az a baj , hogy egy -egy színű vezetékből több is található a kábelkötegben , ezért nehéz még a kapcsolási alapján is kitalálni hogy melyik színű kábel hova volt eredetileg csatlakoztatva Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Jó ötlet , csak az a baj , hogy egy -egy színű vezetékből több is található a kábelkötegben , ezért nehéz még a kapcsolási alapján is kitalálni hogy melyik színű kábel hova volt eredetileg csatlakoztatva Túl sok egyforma azért nincs szerintem, de teljesen mindegy a kapcsrajzon oda van írva, hogy milyen megy hova. Akár egyformák akár nem. Ha egyezik jó, ha nem nem. Nembeszélve arról, hogy a képen sem lenne több információ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Túl sok egyforma azért nincs szerintem, de teljesen mindegy a kapcsrajzon oda van írva, hogy milyen megy hova. Akár egyformák akár nem. Ha egyezik jó, ha nem nem. Nembeszélve arról, hogy a képen sem lenne több információ. Na , akkor már csak várni kell , türelmesen ,hátha megdob valaki a rajzzal .... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Tudnátok –e abban segíteni , hogy megállapítsátok azt , hogy a motorvezérlő computerem kábelei helyesen vannak –e bekötve a csatlakozóba ? Ugyanis most vettem észre , hogy a computert már babrálhatta valaki , még mielőtt hozzám került a kocsi . Ugyanis 4-5 vezeték szigetelő szalaggal van összekötve , illetve egy vezeték egyszerűen le van csípve . A típus : Opel Astra F 1996 évjárat , 1.6-16 V ( X16XEL ) . Ha írsz nekem egy privát üzenetet itt az email címeddel, akkor küldök egy kapcsrajzot, amin rajta van, milyen színű kábelek hova mennek a vezérlőbe. Amúgy több dolog miatt is kötögethették a vezérlőt, pl utólagos légkondi miatt is. De ha pl komputer volt cserélve, akkor lehet hogy nem azonos évjáratú lett beletéve, és akkor a kopogásszenzor jelét máshova kötötték be, mert az 97től más volt, mint előtte. De azt pl sokan nem is tudják, hogy ki kell cserélni hozzá ilyen esetben magát a szenzort is, mert nem ugyanolyan kell hozzá. Lehet hogy pont ez a baj, állandóan le van véve az előgyújtás. Írd meg, melyik csatlakozónál, melyik lábánál, milyen színű vezetékek vannak megpiszkálva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Ha írsz nekem egy privát üzenetet itt az email címeddel, akkor küldök egy kapcsrajzot, amin rajta van, milyen színű kábelek hova mennek a vezérlőbe. Amúgy több dolog miatt is kötögethették a vezérlőt, pl utólagos légkondi miatt is. De ha pl komputer volt cserélve, akkor lehet hogy nem azonos évjáratú lett beletéve, és akkor a kopogásszenzor jelét máshova kötötték be, mert az 97től más volt, mint előtte. De azt pl sokan nem is tudják, hogy ki kell cserélni hozzá ilyen esetben magát a szenzort is, mert nem ugyanolyan kell hozzá. Lehet hogy pont ez a baj, állandóan le van véve az előgyújtás. Írd meg, melyik csatlakozónál, melyik lábánál, milyen színű vezetékek vannak megpiszkálva. Köszi, hogyan kell privátban küldeni ? egyébként nem vagyok megelégedve az autó teljesítményével , lomha szerintem , és volt olyan ,hogy egy hideg reggelen dadogva indult be ( egyébként garázsban tartom ) , ami meglepő volt számomra Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Na , akkor már csak várni kell , türelmesen ,hátha megdob valaki a rajzzal .... B) Az oldal tetején linkeltem be más kérésére B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Köszi, hogyan kell privátban küldeni ? egyébként nem vagyok megelégedve az autó teljesítményével , lomha szerintem , és volt olyan ,hogy egy hideg reggelen dadogva indult be ( egyébként garázsban tartom ) , ami meglepő volt számomra Itt baloldalt ha a névre kattintasz, lejön egy lista, amiben van üzenet küldése. Egy dolgot még tegyél meg: mérd meg a vízhőfokjeladó (kétvezetékes, termosztátházon) ellenállását (sima multiméter jó) hidegen (reggel) és üzemmelegen is. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Köszi, hogyan kell privátban küldeni ? egyébként nem vagyok megelégedve az autó teljesítményével , lomha szerintem , és volt olyan ,hogy egy hideg reggelen dadogva indult be ( egyébként garázsban tartom ) , ami meglepő volt számomra Privit úgy küldesz, hogy a felhasználó nevére kattintasz és a legördülő listából kiválasztod az üzenet küldése opciót. Hopsz. A Gabi beelőzött. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 ...Egy dolgot még tegyél meg: mérd meg a vízhőfokjeladó (kétvezetékes, termosztátházon) ellenállását (sima multiméter jó) hidegen (reggel) és üzemmelegen is. B) És itt találod meg hozzá az értékeket: katt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Köszi a leírást ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Még egy kérdés , Meg lehet-e tudni , hogy pontosan milyen ECU való egy adott autóba ? Alvázszám , motorszám alapján stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Meg. csak írd le a motorkódot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Meg. csak írd le a motorkódot. X16XEL ,svájcból behozott , AUT. váltós ,légkondis , jelenleg DELCO ( 16227879 , D95023, BRPA ) van benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Az pedig az övé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 köszi, akkor ez legalább stimmel .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 köszi, akkor ez legalább stimmel .. Itt egy rajz, ha kell. http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0100.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Itt egy rajz, ha kell. http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0100.jpg a két csatlakozón ( piros , sárga ) látható számozás megfelel a kapcs .rajzon lévő számoknak ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 a két csatlakozón ( piros , sárga ) látható számozás megfelel a kapcs .rajzon lévő számoknak ? elvileg megkellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aneleh Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 elvileg megkellene. itt van magyarul. Sajnos kifogyott a tinta a nyomtatómból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 itt van magyarul. Sajnos kifogyott a tinta a nyomtatómból. köszi , megvan az esti programom ... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Itt baloldalt ha a névre kattintasz, lejön egy lista, amiben van üzenet küldése. Egy dolgot még tegyél meg: mérd meg a vízhőfokjeladó (kétvezetékes, termosztátházon) ellenállását (sima multiméter jó) hidegen (reggel) és üzemmelegen is. B) járó motornál ,vagy csak a gyújtást ráadva , vagy , gyújtás nélkül mérjem ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 járó motornál ,vagy csak a gyújtást ráadva , vagy , gyújtás nélkül mérjem ? Nem kell semmi gyújtás meg ilyesmi. Le kell húzni róla a csatlakozót, és megmérni az ellenállását a szondának. Az ugyanis egy sima ellenállás, ami hőre változtatja az értékét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 Nem kell semmi gyújtás meg ilyesmi. Le kell húzni róla a csatlakozót, és megmérni az ellenállását a szondának. Az ugyanis egy sima ellenállás, ami hőre változtatja az értékét. thanks Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts