J0hnny Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Na ezt pofáztam,hogy a dízelnél az indításnál az áram ott indul,ahol a bengásnél véget ér! :D
Novy Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 lerágott csont, de csak hallgassátok meg ha fel illetve lekapcsolod a tompit :D nem is kicsit változik az alapjárat egy kis időre :D
Xray Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 lerágott csont, de csak hallgassátok meg ha fel illetve lekapcsolod a tompit :D nem is kicsit változik az alapjárat egy kis időre :D Én 2000-s nél nem vettem észre! Mondjuk alapjáratom kicsit sz@r lehet azért :D :lol: Novyy kell neked abba egy 20XE moci énmár látom :D :D
Stefan Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 lerágott csont, de csak hallgassátok meg ha fel illetve lekapcsolod a tompit :D nem is kicsit változik az alapjárat egy kis időre :D Persze. Meg, ha a fűtőventillátort bekapcsolod. Sőt, ha rálépsz a fékre, akkor meg a vákumos rásegítő miatt. Sajna nem perpétum a mobil e.
Novy Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 nekem nem ebbe kell :D másik lesz ez apué :D am vagy egy 3ajtósat szeretnék, 1.6os nzbe, majd se be :D vagy egy kombit, de abba lehet kellene a 2000 :D
Xray Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 nekem nem ebbe kell :lol: másik lesz ez apué :D am vagy egy 3ajtósat szeretnék, 1.6os nzbe, majd se be :D vagy egy kombit, de abba lehet kellene a 2000 :D Kombi nincs csak CARAVAN (ezt halottam itt fórumon) :D Egy C20NE azmár nagyon jól zúz 8V de 170NM és nemtudom pontossan de 130LE körül van! :D
Novy Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 nem is akarok 16osat drága a javítás pl hidrotőkénél 8v vel azért is jobb a 2000 mert azt nehéz kiütni állítólag, és a 16os elég kényes ilyentéren, meg azt pörgetni is kell de az összes 16ost pörgetni kellett hogy menjen... amiben eddig ültem
Xray Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 nem is akarok 16osat drága a javítás pl hidrotőkénél 8v vel azért is jobb a 2000 mert azt nehéz kiütni állítólag, és a 16os elég kényes ilyentéren, meg azt pörgetni is kell de az összes 16ost pörgetni kellett hogy menjen... amiben eddig ültem Nemtudom ki mennyire de a hondához képest ami 1.6 16V volt ahhozképest ezt negyed anyirasem kell forgatni! És való igaz a 8V ben csak 8 tőke van de van abban is! :D Azért egy jó 20XE nem ígymondanám hogy kényes de a hidegen való ahálbapörgetést egysem bírja , Xe-nél főleg a KS hengerfejek nemszeretik!
Novy Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 8 van de olcsóbb is ha jol tudom... és a pörgetést hidegen egy kocsi se birja a honda meg más kategória
Xray Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 8 van de olcsóbb is ha jol tudom... és a pörgetést hidegen egy kocsi se birja a honda meg más kategória Novyy ne húzzunk át a motor topikba??? nehogy lebaltázzanak minket! :D
Novy Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 lehet de má nemsok értelme vankitárgyaltuk de az elektronika is más :D
mauser Elküldve Április6, 2008 Elküldve Április6, 2008 Nekiláttam a fűtőszálak kijavításának, mert közeleg a jó idő és fóliázással szeretném csökkenteni az üvegházhatást a kocsimban. Vezető ezüstöt használtam hozzá, mert az maradt itthon a régi, procituningolós időkből. :D Egy kis how-to hátha valakinek hasznos lesz: -Elsőnek a szakadt szálakat kell megtalálni, de ez adott, mert ugye ezért akarunk nekikezdeni.:D -Az egyes szakadási pontok megtalálása már jóval nehezebb, de jó fényben a fűtőszálat mindkét oldaláról végignézve előbb-utóbb rá lehet akadni. -A szakadás két oldalát leragasztottam festőszalaggal és egy régi fajta borotvapengével a szál felőli széleiket finoman elsimítottam, hogy minél kevesebb festék kerüljön az üvegre. -Száradás után a szalagokat levéve kívülről nézve láthatóvá válik, hogy hol lóg ki a vezető festék a szálról. Ezt a "kilógást" a penge élével finom el lehet távolítani. (A penge élét a fűtőszál felé mozgatva kocogtató mozdulatokkal leválik a felesleg. A fűstőszál alatt lévő színes alapozóban meg fog akadni a penge, így pontosan lehet érezni meddig kell leszedni a festéket.) Az eltávolítás után kívülről egyáltalán nem lehet majd látni, hogy javítva lenne a fűtőszál. Két kérdés marad már csak: hogyan tudnám ellenőrizni hogy tényleg jó-e a javítás és vajon mennyire lesz tartós a sima vezető ezüst?
Tápiószecső Elküldve Április6, 2008 Elküldve Április6, 2008 Két kérdés marad már csak: hogyan tudnám ellenőrizni hogy tényleg jó-e a javítás és vajon mennyire lesz tartós a sima vezető ezüst? Leheld be, vagy vizezd be a pollenszűrődet. :D Nekem autómosás (forróvizes nagynyomású) után be szokott párásodni, akkor biztos lehetne. De komolyabb esős időben is akár. De mehetsz párszáz kilométer északra is, ahol már fagy. :D Azt, hogy mennyire lesz tartós majd meglátod. :D
J0hnny Elküldve Április6, 2008 Elküldve Április6, 2008 Vagy csináld azt a kocsiban,mint a Titanic filmben! :D
mauser Elküldve Április6, 2008 Elküldve Április6, 2008 Vagy csináld azt a kocsiban,mint a Titanic filmben! :D Ok, ez nyert. Csak nehogy megszóljanak, hogy mit csinálok a parkolóban. :D
J0hnny Elküldve Április6, 2008 Elküldve Április6, 2008 Ok, ez nyert. Csak nehogy megszóljanak, hogy mit csinálok a parkolóban. :D Légy kreatív! Mond,hogy ablakfűtés tesztet tartasz! :D
Qpack Elküldve Április6, 2008 Elküldve Április6, 2008 Ok, ez nyert. Csak nehogy megszóljanak, hogy mit csinálok a parkolóban. :D Nekem is be szokott párásodni ilyenkor :D szóval tuti a recept.... :D
opel16v Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 Még ennyi perverz opelest! :D És egyik se 9.9 pontos csaj :D :D
yooccoo Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 vannak olyanok is, csak nem mernek ideírni :D
opel16v Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 vannak olyanok is, csak nem mernek ideírni :D vajonmééénem? :D
Recommended Posts