Roleegsi Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Én ugyan nem ismerem konkrétan a C20XE motort, de ilyesmit okozhat pl. a motorhőmérséklet-jeladó is, egy kétvezetékes (!) hőgomba, általában a motor hátsó (tűzfal felőli) oldalába van becsavarva. Majd a hozzáértők mondanak még tippeket :sowwy: Kössz szépen!!! Akkor majd ennek is utánna járok!
FPepe Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Kössz szépen!!! Akkor majd ennek is utánna járok! Kicsit még kiegészítettem :sowwy:
Roleegsi Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Kicsit még kiegészítettem :sowwy: Ok! Majd számításba vesszük ezeket is! Mégegyszer köszi!!! Én azért gondoltam a pumpára mert kicsit szarabbul is megy mint kicsivel ezelőtt! Mintha "várná" a benzint vagy nemtom...
FPepe Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Ok! Majd számításba vesszük ezeket is! Mégegyszer köszi!!! Én azért gondoltam a pumpára mert kicsit szarabbul is megy mint kicsivel ezelőtt! Mintha "várná" a benzint vagy nemtom... Ha cseréled ezeket a hőmérsékletjeladókat, ne C/I QH gyártmányút vegyél, mert én már szívtam ilyen gyártmányúval. Bosch vagy Hella sztem megbízhatóbb, hacsak nem szerzel be gyárit.
Roleegsi Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Ha cseréled ezeket a hőmérsékletjeladókat, ne C/I QH gyártmányút vegyél, mert én már szívtam ilyen gyártmányúval. Bosch vagy Hella sztem megbízhatóbb, hacsak nem szerzel be gyárit. Benzinszűrő itt van már nálam, sztem holnap cserélve lesz, de szerelőm szerint nem az a baj... ő mondta a benzinpumpát! Pumpából viszont újat nem tudok venni, mert az nagyon drága! Ezeket a jeladókat nem jelzi ki a check lámpa?
FPepe Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Benzinszűrő itt van már nálam, sztem holnap cserélve lesz, de szerelőm szerint nem az a baj... ő mondta a benzinpumpát! Pumpából viszont újat nem tudok venni, mert az nagyon drága! Ezeket a jeladókat nem jelzi ki a check lámpa? Csak hogyha már nagyon nemjók, pl. elszakad a vezeték, vagy zárlatos lesz. Addig csak ilyen kellemetlenségeket okoz.
Roleegsi Elküldve Április25, 2008 Elküldve Április25, 2008 Csak hogyha már nagyon nemjók, pl. elszakad a vezeték, vagy zárlatos lesz. Addig csak ilyen kellemetlenségeket okoz. A kis szemetek! Mindenképp megnézzük majd! Kössz!
zocsa Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Hali! A tegnapelőtt cseréltem gyertyákat. Tegnap észrevettem,hogy az alábbi "izé"-ből hangos ketyegő hang hallatszik. ez normális és eddig nem vettem észre, vagy összefügg a gyertya cserével?
Stefan Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Hali! A tegnapelőtt cseréltem gyertyákat. Tegnap észrevettem,hogy az alábbi "izé"-ből hangos ketyegő hang hallatszik. ...ez normális és eddig nem vettem észre, vagy összefügg a gyertya cserével? Időzített bomba? Azért az tényleg fura, ha a gyújtótrafóból hangok jönnek :sowwy:
zocsa Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Időzített bomba? Azért az tényleg fura, ha a gyújtótrafóból hangok jönnek :sowwy: Hát remélem fel nem robbanok. :lol: :lol:
J0hnny Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Benzinszűrő itt van már nálam, sztem holnap cserélve lesz, de szerelőm szerint nem az a baj... ő mondta a benzinpumpát! Pumpából viszont újat nem tudok venni, mert az nagyon drága! Ezeket a jeladókat nem jelzi ki a check lámpa? Milyen AC van benne? Maradt a régi?
hening Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Hát remélem fel nem robbanok. :lol: :sowwy: Nekem is ketyeg, mióta megvan az autó. Eddig még nem volt emiatt baj.
zocsa Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Nekem is ketyeg, mióta megvan az autó. Eddig még nem volt emiatt baj. Akkor biztos nem hallottam eddig a generátor csapágy miatt. :sowwy:
FPepe Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Nekem is ketyegett, de kicseréltem, és azóta csend van azon a környéken :sowwy:
Tiv. Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Nekem is hallatszik valami finom ketyegés a motortérből. :sowwy: :lol:
Zsoltee Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Nekem is hallatszik valami finom ketyegés a motortérből. :sowwy: :lol: jaaaa el tudom képzelni... TÁK-TÁK-TÁK-TÁK-TÁK-TÁK-TÁK-TÁK-TÁK :lol: :lol:
Veres Jana Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Az F12 és az F171 hibakód mit takar, elárulja nekem valaki??? Thx!!
FPepe Elküldve Április26, 2008 Elküldve Április26, 2008 Az F12 és az F171 hibakód mit takar, elárulja nekem valaki??? Thx!! Az F12 a diagnózis kezdetét jelzi, a másik a külső hőmérséklet-jeladó hibája.
daykiller Elküldve Április27, 2008 Elküldve Április27, 2008 Az új rádióhoz adnak keretet...:sowwy: Nekem pio van bent...nem lóg ki... :lol: azzal azért vigyázz, ha kicseréled a rádiót...akkor jönnek a hangszórók...az erősítő..a mélyláda...aztán a jobb rádió...jobb hangszórók...stbstb :P ettől félek én is :lol: mindegy, marad az eredeti car300 audiocucc. nekem teljesen megfelel a hangja, bár a mélynyomók nem nagyon bírják a nagy hangerőt :P Más: két hete elvittem szervízbe a kicsikémet, kicserélték a vezérműszíjat, meg mindent amit ilyenkor ki kell (feszítő, pollenszűrő, légszűrő vízpumpa) meg olajcsere is volt és olyan rendesek voltak, hogy átnézték nekem a gépsárkányt. Aztán kiderült, hogy a vízhűtőventi úgy pörög, mintha 6V-ot kapna. Ha kézzel megpörgetem, eléggé csúnya hangja van. Mennyi lehet egy ilyen, pl bontóban? Meg egy generátor ékszíjfeszítő is kb mennyibe fáj? :lol: Bocs a hülyekérdésekért, friss astrás vagyok, sok tapasztalatom nincsen. :lol:
hening Elküldve Április27, 2008 Elküldve Április27, 2008 ettől félek én is :lol: mindegy, marad az eredeti car300 audiocucc. nekem teljesen megfelel a hangja, bár a mélynyomók nem nagyon bírják a nagy hangerőt :lol: Más: két hete elvittem szervízbe a kicsikémet, kicserélték a vezérműszíjat, meg mindent amit ilyenkor ki kell (feszítő, pollenszűrő, légszűrő vízpumpa) meg olajcsere is volt és olyan rendesek voltak, hogy átnézték nekem a gépsárkányt. Aztán kiderült, hogy a vízhűtőventi úgy pörög, mintha 6V-ot kapna. Ha kézzel megpörgetem, eléggé csúnya hangja van. Mennyi lehet egy ilyen, pl bontóban? Meg egy generátor ékszíjfeszítő is kb mennyibe fáj? :sowwy: Bocs a hülyekérdésekért, friss astrás vagyok, sok tapasztalatom nincsen. :lol: A generátorral feszíted az ékszíjat.
daykiller Elküldve Április27, 2008 Elküldve Április27, 2008 A generátorral feszíted az ékszíjat. Hm. Mer van egy görgő a vezérműszíj burkolata előtt, az ékszíj alatt, mutatta is az autószerelő, hogy az még zörög. Na mindegy :sowwy:
Qpack Elküldve Április27, 2008 Elküldve Április27, 2008 ettől félek én is :lol: mindegy, marad az eredeti car300 audiocucc. nekem teljesen megfelel a hangja, bár a mélynyomók nem nagyon bírják a nagy hangerőt :P Más: két hete elvittem szervízbe a kicsikémet, kicserélték a vezérműszíjat, meg mindent amit ilyenkor ki kell (feszítő, pollenszűrő, légszűrő vízpumpa) meg olajcsere is volt és olyan rendesek voltak, hogy átnézték nekem a gépsárkányt. Aztán kiderült, hogy a vízhűtőventi úgy pörög, mintha 6V-ot kapna. Ha kézzel megpörgetem, eléggé csúnya hangja van. Mennyi lehet egy ilyen, pl bontóban? Meg egy generátor ékszíjfeszítő is kb mennyibe fáj? :lol: Bocs a hülyekérdésekért, friss astrás vagyok, sok tapasztalatom nincsen. :lol: A vízhűtőre lövésem sincs......az ékszíj feszítő...azt úgy hívják, hogy hosszbordásszíj....az ha komplett veszed ha jól emlékszem 15-20 papír, ha csak a görgőt rajta(mert olyan is van külön!!) akkor 5-6ezer, de lehet mégolcsóbb... :sowwy:
hening Elküldve Április27, 2008 Elküldve Április27, 2008 Hm. Mer van egy görgő a vezérműszíj burkolata előtt, az ékszíj alatt, mutatta is az autószerelő, hogy az még zörög. Na mindegy :sowwy: Akkor lapos bordásszíjad van nem ékszíjad. :lol: Az kb 8-10 ezer bontóban.
daykiller Elküldve Április27, 2008 Elküldve Április27, 2008 oks. köszi. nem tudtam. :sowwy: felülről nézve nem látszik, hogy milyen a szíj. ma is okosabb lettem.:lol:
Recommended Posts