yooccoo Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 vajonmééénem? :D most így jobban belegondolva ... nem is értem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Disztingváljunk :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Gabi Gabi a maximalista még 9.9 es miért nem 11.5 ös? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április7, 2008 Megoszt Elküldve Április7, 2008 Disztingváljunk :D Na majd figyelmzetetlek vadkerten is a sokadik ser után! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Gabi Gabi a maximalista még 9.9 es miért nem 11.5 ös? :lol: Fiatalság, nagyravágyás... :D Szerintem túl komolyan vetted a "merjünk nagyot álmodni" szlogent! :D Na majd figyelmzetetlek vadkerten is a sokadik ser után! :D És hányadik nekifutásra fogod tudni kimondani ezt a szót szerinted? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Gabi rólad beszéltem, te nem vagy fiatal? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Gabi rólad beszéltem, te nem vagy fiatal? :D Én beérem egy 10-es skálával, a földön járok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyszervolt Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Sziasztok! Nem tudja véletlen valaki, hogy pontosan milyen kábelsaru kell az első ajtóknál lévő gyorscsatlakozós kábelvezetőhöz? Ugyanis épp központi zár beszerelésre adtuk a fejünket, de szomorúan tapasztalom, hogy nem olyan eccerű a dolog, mert nem lehet csak úgy átdugni a kábeleket az ajtóba. Láttam valahol, hogy megfúrta azt a bizonyos csatlakozót, de nekem egyelőre nem sürgős a dolog, gondolom babrálok/keresgélek még kicsit, hogy elkerülhessem ezt a barbár módszert :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Bontóból találhatsz max olyan sarut másik kötegből... ha egyáltalán ki lehet belőle bányászni. kommersz kereskedelemben ne is keress ilyet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyszervolt Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Na ettől féltem:( De köszi azért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 legegyszerűbb verzió, a kábelek átvezetésére, az az hogy ki kell fúrni, és ugy egyesével. én speciel kivágtam dekopirral, és már azt vezetek át amit akarok, egy éve így van a kp zár, és a hangszóró is ták Bt de más megoldást nem láttam Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisjoco Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Sziasztok! Az alábbi probléma miatt kérem a segitségeteket: Világít az akkumlátor ikon a műszerfalon. Hiba leírása: Múlt pénteken rakattam vonóhorgot az autóra, mert esedékes volt a vizsgája. (azért írom le, mert lehet, hogy a villanyos bekötésnél valamit elberheltek a szakik. (ha balra indexelek, akkor egy pillanatra felvillan a vonóhorog ikon, ill. ha vészvillogózok, akkor pedig villog, még akkor is, ha nincs rajt utánfutó)) Ezzel még így elvolnék, de az akkuikon bosszant, mert csak ma jelentkezett. Van egy barkácsmérőműszerem (ilyen olcsó obis digitális), amivel megmértem a nyugalmi akku töltést: 13,5 V, és megmértem járó motor mellett is, 15,5-16,6 V a fordulatszámtól függően. A fura az, hogy az ikon haloványan ég, de minél több fogyasztót kapcsolok be, annál élesebben világít. Egy bizonyos fordulatszám mellett meg villog mint egy index, mintha a motor lüktetését utánozná. Az akku nem test oldali saruja alatt volt némi fehér por, de leganyéztam csiszolópapírral a sarukat meg minden, viszont akkor sem javult a helyzet. Gyanús még egy sípoló hang a generátor felől is, mintha egy csöppet csapágyas lenne a cucc. Mi lehet a gond? El merhetek indulni vele holnap melózni? Előre is kössz a segítséget. Üdv.: kisjoco Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Én ugyan nem vagyok szakértő, de már szívtam generátorral, illetve olvastam hallottam... Azok a feszültésg értékek nagyon magasak.. még ha azt figyelembe vesszük is, hogy ezek a müszerek nem épp a pontosságukról híresek! Szerintem behalt a feszültség szabályzód! A sípolás is lehet attól, vagy valami gerjesztési hibából.. ami nem vagyok benne biztos, de van egy olyan érzésem, hogy a fesz. szabályzó ebben is közrejátszhat.. Én nem mennék vele így sokat.. tönkrevágja az akksit..(vagy legalábbis nem tesz jót neki..) kiéghetnek az izzóid.. illetve nem tudom meddig bírják a kocsi elektrónikái a túlfeszt... Szal ha nem muszáj, én inkább egy generátoros, vagy elektromos szakihoz mennék már csak vele.. :D De ez csak szvsz.. majd írnak mások is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisjoco Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 A sípoló hang már régebbi dolog. Tudtok esetleg cca. árakat is írni? Mert így vizsga és horog után ebben a hónapban elléggé érzékeny vagyok rá :D Meg esetleg egy megbízható szervízt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 bontott generátor 5-10e Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 A sípoló hang már régebbi dolog. Tudtok esetleg cca. árakat is írni? Mert így vizsga és horog után ebben a hónapban elléggé érzékeny vagyok rá :D Meg esetleg egy megbízható szervízt :D Nekem az előző generátorom sípolgatott. nekem valszeg a dióda hidban szállt el egy dióda, mert kimérte a szaki, hogy egyik fázis valszeg nem megy.. Az ár, függ attól, milyen tipusú, teljesítményű generátor van benne. Szakit csak pesten tudok.. XV.kerben.. nem tom mennyire olcsó, de profi, megbízható, garit is ad a munkájára.. bontott generátor 5-10e Ha ennyiért jó müködőt kapsz, akkor ez a legolcsóbb megoldás! De elöbb azért meg kellene nézetni egy szakival, nehogy csak egy lejött test, vagy egyébb kábel legyen a hiba! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisjoco Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Nekem az előző generátorom sípolgatott. nekem valszeg a dióda hidban szállt el egy dióda, mert kimérte a szaki, hogy egyik fázis valszeg nem megy.. Az ár, függ attól, milyen tipusú, teljesítményű generátor van benne. Szakit csak pesten tudok.. XV.kerben.. nem tom mennyire olcsó, de profi, megbízható, garit is ad a munkájára.. Ha ennyiért jó müködőt kapsz, akkor ez a legolcsóbb megoldás! De elöbb azért meg kellene nézetni egy szakival, nehogy csak egy lejött test, vagy egyébb kábel legyen a hiba! Én a XIV-ben melózom. :D Pont jó lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Április8, 2008 Megoszt Elküldve Április8, 2008 Én a XIV-ben melózom. :D Pont jó lenne. Háát ha gondolod.. én kétszer pontosabban már háromszor voltam az "öregnél".. lehet nem a legolcsóbb, de legalább lelkiismeretes.. Kovács Péter 1155 Budapest, XV.ker. Rekettye u. 21 Tel: 306-52-07 Az M3-as tól egy "köpésnyire" van.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 Hali! Valami galiba van a lambda szondám körül. Több mint valószínű, már a végét járja, de a következő hibát motorcsere óta produkálja: Alapjáraton, többnyire melegen gyakran lefullad, leesik a fordulatszám 500 környékére, küszködik, néha visszatornázza, de van h gázadással is lefullad. Alapjáraton ha felkapcsoltam a ventillátort, a fényszórót, hátsóablakfűtést szintén lefullad. Néha rángat még 2000 környékén is. DE, mindez megoldódott mikor lehúztam a lambda csatiját, hipphopp új erőre kapott, szóval gyanítom eltolta a keveréket valamelyik irányba. Viszont nem volt sárga lámpa és még akkor sincs amikor le van húzva, ma így autóztam vele. Nem akarom elkiabálni, de az eddigiekhez képest tökéletes a jármű. Azonban felvillan a sárga lámpa zötyögős úton, pl vasúti átjáróban alkalmanként. úgy tűnik mintha vmi kontakt hiba lenne, kivillogtattam a hibakódot, de csak a 12-est nyomta végig. Nem lehet h a rossz szonda hazavágta az ECU-t? pl mikor régebben leköttöttem a sebességjeladót, akkor sem adott hibajelet. Mindenképp veszek új szondát, csak nehogy az is tönkremenjen, ki tudja milyen kóbor áramok szaladgálnak. Vagy a szakik barmoltak el valamit mikor visszakábelezték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 Sziasztok! Az alábbi probléma miatt kérem a segitségeteket: Világít az akkumlátor ikon a műszerfalon. Hiba leírása: Múlt pénteken rakattam vonóhorgot az autóra, mert esedékes volt a vizsgája. (azért írom le, mert lehet, hogy a villanyos bekötésnél valamit elberheltek a szakik. (ha balra indexelek, akkor egy pillanatra felvillan a vonóhorog ikon, ill. ha vészvillogózok, akkor pedig villog, még akkor is, ha nincs rajt utánfutó)) Ezzel még így elvolnék, de az akkuikon bosszant, mert csak ma jelentkezett. Van egy barkácsmérőműszerem (ilyen olcsó obis digitális), amivel megmértem a nyugalmi akku töltést: 13,5 V, és megmértem járó motor mellett is, 15,5-16,6 V a fordulatszámtól függően. A fura az, hogy az ikon haloványan ég, de minél több fogyasztót kapcsolok be, annál élesebben világít. Egy bizonyos fordulatszám mellett meg villog mint egy index, mintha a motor lüktetését utánozná. Az akku nem test oldali saruja alatt volt némi fehér por, de leganyéztam csiszolópapírral a sarukat meg minden, viszont akkor sem javult a helyzet. Gyanús még egy sípoló hang a generátor felől is, mintha egy csöppet csapágyas lenne a cucc. Mi lehet a gond? El merhetek indulni vele holnap melózni? Előre is kössz a segítséget. Üdv.: kisjoco Sajnos tényleg vmi vagy egyenirányító vagy más gond van...vidd minél hamarabb villamoságishoz vagy cserélj generátort.... most még szerintem pár ezerből megúsznád a javítást, de ha tovább közlekedsz vele behal a fesz szabályzó is...és a kettő együtt már húzós (fesz szab+egyenirányító) anno én is azt hittem csapágyas, aztán kiderűlt csapágy csere után ,hogy más a baj...kb 200 km és teljesen vége lett...már nem volt töltés...110 km-t tettem töltés nélkűl meg, mögém kötve egy BMW 318i.....azt húztam haza éppen Miskolcról...se szervó sem semmi egyéb még a lámpát is lekapcsoltam így bírta ki...de haza jött...igaz sosem vontattam még 100km/órával ... :D :D de most így jöttem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 Hali! Valami galiba van a lambda szondám körül. Több mint valószínű, már a végét járja, de a következő hibát motorcsere óta produkálja: Alapjáraton, többnyire melegen gyakran lefullad, leesik a fordulatszám 500 környékére, küszködik, néha visszatornázza, de van h gázadással is lefullad. Alapjáraton ha felkapcsoltam a ventillátort, a fényszórót, hátsóablakfűtést szintén lefullad. Néha rángat még 2000 környékén is. DE, mindez megoldódott mikor lehúztam a lambda csatiját, hipphopp új erőre kapott, szóval gyanítom eltolta a keveréket valamelyik irányba. Viszont nem volt sárga lámpa és még akkor sincs amikor le van húzva, ma így autóztam vele. Nem akarom elkiabálni, de az eddigiekhez képest tökéletes a jármű. Azonban felvillan a sárga lámpa zötyögős úton, pl vasúti átjáróban alkalmanként. úgy tűnik mintha vmi kontakt hiba lenne, kivillogtattam a hibakódot, de csak a 12-est nyomta végig. Nem lehet h a rossz szonda hazavágta az ECU-t? pl mikor régebben leköttöttem a sebességjeladót, akkor sem adott hibajelet. Mindenképp veszek új szondát, csak nehogy az is tönkremenjen, ki tudja milyen kóbor áramok szaladgálnak. Vagy a szakik barmoltak el valamit mikor visszakábelezték? ez most jó kérdés..engem is érdekel, ugyanis újabban...meleg, de csak meleg mocinál(X16XEL) (hidegen semmi gond) ha indítok van hogy úgy berángat az alapjárat, hogy le is áll...ha bírom nézni a vergődését anélkűl, hogy elindulnék...300 és 900 között kalapál, aztán megnyugszik...de kell neki hozzá néha kb 20mp is....idegesít, mert lassan nincs olyan meleg indítás amelyiknél ne tenné...szerintetek mi lehet? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 Lambda nem vághatja tönkre az ecut. Sárga lámpád kontaktos, az tuti. Lambdát lehúzod -> vészprogram (ezért "javul" meg látszatra). Csere, az szinte biztos. Csakis GM gyárit ajánlok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 TÉNYEK ennyi Gabi megmondta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április9, 2008 Megoszt Elküldve Április9, 2008 Röviden, velősen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Április10, 2008 Megoszt Elküldve Április10, 2008 Lambda nem vághatja tönkre az ecut. Sárga lámpád kontaktos, az tuti. Lambdát lehúzod -> vészprogram (ezért "javul" meg látszatra). Csere, az szinte biztos. Csakis GM gyárit ajánlok. De mikor ráadom a gyújtást mindig világít a lámpa. Vagy az ecutól más vezetéken kapja a jelet, mint mikor áll a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts